Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kofola extra bylinková

Kofola extra bylinková

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sára Vališová
Šetření:17. 04. 2012 - 19. 04. 2012
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, předem Vám děkuji, že se chcete zúčastnit dotazníkového šetření o Kofole – extra bylinkové. Tento dotazník a jeho výsledky použiji do mého marketingového výzkumu do Marketingu. Vámi zvolenou odpověď prosím označte, není-li napsáno u otázky jinak. Předem Vám za Vaši pomoc děkuji.
 

Odpovědi respondentů

1. Znáte tuto limitovanou příchuť kofoly?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4175,93 %75,93 %  
ne1324,07 %24,07 %  

Graf

2. Jak často kupujete tento výrobek

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zřídkakdy2648,15 %48,15 %  
výjimečně1935,19 %35,19 %  
často916,67 %16,67 %  

Graf

3. Jak ste spokojeni s cenou Kofoly Bylinkové?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená cena4379,63 %79,63 %  
drahá cena916,67 %16,67 %  
levná cena23,7 %3,7 %  

Graf

4. Jak jste spokojeni s chutí tohoto výrobku (v případě jiné odpovědi, uveďte prosím důvod)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1833,33 %33,33 %  
spokojen/a1731,48 %31,48 %  
velmi spokojen/a1120,37 %20,37 %  
nespokojen35,56 %5,56 %  
hnus jak cyp11,85 %1,85 %  
velmi nespokojena11,85 %1,85 %  
nic moc11,85 %1,85 %  
nepila jsem ji 11,85 %1,85 %  
neznám a ani nechci11,85 %1,85 %  

Graf

5. Poznáte i jiné výrobky z limitované edice Kofoly?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4481,48 %81,48 %  
ne1018,52 %18,52 %  

Graf

6. Pokud ano, jaké ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola višňová1840,91 %33,33 %  
Kofola citrus1840,91 %33,33 %  
Kofola hvězdičková (vanilka, skořice, granátové jablko) 49,09 %7,41 %  
Kofola bez cukru49,09 %7,41 %  

Graf

7. Nakupujete konkurenční výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 4787,04 %87,04 %  
ne712,96 %12,96 %  

Graf

8. Pokud ano, jaké konkurenční výrobky nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca Cola2750 %50 %  
Sprite1222,22 %22,22 %  
Mirinda59,26 %9,26 %  
Coca Cola višňová47,41 %7,41 %  
7 up47,41 %7,41 %  
Fanta pomerančová23,7 %3,7 %  

Graf

9. Jaký mají vliv reklamní kampaně Kofoly na Vaše nákupní rozhodnutí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsou vtipné, ale na mé nákupní rozhodnutí nemají vliv3055,56 %55,56 %  
Nemají na mě vliv1120,37 %20,37 %  
Vzbuzuje u mně podvědomí o daném výrobku 814,81 %14,81 %  
Mají na mne velký vliv35,56 %5,56 %  
Nevím23,7 %3,7 %  

Graf

10. Věděli jste, že je firma Kofola, a.s. také výrobcem ostatních nealkoholických nápojů (Rajec, Jupí, Vinea, Snipp, Rc Cola, Top Topic, Orangina, Semtex a další) ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2851,85 %51,85 %  
ano2648,15 %48,15 %  

Graf

11. Jakou novou příchuť v limitované edici, byste byli ochotní vyzkoušet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zázvor1425,93 %25,93 %  
Jahoda1222,22 %22,22 %  
Malina1120,37 %20,37 %  
Jiné712,96 %12,96 %  
Med712,96 %12,96 %  
Čokoláda35,56 %5,56 %  

Graf

12. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4074,07 %74,07 %  
muž 1425,93 %25,93 %  

Graf

13. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-243564,81 %64,81 %  
25-341222,22 %22,22 %  
35-5047,41 %7,41 %  
ostatní35,56 %5,56 %  

Graf

14. Zaměstnání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student4074,07 %74,07 %  
pracující1018,52 %18,52 %  
jiné23,7 %3,7 %  
Důchodce/dkyně23,7 %3,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte tuto limitovanou příchuť kofoly?

2. Jak často kupujete tento výrobek

3. Jak ste spokojeni s cenou Kofoly Bylinkové?

4. Jak jste spokojeni s chutí tohoto výrobku (v případě jiné odpovědi, uveďte prosím důvod)

5. Poznáte i jiné výrobky z limitované edice Kofoly?

6. Pokud ano, jaké ?

7. Nakupujete konkurenční výrobky?

8. Pokud ano, jaké konkurenční výrobky nakupujete?

9. Jaký mají vliv reklamní kampaně Kofoly na Vaše nákupní rozhodnutí?

10. Věděli jste, že je firma Kofola, a.s. také výrobcem ostatních nealkoholických nápojů (Rajec, Jupí, Vinea, Snipp, Rc Cola, Top Topic, Orangina, Semtex a další) ?

11. Jakou novou příchuť v limitované edici, byste byli ochotní vyzkoušet?

12. Pohlaví

13. Věk

14. Zaměstnání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte tuto limitovanou příchuť kofoly?

2. Jak často kupujete tento výrobek

3. Jak ste spokojeni s cenou Kofoly Bylinkové?

4. Jak jste spokojeni s chutí tohoto výrobku (v případě jiné odpovědi, uveďte prosím důvod)

5. Poznáte i jiné výrobky z limitované edice Kofoly?

6. Pokud ano, jaké ?

7. Nakupujete konkurenční výrobky?

8. Pokud ano, jaké konkurenční výrobky nakupujete?

9. Jaký mají vliv reklamní kampaně Kofoly na Vaše nákupní rozhodnutí?

10. Věděli jste, že je firma Kofola, a.s. také výrobcem ostatních nealkoholických nápojů (Rajec, Jupí, Vinea, Snipp, Rc Cola, Top Topic, Orangina, Semtex a další) ?

11. Jakou novou příchuť v limitované edici, byste byli ochotní vyzkoušet?

12. Pohlaví

13. Věk

14. Zaměstnání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vališová, S.Kofola extra bylinková (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://kofola-extra-bylinkova.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.