Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Klinika asistované reprodukce Zlín

Klinika asistované reprodukce Zlín

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Červenková
Šetření:04. 04. 2015 - 17. 04. 2015
Počet respondentů:93
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem ráda za Váš čas strávený tímto dotazníkem, který se týká kliniky reprodukční medicíny IVF Zlín a který mi bude sloužit k vypracování bakalářské práce a moc Vás prosím o jeho vyplnění. 

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7984,95 %84,95 %  
muž1415,05 %15,05 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-354750,54 %50,54 %  
15-252324,73 %24,73 %  
36-451617,2 %17,2 %  
46-5555,38 %5,38 %  
56 a více22,15 %2,15 %  

Graf

3. Kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec6873,12 %73,12 %  
podnikatel1010,75 %10,75 %  
nezaměstnaný99,68 %9,68 %  
student55,38 %5,38 %  
důchodce11,08 %1,08 %  

Graf

4. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mimo Zlín6064,52 %64,52 %  
okrajová část Zlína2021,51 %21,51 %  
centrum Zlína1313,98 %13,98 %  

Graf

5. Jak jste se dozvěděli o klinice IVF Czech Republic s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých3739,78 %39,78 %  
webové stránky1819,35 %19,35 %  
facebook66,45 %6,45 %  
reklama v rádiu66,45 %6,45 %  
tisk55,38 %5,38 %  
billboard44,3 %4,3 %  
od lékaře44,3 %4,3 %  
od gynekologa22,15 %2,15 %  
gynekolog22,15 %2,15 %  
bývalá zaměstnankyně kliniky11,08 %1,08 %  
leták v mhd11,08 %1,08 %  
reklama v trolejbusu11,08 %1,08 %  
mám tam lékaře11,08 %1,08 %  
radio,tisk,billboard11,08 %1,08 %  
z práce, jsem zdravotník11,08 %1,08 %  
při dotazníku11,08 %1,08 %  
lékář11,08 %1,08 %  
gynekologie11,08 %1,08 %  

Graf

6. Jak jste spokojeni s informovaností na webových stránkách kliniky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen5559,14 %59,14 %  
velmi spokojen2425,81 %25,81 %  
nevěděl/a jsem, že mají webové stránky1212,9 %12,9 %  
nespokojen22,15 %2,15 %  

Graf

7. Chtěli byste vylepšit webové stránky kliniky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6072,29 %64,52 %  
ano2327,71 %24,73 %  

Graf

8. Za jakým účelem navštěvujete webové stránky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informace o poskytovaných službách5063,29 %53,76 %  
ordinační hodiny2329,11 %24,73 %  
ceník2126,58 %22,58 %  
telefonní číslo na ambulanci11,27 %1,08 %  

Graf

9. Navštěvujete facebookové stránky kliniky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5053,76 %53,76 %  
nevěděl/a jsem, že mají facebookové stránky2729,03 %29,03 %  
ano1617,2 %17,2 %  

Graf

10. Zaregistrovali jste reklamu v rádiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5761,29 %61,29 %  
ne3638,71 %38,71 %  

Graf

11. Zaujala Vás reklama na billboardech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4548,39 %48,39 %  
nezaregistroval/a jsem3436,56 %36,56 %  
ne1415,05 %15,05 %  

Graf

12. Jak jste spokojeni s personálem kliniky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi spokojen5761,29 %61,29 %  
spokojen3638,71 %38,71 %  

Graf

13. Jak jste spokojeni s vnitřním prostředím kliniky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi spokojen6165,59 %65,59 %  
spokojen3234,41 %34,41 %  

Graf

14. Jak jste spokojeni s vnějším prostředím kliniky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen5862,37 %62,37 %  
velmi spokojen2425,81 %25,81 %  
nespokojen1010,75 %10,75 %  
velmi nespokojen11,08 %1,08 %  

Graf

15. Znáte logo kliniky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5761,29 %61,29 %  
ne3638,71 %38,71 %  

Graf

16. Pokud logo znáte, myslíte si, že vystihuje podstatu kliniky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5791,94 %61,29 %  
ne58,06 %5,38 %  

Graf

17. Jak jste spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi spokojen4851,61 %51,61 %  
spokojen4447,31 %47,31 %  
nespokojen11,08 %1,08 %  

Graf

18. Uvítali byste on-line objednávkový systém k lékaři, tedy zlepšení služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6873,12 %73,12 %  
ne2526,88 %26,88 %  

Graf

19. Uvítali byste nějaké zkvalitnění v rámci kliniky? Pokud ano, uveďte jaké.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7580,65 %80,65 %  
ano - zaškrtněte a uveďte vlastní odpověď1313,98 %13,98 %  
více parkovacích míst22,15 %2,15 %  
Kratší čekací doby22,15 %2,15 %  
Ještě nevím.11,08 %1,08 %  
ano - jaké?11,08 %1,08 %  
parkovani a zvedani telefonu-nekdy se povedlo dovolat az na 10 i vicery pokus11,08 %1,08 %  
rozhodně řešit parkovací místa!11,08 %1,08 %  
rozhodně zlepšit parkování!!! více parkovacích míst11,08 %1,08 %  
špatně řešeno parkování - zcela nedostatečný počet míst. I když je člověk objednán na určitou hodinu, tak třeba i hodinu čeká v čekárně.11,08 %1,08 %  
špatná komunikace prostřednictvím telefonu. Málo kdy se dovolám, když se chci třeba objednat.11,08 %1,08 %  
komunikace mezi lékaři a recepcí11,08 %1,08 %  
dodržování objednaneho casu11,08 %1,08 %  
větší počet míst na parkování11,08 %1,08 %  
zkrátit čekání k lékaři v čekárně11,08 %1,08 %  
zkrátit čekání u lékaře, brát v objednanou dobu11,08 %1,08 %  
větší parkovací plocha11,08 %1,08 %  
lepší objednávkový systém, dlouhé čekání u lékaře11,08 %1,08 %  
více parkovacích prostor11,08 %1,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Chtěli byste vylepšit webové stránky kliniky?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi centrum Zlína na otázku 4. Bydliště

15. Znáte logo kliniky?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Pokud logo znáte, myslíte si, že vystihuje podstatu kliniky?

16. Pokud logo znáte, myslíte si, že vystihuje podstatu kliniky?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Znáte logo kliniky?

17. Jak jste spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb?

  • odpověď spokojen:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen na otázku 13. Jak jste spokojeni s vnitřním prostředím kliniky?
  • odpověď velmi spokojen:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 14. Jak jste spokojeni s vnějším prostředím kliniky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Kategorie

4. Bydliště

5. Jak jste se dozvěděli o klinice IVF Czech Republic s.r.o.?

6. Jak jste spokojeni s informovaností na webových stránkách kliniky?

7. Chtěli byste vylepšit webové stránky kliniky?

8. Za jakým účelem navštěvujete webové stránky?

9. Navštěvujete facebookové stránky kliniky?

10. Zaregistrovali jste reklamu v rádiu?

11. Zaujala Vás reklama na billboardech?

12. Jak jste spokojeni s personálem kliniky?

13. Jak jste spokojeni s vnitřním prostředím kliniky?

14. Jak jste spokojeni s vnějším prostředím kliniky?

15. Znáte logo kliniky?

16. Pokud logo znáte, myslíte si, že vystihuje podstatu kliniky?

17. Jak jste spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb?

18. Uvítali byste on-line objednávkový systém k lékaři, tedy zlepšení služby?

19. Uvítali byste nějaké zkvalitnění v rámci kliniky? Pokud ano, uveďte jaké.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Kategorie

4. Bydliště

5. Jak jste se dozvěděli o klinice IVF Czech Republic s.r.o.?

6. Jak jste spokojeni s informovaností na webových stránkách kliniky?

7. Chtěli byste vylepšit webové stránky kliniky?

8. Za jakým účelem navštěvujete webové stránky?

9. Navštěvujete facebookové stránky kliniky?

10. Zaregistrovali jste reklamu v rádiu?

11. Zaujala Vás reklama na billboardech?

12. Jak jste spokojeni s personálem kliniky?

13. Jak jste spokojeni s vnitřním prostředím kliniky?

14. Jak jste spokojeni s vnějším prostředím kliniky?

15. Znáte logo kliniky?

16. Pokud logo znáte, myslíte si, že vystihuje podstatu kliniky?

17. Jak jste spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb?

18. Uvítali byste on-line objednávkový systém k lékaři, tedy zlepšení služby?

19. Uvítali byste nějaké zkvalitnění v rámci kliniky? Pokud ano, uveďte jaké.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Červenková, K.Klinika asistované reprodukce Zlín (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://klinika-asistovane-reprodukc.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.