Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingová komunikace v restauračních zařízeních

Marketingová komunikace v restauračních zařízeních

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Zadrabajová
Šetření:15. 02. 2014 - 23. 02. 2014
Počet respondentů:133
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

chtěla bych Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který je zaměřen na marketingovou komunikaci restauračních zařízení. Dotazník je zcela anonymní a veškeré Vámi uvedené informace budou využity pro zpracování mé diplomové práce.

Předem děkuji za Vaši spolupráci a čas věnovaný tomuto dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete restaurační zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [denněotázka č. 2, 2x za týdenotázka č. 2, 1x za týdenotázka č. 2, 1x za 14 dníotázka č. 2, 1x za měsícotázka č. 2, 1x za 3 měsíceotázka č. 2, 1x za půl roku a méně častootázka č. 2, nikdyotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc3022,56 %22,56 %  
1x za 14 dní2518,8 %18,8 %  
1x za týden2418,05 %18,05 %  
2x za týden1813,53 %13,53 %  
1x za 3 měsíce1612,03 %12,03 %  
1x za půl roku a méně často139,77 %9,77 %  
denně75,26 %5,26 %  

Graf

2. Jaký druh reklamy Vás dokáže oslovit?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

3. Z jakých zdrojů na internetu čerpáte informace o restauračních zařízeních?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhledavače (google, seznam)10276,69 %76,69 %  
sociální sítě5138,35 %38,35 %  
slevové portály (Slevomat.cz, Slevomol.cz, Zapakatel.cz aj.)3828,57 %28,57 %  
nečerpám informace na internetu1612,03 %12,03 %  
internetový rezervační systém (Hele.cz, Resta.cz, Dama.Jidlo.cz aj.)129,02 %9,02 %  
elektronická pošta64,51 %4,51 %  
srovnávače10,75 %0,75 %  
osobní doporučení, foodblogy - např. Scuk10,75 %0,75 %  
recenze, food servery10,75 %0,75 %  
od známých10,75 %0,75 %  

Graf

4. Kterou aplikaci sociální sítě preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook9369,92 %69,92 %  
Google +1612,03 %12,03 %  
aplikace nevyužívám96,77 %6,77 %  
Youtube96,77 %6,77 %  
Linkedln43,01 %3,01 %  
žádnou10,75 %0,75 %  
Twitter10,75 %0,75 %  

Graf

5. Jak Vás dokáže oslovit reklama při výběru restauračního zařízení?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Využíváte nákupu voucheru přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, někdy7757,89 %57,89 %  
ne, nikdy4735,34 %35,34 %  
ano, často96,77 %6,77 %  

Graf

7. Jakou rozhlasovou stanici posloucháte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Evropa 24836,09 %36,09 %  
Impuls2317,29 %17,29 %  
Čas2115,79 %15,79 %  
Orion2115,79 %15,79 %  
Frekvence 12115,79 %15,79 %  
Rádio neposlouchám1914,29 %14,29 %  
Český rozhlas1712,78 %12,78 %  
Kiss Morava1410,53 %10,53 %  
Hellax129,02 %9,02 %  
radio Beat32,26 %2,26 %  
Proglas21,5 %1,5 %  
beat21,5 %1,5 %  
fajn radio21,5 %1,5 %  
Avro klassiek film10,75 %0,75 %  
radio city10,75 %0,75 %  
čas rock10,75 %0,75 %  
fm plus10,75 %0,75 %  
Faktor10,75 %0,75 %  
fan radio10,75 %0,75 %  
Kiss9810,75 %0,75 %  
Radio Hity10,75 %0,75 %  
žádnou10,75 %0,75 %  
Beat, Rockzone10,75 %0,75 %  
BBC, Kiss Hády, Krokodýl, Haná 10,75 %0,75 %  
Krokodyl10,75 %0,75 %  
Rock Radio10,75 %0,75 %  
Kiss Delta10,75 %0,75 %  
různé10,75 %0,75 %  
City10,75 %0,75 %  
RTL Sachsen10,75 %0,75 %  
country radio10,75 %0,75 %  

Graf

8. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9571,43 %71,43 %  
muž3828,57 %28,57 %  

Graf

9. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 39 let10478,2 %78,2 %  
40 - 59 let2518,8 %18,8 %  
19 let a méně43,01 %3,01 %  

Graf

10. Ve kterém kraji České republiky žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj4433,08 %33,08 %  
Hlavní město Praha2216,54 %16,54 %  
Zlínský kraj2015,04 %15,04 %  
Jihomoravský kraj107,52 %7,52 %  
Středočeský kraj107,52 %7,52 %  
Olomoucký kraj86,02 %6,02 %  
Pardubický kraj64,51 %4,51 %  
Ústecký kraj43,01 %3,01 %  
Kraj Vysočina21,5 %1,5 %  
Liberecký kraj21,5 %1,5 %  
Plzeňský kraj21,5 %1,5 %  
Královehradecký kraj21,5 %1,5 %  
Jihočeský kraj10,75 %0,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaký druh reklamy Vás dokáže oslovit?

  • odpověď na sociálních sítích=neosloví:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi na sociálních sítích=nepříznivě na otázku 5. Jak Vás dokáže oslovit reklama při výběru restauračního zařízení?
  • odpověď v e-mailu=neosloví:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu=neosloví na otázku 2. Jaký druh reklamy Vás dokáže oslovit?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hellax na otázku 7. Jakou rozhlasovou stanici posloucháte?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v e-mailu=nepříznivě na otázku 5. Jak Vás dokáže oslovit reklama při výběru restauračního zařízení?

10. Ve kterém kraji České republiky žijete?

  • odpověď Moravskoslezský kraj:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hellax na otázku 7. Jakou rozhlasovou stanici posloucháte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete restaurační zařízení?

2. Jaký druh reklamy Vás dokáže oslovit?

3. Z jakých zdrojů na internetu čerpáte informace o restauračních zařízeních?

4. Kterou aplikaci sociální sítě preferujete?

5. Jak Vás dokáže oslovit reklama při výběru restauračního zařízení?

6. Využíváte nákupu voucheru přes slevové portály?

7. Jakou rozhlasovou stanici posloucháte?

8. Pohlaví:

9. Věk:

10. Ve kterém kraji České republiky žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete restaurační zařízení?

2. Jaký druh reklamy Vás dokáže oslovit?

3. Z jakých zdrojů na internetu čerpáte informace o restauračních zařízeních?

4. Kterou aplikaci sociální sítě preferujete?

5. Jak Vás dokáže oslovit reklama při výběru restauračního zařízení?

6. Využíváte nákupu voucheru přes slevové portály?

7. Jakou rozhlasovou stanici posloucháte?

8. Pohlaví:

9. Věk:

10. Ve kterém kraji České republiky žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zadrabajová, J.Marketingová komunikace v restauračních zařízeních (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://komunikace-restaurace-96.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.