Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Klasická x internetová propagace
Klasická x internetová propagace
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Marek Dobeš |
---|---|
Šetření: | 04. 12. 2010 - 04. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 25 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 6.88 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 63,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:26 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vyplněním tohoto dotazníku pomůžete studentovi, který musí vypracovat školní projekt.
Cílem dotazníku je zjistit vliv reklamy na člověka, a který druh ho nejvíce ovlivňuje.
Se zaměřením na rozdílné vlivy internetové a "klasické" reklamy.
Odpovědi respondentů
1. Jaký druh reklamy Vás nejčastěji zaujme?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Klasiká reklama (televize, billboardy, reklama v tisku,..) | 13 | 52 % | 52 % |
Reklama na internetu (bannery, reklama na Facebooku,...) | 12 | 48 % | 48 % |
2. Uspořádejte vzestupně podle vlivu, který na Vás reklama má (co Vás upotá).
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Televize | 3.72 | 5.162 |
Rádio | 4.32 | 6.938 |
Tištěná reklama | 4.52 | 3.61 |
Billboardy | 4.48 | 2.01 |
Reklama v místě prodeje (In-store)-stojany, obrazovky u produktu | 4.24 | 4.582 |
Word of mouth (Doporučení známého) | 4.2 | 6.16 |
Bannery na internetu | 4.96 | 4.278 |
Reklama na Facebooku | 5.56 | 7.126 |
3. Když Vám vyhledávač na iternetu nabídne ve výsledku odkazy, který zvolíte nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neplacený odkaz. | 20 | 80 % | 80 % |
Placený odkaz (zadavatel zaplatil za "lepší" umístění odkazu. | 5 | 20 % | 20 % |
4. Máte účet na Facebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 22 | 88 % | 88 % |
Ne | 3 | 12 % | 12 % |
5. Jak často "rozkliknete" reklamu na Facebooku
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 - 5 odkazů týdně | 20 | 90,91 % | 80 % |
6 - 15 odkazů týdně | 2 | 9,09 % | 8 % |
6. Jaké je Vaše pohlaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 19 | 76 % | 76 % |
Žena | 6 | 24 % | 24 % |
7. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20-35 | 24 | 96 % | 96 % |
0-19 | 1 | 4 % | 4 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (46,4 %)
- facebook.com (26,8 %)
- google.cz (21,4 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.