Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kina

Kina

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Knapová
Šetření:04. 04. 2015 - 18. 04. 2015
Počet respondentů:126
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8466,67 %66,67 %  
Muž4233,33 %33,33 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-306551,59 %51,59 %  
16-202822,22 %22,22 %  
31-401310,32 %10,32 %  
41-64107,94 %7,94 %  
pod 1575,56 %5,56 %  
nad 6532,38 %2,38 %  

Graf

3. Kraj:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihomoravský4334,13 %34,13 %  
Hl. město Praha1411,11 %11,11 %  
Moravskoslezský129,52 %9,52 %  
Plzeňský97,14 %7,14 %  
Karlovarský75,56 %5,56 %  
Pardubický64,76 %4,76 %  
Jihočeský64,76 %4,76 %  
Středočeský64,76 %4,76 %  
Zlínský53,97 %3,97 %  
Královéhradecký53,97 %3,97 %  
Olomoucký43,17 %3,17 %  
Vysočina43,17 %3,17 %  
Ústecký43,17 %3,17 %  
Liberecký10,79 %0,79 %  

Graf

4. Je v okruhu 10km od vašeho bydliště kino?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7257,14 %57,14 %  
ano, více kin4031,75 %31,75 %  
ne1310,32 %10,32 %  
nevím10,79 %0,79 %  

Graf

5. Jak daleko byste byli ochotní jet do kina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 50 km3930,95 %30,95 %  
do 20 km3830,16 %30,16 %  
Jen v mé obci.3426,98 %26,98 %  
do 100118,73 %8,73 %  
více než 100 km43,17 %3,17 %  

Graf

6. Jak často navštěvujete kino?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát do roka7357,94 %57,94 %  
jednou měsíčně2822,22 %22,22 %  
nechodím do kina1713,49 %13,49 %  
jednou týdně64,76 %4,76 %  
jednou měsícně10,79 %0,79 %  
více než jednou týdně10,79 %0,79 %  

Graf

7. Dáváte přednost menším městským kinům před multiplexy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno5644,44 %44,44 %  
ne4132,54 %32,54 %  
ano2923,02 %23,02 %  

Graf

8. Pokud ano, proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou levnější2151,22 %16,67 %  
Jsou více osobní1639,02 %12,7 %  
Mám to blíž od domu1536,59 %11,9 %  
Jsou pohodlnější921,95 %7,14 %  
Nemám rád/a multiplexy819,51 %6,35 %  
Jiný program12,44 %0,79 %  
lepší nabídka filmů, lepší prostředí, nemají popcorn, jsou víc art12,44 %0,79 %  
Můžu si tam dát pivo12,44 %0,79 %  
dala bych přednost, ale u nás jsou jen multiplexy12,44 %0,79 %  
Mají lepší program12,44 %0,79 %  
V multiplexu se lidi chovají jako prasata, nemám potřebu poslouchat někoho, jak chroupe popcorn, telefonuje a srká colu... 12,44 %0,79 %  
Je mi to jedno12,44 %0,79 %  
výběr filmů12,44 %0,79 %  
ne12,44 %0,79 %  

Graf

9. Kolik jste ochotni zaplatit za běžný film?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 150 Kč7559,52 %59,52 %  
do 100 Kč2721,43 %21,43 %  
do 200 Kč1915,08 %15,08 %  
do 50 Kč53,97 %3,97 %  

Graf

10. Kolik jste ochotní zaplatit za 3D film?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 200 Kč5543,65 %43,65 %  
do 150 Kč4636,51 %36,51 %  
do 50 Kč97,14 %7,14 %  
do 100 Kč97,14 %7,14 %  
nad 200 Kč75,56 %5,56 %  

Graf

11. Máte radši 3D filmy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7156,35 %56,35 %  
nevím2923,02 %23,02 %  
ano2620,63 %20,63 %  

Graf

12. Využíváte slevy, věrnostní karty atp.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5039,68 %39,68 %  
ano, jsem student4535,71 %35,71 %  
ano, mám věrnostní kartičku1915,08 %15,08 %  
ano, jiné slevy97,14 %7,14 %  
ano, jsem důchodce32,38 %2,38 %  

Graf

13. Když vyjde nový film, snažíte se do kina dostat co nejdřív?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jak mi vyjde čas6551,59 %51,59 %  
ne, čekám až bude film levnější3124,6 %24,6 %  
ano, v prvním týdnu promítání2419,05 %19,05 %  
ano, nejlíp na premiéru64,76 %4,76 %  

Graf

14. Šli byste na film, který jste již viděli znovu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, pokud by byl hodně dobrý5543,65 %43,65 %  
možná3930,95 %30,95 %  
ne, nikdy3124,6 %24,6 %  
ano, dělám to často10,79 %0,79 %  

Graf

15. Co má největší vliv na rozhodnutí jít do kina?

1 - nejvíce důležité až 5 - nejméně důležité

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena3.3971.366
Film1.230.368
Pohodlí v kině3.5081.139
Přátelé3.1751.763
Čas promítání3.691.309

Graf

16. Městská kina jsou většinou přispěvkové organizace, které jsou z části financované z věřejných rozpočtů. A promítají za minimální možnou cenu, kterou jim stanoví distributor. Věděli jste o tom?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9776,98 %76,98 %  
ano2923,02 %23,02 %  

Graf

17. Co byste v kinech změnili?

(např. pohodlnější sedačky, občerstvení, atp.)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...

Asi bych neměnila nic, jsem spokojená.

asi nic

Bezbariérový přístup.

Bezbariérový přístup.

Bude to znit radikalne, ale zakazala bych popcorn apod.. Lide s nim susti, mlaskaji, ze kolikrat nemam sanci slyset neco z promitaneho filmu. Do divadla si lide taky neberou jidlo. Je to neslusne a pouze prebrany zlozvyk z cizich zemi. Myslim, ze lide by to bez jidla nejakou tu hodinku vydrzeli. ;-)

cena, min reklam na zacatku, meli by tam byt uvadeci kteri by vyhazovali hovada ktery se v kine neumi chovat

Cenu

Cenu občerstvení

Ceny

Hlavně chování rušitelů, chci mít na film klid !

jednoznačně pohodlnější sedačky s většími "rozestupy"

jídlo v kině (bonbóny v sáčku...ruší)

jsem docela spokojená

koncerty, jiné aktivity

Kratší reklamy

levnější občerstvení

levnější vstupné, širší možnosti občerstvení

méne reklam

Menší ceny, méně reklam na úvod filmu.

mohli by tam hlídat mimina a malé děti :o))))

návštevíky

nepromítat reklamy, nepouštět lidi s jídlem (mlaskaj a dělaj bordel) :)

nic

Nic,možná jen malé brečíčí děti a zvonění telefonů,popřípadě kecy ostatních lidí :D

Občas mi vadí, že některé filmy odmítají promítat i v originálním znění, český dabing mnoho filmů doslova ničí.

ozvučení

personál

pohodlné sedačky, teplotu v kině..někde je fakt dost velká zima! někdy bych vyvedla i lidi, co vyloženě ruší... to tam nemají co dělat.. takže nějaký dozor např.

pohodlnější sedačky

pohodlnější sedačky - postele, občerstvení zdarma

Program

Rozhodně ceny, rozšířilo se a celkově zdražilo vstupné (u menších kin to ovšem neplatí, trochu zvláštní ne? :) )......filmy se začínají dělit na TIPY, KINO HIT a jiné.....podle mě hloupost

Rozhodně větší zajištění klidu - velmi mi vadí rušení ostatními návštěvníky, chci vnímat film.

rozšířila bych sortiment občerstvení, přidala bych něco "kvalitnějšího", zdravějšího. A rozhodně bych snížila hlasitost promítání.

sedacky, drziaky na napoj

stanovení doby promítání

tišší zvuk

u nás v Břeclavi filmy a také webstránku kina

U některých kin pohodlí - výšku sedaček, aby se dala opřít hlava, někde občerstvení...

Uvítala bych postele :)

v Praze jsou děsně drahé

Vadí mi, když někteří lidé přijdou na film pozdě nebo během promítání filmu a lidé již sedící musí kvůli nim vstávat. Jinak jsem v kinech byla doposud vždy spokojena.

větší podporu ze strany měst, tedy více peněz na úpravy apod.

Větší rozdíl ve výškách sedaček, kde nezáleží zdali před vámi sedí 2m vysoký člověk přes kterého nevidíte. Nebylo by to špatné navrhnout to jako staré amfiteátry. \Dnes je z technického hlediska možné vše. Za chvíli nebude v kinech jedna veliká obrazovka ale každý si nasadí brýle které budou projektovat obraz každému zvlášť.

Většinou když sedím tak si někdo vyšší sedne přede mě a nic nevidím. Asi bych jinak uspořádal sedačky.

víc filmů

více kulturních počinů, ne jen promítání filmů

vstupné

Vše pro pohodli

Vzhledem k mé finanční situaci jsou současné ceny za shlédnutí filmu v kině příliš vysoké, takže bych doporučoval zlevnit. Pokud to distributor nedovolí, pak ať si ty filmy sežere, beztak je to samá konina.

Zakázal bych v kině občerstvení, ruší to, když Vám za hlavou 11-ti letí frackové žerou popcorn nebo brambůrky

Zakázala bych jídlo a pití, každý snad vydrží 1,5 - 2 hodiny bez neustálého pojídaní, ne? Já jdu na film, ne se nudit u popcornu, to mi vadí, pak člověk sedí jak v chlívě...

Zakázala bych jídlo a pochutiny!

zrušila bych reklamy


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Využíváte slevy, věrnostní karty atp.?

  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelé=1 na otázku 15. Co má největší vliv na rozhodnutí jít do kina?

15. Co má největší vliv na rozhodnutí jít do kina?

  • odpověď Film=2:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelé=1 na otázku 15. Co má největší vliv na rozhodnutí jít do kina?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Kraj:

4. Je v okruhu 10km od vašeho bydliště kino?

5. Jak daleko byste byli ochotní jet do kina?

6. Jak často navštěvujete kino?

7. Dáváte přednost menším městským kinům před multiplexy?

8. Pokud ano, proč?

9. Kolik jste ochotni zaplatit za běžný film?

10. Kolik jste ochotní zaplatit za 3D film?

11. Máte radši 3D filmy?

12. Využíváte slevy, věrnostní karty atp.?

13. Když vyjde nový film, snažíte se do kina dostat co nejdřív?

14. Šli byste na film, který jste již viděli znovu?

15. Co má největší vliv na rozhodnutí jít do kina?

16. Městská kina jsou většinou přispěvkové organizace, které jsou z části financované z věřejných rozpočtů. A promítají za minimální možnou cenu, kterou jim stanoví distributor. Věděli jste o tom?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Kraj:

4. Je v okruhu 10km od vašeho bydliště kino?

5. Jak daleko byste byli ochotní jet do kina?

6. Jak často navštěvujete kino?

7. Dáváte přednost menším městským kinům před multiplexy?

8. Pokud ano, proč?

9. Kolik jste ochotni zaplatit za běžný film?

10. Kolik jste ochotní zaplatit za 3D film?

11. Máte radši 3D filmy?

12. Využíváte slevy, věrnostní karty atp.?

13. Když vyjde nový film, snažíte se do kina dostat co nejdřív?

14. Šli byste na film, který jste již viděli znovu?

15. Co má největší vliv na rozhodnutí jít do kina?

16. Městská kina jsou většinou přispěvkové organizace, které jsou z části financované z věřejných rozpočtů. A promítají za minimální možnou cenu, kterou jim stanoví distributor. Věděli jste o tom?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Knapová, T.Kina (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://kina.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.