Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kino a využitelnost služeb v kině

Kino a využitelnost služeb v kině

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Mikšovský
Šetření:15. 09. 2015 - 29. 09. 2015
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.01
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

věnujte prosím několik minut svého času vyplnění následujícího dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jaké jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11275,68 %76,19 %  
Muž3624,32 %24,49 %  

Graf

2. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-258758,78 %59,18 %  
25-404530,41 %30,61 %  
40-1001510,14 %10,2 %  
0-1510,68 %0,68 %  

Graf

3. Jak často chodíte do kina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2krát - 5krát ročně5235,14 %35,37 %  
1krát, až 2krát ročně4127,7 %27,89 %  
5krát - 10krát ročně3926,35 %26,53 %  
10krát a více ročně1610,81 %10,88 %  

Graf

4. Z jakého jste města?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4127,7 %27,89 %  
brno2013,51 %13,61 %  
Ostrava64,05 %4,08 %  
Plzeň42,7 %2,72 %  
Olomouc42,7 %2,72 %  
Pardubice32,03 %2,04 %  
České Budějovice32,03 %2,04 %  
Zlín32,03 %2,04 %  
Ústí nad Labem32,03 %2,04 %  
Hradec Králové21,35 %1,36 %  
ostatní odpovědi Opava
Teplice
Sokolov
Kladno
Tábor
Žatec
malého
Jihlava
A
Bystřice, okr. Benešov u Prahy
Litoměřice
Klatovy
Mladá Boleslav
Heřmanův Městec
Hustopeče nad Bečvou
P
Rýmařov
Zbýšov
Karviná
Nymburk
Velké Meziříčí
Náměšť nad Oslavou
Třeboň
-
vesnice
Hrdějovicce
Boskovice
Moravský Krumlov
Jablonec nad Nisou
Bystřice pod Hostýnem.
Štětí
Kutná Hora
Vsetín
Rychnov
Liberec
to je soukrmé... (kraj HK)
tichov
Benešov
Louny
Orlová
Valašské Meziříčí
Rakovník
DC
Stará Boleslav
Ceske Budejovice
Blansko
Šumperk
Slaný
Strání
čb
Okres Břeclav
5939,86 %40,14 % 

Graf

5. Jaký druh kina navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Multiplexové kino11980,41 %80,95 %  
Městské, či okresní kino6141,22 %41,5 %  
Artové, či studentské kino2516,89 %17,01 %  
místní10,68 %0,68 %  
outdoor kino10,68 %0,68 %  

Graf

6. Napište název kina, které nejčastěji navštěvujete.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cinestar3026,79 %20,41 %  
cinema city1816,07 %12,24 %  
CinemaCity76,25 %4,76 %  
oko32,68 %2,04 %  
Cinema City Slovanský Dům21,79 %1,36 %  
Golden apple cinema Zlín21,79 %1,36 %  
Golden Apple Cinema21,79 %1,36 %  
galaxie21,79 %1,36 %  
Cinema city zličín21,79 %1,36 %  
ART21,79 %1,36 %  
ostatní odpovědi Bio Centrál
velky spalicek
cinema Flora, kino Benešov
BIO OKO (Praha-Letná)
místní v Heřmanově Městci
Alfa kino
Premier Cinemas
Cinema Zličín, Cine Star
evropsky dum
Bio Oko, Praha 7
Hostivař
Kino SVČ Rýmařov, Premiere Cinemas, Cinestar
Kotva, CineStar
Cinema City Plzeň
Cinema city Olympia
kino N
Minikino
Kino Třebíč, Cinema City Brno
Světozor
kino
Alfa
Cinemacity, Lucerna, Scala
Cinemax
Kotva
Kino Luna
Cinemacity Olympia
Cinema city, Scala, Art
Kino Světozor
Modrý Kříž - Kutná Hora
Cine Star
Kino 70
Scala
Kino Louny
Cinema City Pardubice
Olympia
Kino v Humpolci
Village Cinema
Cinema City Flora
Cinestar Černý most
Špalíček
Velký Śpalíček
Kino Koruna, Cinemastar
4237,5 %28,57 % 

Graf

7. Jak jste spokojený s personálem tohoto kina? (10-nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84832,43 %32,65 %  
103322,3 %22,45 %  
92416,22 %16,33 %  
72114,19 %14,29 %  
5128,11 %8,16 %  
664,05 %4,08 %  
332,03 %2,04 %  
110,68 %0,68 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.12
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.9
Směrodatná odchylka:1.38
Medián:8
Modus:8

Graf

8. Jak jste spokojený s cenami tzn. ceny vstupenek, cen občerstvení do sálu(popcorn, nápoje, bombony)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52617,57 %17,69 %  
32214,86 %14,97 %  
12013,51 %13,61 %  
71812,16 %12,24 %  
21610,81 %10,88 %  
41510,14 %10,2 %  
1096,08 %6,12 %  
896,08 %6,12 %  
685,41 %5,44 %  
953,38 %3,4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.57
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.42
Směrodatná odchylka:2.33
Medián:5
Modus:5

Graf

9. Jak jste spokojeni s čistotou v sále?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
93825,68 %25,85 %  
103624,32 %24,49 %  
82718,24 %18,37 %  
71812,16 %12,24 %  
6117,43 %7,48 %  
585,41 %5,44 %  
442,7 %2,72 %  
132,03 %2,04 %  
321,35 %1,36 %  
210,68 %0,68 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.15
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.5
Směrodatná odchylka:1.58
Medián:8.5
Modus:9

Graf

10. Jak jste spokojeni s kvalitou technologie (obraz,zvuk) ve vašem kině?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84127,7 %27,89 %  
104027,03 %27,21 %  
93624,32 %24,49 %  
71510,14 %10,2 %  
653,38 %3,4 %  
542,7 %2,72 %  
432,03 %2,04 %  
132,03 %2,04 %  
310,68 %0,68 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.49
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:1.56
Směrodatná odchylka:1.25
Medián:9
Modus:8

Graf

11. Seřaďte dle důležitosti, co je pro Vás nejdůležitější s návštěvou kina.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Prostředí a atmosféra2.481.236
Dostupnost kina (vzdálenost kina a dojíždění)2.4121.567
Kvalita v sále (kvalita zvuku, obrazu, 3D technologie atd.)2.1150.912
Čistota kina2.9930.885

Graf

12. Jsou pro mě rozhodující občerstvovací služby s návštěvou kina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale pokud by tyto služby zde nebyly, obešel bych se bez nich.6644,59 %44,9 %  
Ne, popcorn,pití si do sálu neberu, ale u ostatních mi to nevadí.5033,78 %34,01 %  
Ano, vadí mi zápach a hluk spojené s nákupem občerstvení.2114,19 %14,29 %  
Ano, popcorn, nápoje a podobně si do sálu většinou koupím a pokud by tyto služby zde nebyly, hledal bych jiné kino106,76 %6,8 %  
záleží na hlučnosti10,68 %0,68 %  
ne jelikoz si nosim svoje obcerstveni10,68 %0,68 %  
v OKU si můžu dát před představením v klidu drink a případně si i pivo odnést s sebou do sálu10,68 %0,68 %  
ano, nesmí prodávat popcorn10,68 %0,68 %  
v kině to nemá co dělat, do divadla se taky křupky neberou10,68 %0,68 %  
Do kina se chodí na film, nažrat se člověk může doma;)10,68 %0,68 %  
Beru si vlastní občerstvení10,68 %0,68 %  
Nekupuji v kine-velmi drahe,pasuji si sve10,68 %0,68 %  
Jídlo do sálu nepatří10,68 %0,68 %  
Je to moc drahé, proto nekupuji, max. jednou za rok.10,68 %0,68 %  
právě kvůli tomu mlaskání a šustění do kina už nechodím10,68 %0,68 %  

Graf

13. Jaké občerstvení si berete do sálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nápoje9060,81 %61,22 %  
Popcorn6241,89 %42,18 %  
Nic si do sálu neberu4429,73 %29,93 %  
Nachos1711,49 %11,56 %  
Bonbony117,43 %7,48 %  
pivo21,35 %1,36 %  
na co mam zrovna chut10,68 %0,68 %  
pečivo koupené jinde10,68 %0,68 %  
sám si neberu nic; s dětima většinou ten popcorn a pití10,68 %0,68 %  
nic si neberu a vadí mi, když někdo žere, chroupe, šustí pytlíkem, žvaní a ruší10,68 %0,68 %  
vlastní10,68 %0,68 %  
Jak kdy10,68 %0,68 %  
své chipsy10,68 %0,68 %  
"propašované" zboží10,68 %0,68 %  
Koupím si v Tescu brambůrky a ty si tam vezmu :D10,68 %0,68 %  
Mcdonald10,68 %0,68 %  
vlastní - nápoje, oříšky, tortilly10,68 %0,68 %  
orisky10,68 %0,68 %  

Graf

14. Jakou příchuť popcornu preferuji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Popcorn si do sálu neberu5134,46 %34,69 %  
Slaný5033,78 %34,01 %  
Sýrový4429,73 %29,93 %  
Šunkový2516,89 %17,01 %  
Sladký2416,22 %16,33 %  
Pizzový64,05 %4,08 %  
nejím vůbec 10,68 %0,68 %  
žádnou, popkorn nejím, cizácký pamlsek který leze do zubů10,68 %0,68 %  
čokoládový10,68 %0,68 %  
žádnou - je to hnus10,68 %0,68 %  
žádná10,68 %0,68 %  

Graf

15. Jak často si dopřeji občerstvení do sálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Téměř vždy (70%-80%)3926,35 %26,53 %  
Nikdy3624,32 %24,49 %  
Příležitostně (20%-30%)3523,65 %23,81 %  
Občas (50%)2416,22 %16,33 %  
Vždy149,46 %9,52 %  

Graf

16. Pokud je něco, co Vám vadí v souvislosti se službami a občerstvením v kině, které navštěvujete, napište nám to níže.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

celoročně příšerná zima v sále :/

Cena

Cena.

Ceny

ceny.

Hlavně v multiplexech by mohlo být občerstvení levnější

Jediné služby-pokladní, která případně rezervuje vstupenky, uvaděč, který i v průběhu promítání umí utišit rušitele, výborný promítač, což se bere jako samozřejmost, topič - v kině je přiměřené teplo, uklízečka - v kině je čisto. I proto, že se ve venkovském kině nežere a neházejí odpadky na zem

když si jednou za čas popcorn v kině dáme, mohl by být teplejší - tedy čerstvější. chodíme z větší části pouze do CineStar - kvli věrnostní kartičce a také dojezdové vzdálenosti (je nejblíže). Několikrát jsme také byli s přítelem v CinemaCity a musím říci, že mají mnohem lepší sýrovo/šunkový popcorn - teplejší, chuťově výraznější a také pocitově čerstvější.

nemají nachos, jen popcorn (a sladký věci, ty nejím)

Nemám v oblibě občerstvení typu nachos, protože mě ruší při projekci. Jednou jsem "chytla" tři lidi s nachos vedle sebe a musela jsem se soustředit neustále jen na nesnesitelné chroupání a o zápachu z omáčky ani nemluvě.

nenávidím pojídání popcornu či čehokoliv v sále, zrovna tak nápoje.

Nepohodlné sedačky

Občas zima v sále.

Občerstvení a pití příliš drahé.

Občerstvení do sálu nepatří

Příliš silný zvuk - až na hranici fyzicky nepříjemných pocitů.

Rušení hlukem a pachy ze strany netolerantních návštěvníků.

Tam, co chodím, mi nevadí nic, a do multikin nechodím, takže nemám co řešit:)

to obcerstveni je opravdu nechutne drahy a timpadem bych si ho nikdy nekoupila na miste, uvadeci by meli dohlizet na to aby navstevnici kina nerusili hlukem nebo pozdnim prichodem

v kině se nechlastá a nežere

vadí mě,že lidé po sobě neuklízí a nechávají kelímky apod, na zemi nebo na sedadlech

Vadí mi ceny občerstvení, přijdou mi zbytečně přemrštěné.

Vysoké ceny!


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

13. Jaké občerstvení si berete do sálu?

  • odpověď Nápoje:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sýrový na otázku 14. Jakou příchuť popcornu preferuji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nachos na otázku 13. Jaké občerstvení si berete do sálu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vždy na otázku 15. Jak často si dopřeji občerstvení do sálu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Téměř vždy (70%-80%) na otázku 15. Jak často si dopřeji občerstvení do sálu?
  • odpověď Nic si do sálu neberu:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 15. Jak často si dopřeji občerstvení do sálu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké jste pohlaví?

2. Kolik Vám je let?

3. Jak často chodíte do kina?

4. Z jakého jste města?

5. Jaký druh kina navštěvujete?

6. Napište název kina, které nejčastěji navštěvujete.

7. Jak jste spokojený s personálem tohoto kina? (10-nejlepší)

8. Jak jste spokojený s cenami tzn. ceny vstupenek, cen občerstvení do sálu(popcorn, nápoje, bombony)?

9. Jak jste spokojeni s čistotou v sále?

10. Jak jste spokojeni s kvalitou technologie (obraz,zvuk) ve vašem kině?

11. Seřaďte dle důležitosti, co je pro Vás nejdůležitější s návštěvou kina.

12. Jsou pro mě rozhodující občerstvovací služby s návštěvou kina?

13. Jaké občerstvení si berete do sálu?

14. Jakou příchuť popcornu preferuji?

15. Jak často si dopřeji občerstvení do sálu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké jste pohlaví?

2. Kolik Vám je let?

3. Jak často chodíte do kina?

4. Z jakého jste města?

5. Jaký druh kina navštěvujete?

6. Napište název kina, které nejčastěji navštěvujete.

7. Jak jste spokojený s personálem tohoto kina? (10-nejlepší)

8. Jak jste spokojený s cenami tzn. ceny vstupenek, cen občerstvení do sálu(popcorn, nápoje, bombony)?

9. Jak jste spokojeni s čistotou v sále?

10. Jak jste spokojeni s kvalitou technologie (obraz,zvuk) ve vašem kině?

11. Seřaďte dle důležitosti, co je pro Vás nejdůležitější s návštěvou kina.

12. Jsou pro mě rozhodující občerstvovací služby s návštěvou kina?

13. Jaké občerstvení si berete do sálu?

14. Jakou příchuť popcornu preferuji?

15. Jak často si dopřeji občerstvení do sálu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mikšovský, L.Kino a využitelnost služeb v kině (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://kino-a-vyuzitelnost-sluzeb-v.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.