Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > KINO METRO 70´PROSTĚJOV

KINO METRO 70´PROSTĚJOV

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Vymazalová
Šetření:21. 03. 2011 - 01. 04. 2011
Počet respondentů:64
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

píši diplomovou práci na téma Marketingová komunikace kina Metra 70´Prostějov.  Cílem je zjistit co se vám líbí, co byste změnili a celkově Váš názor na kino jeho program a propagaci.

Děkuji za pomoc a strávený čas.

Odpovědi respondentů

1. navštěvujete rádi kino Metro 70 Prostějov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5281,25 %81,25 %  
ne1218,75 %18,75 %  

Graf

2. Cena vstupného je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrná5078,13 %78,13 %  
vysoká1218,75 %18,75 %  
nízká23,13 %3,13 %  

Graf

3. prostředí kina je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příjemné4773,44 %73,44 %  
velmi přímené, líbí se mi tam1625 %25 %  
vůbec se mi nelíbí11,56 %1,56 %  

Graf

4. nabídka filmů je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
néé vždy se mi libí,i tak se dá vybrat4875 %75 %  
špatná, chybí mi spousta filmů ,málo kdy si najdu co by se mi líbilo1117,19 %17,19 %  
skvělá, vyhovuje mi, pokaždé si něco najdu57,81 %7,81 %  

Graf

5. reklama a propagace kina je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je nevýrazná5078,13 %78,13 %  
líbí se mi914,06 %14,06 %  
nelíbí se mi57,81 %7,81 %  

Graf

6. prezentace programu kina v médiích(noviny,časopis,plakáty a další) je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nedostatečná3960,94 %60,94 %  
dostatečná, vím o ní2539,06 %39,06 %  

Graf

7. webové stánky kina jsou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, že kino má www stránky4367,19 %67,19 %  
nelíbí se mi1320,31 %20,31 %  
dobré, dívám se na ně pravidelně812,5 %12,5 %  

Graf

8. pokud by byla větší reklama a informovanost o programu ze strany kina

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
uvítal bych to a chodil častěji4570,31 %70,31 %  
neovlivnilo by to moji návštěvnost1929,69 %29,69 %  

Graf

9. pokud by mělo kino Metro 70 stránku na facebooku myslíte si,že by to zlepšilo Vaš přístup a pravidelnou informovanost o kinu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano zlepšilo určitě,přidal bych si ho3250 %50 %  
přidal bych si ale nevím,jestli by se něco změnilo1726,56 %26,56 %  
nepřidal bych si, nepotřebuji žádné informace1523,44 %23,44 %  

Graf

10. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3453,13 %53,13 %  
muž3046,88 %46,88 %  

Graf

11. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od 15 do 254367,19 %67,19 %  
od 26 do 351015,63 %15,63 %  
od 46 do 5569,38 %9,38 %  
od 56 do 6534,69 %4,69 %  
od 36 do 4523,13 %3,13 %  

Graf

12. Jaké je Vaše pracovní zařazení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2843,75 %43,75 %  
zaměstnaný/á1218,75 %18,75 %  
OSVČ (osoba samostatně výdělečně činná - např. podnikatel)710,94 %10,94 %  
nezaměstnaný/á57,81 %7,81 %  
pracující student57,81 %7,81 %  
na mateřské dovolené57,81 %7,81 %  
důchodce23,13 %3,13 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední - s maturitou3250 %50 %  
vysokoškolské2640,63 %40,63 %  
základní34,69 %4,69 %  
vyšší odborné23,13 %3,13 %  
střední - výuční list11,56 %1,56 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. navštěvujete rádi kino Metro 70 Prostějov?

2. Cena vstupného je?

3. prostředí kina je?

4. nabídka filmů je?

5. reklama a propagace kina je?

6. prezentace programu kina v médiích(noviny,časopis,plakáty a další) je?

7. webové stánky kina jsou

8. pokud by byla větší reklama a informovanost o programu ze strany kina

9. pokud by mělo kino Metro 70 stránku na facebooku myslíte si,že by to zlepšilo Vaš přístup a pravidelnou informovanost o kinu

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Jaký je Váš věk?

12. Jaké je Vaše pracovní zařazení?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. navštěvujete rádi kino Metro 70 Prostějov?

2. Cena vstupného je?

3. prostředí kina je?

4. nabídka filmů je?

5. reklama a propagace kina je?

6. prezentace programu kina v médiích(noviny,časopis,plakáty a další) je?

7. webové stánky kina jsou

8. pokud by byla větší reklama a informovanost o programu ze strany kina

9. pokud by mělo kino Metro 70 stránku na facebooku myslíte si,že by to zlepšilo Vaš přístup a pravidelnou informovanost o kinu

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Jaký je Váš věk?

12. Jaké je Vaše pracovní zařazení?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vymazalová, H.KINO METRO 70´PROSTĚJOV (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://kino-metro-70-prostejov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.