Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Knižní marketing

Knižní marketing

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Rabasová
Šetření:02. 04. 2013 - 10. 04. 2013
Počet respondentů:157
Počet otázek (max/průměr):25 / 19.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:80,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku na téma knižní marketing. Jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a výsledky tohoto výzkumu budou použity v mé diplomové práci. Dotazník je určen všem osobám starším 15 let.

 

Děkuji za Váš čas

Odpovědi respondentů

1. 1. Ovlivňuje Vás při nákupu knihy její propagace, např. v novinách, časopisech, dopravních prostředcích, televizi, knihkupectví atd.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9963,06 %63,06 %  
Ne5836,94 %36,94 %  

Graf

2. Který typ propagace knih Vás nejčastěji ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení přátel a rodiny6768,37 %42,68 %  
Recenze v tisku4747,96 %29,94 %  
Katalog nakladatelství, knižního klubu či knihkupectví3636,73 %22,93 %  
Reklama na internetu3333,67 %21,02 %  
Reklama v novinách, časopisech2020,41 %12,74 %  
Plakáty (ve městě, přímo v knihkupectví apod.)1919,39 %12,1 %  
Reklama v televizi66,12 %3,82 %  
Autogramiáda22,04 %1,27 %  
Reklama v rádiu22,04 %1,27 %  
doporučení podobných knih v eshopu11,02 %0,64 %  

Graf

3. Vzpomenete si na nějakou knihu, kterou jste si zakoupili na základě její reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5, Nevímotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5657,14 %35,67 %  
Ne2525,51 %15,92 %  
Nevím1717,35 %10,83 %  

Graf

4. O jakou knihu se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Padesát odstínů šedi47,14 %2,55 %  
50 odstínů šedi23,57 %1,27 %  
Fifty shades of grey23,57 %1,27 %  
Žítkovské bohyně23,57 %1,27 %  
Harry Potter, Jo Nesbo11,79 %0,64 %  
Jo Nesbo- Nemesis11,79 %0,64 %  
kolekce Harry Potter11,79 %0,64 %  
50 odstinu sedi11,79 %0,64 %  
Píseň ledu a ohně11,79 %0,64 %  
žítkovské bohyně - marie tučková11,79 %0,64 %  
ostatní odpovědi S. King Zelená míle
Kuchařka od Vaňka
Černá labuť
Blanka Matragi
Nassim Taleb: Černá labuť.
The Help
odborná literatura Zahrady
Cosa Nostra, John Dickie
Na řece; Hejzlar, Hejzlarová
Bouchon Bakery
Stoletý stařík, který vylezl oknem a zmizel
šifra mistra leonarda
60 odstínů šedi
Harry Potter
50 shades of grey
Padesat odstinu sedi
sněhulák-jo nesbo
pan prstenu
Hroši nepláčou
Čtyři dohody
stratený symbol
např. Tučková: Vyhnání Gerty Schnirch
Nesbo - Sněhulák
sex ve městě
Milan Baroš (bylo to před 10 lety)
Biomanželka - Michal Viewegh
Jo Nesbo Nemesis
nevím
Co ta holka chce
50 mýtů populární psychologie
technická publikace, název vám nic neřekne
jo nesbo - nemesis
H. Pawlovská - Charakter mlčel, mluvilo tělo
Jo Nesbo
Brisingr
Skleněný pokoj
Jo Nesbo - Spasite
Finanční gramotnost pro základní školy
Už žádné výmluvy
Případ pro psychiatra
4071,43 %25,48 % 

Graf

5. Všímáte si při koupi knihy, jaké nakladatelství ji vydalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10365,61 %65,61 %  
Ano5434,39 %34,39 %  

Graf

6. Je pro Vás rozhodující, jaké nakladatelství knihu vydalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4685,19 %29,3 %  
Ano814,81 %5,1 %  

Graf

7. Kterému nakladatelství dáváte přednost?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Academia, Torst, Vyšehrad, Lidové noviny125 %0,64 %  
Egmond125 %0,64 %  
Albatros125 %0,64 %  
academia125 %0,64 %  

Graf

8. Ovlivňuje Vás edice, ve které kniha vyšla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10466,24 %66,24 %  
Nevím3522,29 %22,29 %  
Ano1811,46 %11,46 %  

Graf

9. Vyjádřete, jak jsou pro Vás jednotlivé faktory při koupi knihy důležité:

Důležitost vyjádřete zaškrtnutím jedné z možností. 1 - velmi důležité, 2 - důležité, 3 - méně důležité, 4 - téměř nedůležité, 5 - nedůležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Autor knihy1.790.752
Recenze knihy2.5731.162
Doporučení přátel a známých1.9810.885
Edice, v níž kniha vyšla4.070.982
Nakladatelství, které knihu vydalo4.1531.098
Ocenění, které kniha či autor získaly3.1971.254
Reklama v tisku3.790.905
Reklama v televizi, rádiu3.9940.898
Reklama přímo v knihkupectví3.3891.066
Doporučení prodavače3.0761.192
Získaný slevový kupon3.6241.292
Jiný faktor3.3952.328

Graf

10. Jste členem knižního klubu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13284,08 %84,08 %  
Ano2515,92 %15,92 %  

Graf

11. Kolik knih máte odhadem ve své knihovně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 až 1003622,93 %22,93 %  
100 až 2503522,29 %22,29 %  
Více než 5003119,75 %19,75 %  
20 až 502918,47 %18,47 %  
250 až 5001710,83 %10,83 %  
Méně než 2095,73 %5,73 %  

Graf

12. Kolik knih si ročně koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Žádnouotázka č. 13, 1 až 2otázka č. 14, 3 až 5otázka č. 14, 6 až 10otázka č. 14, Více než 10otázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 až 55233,12 %33,12 %  
6 až 103622,93 %22,93 %  
1 až 23522,29 %22,29 %  
Více než 102817,83 %17,83 %  
Žádnou63,82 %3,82 %  

Graf

13. Knihy nekupujete, protože jsou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chodím do knihovny466,67 %2,55 %  
knihy dostávám darem350 %1,91 %  
drahé233,33 %1,27 %  
nejsem úplně knižní typ116,67 %0,64 %  

Graf

14. Kde nejčastěji kupujete knihy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve velkém knihkupectví7750,99 %49,04 %  
Na internetu2617,22 %16,56 %  
V malém knihkupectví1912,58 %12,1 %  
V antikvariátě85,3 %5,1 %  
Stahuji si je zdarma63,97 %3,82 %  
různě21,32 %1,27 %  
ve velkém knihkupectví a v antikvariátě10,66 %0,64 %  
kdekoli, kde mě kniha zaujme10,66 %0,64 %  
nelze se jednoznačně vyjádřit10,66 %0,64 %  
všechny možnosti10,66 %0,64 %  
knihkupectvi, internet10,66 %0,64 %  
ve všech výše uvedených10,66 %0,64 %  
různě, kromě internetu a antikvariátu10,66 %0,64 %  
v podstatě rovnoměrně z výše uvedených možností10,66 %0,64 %  
ve velkem knh. + internetu10,66 %0,64 %  
U bábi10,66 %0,64 %  
kombinace výše uvedených možností10,66 %0,64 %  
kdekoli...10,66 %0,64 %  
V malém knihkupectví, ve velkém, na internetu10,66 %0,64 %  

Graf

15. Kolik knih ročně přečtete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 107346,5 %46,5 %  
6 až 104528,66 %28,66 %  
3 až 52817,83 %17,83 %  
1 až 2117,01 %7,01 %  

Graf

16. Vlastníte čtečku elektronických knih?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12579,62 %79,62 %  
Ano3220,38 %20,38 %  

Graf

17. Kupujete si elektronické knihy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, stahuji si je zdarma2165,63 %13,38 %  
Ne515,63 %3,18 %  
Ano412,5 %2,55 %  
Ne, dostávám je darem13,13 %0,64 %  
O to se stará jiný člen domácnosti13,13 %0,64 %  

Graf

18. Vlastníte průkaz do knihovny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11070,06 %70,06 %  
Ne4729,94 %29,94 %  

Graf

19. Znáte Nakladatelství FRAGMENT, s.r.o.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12478,98 %78,98 %  
Ne3321,02 %21,02 %  

Graf

20. Hlavním oborem tohoto nakladatelství je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Beletrie pro děti a mládež4939,52 %31,21 %  
Nevím4233,87 %26,75 %  
Učebnice pro ZŠ a SŠ3326,61 %21,02 %  
Odborné knihy2620,97 %16,56 %  
Beletrie pro dospělé2419,35 %15,29 %  
Mapy a průvodce32,42 %1,91 %  
Poezie10,81 %0,64 %  

Graf

21. Vlastníte knihu od tohoto nakladatelství?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím6149,19 %38,85 %  
Ano5443,55 %34,39 %  
Ne97,26 %5,73 %  

Graf

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12780,89 %80,89 %  
Muž3019,11 %19,11 %  

Graf

23. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 až 25 let7346,5 %46,5 %  
26 až 35 let3321,02 %21,02 %  
46 až 60 let2012,74 %12,74 %  
36 až 45 let127,64 %7,64 %  
Více než 60 let117,01 %7,01 %  
15 až 18 let85,1 %5,1 %  

Graf

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou7346,5 %46,5 %  
Vysokoškolské6943,95 %43,95 %  
Základní95,73 %5,73 %  
Střední bez maturity31,91 %1,91 %  
Vyšší odborné31,91 %1,91 %  

Graf

25. Kraj, ve kterém žijete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský5333,76 %33,76 %  
Praha3824,2 %24,2 %  
Jihomoravský1710,83 %10,83 %  
Moravskoslezský117,01 %7,01 %  
Zlínský95,73 %5,73 %  
Jihočeský63,82 %3,82 %  
Královéhradecký63,82 %3,82 %  
Olomoucký53,18 %3,18 %  
Liberecký42,55 %2,55 %  
Vysočina31,91 %1,91 %  
Plzeňský21,27 %1,27 %  
Ústecký21,27 %1,27 %  
Karlovarský10,64 %0,64 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. 1. Ovlivňuje Vás při nákupu knihy její propagace, např. v novinách, časopisech, dopravních prostředcích, televizi, knihkupectví atd.?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení přátel a rodiny na otázku 2. Který typ propagace knih Vás nejčastěji ovlivňuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Katalog nakladatelství, knižního klubu či knihkupectví na otázku 2. Který typ propagace knih Vás nejčastěji ovlivňuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plakáty (ve městě, přímo v knihkupectví apod.) na otázku 2. Který typ propagace knih Vás nejčastěji ovlivňuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Recenze v tisku na otázku 2. Který typ propagace knih Vás nejčastěji ovlivňuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama na internetu na otázku 2. Který typ propagace knih Vás nejčastěji ovlivňuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v novinách, časopisech na otázku 2. Který typ propagace knih Vás nejčastěji ovlivňuje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 3. Vzpomenete si na nějakou knihu, kterou jste si zakoupili na základě její reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 3. Vzpomenete si na nějakou knihu, kterou jste si zakoupili na základě její reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 3. Vzpomenete si na nějakou knihu, kterou jste si zakoupili na základě její reklamy?

5. Všímáte si při koupi knihy, jaké nakladatelství ji vydalo?

  • odpověď Ano:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Je pro Vás rozhodující, jaké nakladatelství knihu vydalo?

9. Vyjádřete, jak jsou pro Vás jednotlivé faktory při koupi knihy důležité:

  • odpověď Reklama v televizi, rádiu=5:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku=5 na otázku 9. Vyjádřete, jak jsou pro Vás jednotlivé faktory při koupi knihy důležité:

16. Vlastníte čtečku elektronických knih?

  • odpověď Ano:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, stahuji si je zdarma na otázku 17. Kupujete si elektronické knihy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1. Ovlivňuje Vás při nákupu knihy její propagace, např. v novinách, časopisech, dopravních prostředcích, televizi, knihkupectví atd.?

2. Který typ propagace knih Vás nejčastěji ovlivňuje?

3. Vzpomenete si na nějakou knihu, kterou jste si zakoupili na základě její reklamy?

5. Všímáte si při koupi knihy, jaké nakladatelství ji vydalo?

6. Je pro Vás rozhodující, jaké nakladatelství knihu vydalo?

8. Ovlivňuje Vás edice, ve které kniha vyšla?

9. Vyjádřete, jak jsou pro Vás jednotlivé faktory při koupi knihy důležité:

10. Jste členem knižního klubu?

11. Kolik knih máte odhadem ve své knihovně?

12. Kolik knih si ročně koupíte?

14. Kde nejčastěji kupujete knihy?

15. Kolik knih ročně přečtete?

16. Vlastníte čtečku elektronických knih?

17. Kupujete si elektronické knihy?

18. Vlastníte průkaz do knihovny?

19. Znáte Nakladatelství FRAGMENT, s.r.o.?

20. Hlavním oborem tohoto nakladatelství je:

21. Vlastníte knihu od tohoto nakladatelství?

22. Jste:

23. Váš věk:

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

25. Kraj, ve kterém žijete:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1. Ovlivňuje Vás při nákupu knihy její propagace, např. v novinách, časopisech, dopravních prostředcích, televizi, knihkupectví atd.?

2. Který typ propagace knih Vás nejčastěji ovlivňuje?

3. Vzpomenete si na nějakou knihu, kterou jste si zakoupili na základě její reklamy?

5. Všímáte si při koupi knihy, jaké nakladatelství ji vydalo?

6. Je pro Vás rozhodující, jaké nakladatelství knihu vydalo?

8. Ovlivňuje Vás edice, ve které kniha vyšla?

9. Vyjádřete, jak jsou pro Vás jednotlivé faktory při koupi knihy důležité:

10. Jste členem knižního klubu?

11. Kolik knih máte odhadem ve své knihovně?

12. Kolik knih si ročně koupíte?

14. Kde nejčastěji kupujete knihy?

15. Kolik knih ročně přečtete?

16. Vlastníte čtečku elektronických knih?

17. Kupujete si elektronické knihy?

18. Vlastníte průkaz do knihovny?

19. Znáte Nakladatelství FRAGMENT, s.r.o.?

20. Hlavním oborem tohoto nakladatelství je:

21. Vlastníte knihu od tohoto nakladatelství?

22. Jste:

23. Váš věk:

24. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

25. Kraj, ve kterém žijete:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rabasová, E.Knižní marketing (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://knizni-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.