Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikace módní značky na sociálních sítí

Komunikace módní značky na sociálních sítí

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Cespi
Šetření:01. 11. 2018 - 12. 11. 2018
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):17 / 13.31
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:85,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

obracím se na Vás s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku, který je zaměřen na marketingovou komunikaci na sociálních sítí. Tento dotazník slouží jako podklad pro mou seminární práci.

Předem děkuji za Váš čas při vyplnění tohoto dotazníku.

 

 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8176,42 %76,42 %  
muž2523,58 %23,58 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-25 let6056,6 %56,6 %  
26-35 let2321,7 %21,7 %  
36 a více let2018,87 %18,87 %  
do 15 let32,83 %2,83 %  

Graf

3. Zajímáte se o módu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7671,7 %71,7 %  
ne3028,3 %28,3 %  

Graf

4. Na základě čeho se rozhodujete při koupi oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné7570,75 %70,75 %  
slevy5249,06 %49,06 %  
limitovaná nabídka1312,26 %12,26 %  
soutěže87,55 %7,55 %  

Graf

5. Znáte firmu Urbanstore?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6359,43 %59,43 %  
ne4340,57 %40,57 %  

Graf

6. Nakupoval/a jste někdy v tomto obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4774,6 %44,34 %  
ano1625,4 %15,09 %  

Graf

7. Byl/a jste spokojen/a s nákupem v tomto obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16100 %15,09 %  

Graf

8. Používáte sociální sítě Facebook a Instagram?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9286,79 %86,79 %  
ne1413,21 %13,21 %  

Graf

9. Máte rádi, když uživatelé těchto sociálních sítí dílí často své příspěvky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale pouze občas6068,18 %56,6 %  
ne, je to otravné1820,45 %16,98 %  
ano, rád/a sleduji novinky, nejlépe každý den910,23 %8,49 %  
jiné44,55 %3,77 %  

Graf

10. Máte rádi soutěže na sociálních sítí o produkty, které firmy nabízejí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, soutěže mě nezajímají6873,91 %64,15 %  
ano, rád soutěžím1617,39 %15,09 %  
jiné88,7 %7,55 %  

Graf

11. V jaký čas nejčastěji navštěvujete sociální sítě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
večer5559,78 %51,89 %  
celý den2729,35 %25,47 %  
odpoledne1819,57 %16,98 %  
ráno/dopoledne1819,57 %16,98 %  
v poledne33,26 %2,83 %  
jiné11,09 %0,94 %  

Graf

    

12. Líbí se Vám vzhled těchto jednotlivých přípěvků na Facebooku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7066,04 %66,04 %  
ne3633,96 %33,96 %  

Graf

13. Co se Vám na přípěvcích líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přehlednost4158,57 %38,68 %  
kreativita3651,43 %33,96 %  
nabídka slev710 %6,6 %  
jiné68,57 %5,66 %  

Graf

14. Co se Vám na příspěvcích nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příspěvky nejsou zajímavé1952,78 %17,92 %  
příspěvky nejsou atraktivní1952,78 %17,92 %  
nepřehlednost1850 %16,98 %  
jiné616,67 %5,66 %  

Graf

15. Líbí se Vám vzhled této stránky na Instagramu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7873,58 %73,58 %  
ano2826,42 %26,42 %  

Graf

16. Co se Vám na této stránce líbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kreativita1450 %13,21 %  
atraktivita1242,86 %11,32 %  
přehlednost932,14 %8,49 %  
upozornění na slevy621,43 %5,66 %  
jiné310,71 %2,83 %  

Graf

17. Co se Vám na této stránce nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepřehlednost5874,36 %54,72 %  
stránka není atraktivní2532,05 %23,58 %  
firma pouze nutí ke koupi produktů2430,77 %22,64 %  
stránka není zajímavá2025,64 %18,87 %  
jiné45,13 %3,77 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Znáte firmu Urbanstore?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Nakupoval/a jste někdy v tomto obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Nakupoval/a jste někdy v tomto obchodě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Byl/a jste spokojen/a s nákupem v tomto obchodě?

6. Nakupoval/a jste někdy v tomto obchodě?

  • odpověď ano:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Byl/a jste spokojen/a s nákupem v tomto obchodě?

7. Byl/a jste spokojen/a s nákupem v tomto obchodě?

  • odpověď ano:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Nakupoval/a jste někdy v tomto obchodě?

12. Líbí se Vám vzhled těchto jednotlivých přípěvků na Facebooku?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativita na otázku 13. Co se Vám na přípěvcích líbí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost na otázku 13. Co se Vám na přípěvcích líbí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativita na otázku 16. Co se Vám na této stránce líbí?
  • odpověď ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepřehlednost na otázku 14. Co se Vám na příspěvcích nelíbí?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příspěvky nejsou atraktivní na otázku 14. Co se Vám na příspěvcích nelíbí?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi příspěvky nejsou zajímavé na otázku 14. Co se Vám na příspěvcích nelíbí?

15. Líbí se Vám vzhled této stránky na Instagramu?

  • odpověď ano:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi atraktivita na otázku 16. Co se Vám na této stránce líbí?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreativita na otázku 16. Co se Vám na této stránce líbí?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Zajímáte se o módu?

4. Na základě čeho se rozhodujete při koupi oblečení?

5. Znáte firmu Urbanstore?

6. Nakupoval/a jste někdy v tomto obchodě?

7. Byl/a jste spokojen/a s nákupem v tomto obchodě?

8. Používáte sociální sítě Facebook a Instagram?

9. Máte rádi, když uživatelé těchto sociálních sítí dílí často své příspěvky?

10. Máte rádi soutěže na sociálních sítí o produkty, které firmy nabízejí?

11. V jaký čas nejčastěji navštěvujete sociální sítě?

12. Líbí se Vám vzhled těchto jednotlivých přípěvků na Facebooku?

13. Co se Vám na přípěvcích líbí?

14. Co se Vám na příspěvcích nelíbí?

15. Líbí se Vám vzhled této stránky na Instagramu?

16. Co se Vám na této stránce líbí?

17. Co se Vám na této stránce nelíbí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Zajímáte se o módu?

4. Na základě čeho se rozhodujete při koupi oblečení?

5. Znáte firmu Urbanstore?

6. Nakupoval/a jste někdy v tomto obchodě?

7. Byl/a jste spokojen/a s nákupem v tomto obchodě?

8. Používáte sociální sítě Facebook a Instagram?

9. Máte rádi, když uživatelé těchto sociálních sítí dílí často své příspěvky?

10. Máte rádi soutěže na sociálních sítí o produkty, které firmy nabízejí?

11. V jaký čas nejčastěji navštěvujete sociální sítě?

12. Líbí se Vám vzhled těchto jednotlivých přípěvků na Facebooku?

13. Co se Vám na přípěvcích líbí?

14. Co se Vám na příspěvcích nelíbí?

15. Líbí se Vám vzhled této stránky na Instagramu?

16. Co se Vám na této stránce líbí?

17. Co se Vám na této stránce nelíbí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Cespi, A.Komunikace módní značky na sociálních sítí (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://komunikace-modni-znacky-na-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.