Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kohoutková voda jako součást nápojového menu

Kohoutková voda jako součást nápojového menu

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Machulová
Šetření:08. 03. 2010 - 30. 03. 2010
Počet respondentů:193
Počet otázek (max/průměr):8 / 7.75
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Mé jméno je Jana Machulová a jsem studentkou Vysoké školy hotelové v Praze obor Marketingové komunikace ve službách. Zpracovávám bakalářskou práci nazvanou Studie využívání vody z kohoutku v hotelnictví a gastronomii, jejiž cílem je zpracovat možnosti nabídky kohoutkové vody pro restauratéry, kteří chtějí zvýšit standard nabízených služeb ve svém provozu nabízením kohoutkové vody k občerstvení. Tento výzkum bude podkladem pro další dotazník pro provozovatele restauraci, který bude doplňovat moji práci.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Z nabízených možností vybírejte pouze jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Jakou vodu převážně pijete pokud jste mimo domov? (Na cestách, v práci, při sportu, zábava atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
balenou neperlivou vodu6533,68 %33,68 %  
balenou jemně perlivou5327,46 %27,46 %  
točnou vodu z kohoutku 5025,91 %25,91 %  
vodu nepiji pouze slazené vody nebo ovocné šťávy136,74 %6,74 %  
balenou perlivou vodu115,7 %5,7 %  
kohoutkovou vodu sycenou přes sytící zařízení10,52 %0,52 %  

Graf

2. Jak často si kupujete v restauracích a pohostinských zařízeních balenou neslazenou vodu ( 0,33l)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji si ji vůbec10152,6 %52,33 %  
1 - 2 krát za týden 8142,19 %41,97 %  
3 – 5 krát za týden94,69 %4,66 %  
5 krát i vícekrát za týden10,52 %0,52 %  

Graf

3. Je pro Vás cena balené vody v restauracích přijatelná? (s ohledem na kvalitu, vzhled balení a náklady provozovatelů pohostinství)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14977,6 %77,2 %  
ano4322,4 %22,28 %  

Graf

4. Zeptali jste se někdy na možnost dostání sklenice s čerstvě natočenou vodou? Jak se zachoval obsluhující personál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy jsem se neptal/a11258,33 %58,03 %  
byla mi nabídnuta voda balená a dán důvod, proč mi z kohoutku natočenou vodu nemohou donést3216,67 %16,58 %  
převažoval vstřícný postoj, čerstvě natočená voda mi byla bez dalších otázek přinesena2513,02 %12,95 %  
voda mi byla donesena, ale obsluha naznačila, že běžně to dělat nesmí2311,98 %11,92 %  

Graf

5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za rozlívanou čerstvou kohoutkovou vodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic patří to ke standardům dobré restaurace11258,33 %58,03 %  
5 Kč za O, 33l4221,88 %21,76 %  
první sklenice zdarma, po této další 0,33l sklenice za 10 Kč2714,06 %13,99 %  
15- 30 Kč množství by bylo ovšem neomezené115,73 %5,7 %  

Graf

6. Jakého pohlaví jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14575,52 %75,13 %  
muž4724,48 %24,35 %  

Graf

7. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 – 2510755,73 %55,44 %  
26 – 608142,19 %41,97 %  
15 nebo méně31,56 %1,55 %  
61 a více10,52 %0,52 %  

Graf

8. Datum a město/obec, kde jste dotazník vyplňoval/a.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
praha95,96 %4,66 %  
8.3.201031,99 %1,55 %  
Brno31,99 %1,55 %  
11.3.2010 Praha21,32 %1,04 %  
25.3. praha21,32 %1,04 %  
8.3.2010 Praha10,66 %0,52 %  
8.3.2010 v Novém Jičíně10,66 %0,52 %  
8.3.2010 plzen10,66 %0,52 %  
8. březen 2010, Kunín10,66 %0,52 %  
8.3.2010, Praha10,66 %0,52 %  
ostatní odpovědi 8.3.2010 Hodonín
8.3.2010 Český Těšín
nový jičín
8.3.Praha
8.3.2010 Nový Jičín
8. března 2010, obec Mořkov
080310; Vrchlabí
8.brezna 2010, Salou-Tarragona, Spain
8.3.2010 Chvalcov
9.3.2010; Frenštát pod Radhoštěm
9.3.2010 Kunín
9.3.2010, Nový Jičín
9.3.2010, Frenštát pod Radhoštěm
Brno, 9.3.2010
9.3. 2010 Nový Jičín
9.3. 2010 Hukovice
Nový Jičín, 9. března 2010
9.3.2010
9.3. 2010, skotsko
Ostrava, 09.03.2010
9.3.2010 Hukovice
Londyn, United Kingdom
Frýdek-Místek
9.3.2010 Kroměříž
9.3 2010 Kunín
Zlín 9.3.
9.3.2010 Chrudim
9.3.2010, Nitra
08/03/10, Londyn
9.3.2010 Kopřivnice
9.10.10, Kopřivnice
anglie
10.3.2010 Praha
Praha 4
10.3.2010, Brno
Praha 10.3.
10.03.2010, Brno
10.března Praha
10.3.2010 Nový Jičín
10.3. Ostrava
10.3.2010 Plzeň
10.3.2010 Kunin 136 novy jicin
11.3.2010, Praha
11/03/2010, Praha
11.3.10, Liberec
11.3.2010, Zlín
11.3. Nachod
12.3.2010 Frenštát pod Radhoštěm/Trojanovice
12.3., Brno
12.3.2010 Háj ve Slezsku
13.3. Ostrava
13.3.2010 Kopřivnice
13.3. Praha
13.03.2010, Praha
13.3.2010 Nový Jičín
Benešov
13.3., Ústí nad Labem
14.3.2010 Nové Město na Moravě
14.3.2010 Brno
16.3.2010, Stříbro
16.3.2010 Praha
Ostrava 16.3.2010
březen Hradec Králové
Ostrava, 17. 3. 2010
17.3.2010 Praha
17.03.2010, Trnava (SK)
17.3.2010 Brno
17.03.2010, Brozany nad Ohřá
18.3. Beroun
18.3.2010 Pce
18.3.2010 Praha
20.3.2010 Ústí nad Orlicí
20.3.2010 Praha
21.4., Praha
22.3.2010 praha
23. 3., Praha
23.3.2010 Strážnice
Praha, 24.3.2010
24.3.2010, Strání
25.3.2010 Bohumín 3
25.3.2010 Brno
25.3.2010, Praha
Praha, březen 2010
26.3.2010 Olomouc
Plzeň, březen 2010
26.3.2010 Liberec
27.3 Brno
27/03/2010 Vysoké Mýto
27.3. Praha
Praha, 27/3/2010
28.3.2010, Praha
28.3. Domažlice
28.3.2010 Nučice
28.03.2010 Neapol
28.3. 2010/Praha
Luhačovice
Český Dub 28.3.2010
28.3.2010, Kladno
28.3.2010/ Jílové u Prahy
28. 03. 2010, Brezno, Slovensko
29.3.2010, Praha
29. 3. 2010, Praha
29.3.10 Praha
29.3.10 Praha-východ
29.3. Zlín
29.3.2010 Praha
29.3.2010, Zlín
28,3,2010 Ostrava
29.3 Dubňany
29.3.2010,Hrušovany nad Jevišovkou
blava
30.3. Most
dvacátéhodevátého března v Táboře
29.3.2010 Kralupy
29.3. 2010, Predazzo (Italy)
29.3.2010 Břeclav
29. 3. 2010 Brno
29.3.10, České Budějovice
ha ha
30.3.2010, praha
30.3. 2010, Most
30.3.2010 Zlín
30.3. Chomutov
30. března 2010, Jihlava
30.3.2010 Plzeň
2010-03-30 / Brno
30.3.2010 Praha
12784,11 %65,8 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak často si kupujete v restauracích a pohostinských zařízeních balenou neslazenou vodu ( 0,33l)?

  • odpověď nekupuji si ji vůbec:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vodu nepiji pouze slazené vody nebo ovocné šťávy na otázku 1. Jakou vodu převážně pijete pokud jste mimo domov? (Na cestách, v práci, při sportu, zábava atd.)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakou vodu převážně pijete pokud jste mimo domov? (Na cestách, v práci, při sportu, zábava atd.)

2. Jak často si kupujete v restauracích a pohostinských zařízeních balenou neslazenou vodu ( 0,33l)?

3. Je pro Vás cena balené vody v restauracích přijatelná? (s ohledem na kvalitu, vzhled balení a náklady provozovatelů pohostinství)

4. Zeptali jste se někdy na možnost dostání sklenice s čerstvě natočenou vodou? Jak se zachoval obsluhující personál?

5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za rozlívanou čerstvou kohoutkovou vodu?

6. Jakého pohlaví jste?

7. Do jaké věkové skupiny patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakou vodu převážně pijete pokud jste mimo domov? (Na cestách, v práci, při sportu, zábava atd.)

2. Jak často si kupujete v restauracích a pohostinských zařízeních balenou neslazenou vodu ( 0,33l)?

3. Je pro Vás cena balené vody v restauracích přijatelná? (s ohledem na kvalitu, vzhled balení a náklady provozovatelů pohostinství)

4. Zeptali jste se někdy na možnost dostání sklenice s čerstvě natočenou vodou? Jak se zachoval obsluhující personál?

5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za rozlívanou čerstvou kohoutkovou vodu?

6. Jakého pohlaví jste?

7. Do jaké věkové skupiny patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Machulová, J.Kohoutková voda jako součást nápojového menu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://kohoutkova-voda-jako-soucast-napojoveho-menu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.