Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Online komunikace značky pánské kosmetiky

Online komunikace značky pánské kosmetiky

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tom Zíka
Šetření:18. 06. 2018 - 24. 06. 2018
Počet respondentů:55
Počet otázek (max/průměr):26 / 21.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:78,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

moc díky, že se tomu jdeš věnovat, moc mi tím pomůžeš a navíc si tím určitě vylepšíš karmu. Připraveno je maximálně 26 otázek. Bude to trvat jen 5 minut, pokud klikáš rychle, tak určitě i míň.

 

Díky a pěkný den,

Tom

Odpovědi respondentů

1. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu, reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4785,45 %85,45 %  
Ano814,55 %14,55 %  

Graf

2. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí při výrobě či prodeje kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4588,24 %81,82 %  
Ano611,76 %10,91 %  

Graf

3. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3874,51 %69,09 %  
Televize2956,86 %52,73 %  
Sociální sítě2243,14 %40 %  
Venkovní reklama2243,14 %40 %  
Tisk1019,61 %18,18 %  
Rádio815,69 %14,55 %  
všude :)11,96 %1,82 %  

Graf

4. Jaké prvky Vás v reklamě obvykle zaujmou nejvíce a způsobí, že se Vám daná reklama líbí? Vyberte max. 2 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Humor3262,75 %58,18 %  
Originalita2549,02 %45,45 %  
Hudba713,73 %12,73 %  
Atraktivní žena/muž611,76 %10,91 %  
Známá osobnost59,8 %9,09 %  
Erotický nádech47,84 %7,27 %  
nic23,92 %3,64 %  
Zvířata nebo animované postavičky11,96 %1,82 %  
Vzhled11,96 %1,82 %  
když jde proti klišé a stereotypům11,96 %1,82 %  
reklamu se snažím nevnímat11,96 %1,82 %  
umělecké ztvárnění11,96 %1,82 %  
auto11,96 %1,82 %  

Graf

5. Kupuji produkty či služby na základě reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím2039,22 %36,36 %  
nesouhlasím1427,45 %25,45 %  
spíše souhlasím1223,53 %21,82 %  
nevím59,8 %9,09 %  

Graf

6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sprchový gel4588,24 %81,82 %  
Deodorant4588,24 %81,82 %  
Šampon3976,47 %70,91 %  
Parfém3568,63 %63,64 %  
Pěna/gel na holení3058,82 %54,55 %  
Voda po holení2549,02 %45,45 %  
Mýdlo2549,02 %45,45 %  
Gel na vlasy1121,57 %20 %  
čisticí gel na pleť, vyživující krém11,96 %1,82 %  
gel po holení11,96 %1,82 %  
krém11,96 %1,82 %  

Graf

7. Kupujete rád/a pánskou kosmetiku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3262,75 %58,18 %  
ano1937,25 %34,55 %  

Graf

8. Jak často kupujete pánskou kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jednou týdněotázka č. 9, Jednou měsíčněotázka č. 9, Několikrát měsíčněotázka č. 9, Jednou za rokotázka č. 9, Několikrát ročněotázka č. 9, Nikdyotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát ročně2345,1 %41,82 %  
Jednou měsíčně1325,49 %23,64 %  
Jednou za rok917,65 %16,36 %  
Několikrát měsíčně47,84 %7,27 %  
Nikdy23,92 %3,64 %  

Graf

9. Jak moc jsou pro Vás při nákupu pánské kosmetiky důležité následující položky? 1-nejméně...5-nejvíce

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena3.3471.206
Obal2.491.148
Vůně4.0821.299
Osobní zkušenost4.1221.373
Doporučení2.9181.381
Reklama2.2041.264
Značka3.2041.224

Graf

10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Jakou značku pánské kosmetiky si vybavíte jako první?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Old Spice1019,61 %18,18 %  
Axe815,69 %14,55 %  
Nivea611,76 %10,91 %  
Adidas35,88 %5,45 %  
Gillette23,92 %3,64 %  
Radox23,92 %3,64 %  
Hugo Boss23,92 %3,64 %  
Mexx11,96 %1,82 %  
Dior11,96 %1,82 %  
Oldspice11,96 %1,82 %  
ostatní odpovědi gel
Hugo Boss (toaletní vody)
Oriflame
barbus
David Beckham
Kenzo
žádnou, která je vyloženě "pro pány" lol
Fa
exe
Schauma
Versace (parfémy, deodoranty, sprch. gely...), Clinique
biotherm
Balea
Nivea men
hymm
1529,41 %27,27 % 

Graf

12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Old Spice5098,04 %90,91 %  
Axe4588,24 %81,82 %  
Nivea Men4384,31 %78,18 %  
STR84078,43 %72,73 %  
Dove Men+Care3670,59 %65,45 %  
Rexona Men3364,71 %60 %  
Radox3160,78 %56,36 %  
L'oreal Men2039,22 %36,36 %  
Garnier Men1325,49 %23,64 %  
Vichy Homme1121,57 %20 %  
Weleda611,76 %10,91 %  
Biotherm Homme59,8 %9,09 %  
Clarins Men23,92 %3,64 %  

Graf

13. Kdo ve vaší domácnosti většinou nakupuje pánskou kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2650,98 %47,27 %  
Muž2549,02 %45,45 %  

Graf

14. Kde nejčastěji tento člověk nakupuje pánskou kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogerie2752,94 %49,09 %  
Supermarket1427,45 %25,45 %  
Parfumerie35,88 %5,45 %  
Nevím23,92 %3,64 %  
Přímý prodej23,92 %3,64 %  
Eshop11,96 %1,82 %  
Avon11,96 %1,82 %  
rúzně11,96 %1,82 %  

Graf

15. Setkal/a jste se někdy s výrobky Dove Men+care?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3364,71 %60 %  
Ne1835,29 %32,73 %  

Graf

16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1957,58 %34,55 %  
Ano1442,42 %25,45 %  

Graf

17. Jaký výrobek používá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sprchový gel1071,43 %18,18 %  
Antiperspirant535,71 %9,09 %  
Šampón214,29 %3,64 %  

Graf

18. Setkal/a jste se někdy s reklamou na výrobky Dove Men+Care?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3466,67 %61,82 %  
Ano1733,33 %30,91 %  

Graf

19. Kde jste se setkal/a s reklamou na výrobky Dove Men+Care?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize1482,35 %25,45 %  
Internet529,41 %9,09 %  
leták15,88 %1,82 %  
nevzpomínám si, asi leták15,88 %1,82 %  
Sociální sítě15,88 %1,82 %  

Graf

20. Co byste doporučil/a z hlediska komunikace značky Dove Men+Care vylepšit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Asi víc komunikovat

Dát o sobě vědět

Dát o sobě vědět

humor

název

Nedokážu si vybavit konkrétně žádný obsah reklamy, takže by to chtělo zapracovat na originalitě.

Nemít tak dlouhý název.

nevím

nevím

nevim, neznam znacku

neznám, těžko říct

Nic

TV spoty s Budařem

Tyto výrobky neznám, takže bych doporučila více reklamy.

Viditelnost

Vůni!!!! Všechny výrobky Dove smrdí jak zapařenej cirkus!

zrušit reklamu

21. Máte profil na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4282,35 %76,36 %  
ne917,65 %16,36 %  

Graf

22. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž3058,82 %54,55 %  
Žena2141,18 %38,18 %  

Graf

23. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-353160,78 %56,36 %  
15-25815,69 %14,55 %  
36-45611,76 %10,91 %  
46-5547,84 %7,27 %  
56+23,92 %3,64 %  

Graf

24. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola3364,71 %60 %  
Střední škola1427,45 %25,45 %  
Vyučen s maturitou23,92 %3,64 %  
Vyučen11,96 %1,82 %  
Základní11,96 %1,82 %  

Graf

25. Váš čistý příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 - 25 000 Kč1325,49 %23,64 %  
15 001 - 20 000 Kč815,69 %14,55 %  
více než 35 001815,69 %14,55 %  
30 001 - 35 000 Kč713,73 %12,73 %  
do 10 000 Kč713,73 %12,73 %  
25 001 - 30 000 Kč611,76 %10,91 %  
10 001 - 15 000 Kč23,92 %3,64 %  

Graf

26. Vaše trvalé bydliště - kraj

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihočeský1529,41 %27,27 %  
Hlavní město Praha1427,45 %25,45 %  
Jihomoravský59,8 %9,09 %  
Moravskoslezský47,84 %7,27 %  
Ústecký35,88 %5,45 %  
Olomoucký35,88 %5,45 %  
Královehradecký23,92 %3,64 %  
Liberecký23,92 %3,64 %  
Plzeňský23,92 %3,64 %  
Karlovarský11,96 %1,82 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaké prvky Vás v reklamě obvykle zaujmou nejvíce a způsobí, že se Vám daná reklama líbí? Vyberte max. 2 možnosti.

  • odpověď Humor:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gel na vlasy na otázku 6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?

6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?

  • odpověď Parfém:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vichy Homme na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
  • odpověď Pěna/gel na holení:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gel na vlasy na otázku 6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?

10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.

  • odpověď Nejdůležitější v životě je pro mne rodina=Souhlasím:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mám starost o blízké lidi kolem sebe=Souhlasím na otázku 10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
  • odpověď Pravidelně chodím do posilovny=Nesouhlasím:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve volném čase sportuju=Nesouhlasím na otázku 10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
  • odpověď Ve volném čase sportuju=Souhlasím:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihočeský na otázku 26. Vaše trvalé bydliště - kraj

12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?

  • odpověď Dove Men+Care:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gel na vlasy na otázku 6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garnier Men na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
  • odpověď L'oreal Men:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vichy Homme na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
  • odpověď Radox:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi To, jak vypadám, je pro mne důležité=Mám neutrální postoj na otázku 10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
  • odpověď Rexona Men:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garnier Men na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi L'oreal Men na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 19. Kde jste se setkal/a s reklamou na výrobky Dove Men+Care?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gel na vlasy na otázku 6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vichy Homme na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?

15. Setkal/a jste se někdy s výrobky Dove Men+care?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Gel na vlasy na otázku 6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně chodím do posilovny=Spíše nesouhlasím na otázku 10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sprchový gel na otázku 17. Jaký výrobek používá?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garnier Men na otázku 12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?

16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?

  • odpověď Ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sprchový gel na otázku 17. Jaký výrobek používá?

18. Setkal/a jste se někdy s reklamou na výrobky Dove Men+Care?

  • odpověď Ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 19. Kde jste se setkal/a s reklamou na výrobky Dove Men+Care?

23. Věk

  • odpověď 26-35:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001 - 25 000 Kč na otázku 25. Váš čistý příjem

24. Nejvyšší dosažené vzdělání

  • odpověď Vysoká škola:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001 - 25 000 Kč na otázku 25. Váš čistý příjem
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve volném čase sportuju=Souhlasím na otázku 10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26-35 na otázku 23. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu, reklamě?

2. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí při výrobě či prodeje kosmetiky?

3. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

4. Jaké prvky Vás v reklamě obvykle zaujmou nejvíce a způsobí, že se Vám daná reklama líbí? Vyberte max. 2 možnosti.

5. Kupuji produkty či služby na základě reklamy?

6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?

7. Kupujete rád/a pánskou kosmetiku?

8. Jak často kupujete pánskou kosmetiku?

9. Jak moc jsou pro Vás při nákupu pánské kosmetiky důležité následující položky? 1-nejméně...5-nejvíce

10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.

11. Jakou značku pánské kosmetiky si vybavíte jako první?

12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?

13. Kdo ve vaší domácnosti většinou nakupuje pánskou kosmetiku?

14. Kde nejčastěji tento člověk nakupuje pánskou kosmetiku?

15. Setkal/a jste se někdy s výrobky Dove Men+care?

16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?

17. Jaký výrobek používá?

18. Setkal/a jste se někdy s reklamou na výrobky Dove Men+Care?

19. Kde jste se setkal/a s reklamou na výrobky Dove Men+Care?

21. Máte profil na sociálních sítích?

22. Pohlaví

23. Věk

24. Nejvyšší dosažené vzdělání

25. Váš čistý příjem

26. Vaše trvalé bydliště - kraj

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí v marketingu, výzkumu trhu, reklamě?

2. Pracujete vy nebo někdo z vašeho blízkého okolí při výrobě či prodeje kosmetiky?

3. Kde se nejčastěji setkáváte s reklamou?

4. Jaké prvky Vás v reklamě obvykle zaujmou nejvíce a způsobí, že se Vám daná reklama líbí? Vyberte max. 2 možnosti.

5. Kupuji produkty či služby na základě reklamy?

6. Které z následujících kosmetických výrobků pro pány se používají ve vaší domácnosti?

7. Kupujete rád/a pánskou kosmetiku?

8. Jak často kupujete pánskou kosmetiku?

9. Jak moc jsou pro Vás při nákupu pánské kosmetiky důležité následující položky? 1-nejméně...5-nejvíce

10. U každého z následujících výroků zvolte, jak moc vás vystihuje.

11. Jakou značku pánské kosmetiky si vybavíte jako první?

12. Které z následujících značek pánské kosmetiky znáte?

13. Kdo ve vaší domácnosti většinou nakupuje pánskou kosmetiku?

14. Kde nejčastěji tento člověk nakupuje pánskou kosmetiku?

15. Setkal/a jste se někdy s výrobky Dove Men+care?

16. Používá někdo v domácnosti výrobky Dove Men+care?

17. Jaký výrobek používá?

18. Setkal/a jste se někdy s reklamou na výrobky Dove Men+Care?

19. Kde jste se setkal/a s reklamou na výrobky Dove Men+Care?

21. Máte profil na sociálních sítích?

22. Pohlaví

23. Věk

24. Nejvyšší dosažené vzdělání

25. Váš čistý příjem

26. Vaše trvalé bydliště - kraj

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Zíka, T.Online komunikace značky pánské kosmetiky (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://komunikace-panske-kosmetiky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.