Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komparace dermokosmetických značek

Komparace dermokosmetických značek

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Simona Suchá
Šetření:05. 11. 2021 - 11. 11. 2021
Počet respondentů:94
Počet otázek (max/průměr):31 / 8.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník má za úkol zjistit nákupní rozhodování, vnímání a používání dermokosmetických značek spotřebiteli. Je tedy nutné mít osobní zkušenost alespoň s jednou dermokosmetickou značkou. (Bioderma, La Roche Posay, Avene, A Derma, Excipial, Eucerin, Vichy, Sebamed, Esthederm)

Výsledky dotazníku budou využity pro moji seminární práci zabývající se porovnáním značek Bioderma a La Roche Posay a jejich konkurence.

Odpovědi respondentů

1. Používáte nějakou dermokosmetickou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO7781,91 %81,91 %  
NE1718,09 %18,09 %  

Graf

2. Jakou z uvedených dermokosmetických značek nejvíce používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Biodermaotázka č. 10, La Roche Posayotázka č. 19, Vichyotázka č. 3, A Dermaotázka č. 3, Aveneotázka č. 3, Excipialotázka č. 3, Eucerinotázka č. 3, Sebamedotázka č. 3, Esthedermotázka č. 3, Jiné...otázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné...2633,77 %27,66 %  
Bioderma1316,88 %13,83 %  
Vichy911,69 %9,57 %  
La Roche Posay911,69 %9,57 %  
Eucerin67,79 %6,38 %  
Sebamed56,49 %5,32 %  
Excipial33,9 %3,19 %  
Avene33,9 %3,19 %  
A Derma22,6 %2,13 %  
Esthederm11,3 %1,06 %  

Graf

3. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4887,27 %51,06 %  
Muž712,73 %7,45 %  

Graf

4. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 - 493461,82 %36,17 %  
19 - 291527,27 %15,96 %  
50 - 5959,09 %5,32 %  
15 - 1811,82 %1,06 %  

Graf

5. Jak jste se o Vámi používané značce dozvěděl / a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení od známého1730,91 %18,09 %  
Doporučení v lékárně1120 %11,7 %  
Doporučení dermatologa1018,18 %10,64 %  
Internet (webové stránky společností, odborné články aj.)916,36 %9,57 %  
Influencer23,64 %2,13 %  
Kosmeticka11,82 %1,06 %  
Značku znám cely život, už moji rodiče ji užívali 11,82 %1,06 %  
nijak, dostala jsem její produkt darem11,82 %1,06 %  
Kosmetička 11,82 %1,06 %  
moje kosmetička11,82 %1,06 %  
navstevou na predajni11,82 %1,06 %  

Graf

6. Jak vnímáte Vámi používanou dermokosmetickou značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Splňuje moje požadavky3258,18 %34,04 %  
Je to profesionální značka, které důvěřuji2749,09 %28,72 %  
Je cenově dostupná916,36 %9,57 %  
je přesně na moji pleť s individuíálním problémem11,82 %1,06 %  
Nejdříve vyzkoušela a vyhovuje11,82 %1,06 %  

Graf

7. Kde Vaši oblíbenou dermokosmetickou značku nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Lékárnaotázka č. 8, U dermatologaotázka č. 8, U kosmetičkyotázka č. 8, Internetotázka č. 8, Objednávám ze zahraničíotázka č. 8, Nekupuji → konec dotazníku, Jinéotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lékárna2749,09 %28,72 %  
Internet1425,45 %14,89 %  
Objednávám ze zahraničí59,09 %5,32 %  
Jiné47,27 %4,26 %  
U dermatologa47,27 %4,26 %  
U kosmetičky11,82 %1,06 %  

Graf

8. Kdy nakupujete Vaši dermokosmetickou značku nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V okamžiku, kdy potřebuji (bez ohledu na cenu)3156,36 %32,98 %  
Pouze v akci1018,18 %10,64 %  
Nákup plánuju delší dobu dopředu610,91 %6,38 %  
Když mi to finanční situace dovolí47,27 %4,26 %  
Když mám zrovna příležitost35,45 %3,19 %  
pravidelně, potřebuji péči každý den a nemohu bez péče být11,82 %1,06 %  

Graf

9. Jaké akční nabídky Vaší dermokosmetické značky nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Akčních balení ani slev nevyužívám1730,91 %18,09 %  
Slevy na jeden kus1730,91 %18,09 %  
Sleva při koupi více kusů1120 %11,7 %  
Různá promoční balení (více sbalených výrobků pohromadě, vánoční balíčky aj.)814,55 %8,51 %  
Nevyuzivam11,82 %1,06 %  
slevy ,které nabízí pro VIP klienty11,82 %1,06 %  

Graf

10. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1292,31 %12,77 %  
Muž17,69 %1,06 %  

Graf

11. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 29753,85 %7,45 %  
30 - 49430,77 %4,26 %  
50 - 59215,38 %2,13 %  

Graf

12. Jak vnímáte cenu produktů značky Bioderma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena je přijatelná v porovnání s tím, co mi přináší1184,62 %11,7 %  
Drahá v porovnání s konkurencí17,69 %1,06 %  
Levná v porovnání s konkurencí17,69 %1,06 %  

Graf

13. Jak vnímáte značku Bioderma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Profesionálné péče o zdraví mé pleti861,54 %8,51 %  
Značku založenou na věděckých poznatcích a klinických studiích430,77 %4,26 %  
Cenově dostupná dermokosmetika17,69 %1,06 %  

Graf

14. Vnímáte značku Bioderma jako značku, která je při své výrobě šetrná k životnímu prostředi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neřeším to753,85 %7,45 %  
Ano430,77 %4,26 %  
Ne215,38 %2,13 %  

Graf

15. V čem Vám produkty značky Bioderma pomáhají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Udržovat nebo trvale zlepšovat kvalitu a zdraví pokožky861,54 %8,51 %  
Vyřešit dermatologický problém538,46 %5,32 %  

Graf

16. Důvěřujete značce Bioderma a její kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1292,31 %12,77 %  
Ne17,69 %1,06 %  

Graf

17. Změnilo Vám používání značky Bioderma kvalitu života?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1076,92 %10,64 %  
Ne323,08 %3,19 %  

Graf

18. Doporučil/a byste značku Bioderma známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13100 %13,83 %  

Graf

19. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9100 %9,57 %  

Graf

20. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 - 49666,67 %6,38 %  
19 - 29333,33 %3,19 %  

Graf

21. Jak vnímáte cenu produktů značky La Roche Posay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena je přijatelná v porovnání s tím, co mi přináší888,89 %8,51 %  
Drahá v porovnání s konkurencí111,11 %1,06 %  

Graf

22. Jak vnímáte značku La Roche Posay?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Profesionálné péče o zdraví mé pleti666,67 %6,38 %  
Značku založenou na věděckých poznatcích a klinických studiích222,22 %2,13 %  
Drahou a neúčinnou111,11 %1,06 %  

Graf

23. Vnímáte značku La Roche Posay jako značku, která je při své výrobě šetrná k životnímu prostředí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano444,44 %4,26 %  
Neřeším to333,33 %3,19 %  
Ne222,22 %2,13 %  

Graf

24. V čem Vám produkty značky La Roche Posay pomáhají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Udržovat nebo trvale zlepšovat kvalitu a zdraví pokožky888,89 %8,51 %  
Vyřešit dermatologický problém111,11 %1,06 %  

Graf

25. Důvěřujete značce La Roche Posay a její kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano888,89 %8,51 %  
Ne111,11 %1,06 %  

Graf

26. Změnilo Vám používání značky La Roche Posay kvalitu života?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano666,67 %6,38 %  
Ne333,33 %3,19 %  

Graf

27. Doporučil/a byste značku La Roche Posay známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9100 %9,57 %  

Graf

28. Využil/a byste nějakého zařízení, které budete mít na pokožce a které bude snímat změny, kterými si pokožka v průběhu dne prochází, tyto změny bude zaznamenávat do aplikace a na konci dne Vám doporučí vhodný výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1254,55 %12,77 %  
Nebylo by mi to příjemné, raději se spolehnu na doporučení lékárníka / dermatologa836,36 %8,51 %  
Ano, pokud by to nebylo na viditelném místě14,55 %1,06 %  
Nevyuzila 14,55 %1,06 %  

Graf

29. Jak jste se o Vámi používané značce dozvěděl / a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení od známého836,36 %8,51 %  
Internet (webové stránky společností, odborné články aj.)627,27 %6,38 %  
Doporučení v lékárně418,18 %4,26 %  
Doporučení u dermatologa29,09 %2,13 %  
Influencer14,55 %1,06 %  
v lékárně, jsem lekárnice14,55 %1,06 %  

Graf

30. Kde Vaši oblíbenou dermokosmetickou značku nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Lékárnaotázka č. 31, U dermatologaotázka č. 31, U kosmetičkyotázka č. 31, Internetotázka č. 31, Objednávám ze zahraničíotázka č. 31, Nenakupuji → konec dotazníku, Jinéotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lékárna1254,55 %12,77 %  
Internet1045,45 %10,64 %  

Graf

31. Kdy nakupujete Vaši dermokosmetickou značku nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V okamžiku, kdy potřebuji (bez ohledu na cenu)1150 %11,7 %  
Pouze v akci418,18 %4,26 %  
Když mám zrovna příležitost313,64 %3,19 %  
Když mi to finanční situace dovolí29,09 %2,13 %  
Když dochází, koukám po cenových akcích14,55 %1,06 %  
Nákup plánuji delší dobu dopředu14,55 %1,06 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jakou z uvedených dermokosmetických značek nejvíce používáte?

  • odpověď Bioderma:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena je přijatelná v porovnání s tím, co mi přináší na otázku 12. Jak vnímáte cenu produktů značky Bioderma?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Důvěřujete značce Bioderma a její kvalitě?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Změnilo Vám používání značky Bioderma kvalitu života?
    • zobrazit další souvislosti
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Doporučil/a byste značku Bioderma známým?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 10. Vaše pohlaví?

3. Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevy na jeden kus na otázku 9. Jaké akční nabídky Vaší dermokosmetické značky nejčastěji využíváte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známého na otázku 5. Jak jste se o Vámi používané značce dozvěděl / a?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 7. Kde Vaši oblíbenou dermokosmetickou značku nejčastěji nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je to profesionální značka, které důvěřuji na otázku 6. Jak vnímáte Vámi používanou dermokosmetickou značku?

10. Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bioderma na otázku 2. Jakou z uvedených dermokosmetických značek nejvíce používáte?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Doporučil/a byste značku Bioderma známým?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Důvěřujete značce Bioderma a její kvalitě?
    • zobrazit další souvislosti
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena je přijatelná v porovnání s tím, co mi přináší na otázku 12. Jak vnímáte cenu produktů značky Bioderma?

16. Důvěřujete značce Bioderma a její kvalitě?

  • odpověď Ano:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bioderma na otázku 2. Jakou z uvedených dermokosmetických značek nejvíce používáte?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Doporučil/a byste značku Bioderma známým?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 10. Vaše pohlaví?
    • zobrazit další souvislosti
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena je přijatelná v porovnání s tím, co mi přináší na otázku 12. Jak vnímáte cenu produktů značky Bioderma?

18. Doporučil/a byste značku Bioderma známým?

  • odpověď Ano:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bioderma na otázku 2. Jakou z uvedených dermokosmetických značek nejvíce používáte?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena je přijatelná v porovnání s tím, co mi přináší na otázku 12. Jak vnímáte cenu produktů značky Bioderma?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Důvěřujete značce Bioderma a její kvalitě?
    • zobrazit další souvislosti
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Změnilo Vám používání značky Bioderma kvalitu života?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 10. Vaše pohlaví?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte nějakou dermokosmetickou značku?

2. Jakou z uvedených dermokosmetických značek nejvíce používáte?

3. Vaše pohlaví?

4. Kolik Vám je let?

5. Jak jste se o Vámi používané značce dozvěděl / a?

6. Jak vnímáte Vámi používanou dermokosmetickou značku?

7. Kde Vaši oblíbenou dermokosmetickou značku nejčastěji nakupujete?

8. Kdy nakupujete Vaši dermokosmetickou značku nejčastěji?

9. Jaké akční nabídky Vaší dermokosmetické značky nejčastěji využíváte?

10. Vaše pohlaví?

12. Jak vnímáte cenu produktů značky Bioderma?

16. Důvěřujete značce Bioderma a její kvalitě?

17. Změnilo Vám používání značky Bioderma kvalitu života?

18. Doporučil/a byste značku Bioderma známým?

28. Využil/a byste nějakého zařízení, které budete mít na pokožce a které bude snímat změny, kterými si pokožka v průběhu dne prochází, tyto změny bude zaznamenávat do aplikace a na konci dne Vám doporučí vhodný výrobek?

30. Kde Vaši oblíbenou dermokosmetickou značku nejčastěji nakupujete?

31. Kdy nakupujete Vaši dermokosmetickou značku nejčastěji?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte nějakou dermokosmetickou značku?

2. Jakou z uvedených dermokosmetických značek nejvíce používáte?

3. Vaše pohlaví?

4. Kolik Vám je let?

5. Jak jste se o Vámi používané značce dozvěděl / a?

6. Jak vnímáte Vámi používanou dermokosmetickou značku?

7. Kde Vaši oblíbenou dermokosmetickou značku nejčastěji nakupujete?

8. Kdy nakupujete Vaši dermokosmetickou značku nejčastěji?

9. Jaké akční nabídky Vaší dermokosmetické značky nejčastěji využíváte?

10. Vaše pohlaví?

12. Jak vnímáte cenu produktů značky Bioderma?

16. Důvěřujete značce Bioderma a její kvalitě?

17. Změnilo Vám používání značky Bioderma kvalitu života?

18. Doporučil/a byste značku Bioderma známým?

28. Využil/a byste nějakého zařízení, které budete mít na pokožce a které bude snímat změny, kterými si pokožka v průběhu dne prochází, tyto změny bude zaznamenávat do aplikace a na konci dne Vám doporučí vhodný výrobek?

30. Kde Vaši oblíbenou dermokosmetickou značku nejčastěji nakupujete?

31. Kdy nakupujete Vaši dermokosmetickou značku nejčastěji?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Suchá, S.Komparace dermokosmetických značek (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://komparace-dermokosmetickych.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.