Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komparace kvality služeb bankovních institucí v ČR

Komparace kvality služeb bankovních institucí v ČR

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Durasová
Šetření:16. 10. 2014 - 30. 10. 2014
Počet respondentů:102
Počet otázek (max/průměr):25 / 23.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, prosíme o vyplnění jednoduchého dotazníku zaměřeného na zhodnocení služeb vybraných bankovních institucí. Výsledkem bude kvalitativní srovnání těchto institucí: Československé obchodní banky, Komerční banky, GE Money Bank a České spořitelny. Předem děkujeme za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5856,86 %56,86 %  
Muž4443,14 %43,14 %  

Graf

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 26 let6462,75 %62,75 %  
27 - 40 let2221,57 %21,57 %  
41 - 60 let1514,71 %14,71 %  
60 let a více10,98 %0,98 %  

Graf

3. Stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5553,92 %53,92 %  
Zaměstnaný3635,29 %35,29 %  
OSVČ/podnikatel65,88 %5,88 %  
Nezaměstnaný43,92 %3,92 %  
Důchodce10,98 %0,98 %  

Graf

4. Kterou z těchto bankovních institucí využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiná2524,51 %24,51 %  
Česká spořitelna2322,55 %22,55 %  
Československá obchodní banka2221,57 %21,57 %  
GE Money Bank1817,65 %17,65 %  
Komerční banka1413,73 %13,73 %  

Graf

Na základě vybrané bankovní instituce zahrňte míru Vašeho souhlasu s následujícími tvrzeními (1 – vůbec nesouhlasím, 10 – zcela souhlasím).

5. Plně důvěřuji službám této bankovní společnosti.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81920,43 %18,63 %  
101718,28 %16,67 %  
71516,13 %14,71 %  
91415,05 %13,73 %  
51111,83 %10,78 %  
688,6 %7,84 %  
233,23 %2,94 %  
433,23 %2,94 %  
322,15 %1,96 %  
111,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.46
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.39
Směrodatná odchylka:1.84
Medián:8
Modus:8

Graf

6. O této bankovní společnosti slýchám výhradně dobré věci.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82425,81 %23,53 %  
91718,28 %16,67 %  
71617,2 %15,69 %  
51212,9 %11,76 %  
688,6 %7,84 %  
1066,45 %5,88 %  
344,3 %3,92 %  
133,23 %2,94 %  
222,15 %1,96 %  
411,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.09
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.13
Směrodatná odchylka:1.77
Medián:8
Modus:8

Graf

7. Společnost velmi pružně reaguje na individuální požadavky svých klientů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61718,28 %16,67 %  
71617,2 %15,69 %  
81516,13 %14,71 %  
101313,98 %12,75 %  
51313,98 %12,75 %  
988,6 %7,84 %  
444,3 %3,92 %  
144,3 %3,92 %  
322,15 %1,96 %  
211,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.88
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.44
Směrodatná odchylka:1.85
Medián:7
Modus:6

Graf

8. Společnost působí příjemným dojmem.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82830,11 %27,45 %  
91819,35 %17,65 %  
101415,05 %13,73 %  
61010,75 %9,8 %  
71010,75 %9,8 %  
566,45 %5,88 %  
244,3 %3,92 %  
411,08 %0,98 %  
111,08 %0,98 %  
311,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.71
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:2.76
Směrodatná odchylka:1.66
Medián:8
Modus:8

Graf

9. Společnost se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přání svých zákazníků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82122,58 %20,59 %  
51617,2 %15,69 %  
91415,05 %13,73 %  
61313,98 %12,75 %  
71010,75 %9,8 %  
1077,53 %6,86 %  
466,45 %5,88 %  
333,23 %2,94 %  
122,15 %1,96 %  
211,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.85
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.15
Směrodatná odchylka:1.78
Medián:7
Modus:8

Graf

10. Užívání služeb u této společnosti je velmi pohodlné.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82425,81 %23,53 %  
102324,73 %22,55 %  
91617,2 %15,69 %  
71010,75 %9,8 %  
588,6 %7,84 %  
666,45 %5,88 %  
144,3 %3,92 %  
211,08 %0,98 %  
411,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.98
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:2.98
Směrodatná odchylka:1.73
Medián:8
Modus:8

Graf

11. Kvalita nabízených služeb této společnosti je na vysoké úrovni.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72526,88 %24,51 %  
92223,66 %21,57 %  
81516,13 %14,71 %  
101212,9 %11,76 %  
588,6 %7,84 %  
677,53 %6,86 %  
122,15 %1,96 %  
211,08 %0,98 %  
411,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.71
Minimum:5
Maximum:10
Variační rozpětí:5
Rozptyl:2.04
Směrodatná odchylka:1.43
Medián:8
Modus:7

Graf

12. Služby a ceník společnosti je srozumitelný.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82425,81 %23,53 %  
51516,13 %14,71 %  
101415,05 %13,73 %  
61111,83 %10,78 %  
71010,75 %9,8 %  
999,68 %8,82 %  
155,38 %4,9 %  
333,23 %2,94 %  
422,15 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.08
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:3.84
Směrodatná odchylka:1.96
Medián:8
Modus:8

Graf

13. Otevírací doba společnosti je plně dostačující.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82324,73 %22,55 %  
101819,35 %17,65 %  
51415,05 %13,73 %  
71415,05 %13,73 %  
91111,83 %10,78 %  
666,45 %5,88 %  
333,23 %2,94 %  
122,15 %1,96 %  
211,08 %0,98 %  
411,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.49
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.28
Směrodatná odchylka:1.81
Medián:8
Modus:8

Graf

14. Cenová úroveň poskytovaných bankovních služeb je odpovídající jejich kvalitě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82122,58 %20,59 %  
61415,05 %13,73 %  
51212,9 %11,76 %  
91212,9 %11,76 %  
1099,68 %8,82 %  
799,68 %8,82 %  
166,45 %5,88 %  
355,38 %4,9 %  
433,23 %2,94 %  
222,15 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.66
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.7
Směrodatná odchylka:2.17
Medián:7
Modus:8

Graf

15. Společnost má dostatečnou a poutavou reklamu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101718,28 %16,67 %  
61415,05 %13,73 %  
91313,98 %12,75 %  
81212,9 %11,76 %  
51212,9 %11,76 %  
799,68 %8,82 %  
466,45 %5,88 %  
155,38 %4,9 %  
333,23 %2,94 %  
222,15 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.92
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.12
Směrodatná odchylka:2.26
Medián:7
Modus:10

Graf

16. Seřaďte následující bankovní instituce podle toho, zda byste si u ní zřídili např. běžný účet či využili jinou služby, jež daná instituce nabízí (na 1. místě bude bankovní instituce, u které byste si běžný účet zřídili nejraději).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
ČSOB2.3011.135
Komerční banka2.3981.057
GE Money Bank2.6241.267
Česká spořitelna2.9351.437

Graf

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102526,88 %24,51 %  
71718,28 %16,67 %  
81617,2 %15,69 %  
51111,83 %10,78 %  
61010,75 %9,8 %  
999,68 %8,82 %  
133,23 %2,94 %  
211,08 %0,98 %  
311,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.72
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.18
Směrodatná odchylka:1.78
Medián:8
Modus:10

Graf

18. Mé stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102729,03 %26,47 %  
81920,43 %18,63 %  
71313,98 %12,75 %  
91010,75 %9,8 %  
51010,75 %9,8 %  
677,53 %6,86 %  
133,23 %2,94 %  
222,15 %1,96 %  
311,08 %0,98 %  
411,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.81
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.65
Směrodatná odchylka:1.91
Medián:8
Modus:10

Graf

19. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých stížností.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82324,73 %22,55 %  
102223,66 %21,57 %  
71313,98 %12,75 %  
51111,83 %10,78 %  
999,68 %8,82 %  
688,6 %7,84 %  
222,15 %1,96 %  
122,15 %1,96 %  
422,15 %1,96 %  
311,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.65
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.23
Směrodatná odchylka:1.8
Medián:8
Modus:8

Graf

20. Jsem spokojen/a se službami a poplatky této společnosti.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81516,13 %14,71 %  
101313,98 %12,75 %  
71313,98 %12,75 %  
61212,9 %11,76 %  
91111,83 %10,78 %  
199,68 %8,82 %  
577,53 %6,86 %  
455,38 %4,9 %  
355,38 %4,9 %  
233,23 %2,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.51
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.42
Směrodatná odchylka:2.53
Medián:7
Modus:8

Graf

21. Při jednání se zaměstnanci bankovní společnosti jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102526,88 %24,51 %  
82021,51 %19,61 %  
91415,05 %13,73 %  
71111,83 %10,78 %  
699,68 %8,82 %  
577,53 %6,86 %  
133,23 %2,94 %  
222,15 %1,96 %  
311,08 %0,98 %  
411,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.89
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.38
Směrodatná odchylka:1.84
Medián:8
Modus:10

Graf

22. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých požadavků (rychlost vyřízení žádostí, zprovoznění bonusů apod.).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102223,66 %21,57 %  
81920,43 %18,63 %  
91516,13 %14,71 %  
71313,98 %12,75 %  
599,68 %8,82 %  
688,6 %7,84 %  
422,15 %1,96 %  
122,15 %1,96 %  
222,15 %1,96 %  
311,08 %0,98 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.79
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.17
Směrodatná odchylka:1.78
Medián:8
Modus:10

Graf

23. Služeb této společnosti určitě zase využiji (v podobě jiných produktů – bankovní úvěr, hypotéka, spořící účet apod.).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81819,35 %17,65 %  
101617,2 %15,69 %  
71313,98 %12,75 %  
61111,83 %10,78 %  
91010,75 %9,8 %  
599,68 %8,82 %  
155,38 %4,9 %  
455,38 %4,9 %  
244,3 %3,92 %  
322,15 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.95
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.07
Směrodatná odchylka:2.25
Medián:7
Modus:8

Graf

24. Tuto bankovní společnost bych určitě doporučil/a svým známým.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101920,43 %18,63 %  
81617,2 %15,69 %  
71617,2 %15,69 %  
91415,05 %13,73 %  
699,68 %8,82 %  
588,6 %7,84 %  
166,45 %5,88 %  
433,23 %2,94 %  
222,15 %1,96 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.39
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.57
Směrodatná odchylka:2.14
Medián:8
Modus:10

Graf

25. Pokud by obdobné služby nabídla konkurenční bankovní společnost za výrazně nižší ceny, tak bych stávající bankovní společnost neopustil/a.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52021,51 %19,61 %  
81617,2 %15,69 %  
11415,05 %13,73 %  
101415,05 %13,73 %  
999,68 %8,82 %  
755,38 %4,9 %  
355,38 %4,9 %  
644,3 %3,92 %  
433,23 %2,94 %  
233,23 %2,94 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.01
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:8.15
Směrodatná odchylka:2.86
Medián:6
Modus:5

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

  • odpověď 15 – 26 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 3. Stav:

10. Užívání služeb u této společnosti je velmi pohodlné.

  • odpověď 10:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 12. Služby a ceník společnosti je srozumitelný.
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Kvalita nabízených služeb této společnosti je na vysoké úrovni.

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců.

  • odpověď 10:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Společnost velmi pružně reaguje na individuální požadavky svých klientů.
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Kvalita nabízených služeb této společnosti je na vysoké úrovni.
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 19. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých stížností.

18. Mé stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny.

  • odpověď 10:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 7. Společnost velmi pružně reaguje na individuální požadavky svých klientů.
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 19. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých stížností.
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců.
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 11. Kvalita nabízených služeb této společnosti je na vysoké úrovni.

22. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých požadavků (rychlost vyřízení žádostí, zprovoznění bonusů apod.).

  • odpověď 10:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 na otázku 12. Služby a ceník společnosti je srozumitelný.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

3. Stav:

4. Kterou z těchto bankovních institucí využíváte?

5. Plně důvěřuji službám této bankovní společnosti.

6. O této bankovní společnosti slýchám výhradně dobré věci.

7. Společnost velmi pružně reaguje na individuální požadavky svých klientů.

8. Společnost působí příjemným dojmem.

9. Společnost se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přání svých zákazníků.

10. Užívání služeb u této společnosti je velmi pohodlné.

11. Kvalita nabízených služeb této společnosti je na vysoké úrovni.

12. Služby a ceník společnosti je srozumitelný.

13. Otevírací doba společnosti je plně dostačující.

14. Cenová úroveň poskytovaných bankovních služeb je odpovídající jejich kvalitě.

15. Společnost má dostatečnou a poutavou reklamu.

16. Seřaďte následující bankovní instituce podle toho, zda byste si u ní zřídili např. běžný účet či využili jinou služby, jež daná instituce nabízí (na 1. místě bude bankovní instituce, u které byste si běžný účet zřídili nejraději).

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců.

18. Mé stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny.

19. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých stížností.

20. Jsem spokojen/a se službami a poplatky této společnosti.

21. Při jednání se zaměstnanci bankovní společnosti jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

22. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých požadavků (rychlost vyřízení žádostí, zprovoznění bonusů apod.).

23. Služeb této společnosti určitě zase využiji (v podobě jiných produktů – bankovní úvěr, hypotéka, spořící účet apod.).

24. Tuto bankovní společnost bych určitě doporučil/a svým známým.

25. Pokud by obdobné služby nabídla konkurenční bankovní společnost za výrazně nižší ceny, tak bych stávající bankovní společnost neopustil/a.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Do jaké věkové skupiny patříte?

3. Stav:

4. Kterou z těchto bankovních institucí využíváte?

5. Plně důvěřuji službám této bankovní společnosti.

6. O této bankovní společnosti slýchám výhradně dobré věci.

7. Společnost velmi pružně reaguje na individuální požadavky svých klientů.

8. Společnost působí příjemným dojmem.

9. Společnost se snaží přizpůsobit své služby co nejvíc na míru přání svých zákazníků.

10. Užívání služeb u této společnosti je velmi pohodlné.

11. Kvalita nabízených služeb této společnosti je na vysoké úrovni.

12. Služby a ceník společnosti je srozumitelný.

13. Otevírací doba společnosti je plně dostačující.

14. Cenová úroveň poskytovaných bankovních služeb je odpovídající jejich kvalitě.

15. Společnost má dostatečnou a poutavou reklamu.

16. Seřaďte následující bankovní instituce podle toho, zda byste si u ní zřídili např. běžný účet či využili jinou služby, jež daná instituce nabízí (na 1. místě bude bankovní instituce, u které byste si běžný účet zřídili nejraději).

17. Při vyřizování stížností jsem se vždy setkal/a s ochotným přístupem zaměstnanců.

18. Mé stížnosti byly vždy uspokojivě vyřešeny.

19. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých stížností.

20. Jsem spokojen/a se službami a poplatky této společnosti.

21. Při jednání se zaměstnanci bankovní společnosti jsem se vždy setkal/a s odborným a vstřícným jednáním.

22. Jsem spokojen/a s rychlostí vyřízení mých požadavků (rychlost vyřízení žádostí, zprovoznění bonusů apod.).

23. Služeb této společnosti určitě zase využiji (v podobě jiných produktů – bankovní úvěr, hypotéka, spořící účet apod.).

24. Tuto bankovní společnost bych určitě doporučil/a svým známým.

25. Pokud by obdobné služby nabídla konkurenční bankovní společnost za výrazně nižší ceny, tak bych stávající bankovní společnost neopustil/a.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Durasová, M.Komparace kvality služeb bankovních institucí v ČR (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://komparace-kvality-sluzeb-ban.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.