Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Klasifikace ubytovacích zařízení

Klasifikace ubytovacích zařízení

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Kosinková
Šetření:20. 02. 2012 - 09. 03. 2012
Počet respondentů:256
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.09
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

dotazník bude použit v mé bakalářské práci. Jeho cílem je zjistit, zda mají lidé povědomí o klasifikaci ubytovacích zařízení a co je ovlivňuje při výběru.

 

Tento dotazník je určen pro všechny.

 

Dotazník je anonymní.

 

Předem děkuji za účast v dotazníkovém šetření.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

U každé otázky zvolte pouze jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Jakou kategorii ubytovacího zařízení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hotel, Hotel Garni12448,44 %48,44 %  
Pension9737,89 %37,89 %  
Jiná hromadná ubytovací zařízení (Turistická ubytovna, kemp, chatová osada)2911,33 %11,33 %  
Botel51,95 %1,95 %  
Motel10,39 %0,39 %  

Graf

2. Slyšel/(a) jste někdy o Oficiální jednotné klasifikaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14255,47 %55,47 %  
Ne11444,53 %44,53 %  

Graf

3. Odkud jste se dozvěděli o Oficiální jednotné klasifikaci ubytovacích zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škola9466,2 %36,72 %  
Internet, TV, rozhlas2114,79 %8,2 %  
Pracuji v ubytovacích službách85,63 %3,13 %  
Asociace hotelů a restaurací ČR64,23 %2,34 %  
Známí a příbuzní64,23 %2,34 %  
V ubytovacím zařízení, které jsem navštívil/(a)53,52 %1,95 %  
pohybuji se v oboru10,7 %0,39 %  
nepamatuji se, ale asi internet10,7 %0,39 %  

Graf

4. Je pro Vás důležité zda má hotel Oficiální jednotnou klasifikaci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8459,15 %32,81 %  
ne5840,85 %22,66 %  

Graf

5. Víte o tom, že hotel, který není součástí Oficiální jednotné klasifikace může být označen libovolným počtem hvězdiček, bez ohledu na to jaké služby a kvalitu nabízí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8962,68 %34,77 %  
ne5337,32 %20,7 %  

Graf

6. Je pro Vás rozhodující počet hvězdiček při výběru ubytování ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano13653,13 %53,13 %  
Ano5220,31 %20,31 %  
Spíše ne4818,75 %18,75 %  
Ne207,81 %7,81 %  

Graf

7. Víte na jaké služby máte podle počtu hvězdiček nárok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11946,48 %46,48 %  
Spíše ne5923,05 %23,05 %  
Ano4718,36 %18,36 %  
Ne3112,11 %12,11 %  

Graf

8. Co je pro Vás rozhodující při výběru ubytování ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Umístění ubytovacího zařízení6726,17 %26,17 %  
Cena6525,39 %25,39 %  
Nabízené služby4216,41 %16,41 %  
Doporučení známých a příbuzných3513,67 %13,67 %  
Recenze z webových stránek3212,5 %12,5 %  
Ekologické provozování zařízení41,56 %1,56 %  
nic20,78 %0,78 %  
Cena, služby, doporučení, umístěni ;)10,39 %0,39 %  
parkoviště10,39 %0,39 %  
cena, recenze, doporučení, služby i umístění10,39 %0,39 %  
poměr ceny/služby/umístění10,39 %0,39 %  
no ten hotel!10,39 %0,39 %  
všechny předchozí odpovědi10,39 %0,39 %  
cena+sluzby+umisteni10,39 %0,39 %  
Kombinace.. Cena + recenze + služby10,39 %0,39 %  
umístění + kvalita služeb + cena + pozitivní recenze na internetu10,39 %0,39 %  

Graf

9. Jste ochotni si připlatit za kvalitnější služby, které Vám může zaručit certifikované zařízení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20278,91 %78,91 %  
ne5421,09 %21,09 %  

Graf

10. Znáte Asociaci hotelů a restaurací ČR a projekt Hotelstars Union?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám9537,11 %37,11 %  
Znám AHR ČR, ale neznám projekt Hotelstars Union6425 %25 %  
Znám obojí4919,14 %19,14 %  
Slyšel jsem o tom, ale nevím přesně o co se jedná4818,75 %18,75 %  

Graf

11. Jak často využíváte ubytovací zařízení ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x až 5x ročně15460,16 %60,16 %  
Maximálně 1x ročně7328,52 %28,52 %  
Více než 10x ročně176,64 %6,64 %  
6x až 10x ročně124,69 %4,69 %  

Graf

12. Jaký je Váš převážný důvod návštěvy ubytovacího zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Soukromé účely24194,14 %94,14 %  
Pracovní účel155,86 %5,86 %  

Graf

13. Jste všeobecně spokojeni s kvalitou ubytovacích zařízení v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano17769,14 %69,14 %  
Spíše ne5019,53 %19,53 %  
Ano197,42 %7,42 %  
Ne103,91 %3,91 %  

Graf

14. Vnímáte rozdíly u ubytovacího zařízení (stejné kategorie a třídy) u nás a v zahraničí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14556,64 %56,64 %  
Ano11143,36 %43,36 %  

Graf

15. Prosím specifikujte v čem vnímáte rozdíly?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Čistota,vyvavenost,stravování,ochota personálu.

*** hotel ve Francii byl velmi pěkný a precizně čistý, *** hotel v ČR měl staré vybavení a cenově byl zhruba stejný

1. chování personálu 2. hygiena na lepší úrovni

cena a poskytované služby

cena a služby jsou vždy a všude rozdílné, záleží na ekonomické situaci navštívené země

Cena služeb

cena, kvalita

cena,zájem o hosta,nabídka služeb.

ceske hotely jsou kvalitnejsi, poskytuji za mensi penize lepsi, pripadne stejny komfort a kvalitu. Oproti ceskym hotelum jsou ale mnohem prijemnejsi v zahranici(prsonal, recepcni...

Co se týče nás a zahraničí tak např, stravovací služby, dále že v zahraničí i dvou hvězdičkový hotel nabízí bazén, v Čechách je to nemyslitelné...

čistota, ochota personálu

čistota, ochota,

Čistota, vybavení, strava (zejména snídaně) a poměr ceny/kvality

Čistota, vzhled, úprava, obsluha

čistota,vstřícnost personálu.

dyt je to tady ubohy bez ohledu na hvezdicky, chci usmev a nadseni

Hlavně pořádek a čistota na pokojích.

Hlavně v kvalitě poskytovaných služeb.

hlavně v kvalitě služeb

Hlavně v přístupu personálu.

horší zařízení

Jinak vypadá 5 hvězdiček v Egyptě a jinak ve Francii.

kol

kvalita

kvalita

kvalita a rozsah služeb

Kvalita poskytovaných služeb

kvalita servisu

kvalita služeb

kvalita služeb

kvalita služeb, čistota

kvalita služeb, čistota, personál

kvalita služeb, vybavení hotelu, přístup zaměstnanců k ubytovaným

kvalita vybavení a služeb

Kvalita za cenu

kvalita, ochota personálu, vybavení

kvalita, personál, služby

lepsi kvalita......

Lepší celková atmosféra, poskytované služby..

nabídky, možnosti, umístění,cena,personál

nabízené služby

Např. v Egyptě a afrických státech je ubytování horší jak v Evropě - podle hvězd. Celkově horší životní podmínky odrážející se i na ubytování.

například nelze srovnávat ubytovací zařízení v Evropě a Egyptě. Kategorie zjevně neodpovídá kategorii v Evropě.

například rozsah služeb v ČR není tak pestrý, nejsou tak kvalitně prováděny jako v zahraničí

naše např. 4 hvězdy v zahraničí odpovídají cca 3 hvězdám

nekvalitní služby, malá nabídka služeb, to co je v zahraničí bráno jako samozřejmost je u nás bráno za nadstandart za příplatky apod.

nizsi ceny v CR, moznost prime rezervace v CR

nižší úroveň mnohdy u nás

ochota oersonálu, nabízené služby, většinou lepší prostředí

poskytovane skužby, pristup personalu,

predevsim rozdil se zapadem ... staraj se jen o to nejnutnejsi aby ziskali pozadovane hvezdicky a zbytek je nezajima

profesionální přístup, služby v ceně, chození v hotelu v botech

prostředí, cena, kvalita služeb

především v čistotě koupelen a záchodů

Především v přístupu zaměstnanců a vedení ubytovacích zařízení k provozování své činnosti

Převážně kvalita poskytovaných a nabízených služeb, rozdílné u nás a v zahraničí

Přístup a kvalita personálu (ne vždy, ale zjednodušeně se to dá říci), kvalita některých služeb, vč. stravování.

přístup majitele, čistota, vzhled, vyšší kvalita nabízených služeb

přístup personálu, vybavení pokoje, čistota

Přístup personálu,kvalita nabízených služeb

přístup zaměstnanců, kvalita služeb a vybavení

rozdíem kvality, nabízených služeb..

Rozdílné vybavené interiérů

Rozdílnost kvality ubytování

různe služby za stejný počet hvězdiček

skoro ve všem

sluzby,

služby, přístup ke klientovy, cena skoro srovnatelná,...

služby, přístup zaměstnanců

stejná kategorie v ČR a v jiné zemi znamená často úplně jiné standardy kvality

Třeba v Egyptě je to úplně jinak hodnocené

Tří hvězda v zahraničí měla stejnou úroveň stravování jako min.čtyřhvězda v ČR Ale zase naopak jsem i viděla pokoje tří hvězdy za hranicema srovnatelné s jednou hvězdou v ČR , i když naopak ten hotel nabízel více služeb, například na úrovni čtyřhvězdi v ČR.

u n ás je stále bordel, krade se, podvádí šidí hosté jak v restauracích, tak na hotelu,prostě všude,

upravenost pokojů, vybavenost, poskytnutí služeb

Úroveň služeb

úroveň služeb, chování personálu, čistota vnitřních i prostor v okolí budov, estetika prostředí, jak mi chutná strava aj.

V ceně

V České republice jsou v podstatě všechny ubytovací zařízení minimáně o jednu třídu níž, než ubytovací zařízení stejné třídy v zahraniční

v České republice se velmi stane, že se nastěhujete někam úplně jinam než jste čekali podle katalogu

V každé zemi je to jinak, napřílad Řecký 5hvězdičkový hotel je jiný než Francouzký nebo český. Především se jedná o kvalitu ubytování a stravování někdy i profesionalitu personálu.

V kvalitě

V kvalitě poskytnutých služeb v hotelech se stejným počtem hvězdiček. Profesionální přístup.

v kvalitě služeb

V kvalitě služeb.

V kvalitě. Někde za stejný počet hvězdiček dostanu horší pokoj než u nás.

v nabizenych sluzbach

V poskytování služeb a kvalitě vybavení pokojů

v zahraničí cena odpovídá kvalitě, v ČR za zaplacenou cenu dostaneme sotva poloviční služby

v zahraničí je lepší poměr cena - výkon

V zahraničí je lepší úroveň ubytování za stejné peníze. u nás jsou penziony vybaveny starým nábytkem po babičce, matrace jsou proleželé. To by si např. V Rakousku nikdo neodvolil.

ve všem

ve vzhledu a vybavení pokojů, v občerstvení

Většinou v konfortu, který ubytovací zařízení nabýzí

více sportovního zařízení, welness, sauny, bazény, pestřejší stravování, pohodlnější dispozice objektů, modernější designe,

všeobecný problém s tím, že úrověň dle hvězdiček se v různých zemích liší dle služeb, vybavení, celkový vzhled hotelu

Vybavebí, přístup k zákazníkům, poskytované služby

Vybavení hotelu, nabízené služby, kvalita služeb a ubytování

vybaveni, cistota, sluzby

Vybavenost, ochota personálu

Vybavenost, služby poskytované personálem

vybavenost, služby, příštup ke klientům

vyšší kvalita služeb za stejnou cenu

vyšší kvalita v zahraničí

webový stránky

xx

Zahraničí - lepší, "luxusnější"...více se snaží...

záleží na tom, jaká je to země, někde mají kvalitu při stejném počtu hvězdiček lepší a někde horší

Záleží na zemi, např.: západní Evropa má kvalitnější poskytované služby v ubytovacích zařízeních stejné kategorie a třídy, hotely jsou lépe vybavené.

Záleží v poměru s ČR, Hotely v Dubaji vyšší úroven, Egypt, horší uroven

Zatím mám jen takovou zkušenost, že ubytovací zařízení v zahraničí stejného počtu hvězdiček byly méně kvalitní, než v ČR. Mám zkušenost s hotely z Londýna, Řecka, Itálie a Chorvatska. Pokoje v ČR byly hezčí, lépe vybavené, a to jak co do rozsahu, tak do kvality. I ostatní služby hotelů v ČR byly rozsáhlejší a kvalitnější (úklid, jídlo, sehnání vstupenek, informace na recepci o okolí, atd.)

16. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20278,91 %78,91 %  
Muž5421,09 %21,09 %  

Graf

17. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 25 let18170,7 %70,7 %  
26 – 35 let3614,06 %14,06 %  
36 – 45 let176,64 %6,64 %  
46 – 60 let124,69 %4,69 %  
Méně než 18 let62,34 %2,34 %  
61 a více let41,56 %1,56 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou16162,89 %62,89 %  
Vysokoškolské6324,61 %24,61 %  
Vyšší odborné166,25 %6,25 %  
Základní103,91 %3,91 %  
Středoškolské bez maturity62,34 %2,34 %  

Graf

19. Jaká je Vaše současná ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student15259,38 %59,38 %  
Zaměstnanec/OSVČ (osoba samostatně výdělečně činná) 7629,69 %29,69 %  
Nezaměstnaný135,08 %5,08 %  
Na mateřské dovolené, v domácnosti103,91 %3,91 %  
Důchodce51,95 %1,95 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Slyšel/(a) jste někdy o Oficiální jednotné klasifikaci?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet, TV, rozhlas na otázku 3. Odkud jste se dozvěděli o Oficiální jednotné klasifikaci ubytovacích zařízení?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Je pro Vás důležité zda má hotel Oficiální jednotnou klasifikaci?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Je pro Vás důležité zda má hotel Oficiální jednotnou klasifikaci?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Víte o tom, že hotel, který není součástí Oficiální jednotné klasifikace může být označen libovolným počtem hvězdiček, bez ohledu na to jaké služby a kvalitu nabízí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Víte o tom, že hotel, který není součástí Oficiální jednotné klasifikace může být označen libovolným počtem hvězdiček, bez ohledu na to jaké služby a kvalitu nabízí?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Škola na otázku 3. Odkud jste se dozvěděli o Oficiální jednotné klasifikaci ubytovacích zařízení?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znám obojí na otázku 10. Znáte Asociaci hotelů a restaurací ČR a projekt Hotelstars Union?

14. Vnímáte rozdíly u ubytovacího zařízení (stejné kategorie a třídy) u nás a v zahraničí?

  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Jste všeobecně spokojeni s kvalitou ubytovacích zařízení v ČR?

19. Jaká je Vaše současná ekonomická aktivita?

  • odpověď Zaměstnanec/OSVČ (osoba samostatně výdělečně činná) :
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 46 – 60 let na otázku 17. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou kategorii ubytovacího zařízení preferujete?

2. Slyšel/(a) jste někdy o Oficiální jednotné klasifikaci?

3. Odkud jste se dozvěděli o Oficiální jednotné klasifikaci ubytovacích zařízení?

4. Je pro Vás důležité zda má hotel Oficiální jednotnou klasifikaci?

5. Víte o tom, že hotel, který není součástí Oficiální jednotné klasifikace může být označen libovolným počtem hvězdiček, bez ohledu na to jaké služby a kvalitu nabízí?

6. Je pro Vás rozhodující počet hvězdiček při výběru ubytování ?

7. Víte na jaké služby máte podle počtu hvězdiček nárok?

8. Co je pro Vás rozhodující při výběru ubytování ?

9. Jste ochotni si připlatit za kvalitnější služby, které Vám může zaručit certifikované zařízení?

10. Znáte Asociaci hotelů a restaurací ČR a projekt Hotelstars Union?

11. Jak často využíváte ubytovací zařízení ?

12. Jaký je Váš převážný důvod návštěvy ubytovacího zařízení?

13. Jste všeobecně spokojeni s kvalitou ubytovacích zařízení v ČR?

14. Vnímáte rozdíly u ubytovacího zařízení (stejné kategorie a třídy) u nás a v zahraničí?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaká je Vaše současná ekonomická aktivita?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou kategorii ubytovacího zařízení preferujete?

2. Slyšel/(a) jste někdy o Oficiální jednotné klasifikaci?

3. Odkud jste se dozvěděli o Oficiální jednotné klasifikaci ubytovacích zařízení?

4. Je pro Vás důležité zda má hotel Oficiální jednotnou klasifikaci?

5. Víte o tom, že hotel, který není součástí Oficiální jednotné klasifikace může být označen libovolným počtem hvězdiček, bez ohledu na to jaké služby a kvalitu nabízí?

6. Je pro Vás rozhodující počet hvězdiček při výběru ubytování ?

7. Víte na jaké služby máte podle počtu hvězdiček nárok?

8. Co je pro Vás rozhodující při výběru ubytování ?

9. Jste ochotni si připlatit za kvalitnější služby, které Vám může zaručit certifikované zařízení?

10. Znáte Asociaci hotelů a restaurací ČR a projekt Hotelstars Union?

11. Jak často využíváte ubytovací zařízení ?

12. Jaký je Váš převážný důvod návštěvy ubytovacího zařízení?

13. Jste všeobecně spokojeni s kvalitou ubytovacích zařízení v ČR?

14. Vnímáte rozdíly u ubytovacího zařízení (stejné kategorie a třídy) u nás a v zahraničí?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Do jaké věkové kategorie se řadíte?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Jaká je Vaše současná ekonomická aktivita?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kosinková, K.Klasifikace ubytovacích zařízení (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://klasifikace-ubytovacich-zari.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.