Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komparace internetových obchodů
Komparace internetových obchodů
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Igor Š |
---|---|
Šetření: | 27. 03. 2010 - 25. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 38 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 21 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 45,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:28 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník bude součástí bakalářské práce a je zaměřen na vnímání českých e-shopů mezi jejich uživately. Cílem je zjistit podle čeho se zákazník rozhoduje při výběru e-shopu a jakým způsobem se při nákupu chová.
Odpovědi respondentů
1. Máte nějaké zkušenosti s nákupem přes internetový obchod?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 38 | 100 % | 100 % |
2. Jaký český internetový obchod s elektronikou se Vám vybaví jako první?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Alza | 12 | 31,58 % | 31,58 % |
mironet | 5 | 13,16 % | 13,16 % |
alza.cz | 5 | 13,16 % | 13,16 % |
ts bohemia | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
czechcomputer | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
okcomputers.cz | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
patro.cz | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
hifishop | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
az-elektro.cz | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
emall.cz | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
ostatní odpovědi | 7 | 18,42 % | 18,42 % |
3. Jak vnímáte firmu, kterou jste napsal/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše pozitivně | 18 | 47,37 % | 47,37 % |
Velmi pozitivně | 15 | 39,47 % | 39,47 % |
Neutrálně | 5 | 13,16 % | 13,16 % |
4. Upřednostňujete internetové obchody s kamennou prodejnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Někdy | 15 | 39,47 % | 39,47 % |
Často | 12 | 31,58 % | 31,58 % |
Vždy | 5 | 13,16 % | 13,16 % |
Málokdy | 4 | 10,53 % | 10,53 % |
Nikdy | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
Nemá to vliv | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
5. Pokud má e-shop s elektronikou kamennou prodejnu, jak často si vybíráte i nějaké neobjednané zboží přímo na prodejně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Málokdy | 13 | 34,21 % | 34,21 % |
Nikdy | 11 | 28,95 % | 28,95 % |
Někdy | 9 | 23,68 % | 23,68 % |
Často | 4 | 10,53 % | 10,53 % |
Vždy | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
6. Jak velké procento nákupů uskutečňujete přímo na místě, například na základě zboží vystaveného na prodejně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 – 20% | 19 | 50 % | 50 % |
21 – 40% | 13 | 34,21 % | 34,21 % |
41 – 60% | 4 | 10,53 % | 10,53 % |
61 – 80% | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
7. Co je pro Vás rozhodují při výběru e-shopu s elektronikou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Důvěryhodnost | 16 | 42,11 % | 42,11 % |
Cena | 14 | 36,84 % | 36,84 % |
Dostupnost kamenné prodejny | 4 | 10,53 % | 10,53 % |
Služby | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
Něco jiného | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
Přehlednost | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
8. Jste ochoten/a nakupovat v e-shopu s vyššími cenami, ale kvalitními službami jako například rychlé a vstřícné vyřízení reklamací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Někdy | 14 | 36,84 % | 36,84 % |
Spíše ano | 12 | 31,58 % | 31,58 % |
Spíše ne | 7 | 18,42 % | 18,42 % |
Rozhodně | 5 | 13,16 % | 13,16 % |
9. Který způsob propagace Vás nejvíce ovlivní při výběru e-shopu s elektronikou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Na internetu | 23 | 60,53 % | 60,53 % |
Jiný | 10 | 26,32 % | 26,32 % |
Letáky | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
V televizi | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
Na billboardech | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
10. Jaký způsob úhrady ceny zboží při nákupu přes internet upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hotově (dobírka) | 15 | 39,47 % | 39,47 % |
Platba kartou | 9 | 23,68 % | 23,68 % |
Hotově (osobně) | 9 | 23,68 % | 23,68 % |
Platba převodem | 5 | 13,16 % | 13,16 % |
11. Jakým způsobem si vybrané zboží vyzvedáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Osobně na prodejně | 19 | 50 % | 50 % |
Přes Českou poštu | 12 | 31,58 % | 31,58 % |
Přes PPL | 6 | 15,79 % | 15,79 % |
Jinak | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
12. Kolikrát za rok v e-shopu s elektronikou nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Méně než 1x za rok → otázka č. 13, 1x-2x → otázka č. 13, 3x-5x → otázka č. 13, 6x-10x → otázka č. 13, Více než 11x → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x-2x | 17 | 44,74 % | 44,74 % |
3x-5x | 12 | 31,58 % | 31,58 % |
Více než 11x | 3 | 7,89 % | 7,89 % |
Méně než 1x za rok | 3 | 7,89 % | 7,89 % |
6x-10x | 3 | 7,89 % | 7,89 % |
13. Který z uvedených internetových obchodů je podle Vás nejvíce přehledný s nejjednodušším ovládáním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Alza.cz | 25 | 65,79 % | 65,79 % |
Jiný | 6 | 15,79 % | 15,79 % |
CzechComputer.cz | 4 | 10,53 % | 10,53 % |
Alfacomp.cz | 3 | 7,89 % | 7,89 % |
14. Koho má Alza jako maskota?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ufona | 5 | 13,16 % | 13,16 % |
mimozemšťana | 4 | 10,53 % | 10,53 % |
mimozemšťan | 4 | 10,53 % | 10,53 % |
nevím | 3 | 7,89 % | 7,89 % |
ufon | 3 | 7,89 % | 7,89 % |
hnusnou držku mimoně | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
Mimozemšťana Alzu | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
? | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
mimozemstan | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
psa | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
ostatní odpovědi | 14 | 36,84 % | 36,84 % |
15. Koho má CzechComputer jako maskota?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 14 | 36,84 % | 36,84 % |
netuším | 4 | 10,53 % | 10,53 % |
lva | 3 | 7,89 % | 7,89 % |
? | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
nevim, neznám | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
??? | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
nev9m | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
netusim | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
kočku | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
taky zatím ani tucha | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
ostatní odpovědi | 8 | 21,05 % | 21,05 % |
16. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 19 | 50 % | 50 % |
Muž | 19 | 50 % | 50 % |
17. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16-25 let | 26 | 68,42 % | 68,42 % |
26-40 let | 12 | 31,58 % | 31,58 % |
18. Jaké máte nejvyšší dosažené vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
VŠ | 19 | 50 % | 50 % |
SŠ | 15 | 39,47 % | 39,47 % |
ZŠ | 3 | 7,89 % | 7,89 % |
VOŠ | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
19. Kolik členů Vaší domácnosti je výdělečně činných?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 16 | 42,11 % | 42,11 % |
1 | 10 | 26,32 % | 26,32 % |
3 | 6 | 15,79 % | 15,79 % |
4 | 5 | 13,16 % | 13,16 % |
Více jak 4 | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
20. Jaká je Vaše průměrná útrata v e-shopu s elektronikou za rok?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 001 – 10 000 Kč | 20 | 52,63 % | 52,63 % |
Do 3 000 Kč | 8 | 21,05 % | 21,05 % |
10 001 – 15 000 Kč | 3 | 7,89 % | 7,89 % |
20 001 – 30 000 Kč | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
15 001 – 20 000 Kč | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
Více než 40 001 Kč | 2 | 5,26 % | 5,26 % |
30 001 – 40 000 Kč | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
21. Celkový příjem všech členů domácnosti
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
40 001 – 50 000 Kč | 10 | 26,32 % | 26,32 % |
Více než 50 000 Kč | 9 | 23,68 % | 23,68 % |
20 001 – 30 000 Kč | 9 | 23,68 % | 23,68 % |
30 001 – 40 000 Kč | 6 | 15,79 % | 15,79 % |
Do 20 000 Kč | 4 | 10,53 % | 10,53 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (75,8 %)
- vyplnto.cz (7,9 %)
- google.cz (4,2 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.