Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Knihy v hypermarketech

Knihy v hypermarketech

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Jamborová
Šetření:16. 02. 2013 - 09. 03. 2013
Počet respondentů:340
Počet otázek (max/průměr):15 / 8.93
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
ráda bych Vás poprosila o vyplnění následujícího dotazníku, který se zabývá nákupy v hypermarketech. Výsledky zpracuji ve své ročníkové práci.

 

Děkuji,


Kateřina Jamborová,
studentka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací.

Odpovědi respondentů

1. Jezdíte nakupovat do hypermarketů? (Hypermarkety jsou prodejny s širokou nabídkou potravinářského i nepotravinářského zboží, např. Interspar, Globus, Kauflad, Tesco.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano33297,65 %97,65 %  
Ne82,35 %2,35 %  

Graf

2. Jaké zboží nakupujete v hypermarketech nejčastěji kromě potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogerie29789,46 %87,35 %  
Papírnické potřeby16549,7 %48,53 %  
Oblečení9027,11 %26,47 %  
Jiné4112,35 %12,06 %  
Knihy3510,54 %10,29 %  
Elektroniku226,63 %6,47 %  
Zahradnické potřeby216,33 %6,18 %  
Nábytek41,2 %1,18 %  

Graf

3. Vítáte možnost nákupu knížek v hypermarketech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, protože v hypermarketech je omezený výběr titulů13640,96 %40 %  
Je mi to jedno7422,29 %21,76 %  
Ano, protože je pohodlné mít při velkých nákupech vše na jednom místě4613,86 %13,53 %  
Ano, protože tam mám čas si v klidu knihy prohlédnout bez toho, abych si je musel/a koupit257,53 %7,35 %  
Ano, protože jsou tam levnější než v klasických kamenných knihkupectvích154,52 %4,41 %  
Ne, protože je mi nepříjemné si vybírat knihy mezi tolika lidmi154,52 %4,41 %  
Vadí mi vlastní prostředí supermarketů, dávám přednost knihkupectvím.10,3 %0,29 %  
Ano, ale výběr je zoufale nízký.10,3 %0,29 %  
běžné knihy čtu poue v elektornické podobě, odborná literatura se zde neprodává a prodávat nebude10,3 %0,29 %  
Nevadí mi to.10,3 %0,29 %  
mám radši knihkupectví, ale v hypermarketu si vždy pár titulů alespoň prolistuji10,3 %0,29 %  
ne, mají tam brak a jdu beztak pro chleba10,3 %0,29 %  
ne,protože knihy si zaslouží výlučný prostor10,3 %0,29 %  
Ano ale vadí mi omezený výběr10,3 %0,29 %  
knihy patří do knihkupectví10,3 %0,29 %  
první odpověď plus:ale nemá to tu atmosféfu :(10,3 %0,29 %  
Miluji knihkupectví10,3 %0,29 %  
Ne, jsem zastáncem kamenných knihkupectví, kde to má jisté kouzlo.10,3 %0,29 %  
ne, protoze se pri vyberu knih v hypermarketu necitim tak uvolnene jako v knihkupectvi10,3 %0,29 %  
Ano, když nakupuji s rodinou, tak se většinou nudím.10,3 %0,29 %  
Mala kultura prostredi.10,3 %0,29 %  
Přikládámse k názoru, že spíše ne, protoože v hypermarketu se s knihou špatně seznamujeme, jelikož je tam tedy hodně lidí a je mi příjemnější vybírat si knihy v knihovnách. 10,3 %0,29 %  
Knihy nakupuji minimálně, chodím do knihoven10,3 %0,29 %  
Koupila jsem si asi jen dvě knihy, protože tam je málo knih, které by mě zajímaly- tudíž dávám přednost knihovnám nebo knihkupectví než hypermarketům. 10,3 %0,29 %  
ne, jsou dražší než v knihkupectví a není tam klid na výběr10,3 %0,29 %  
Necítím se pohodlně nakupovat knihy mezi houskami a flaškami vodky :)10,3 %0,29 %  
Je tam malý výběr, ale když knihu zapomenu a jedu pak do čajovny, rád si ji tam koupím10,3 %0,29 %  

Graf

4. Koupil/a jste si někdy knihu v hypermarketech typu Interspar, Kaufland nebo Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18054,22 %52,94 %  
Ano15245,78 %44,71 %  

Graf

5. Kde jinde si kupujete knihy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Antikvariáty → konec dotazníku, E-shopy → konec dotazníku, Elektronické knihy koupené na internetu → konec dotazníku, Kamenná knihkupectví → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenná knihkupectví13775,69 %40,29 %  
E-shopy2011,05 %5,88 %  
Antikvariáty158,29 %4,41 %  
Elektronické knihy koupené na internetu94,97 %2,65 %  

Graf

6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen jednou6542,76 %19,12 %  
Během minulých 12 měsíců jsem si knihu v hypermarketu nekoupila5032,89 %14,71 %  
2 - 4 krát3724,34 %10,88 %  

Graf

7. Vezmeme-li v úvahu všechny Vaše návštěvy hypermarketů, kdy jste zavítal/a do oddělení knih,...:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vícekrát jsem knihy jen prohlížel/a bez toho, abych si potom nějakou koupil/a14394,08 %42,06 %  
Vícekrát jsem skutečně knihu koupila95,92 %2,65 %  

Graf

8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro koupi knihy jsem se rozhodl/a až na místě12682,89 %37,06 %  
Šel/šla jsem si tam knihu koupit cíleně2617,11 %7,65 %  

Graf

9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Slevy2.4671.696
Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí3.8421.528
Atraktivní obal3.5661.496
Nutnost nákupu2.9542.097
Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."2.0131.552
Autor knihy2.6251.353

Graf

10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
"Mám čas v hypermarketu, tak se podívám, jaké knihy nabízejí a nějakou koupím."5838,16 %17,06 %  
Slevy5536,18 %16,18 %  
"Chci ci koupit konkrétní knihu."5334,87 %15,59 %  
Vánoce4831,58 %14,12 %  
Narozeniny blízkých3221,05 %9,41 %  
"Chci si koupit knihu od konkrétního spisovatele."1610,53 %4,71 %  
"Chci čtení na dovolenou."149,21 %4,12 %  
dárek pro jinou příležitost10,66 %0,29 %  
koupila jsem jen jednou10,66 %0,29 %  
zalíbí se mi, jde vždy o knížečku pro dítě do 3 let 10,66 %0,29 %  
když ji zapomenu koupit v knihkupectví10,66 %0,29 %  
nemam co cist10,66 %0,29 %  
nekupuji10,66 %0,29 %  
prostě knihomol, který ví, co chce10,66 %0,29 %  
kdyz mam chut a jdu kolem10,66 %0,29 %  
Naprosto náhodně.10,66 %0,29 %  
Pokud se mi kniha zalíbí10,66 %0,29 %  
Narozeniny blízkých, nebo jinde nemůžu sehnat knihu, kterou chci již delší dobu číst.10,66 %0,29 %  
Knihu jsem zapomněl doma10,66 %0,29 %  

Graf

11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Romány7046,05 %20,59 %  
Kuchařky4026,32 %11,76 %  
Křížovky3825 %11,18 %  
Literatura pro děti2717,76 %7,94 %  
Detektivky2415,79 %7,06 %  
Encyklopedie2415,79 %7,06 %  
Dobrodružná literatura1912,5 %5,59 %  
Historická literatura1811,84 %5,29 %  
Humorná literatura (vtipy)138,55 %3,82 %  
Cestopisy138,55 %3,82 %  
Životopisy127,89 %3,53 %  
Poezie53,29 %1,47 %  
fantasy31,97 %0,88 %  
beletrie21,32 %0,59 %  
Fantasy, horor10,66 %0,29 %  
To, co je ve slevě. 10,66 %0,29 %  
koupila jsem jen jednou10,66 %0,29 %  
většinou nenakupuji pro sebe10,66 %0,29 %  
literatura faktu10,66 %0,29 %  
faktografickou literaturu10,66 %0,29 %  
knihu v hypermarketu jsem koupila jen 2 krát a kniha mi náhodou padla do oka10,66 %0,29 %  
pro sebe vubec10,66 %0,29 %  
Technická literatura10,66 %0,29 %  
kresťanská10,66 %0,29 %  
naucne10,66 %0,29 %  
Slovníky10,66 %0,29 %  
cizojazyčná literatura, klasická beletrie10,66 %0,29 %  
scifi10,66 %0,29 %  
hororová literatura, beletrie10,66 %0,29 %  
vzdy jine10,66 %0,29 %  
náměty na ruční práce10,66 %0,29 %  
Nenakupuju tam. Jednou z nutnosti ve spechu...10,66 %0,29 %  
Literatura faktu, Knihy pro zahrádkáře10,66 %0,29 %  
skutečné osudy10,66 %0,29 %  

Graf

12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9965,13 %29,12 %  
Ne5133,55 %15 %  
Nenakupuji knihy v obou těchto typech obchodů21,32 %0,59 %  

Graf

13. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13286,84 %38,82 %  
Muž2013,16 %5,88 %  

Graf

14. Je Vám

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 29 let11776,97 %34,41 %  
30 - 44 let2516,45 %7,35 %  
45 - 59 let106,58 %2,94 %  

Graf

15. Momentálně jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student/ka8253,95 %24,12 %  
Zaměstnanec/zaměstnankyně4328,29 %12,65 %  
Na rodičovské dovolené95,92 %2,65 %  
Podnikatel/ka74,61 %2,06 %  
V domácnosti42,63 %1,18 %  
nezaměstnaná31,97 %0,88 %  
na mateřské dovolené10,66 %0,29 %  
nedobrovolně nezaměstnaná10,66 %0,29 %  
Pečující o osobu blízkou10,66 %0,29 %  
hledám práci10,66 %0,29 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Koupil/a jste si někdy knihu v hypermarketech typu Interspar, Kaufland nebo Tesco?

  • odpověď Ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 - 4 krát na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Během minulých 12 měsíců jsem si knihu v hypermarketu nekoupila na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jen jednou na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vícekrát jsem knihy jen prohlížel/a bez toho, abych si potom nějakou koupil/a na otázku 7. Vezmeme-li v úvahu všechny Vaše návštěvy hypermarketů, kdy jste zavítal/a do oddělení knih,...:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro koupi knihy jsem se rozhodl/a až na místě na otázku 8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Šel/šla jsem si tam knihu koupit cíleně na otázku 8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci ci koupit konkrétní knihu." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci čtení na dovolenou." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci si koupit knihu od konkrétního spisovatele." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mám čas v hypermarketu, tak se podívám, jaké knihy nabízejí a nějakou koupím." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Narozeniny blízkých na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoce na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestopisy na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Detektivky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrodružná literatura na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Encyklopedie na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Historická literatura na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humorná literatura (vtipy) na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Křížovky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuchařky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Literatura pro děti na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Romány na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životopisy na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 13. Jste
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 13. Jste
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 29 let na otázku 14. Je Vám
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 44 let na otázku 14. Je Vám
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 - 59 let na otázku 14. Je Vám
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 15. Momentálně jste:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaměstnanec/zaměstnankyně na otázku 15. Momentálně jste:
  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Antikvariáty na otázku 5. Kde jinde si kupujete knihy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-shopy na otázku 5. Kde jinde si kupujete knihy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kamenná knihkupectví na otázku 5. Kde jinde si kupujete knihy?

7. Vezmeme-li v úvahu všechny Vaše návštěvy hypermarketů, kdy jste zavítal/a do oddělení knih,...:

  • odpověď Vícekrát jsem knihy jen prohlížel/a bez toho, abych si potom nějakou koupil/a:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci čtení na dovolenou." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Detektivky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Historická literatura na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humorná literatura (vtipy) na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Životopisy na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jen jednou na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Literatura pro děti na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci ci koupit konkrétní knihu." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro koupi knihy jsem se rozhodl/a až na místě na otázku 8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Během minulých 12 měsíců jsem si knihu v hypermarketu nekoupila na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 29 let na otázku 14. Je Vám
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 15. Momentálně jste:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 13. Jste
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mám čas v hypermarketu, tak se podívám, jaké knihy nabízejí a nějakou koupím." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrodružná literatura na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Křížovky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Romány na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 4. Koupil/a jste si někdy knihu v hypermarketech typu Interspar, Kaufland nebo Tesco?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 13. Jste
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci si koupit knihu od konkrétního spisovatele." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuchařky na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestopisy na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vánoce na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Encyklopedie na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaměstnanec/zaměstnankyně na otázku 15. Momentálně jste:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Narozeniny blízkých na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):

8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":

  • odpověď Pro koupi knihy jsem se rozhodl/a až na místě:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 45 - 59 let na otázku 14. Je Vám
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Literatura pro děti na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Mám čas v hypermarketu, tak se podívám, jaké knihy nabízejí a nějakou koupím." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na konkrétní knihu, kterou hypermarket nabízí=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci čtení na dovolenou." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humorná literatura (vtipy) na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=2 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):

13. Jste

  • odpověď Žena:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Literatura pro děti na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Během minulých 12 měsíců jsem si knihu v hypermarketu nekoupila na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci si koupit knihu od konkrétního spisovatele." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nutnost nákupu=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi "Chci čtení na dovolenou." na otázku 10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Romány na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=1 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humorná literatura (vtipy) na otázku 11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Atraktivní obal=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 - 4 krát na otázku 6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodnutí "Chci si koupit konkrétní knihu."=5 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pro koupi knihy jsem se rozhodl/a až na místě na otázku 8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy=3 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):

14. Je Vám

  • odpověď 15 - 29 let:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 15. Momentálně jste:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autor knihy=4 na otázku 9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jezdíte nakupovat do hypermarketů? (Hypermarkety jsou prodejny s širokou nabídkou potravinářského i nepotravinářského zboží, např. Interspar, Globus, Kauflad, Tesco.)

2. Jaké zboží nakupujete v hypermarketech nejčastěji kromě potravin?

3. Vítáte možnost nákupu knížek v hypermarketech?

4. Koupil/a jste si někdy knihu v hypermarketech typu Interspar, Kaufland nebo Tesco?

5. Kde jinde si kupujete knihy?

6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?

7. Vezmeme-li v úvahu všechny Vaše návštěvy hypermarketů, kdy jste zavítal/a do oddělení knih,...:

8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":

9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):

10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?

11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?

12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?

13. Jste

14. Je Vám

15. Momentálně jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jezdíte nakupovat do hypermarketů? (Hypermarkety jsou prodejny s širokou nabídkou potravinářského i nepotravinářského zboží, např. Interspar, Globus, Kauflad, Tesco.)

2. Jaké zboží nakupujete v hypermarketech nejčastěji kromě potravin?

3. Vítáte možnost nákupu knížek v hypermarketech?

4. Koupil/a jste si někdy knihu v hypermarketech typu Interspar, Kaufland nebo Tesco?

5. Kde jinde si kupujete knihy?

6. . Pokud jste si v minulých 12 měsících koupil/a knihu v hypermarketu/hypermarketech, jak často to bylo?

7. Vezmeme-li v úvahu všechny Vaše návštěvy hypermarketů, kdy jste zavítal/a do oddělení knih,...:

8. "Když jdu na nákup do hypermarketu a následně tam koupím knihu...":

9. Jak často Vás k nákupu knihy přimějí následující důvody? (1 - velmi často, 2- často, 3 - občas, 4 - málokdy, 5 - nikdy):

10. Při jakých příležitostech (z jakého důvodu) nejčastěji knihy v hypermarketech nakupujete?

11. Jaké žánry knih v hypermarketech nejčastěji nakupujete pro sebe?

12. Pokud nakupujete knihy jak v hypermarketech, tak v kamenných knihkupectvích, nakupujete většinou knihy stejného žánru?

13. Jste

14. Je Vám

15. Momentálně jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jamborová, K.Knihy v hypermarketech (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://knihy-v-hypermarketech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.