Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
zabývám se marketingovou komunikací na internetu a zajímá mě Vaše spokojenost s jednotlivými způsoby komunikace. Dotazník je určen všem kdo využívá internet ke komerční komunikaci na straně příjemce. Dotazník je velice jednoduchý, krátký a zcela anonymní. Vyplňující se dozví stručnou charakteristiku moderní marketingové komunikace. Děkuji Vám za čas, který věnujete vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Reklama na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Reklamní proužek (banner), vyskakovací okno (pop-up), katalog, oborový portál, kontextová reklama (link).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s REKLAMOU firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
3.435
1.353
Jak je pro Vás důležitá REKLAMA firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
3.153
2.694
2. Podpora Prodeje na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Slevy, vzorky, kupony, soutěže a ankety.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s PODPOROU PRODEJE firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
3.527
1.516
Jak je pro Vás důležitá PODPORA PRODEJE firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
4.513
2.971
3. Public relation (vztah s veřejností) na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Firemní blogy, tiskové zprávy, konference, sponzoring.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s PUBLIC RELATIONS firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
3.691
1.736
Jak je pro Vás důležitá PUBLIC RELATIONS firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
2.947
2.463
4. Přímý marketing na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Newsletter, chat, sociální sítě, fóra.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s PŘÍMÝM MARKETINGEM firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
3.441
2.059
Jak je pro Vás důležitý PŘÍMÝ MARKETING firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
3.061
3.054
5. Guerilla marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Provokativní, kontroverzní, erotická, humorná či agresivní reklama.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s GUERILLA MARKETINGEM firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
4.048
1.988
Jak je pro Vás důležitý GUERILLA MARKETING firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
5.134
2.627
6. Buzz-marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Vyvolání rozruchu kolem produktu nekonvenčním, šokujícím, sexy nebo humorným způsobem. O produkty si povídají uživatelé sami bez zásahů firmy.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s BUZZ MARKETINGEM firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
4.653
2.314
Jak je pro Vás důležitý BUZZ MARKETING firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
5.401
2.412
7. Virový marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Vtipné, zajímavé sdělení (fotka, video, text) se šíří po síti pomocí přeposílání mezi známými
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s VIROVÝM MARKETINGEM firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
4.794
2.099
Jak je pro Vás důležitý VIROVÝ MARKETING firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
5.437
2.09
8. Product placement na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Výrobky nebo služby jsou cíleně zakomponovány do filmového děje, hudebního klipu, videohry.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s PRODUCT PLACEMENTEM firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
3.588
2.75
Jak je pro Vás důležitý PRODUCT PLACEMENT firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
2.151
2.426
9. Mobilní marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Využívá zobrazení na mobilních zařízeních na telefonech či tabletech.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s MOBILNÍM MARKETINGEM firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
4.855
2.655
Jak je pro Vás důležitý MOBILNÍ MARKETING firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
5.542
2.34
10. Engagement marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Firmy angažují zákazníky do tvorby nabídky, vzhledu výrobku, návrhu způsobu prodeje atd. Je to vtáhnutí do hry, aby se zákazník stal aktivním budovatelem značky.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s ENGAGEMENT MARKETINGEM firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
3.252
2.15
Jak je pro Vás důležitý ENGAGEMENT MARKETING firem na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
5.876
2.723
11. Astroturfing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Firma využívá ke své propagaci placené pozitivní reakce spotřebitelů či fanoušků. Jsou to fiktivní pozitivní/negativní reakce
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Jaká je Vaše spokojenost s ASTROTURFINGEM, když ho firmy používají na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nespokojen……7 = velmi spokojen)
1.626
0.929
Jak je pro Vás důležité vědět, že firmy používají ASTROTURFING na internetu a sociálních médiích? (1 = velmi nedůležité…… 7 = velmi důležité)
1.435
1.303
12. Demografické údaje - věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 29
176
33,59 %
33,59 %
30 - 39
108
20,61 %
20,61 %
40 - 49
104
19,85 %
19,85 %
50 a více
76
14,5 %
14,5 %
13 - 19
60
11,45 %
11,45 %
13. Demografické údaje - pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
328
62,6 %
62,6 %
žena
196
37,4 %
37,4 %
14. Demografické údaje - vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
střední všeobecné
150
28,63 %
28,63 %
střední odborné s maturitou
123
23,47 %
23,47 %
základní
76
14,5 %
14,5 %
vyšší odborné
65
12,4 %
12,4 %
vysokoškolské
55
10,5 %
10,5 %
střední odborné bez maturity
55
10,5 %
10,5 %
15. Demografické údaje - ekonomická aktivita
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student, učeň
108
20,61 %
20,61 %
nezaměstnaný
64
12,21 %
12,21 %
podnikatel, živnostník
62
11,83 %
11,83 %
dělník, prodavač, řidič
47
8,97 %
8,97 %
IT specialista
37
7,06 %
7,06 %
manažer
33
6,3 %
6,3 %
zdravotník, učitel, technik
30
5,73 %
5,73 %
zaměstnanec státní správy
30
5,73 %
5,73 %
rodič na mateřské
26
4,96 %
4,96 %
žena v domácnosti
24
4,58 %
4,58 %
zemědělec
19
3,63 %
3,63 %
důchodce
8
1,53 %
1,53 %
právník, lékař
7
1,34 %
1,34 %
účetní
2
0,38 %
0,38 %
skladník
2
0,38 %
0,38 %
plavčík
2
0,38 %
0,38 %
ochodní zástupce
1
0,19 %
0,19 %
student, zaměstnanec v administrativě
1
0,19 %
0,19 %
finanční poradce
1
0,19 %
0,19 %
farmaceutický reprezentant
1
0,19 %
0,19 %
zaměstnanec
1
0,19 %
0,19 %
mistr
1
0,19 %
0,19 %
supervizor
1
0,19 %
0,19 %
vědecký pracovník
1
0,19 %
0,19 %
Politolog
1
0,19 %
0,19 %
ekonom
1
0,19 %
0,19 %
ošetřovatel koní
1
0,19 %
0,19 %
číšník
1
0,19 %
0,19 %
servírka
1
0,19 %
0,19 %
nákupčí
1
0,19 %
0,19 %
zedník
1
0,19 %
0,19 %
taxikář
1
0,19 %
0,19 %
řidič busu
1
0,19 %
0,19 %
sportovec
1
0,19 %
0,19 %
grafik
1
0,19 %
0,19 %
klempíř
1
0,19 %
0,19 %
obchodní zástupce
1
0,19 %
0,19 %
telefoní operátor
1
0,19 %
0,19 %
zaměstnanec soukr firmy
1
0,19 %
0,19 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Reklama na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Reklamní proužek (banner), vyskakovací okno (pop-up), katalog, oborový portál, kontextová reklama (link).
2. Podpora Prodeje na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Slevy, vzorky, kupony, soutěže a ankety.
3. Public relation (vztah s veřejností) na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Firemní blogy, tiskové zprávy, konference, sponzoring.
4. Přímý marketing na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Newsletter, chat, sociální sítě, fóra.
5. Guerilla marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Provokativní, kontroverzní, erotická, humorná či agresivní reklama.
6. Buzz-marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Vyvolání rozruchu kolem produktu nekonvenčním, šokujícím, sexy nebo humorným způsobem. O produkty si povídají uživatelé sami bez zásahů firmy.
7. Virový marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Vtipné, zajímavé sdělení (fotka, video, text) se šíří po síti pomocí přeposílání mezi známými
8. Product placement na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Výrobky nebo služby jsou cíleně zakomponovány do filmového děje, hudebního klipu, videohry.
9. Mobilní marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Využívá zobrazení na mobilních zařízeních na telefonech či tabletech.
10. Engagement marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Firmy angažují zákazníky do tvorby nabídky, vzhledu výrobku, návrhu způsobu prodeje atd. Je to vtáhnutí do hry, aby se zákazník stal aktivním budovatelem značky.
11. Astroturfing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Firma využívá ke své propagaci placené pozitivní reakce spotřebitelů či fanoušků. Jsou to fiktivní pozitivní/negativní reakce
12. Demografické údaje - věk
13. Demografické údaje - pohlaví
14. Demografické údaje - vzdělání
15. Demografické údaje - ekonomická aktivita
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Reklama na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Reklamní proužek (banner), vyskakovací okno (pop-up), katalog, oborový portál, kontextová reklama (link).
2. Podpora Prodeje na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Slevy, vzorky, kupony, soutěže a ankety.
3. Public relation (vztah s veřejností) na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Firemní blogy, tiskové zprávy, konference, sponzoring.
4. Přímý marketing na internetu a sociálních médiích obsahuje tyto základní podoby. Newsletter, chat, sociální sítě, fóra.
5. Guerilla marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Provokativní, kontroverzní, erotická, humorná či agresivní reklama.
6. Buzz-marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Vyvolání rozruchu kolem produktu nekonvenčním, šokujícím, sexy nebo humorným způsobem. O produkty si povídají uživatelé sami bez zásahů firmy.
7. Virový marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Vtipné, zajímavé sdělení (fotka, video, text) se šíří po síti pomocí přeposílání mezi známými
8. Product placement na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Výrobky nebo služby jsou cíleně zakomponovány do filmového děje, hudebního klipu, videohry.
9. Mobilní marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Využívá zobrazení na mobilních zařízeních na telefonech či tabletech.
10. Engagement marketing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Firmy angažují zákazníky do tvorby nabídky, vzhledu výrobku, návrhu způsobu prodeje atd. Je to vtáhnutí do hry, aby se zákazník stal aktivním budovatelem značky.
11. Astroturfing na internetu a sociálních médiích lze charakterizovat takto. Firma využívá ke své propagaci placené pozitivní reakce spotřebitelů či fanoušků. Jsou to fiktivní pozitivní/negativní reakce
12. Demografické údaje - věk
13. Demografické údaje - pohlaví
14. Demografické údaje - vzdělání
15. Demografické údaje - ekonomická aktivita
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.