Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikace OC Olympia Teplice

Komunikace OC Olympia Teplice

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:AFC
Šetření:15. 02. 2013 - 18. 02. 2013
Počet respondentů:161
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.06
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Toto je anonymní dotazník k bakalářské práci s názvem "Marketingová komunikace obchodního centra Olympia Teplice". Vámi poskytnuté údaje budou použity pouze pro účely psaní této práce.

Odpovědi respondentů

1. Znáte obchodní centrum Olympia Teplice? (pokud odpovíte ne, dotazník dále nevyplňujte)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano161100 %100 %  

Graf

2. Jak často navštěvujete obchodní centrum Olympia Teplice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze nárazově9357,76 %57,76 %  
několikrát do měsíce5031,06 %31,06 %  
několikrát do týdne138,07 %8,07 %  
každý den53,11 %3,11 %  

Graf

3. Kvůli čemu navštěvujete obchodní centrum Olympia Teplice nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návštěva obchodů11068,32 %68,32 %  
nákup v hypermarketu4024,84 %24,84 %  
návštěva rychlého občerstvení nebo restaurace2314,29 %14,29 %  
vyplnění volného času2213,66 %13,66 %  
nákup oblečení či módních doplňků1811,18 %11,18 %  
posezení s přáteli169,94 %9,94 %  

Graf

4. Zúčastnil/a jste se v poslední době nějaké akce konané obchodním centrem Olympia? (ZOO z kovového šrotu, módní přehlídka k 10. narozeninám Olympie, kluziště, Komici v Teplicích…)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12778,88 %78,88 %  
ano3421,12 %21,12 %  

Graf

5. Pokud ano, napište které:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kluziště838,1 %4,97 %  
modní přehlídka29,52 %1,24 %  
Módní přehlídka, vystoupení Ben Cristovao14,76 %0,62 %  
Výstava kovové zoo, svítidla, egypt, dinosauři14,76 %0,62 %  
text14,76 %0,62 %  
zoo z kovového šrotu, kluziště, zrcadla, voskové figuríny14,76 %0,62 %  
ZOO z kovového šrotu14,76 %0,62 %  
dinosauři14,76 %0,62 %  
Zoo z kovoveho srotu, deti na mesici, iq park..14,76 %0,62 %  
Byl jsem na všech akcích14,76 %0,62 %  
ostatní odpovědi IQ park, kluziště
modní přehlídka k 10. narozeninám Olympie
výstava dinosaurů
314,29 %1,86 % 

Graf

6. Kde se nejčastěji dozvídáte o akcích konaných v OC Olympia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o aktivitách centra se nijak nedozvídám7445,96 %45,96 %  
z novin, případně elektronických článků2012,42 %12,42 %  
z rádia2012,42 %12,42 %  
z Olympia magazínu2012,42 %12,42 %  
z webových stránek Olympie1710,56 %10,56 %  
z facebookového profilu106,21 %6,21 %  

Graf

7. Pokud jste navštívil/a obchodní centrum v době konání nějaké akce (a o akci jste nevěděl/a), zajímal/a jste se o akci, případně šel/šla jste se na ní podívat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6842,24 %42,24 %  
Občas ano5634,78 %34,78 %  
Ano3722,98 %22,98 %  

Graf

8. Odebíráte či jinak čtete Olympia magazín?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12376,4 %76,4 %  
ano3823,6 %23,6 %  

Graf

9. Sledujete oficiální facebookový profil Olympia Teplice?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14187,58 %87,58 %  
ano2012,42 %12,42 %  

Graf

10. Využíváte bezplatnou autobusovou linku č. 30 k dopravení se do centra?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10665,84 %65,84 %  
ano5534,16 %34,16 %  

Graf

11. Navštěvujete i jiná centra v regionu? (pokud odpovíte ne, na otázku č. 12 neodpovídejte)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14791,3 %91,3 %  
Ne148,7 %8,7 %  

Graf

12. Je pro Vás z pohledu nabídky služeb a obchodů dostačující nabídka obchodního centra Olympia v porovnání s jinými centry v regionu (OC Forum Ústí nad Labem, OC Central Most)?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10771,81 %66,46 %  
ne4228,19 %26,09 %  

Graf

13. Co Vám v nabídce obchodního centra Olympia chybí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic mi nechybí6439,75 %39,75 %  
multikino4628,57 %28,57 %  
jiný druh obchodů4527,95 %27,95 %  
Fresh bar, CCC10,62 %0,62 %  
specializovaný obchod s doplňky a bižuterií, obchod typu Bijou Brigitte.10,62 %0,62 %  
Papírnictví10,62 %0,62 %  
širší nabídka specializovaných obchodů10,62 %0,62 %  
multikino a více obchodů, např. H&M, Camaieu, Lindex..10,62 %0,62 %  
pošta10,62 %0,62 %  

Graf

14. V centru města Teplice vzniknou v letech 2013 a 2014 dvě nová obchodní centra. Myslíte si, že budete po jejich otevření navštěvovat Olympii ve stejné nebo podobné míře jako doposud?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8653,42 %53,42 %  
ne7546,58 %46,58 %  

Graf

15. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10162,73 %62,73 %  
Muž6037,27 %37,27 %  

Graf

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-26 let10867,08 %67,08 %  
27-49 let4326,71 %26,71 %  
50 a více let106,21 %6,21 %  

Graf

17. Do jaké skupiny byste se zařadil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student9458,39 %58,39 %  
zaměstnaný5534,16 %34,16 %  
podnikatel63,73 %3,73 %  
nezaměstnaný31,86 %1,86 %  
v důchodu31,86 %1,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

17. Do jaké skupiny byste se zařadil/a?

  • odpověď student:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup oblečení či módních doplňků na otázku 3. Kvůli čemu navštěvujete obchodní centrum Olympia Teplice nejčastěji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte obchodní centrum Olympia Teplice? (pokud odpovíte ne, dotazník dále nevyplňujte)

2. Jak často navštěvujete obchodní centrum Olympia Teplice?

3. Kvůli čemu navštěvujete obchodní centrum Olympia Teplice nejčastěji?

4. Zúčastnil/a jste se v poslední době nějaké akce konané obchodním centrem Olympia? (ZOO z kovového šrotu, módní přehlídka k 10. narozeninám Olympie, kluziště, Komici v Teplicích…)

6. Kde se nejčastěji dozvídáte o akcích konaných v OC Olympia?

7. Pokud jste navštívil/a obchodní centrum v době konání nějaké akce (a o akci jste nevěděl/a), zajímal/a jste se o akci, případně šel/šla jste se na ní podívat?

8. Odebíráte či jinak čtete Olympia magazín?

9. Sledujete oficiální facebookový profil Olympia Teplice?

10. Využíváte bezplatnou autobusovou linku č. 30 k dopravení se do centra?

11. Navštěvujete i jiná centra v regionu? (pokud odpovíte ne, na otázku č. 12 neodpovídejte)

12. Je pro Vás z pohledu nabídky služeb a obchodů dostačující nabídka obchodního centra Olympia v porovnání s jinými centry v regionu (OC Forum Ústí nad Labem, OC Central Most)?

13. Co Vám v nabídce obchodního centra Olympia chybí?

14. V centru města Teplice vzniknou v letech 2013 a 2014 dvě nová obchodní centra. Myslíte si, že budete po jejich otevření navštěvovat Olympii ve stejné nebo podobné míře jako doposud?

15. Jakého jste pohlaví?

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

17. Do jaké skupiny byste se zařadil/a?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte obchodní centrum Olympia Teplice? (pokud odpovíte ne, dotazník dále nevyplňujte)

2. Jak často navštěvujete obchodní centrum Olympia Teplice?

3. Kvůli čemu navštěvujete obchodní centrum Olympia Teplice nejčastěji?

4. Zúčastnil/a jste se v poslední době nějaké akce konané obchodním centrem Olympia? (ZOO z kovového šrotu, módní přehlídka k 10. narozeninám Olympie, kluziště, Komici v Teplicích…)

6. Kde se nejčastěji dozvídáte o akcích konaných v OC Olympia?

7. Pokud jste navštívil/a obchodní centrum v době konání nějaké akce (a o akci jste nevěděl/a), zajímal/a jste se o akci, případně šel/šla jste se na ní podívat?

8. Odebíráte či jinak čtete Olympia magazín?

9. Sledujete oficiální facebookový profil Olympia Teplice?

10. Využíváte bezplatnou autobusovou linku č. 30 k dopravení se do centra?

11. Navštěvujete i jiná centra v regionu? (pokud odpovíte ne, na otázku č. 12 neodpovídejte)

12. Je pro Vás z pohledu nabídky služeb a obchodů dostačující nabídka obchodního centra Olympia v porovnání s jinými centry v regionu (OC Forum Ústí nad Labem, OC Central Most)?

13. Co Vám v nabídce obchodního centra Olympia chybí?

14. V centru města Teplice vzniknou v letech 2013 a 2014 dvě nová obchodní centra. Myslíte si, že budete po jejich otevření navštěvovat Olympii ve stejné nebo podobné míře jako doposud?

15. Jakého jste pohlaví?

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

17. Do jaké skupiny byste se zařadil/a?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, A.Komunikace OC Olympia Teplice (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://komunikace-oc-olympia-teplic.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.