Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dobrý den, ráda bych Vás poprosila o vyplnění následujícího dotazníku, který se zabývá nákupy v hypermarketech. Výsledky zpracuji ve své ročníkové práci.
Děkuji,
Kateřina Jamborová, studentka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací.
Odpovědi respondentů
1. Jezdíte nakupovat do hypermarketů? (Hypermarkety jsou prodejny s širokou nabídkou potravinářského i nepotravinářského zboží, např. Interspar, Globus, Kauflad, Tesco.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
332
97,65 %
97,65 %
Ne
8
2,35 %
2,35 %
2. Jaké zboží nakupujete v hypermarketech nejčastěji kromě potravin?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Drogerie
297
89,46 %
87,35 %
Papírnické potřeby
165
49,7 %
48,53 %
Oblečení
90
27,11 %
26,47 %
Jiné
41
12,35 %
12,06 %
Knihy
35
10,54 %
10,29 %
Elektroniku
22
6,63 %
6,47 %
Zahradnické potřeby
21
6,33 %
6,18 %
Nábytek
4
1,2 %
1,18 %
3. Vítáte možnost nákupu knížek v hypermarketech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, protože v hypermarketech je omezený výběr titulů
136
40,96 %
40 %
Je mi to jedno
74
22,29 %
21,76 %
Ano, protože je pohodlné mít při velkých nákupech vše na jednom místě
46
13,86 %
13,53 %
Ano, protože tam mám čas si v klidu knihy prohlédnout bez toho, abych si je musel/a koupit
25
7,53 %
7,35 %
Ano, protože jsou tam levnější než v klasických kamenných knihkupectvích
15
4,52 %
4,41 %
Ne, protože je mi nepříjemné si vybírat knihy mezi tolika lidmi
15
4,52 %
4,41 %
Vadí mi vlastní prostředí supermarketů, dávám přednost knihkupectvím.
1
0,3 %
0,29 %
Ano, ale výběr je zoufale nízký.
1
0,3 %
0,29 %
běžné knihy čtu poue v elektornické podobě, odborná literatura se zde neprodává a prodávat nebude
1
0,3 %
0,29 %
Nevadí mi to.
1
0,3 %
0,29 %
mám radši knihkupectví, ale v hypermarketu si vždy pár titulů alespoň prolistuji
1
0,3 %
0,29 %
ne, mají tam brak a jdu beztak pro chleba
1
0,3 %
0,29 %
ne,protože knihy si zaslouží výlučný prostor
1
0,3 %
0,29 %
Ano ale vadí mi omezený výběr
1
0,3 %
0,29 %
knihy patří do knihkupectví
1
0,3 %
0,29 %
první odpověď plus:ale nemá to tu atmosféfu :(
1
0,3 %
0,29 %
Miluji knihkupectví
1
0,3 %
0,29 %
Ne, jsem zastáncem kamenných knihkupectví, kde to má jisté kouzlo.
1
0,3 %
0,29 %
ne, protoze se pri vyberu knih v hypermarketu necitim tak uvolnene jako v knihkupectvi
1
0,3 %
0,29 %
Ano, když nakupuji s rodinou, tak se většinou nudím.
1
0,3 %
0,29 %
Mala kultura prostredi.
1
0,3 %
0,29 %
Přikládámse k názoru, že spíše ne, protoože v hypermarketu se s knihou špatně seznamujeme, jelikož je tam tedy hodně lidí a je mi příjemnější vybírat si knihy v knihovnách.
1
0,3 %
0,29 %
Knihy nakupuji minimálně, chodím do knihoven
1
0,3 %
0,29 %
Koupila jsem si asi jen dvě knihy, protože tam je málo knih, které by mě zajímaly- tudíž dávám přednost knihovnám nebo knihkupectví než hypermarketům.
1
0,3 %
0,29 %
ne, jsou dražší než v knihkupectví a není tam klid na výběr
1
0,3 %
0,29 %
Necítím se pohodlně nakupovat knihy mezi houskami a flaškami vodky :)
1
0,3 %
0,29 %
Je tam malý výběr, ale když knihu zapomenu a jedu pak do čajovny, rád si ji tam koupím
1
0,3 %
0,29 %
4. Koupil/a jste si někdy knihu v hypermarketech typu Interspar, Kaufland nebo Tesco?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 6, Ne → otázka č. 5].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
180
54,22 %
52,94 %
Ano
152
45,78 %
44,71 %
5. Kde jinde si kupujete knihy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Antikvariáty → konec dotazníku, E-shopy → konec dotazníku, Elektronické knihy koupené na internetu → konec dotazníku, Kamenná knihkupectví → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kamenná knihkupectví
137
75,69 %
40,29 %
E-shopy
20
11,05 %
5,88 %
Antikvariáty
15
8,29 %
4,41 %
Elektronické knihy koupené na internetu
9
4,97 %
2,65 %
6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jen jednou
65
42,76 %
19,12 %
Během minulých 12 měsíců jsem si knihu v hypermarketu nekoupila
50
32,89 %
14,71 %
2 - 4 krát
37
24,34 %
10,88 %
7. Vezmeme-li v úvahu všechny Vaše návštěvy hypermarketů, kdy jste zavítal/a do oddělení knih,...:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vícekrát jsem knihy jen prohlížel/a bez toho, abych si potom nějakou koupil/a
143
94,08 %
42,06 %
Vícekrát jsem skutečně knihu koupila
9
5,92 %
2,65 %
8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pro koupi knihy jsem se rozhodl/a až na místě
126
82,89 %
37,06 %
Šel/šla jsem si tam knihu koupit cíleně
26
17,11 %
7,65 %
9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Slevy
2.467
1.696
Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí
3.842
1.528
Atraktivní obal
3.566
1.496
Nutnost nákupu
2.954
2.097
Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."
2.013
1.552
Autor knihy
2.625
1.353
10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
"Mám čas v hypermarketu, tak se podívám, jaké knihy nabízejí a nějakou koupím."
58
38,16 %
17,06 %
Slevy
55
36,18 %
16,18 %
"Chci ci koupit konkrétní knihu."
53
34,87 %
15,59 %
Vánoce
48
31,58 %
14,12 %
Narozeniny blízkých
32
21,05 %
9,41 %
"Chci si koupit knihu od konkrétního spisovatele."
16
10,53 %
4,71 %
"Chci čtení na dovolenou."
14
9,21 %
4,12 %
dárek pro jinou příležitost
1
0,66 %
0,29 %
koupila jsem jen jednou
1
0,66 %
0,29 %
zalíbí se mi, jde vždy o knížečku pro dítě do 3 let
1
0,66 %
0,29 %
když ji zapomenu koupit v knihkupectví
1
0,66 %
0,29 %
nemam co cist
1
0,66 %
0,29 %
nekupuji
1
0,66 %
0,29 %
prostě knihomol, který ví, co chce
1
0,66 %
0,29 %
kdyz mam chut a jdu kolem
1
0,66 %
0,29 %
Naprosto náhodně.
1
0,66 %
0,29 %
Pokud se mi kniha zalíbí
1
0,66 %
0,29 %
Narozeniny blízkých, nebo jinde nemůžu sehnat knihu, kterou chci již delší dobu číst.
1
0,66 %
0,29 %
Knihu jsem zapomněl doma
1
0,66 %
0,29 %
11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Romány
70
46,05 %
20,59 %
Kuchařky
40
26,32 %
11,76 %
Křížovky
38
25 %
11,18 %
Literatura pro děti
27
17,76 %
7,94 %
Detektivky
24
15,79 %
7,06 %
Encyklopedie
24
15,79 %
7,06 %
Dobrodružná literatura
19
12,5 %
5,59 %
Historická literatura
18
11,84 %
5,29 %
Humorná literatura (vtipy)
13
8,55 %
3,82 %
Cestopisy
13
8,55 %
3,82 %
Životopisy
12
7,89 %
3,53 %
Poezie
5
3,29 %
1,47 %
fantasy
3
1,97 %
0,88 %
beletrie
2
1,32 %
0,59 %
Fantasy, horor
1
0,66 %
0,29 %
To, co je ve slevě.
1
0,66 %
0,29 %
koupila jsem jen jednou
1
0,66 %
0,29 %
většinou nenakupuji pro sebe
1
0,66 %
0,29 %
literatura faktu
1
0,66 %
0,29 %
faktografickou literaturu
1
0,66 %
0,29 %
knihu v hypermarketu jsem koupila jen 2 krát a kniha mi náhodou padla do oka
1
0,66 %
0,29 %
pro sebe vubec
1
0,66 %
0,29 %
Technická literatura
1
0,66 %
0,29 %
kresťanská
1
0,66 %
0,29 %
naucne
1
0,66 %
0,29 %
Slovníky
1
0,66 %
0,29 %
cizojazyčná literatura, klasická beletrie
1
0,66 %
0,29 %
scifi
1
0,66 %
0,29 %
hororová literatura, beletrie
1
0,66 %
0,29 %
vzdy jine
1
0,66 %
0,29 %
náměty na ruční práce
1
0,66 %
0,29 %
Nenakupuju tam. Jednou z nutnosti ve spechu...
1
0,66 %
0,29 %
Literatura faktu, Knihy pro zahrádkáře
1
0,66 %
0,29 %
skutečné osudy
1
0,66 %
0,29 %
12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
99
65,13 %
29,12 %
Ne
51
33,55 %
15 %
Nenakupuji knihy v obou těchto typech obchodů
2
1,32 %
0,59 %
13. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
132
86,84 %
38,82 %
Muž
20
13,16 %
5,88 %
14. Je Vám
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15 - 29 let
117
76,97 %
34,41 %
30 - 44 let
25
16,45 %
7,35 %
45 - 59 let
10
6,58 %
2,94 %
15. Momentálně jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student/ka
82
53,95 %
24,12 %
Zaměstnanec/zaměstnankyně
43
28,29 %
12,65 %
Na rodičovské dovolené
9
5,92 %
2,65 %
Podnikatel/ka
7
4,61 %
2,06 %
V domácnosti
4
2,63 %
1,18 %
nezaměstnaná
3
1,97 %
0,88 %
na mateřské dovolené
1
0,66 %
0,29 %
nedobrovolně nezaměstnaná
1
0,66 %
0,29 %
Pečující o osobu blízkou
1
0,66 %
0,29 %
hledám práci
1
0,66 %
0,29 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Koupil/a jste si někdy knihu v hypermarketech typu Interspar, Kaufland nebo Tesco?
odpověď Ano:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 - 4 krát na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Během minulých 12 měsíců jsem si knihu v hypermarketu nekoupila na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jen jednou na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vícekrát jsem knihy jen prohlížel/a bez toho, abych si potom nějakou koupil/a na otázku 7. Vezmeme-li v úvahu všechny Vaše návštěvy hypermarketů, kdy jste zavítal/a do oddělení knih,...:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro koupi knihy jsem se rozhodl/a až na místě na otázku 8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šel/šla jsem si tam knihu koupit cíleně na otázku 8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci ci koupit konkrétní knihu." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci čtení na dovolenou." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci si koupit knihu od konkrétního spisovatele." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mám čas v hypermarketu, tak se podívám, jaké knihy nabízejí a nějakou koupím." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Narozeniny blízkých na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoce na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestopisy na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Detektivky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrodružná literatura na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Encyklopedie na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Historická literatura na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humorná literatura (vtipy) na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Křížovky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuchařky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Literatura pro děti na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Romány na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životopisy na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 13. Jste
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 13. Jste
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 29 let na otázku 14. Je Vám
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 44 let na otázku 14. Je Vám
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 - 59 let na otázku 14. Je Vám
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 15. Momentálně jste:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaměstnanec/zaměstnankyně na otázku 15. Momentálně jste:
odpověď Ne:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Antikvariáty na otázku 5. Kde jinde si kupujete knihy?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy na otázku 5. Kde jinde si kupujete knihy?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamenná knihkupectví na otázku 5. Kde jinde si kupujete knihy?
7. Vezmeme-li v úvahu všechny Vaše návštěvy hypermarketů, kdy jste zavítal/a do oddělení knih,...:
odpověď Vícekrát jsem knihy jen prohlížel/a bez toho, abych si potom nějakou koupil/a:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci čtení na dovolenou." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Detektivky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Historická literatura na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humorná literatura (vtipy) na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životopisy na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jen jednou na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Literatura pro děti na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci ci koupit konkrétní knihu." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro koupi knihy jsem se rozhodl/a až na místě na otázku 8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Během minulých 12 měsíců jsem si knihu v hypermarketu nekoupila na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 29 let na otázku 14. Je Vám
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 15. Momentálně jste:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 13. Jste
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mám čas v hypermarketu, tak se podívám, jaké knihy nabízejí a nějakou koupím." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrodružná literatura na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Křížovky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Romány na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 4. Koupil/a jste si někdy knihu v hypermarketech typu Interspar, Kaufland nebo Tesco?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 13. Jste
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci si koupit knihu od konkrétního spisovatele." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuchařky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestopisy na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoce na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Encyklopedie na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaměstnanec/zaměstnankyně na otázku 15. Momentálně jste:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Narozeniny blízkých na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
odpověď Pro koupi knihy jsem se rozhodl/a až na místě:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 - 59 let na otázku 14. Je Vám
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Literatura pro děti na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mám čas v hypermarketu, tak se podívám, jaké knihy nabízejí a nějakou koupím." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci čtení na dovolenou." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humorná literatura (vtipy) na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
13. Jste
odpověď Žena:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Literatura pro děti na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Během minulých 12 měsíců jsem si knihu v hypermarketu nekoupila na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci si koupit knihu od konkrétního spisovatele." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci čtení na dovolenou." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Romány na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humorná literatura (vtipy) na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 - 4 krát na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro koupi knihy jsem se rozhodl/a až na místě na otázku 8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
14. Je Vám
odpověď 15 - 29 let:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 15. Momentálně jste:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jezdíte nakupovat do hypermarketů? (Hypermarkety jsou prodejny s širokou nabídkou potravinářského i nepotravinářského zboží, např. Interspar, Globus, Kauflad, Tesco.)
2. Jaké zboží nakupujete v hypermarketech nejčastěji kromě potravin?
3. Vítáte možnost nákupu knížek v hypermarketech?
4. Koupil/a jste si někdy knihu v hypermarketech typu Interspar, Kaufland nebo Tesco?
5. Kde jinde si kupujete knihy?
6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
7. Vezmeme-li v úvahu všechny Vaše návštěvy hypermarketů, kdy jste zavítal/a do oddělení knih,...:
8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
13. Jste
14. Je Vám
15. Momentálně jste:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jezdíte nakupovat do hypermarketů? (Hypermarkety jsou prodejny s širokou nabídkou potravinářského i nepotravinářského zboží, např. Interspar, Globus, Kauflad, Tesco.)
2. Jaké zboží nakupujete v hypermarketech nejčastěji kromě potravin?
3. Vítáte možnost nákupu knížek v hypermarketech?
4. Koupil/a jste si někdy knihu v hypermarketech typu Interspar, Kaufland nebo Tesco?
5. Kde jinde si kupujete knihy?
6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
7. Vezmeme-li v úvahu všechny Vaše návštěvy hypermarketů, kdy jste zavítal/a do oddělení knih,...:
8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
13. Jste
14. Je Vám
15. Momentálně jste:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.