Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikace se zaměstnanci a spolupracovníky

Komunikace se zaměstnanci a spolupracovníky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patricie Šedivá
Šetření:12. 08. 2011 - 31. 08. 2011
Počet respondentů:111
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:51,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den/ Ahoj

v souvislosti s nutností zpracovat výzkum do mé bakalářské práce bych vás velmi ráda poprosila o vyplnění krátkého dotazníku.

Věnujte mi prosím pár minut, moc mi tím pomůžete.

Předem moc díky

Páťa Šedivá

Odpovědi respondentů

1. V jaké oblasti pracujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
telekomunikace7769,37 %69,37 %  
služby87,21 %7,21 %  
média76,31 %6,31 %  
sociální21,8 %1,8 %  
zdravotnictví21,8 %1,8 %  
finance21,8 %1,8 %  
stavebnictví21,8 %1,8 %  
státní správa21,8 %1,8 %  
IT21,8 %1,8 %  
HR10,9 %0,9 %  
Informační technologie10,9 %0,9 %  
maloobchod10,9 %0,9 %  
politická strana10,9 %0,9 %  
sport10,9 %0,9 %  
verejna sprava10,9 %0,9 %  
nic10,9 %0,9 %  

Graf

2. Jaké nástroje používá vaše firma pro komunikaci se zaměstnanci? Uveďte prosím všechny, na které si vzpomenete.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mail10493,69 %93,69 %  
interní web (intranet)10090,09 %90,09 %  
setkání s managementem9383,78 %83,78 %  
interní časopis8677,48 %77,48 %  
newsletter5650,45 %50,45 %  
interní rozhlas98,11 %8,11 %  
blog/chat/icq76,31 %6,31 %  
telefon10,9 %0,9 %  
provozní schůza 1x za měsíc10,9 %0,9 %  
z očí do očí10,9 %0,9 %  
interní kampaně a různé akce10,9 %0,9 %  
interní kampaně10,9 %0,9 %  
spoustu dalších10,9 %0,9 %  
marketingové kampaně, soutěže,párty, roadshows10,9 %0,9 %  
interní komunikační kampaně, SMS, 10,9 %0,9 %  
interní reklamní kampaně10,9 %0,9 %  
kuchyňky10,9 %0,9 %  

Graf

3. Seřaďte uvedená interní média podle toho, jak jsou pro vás důležitá (1-nejvíce, 8-nejméně).

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
setkání s managementem (majáková setkání)3.4324.011
časopis pro zaměstnance4.7842.872
newsletter4.1713.619
intranet (interní web)2.0722.301
interní rozhlas7.1892.298
blog/chat/icq/e-mail4.6045.428
nástěnky/letáky/plakáty5.2792.778
on-line magazín (např.echoPlus)4.4683.618

Graf

4. Nyní prosím seřaďte interní média podle toho, jak často z nich čerpáte informace (1-nejčastěji, 8-nejméně).

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
setkání s managementem (majáková setkání)3.7753.724
časopis pro zaměstnance4.5683.236
newsletter4.1983.078
intranet2.1352.982
interní rozhlas7.0992.45
blog/chat/icq/e-mail4.3516.732
plakáty/letáky/nástěnky5.2252.607
on-line magazín4.6493.651

Graf

5. Myslíte si, že vaše společnost komunikuje se zaměstnanci dostatečně často?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8879,28 %79,28 %  
ne2320,72 %20,72 %  

Graf

6. Jaký nástroj nejčastěji používá vedení firmy, v které pracujete k informování zaměstnanců o novinkách či změnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
e-mail4540,54 %40,54 %  
intranet3228,83 %28,83 %  
newsletter2522,52 %22,52 %  
setkání s managementem54,5 %4,5 %  
blog/chat/icq10,9 %0,9 %  
neinformuje10,9 %0,9 %  
provozní schůze10,9 %0,9 %  
školení zaměstnanců10,9 %0,9 %  

Graf

7. Víte, jaké cíle si vaše společnost pro tento rok vytyčila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8072,07 %72,07 %  
nejsem si úlně jistý/á2219,82 %19,82 %  
ne98,11 %8,11 %  

Graf

8. Vyhovuje vám periodicita interního newsletteru?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9090 %81,08 %  
ne1010 %9,01 %  

Graf

9. Napomáhají podle vás interní kampaně k většímu porozumění propagovaných produktů a služeb?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8072,07 %72,07 %  
nevím1715,32 %15,32 %  
ne1412,61 %12,61 %  

Graf

10. Motivují vás interní kampaně, abyste si o dané problematice našli více informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
záleží na kampani5347,75 %47,75 %  
ano, pokud je to pro mě zajímavé4136,94 %36,94 %  
ne, obvykle mi informace z interní kampaně stačí1715,32 %15,32 %  

Graf

11. Jaká forma komunikačních nástrojů vás v interní kampani nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
setkání s managementem (majáková setkání)2926,13 %26,13 %  
nestandardní reklamní nosiče - figuríny, plyšáci, stojky, samolepky2522,52 %22,52 %  
plakáty na chodbách, nástěnkách2219,82 %19,82 %  
doprovodné promo akce (hostesky rozdávající vzorky, dárky, letáky)2018,02 %18,02 %  
microsite98,11 %8,11 %  
nic43,6 %3,6 %  
netýká se, nemáme žádné kampaně10,9 %0,9 %  
jsem proti utrácení peněz za interní kampaně10,9 %0,9 %  

Graf

12. Jaké interní médium ve firmě postrádáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
blog/chat/icq4136,94 %36,94 %  
žádné1816,22 %16,22 %  
interní rozhlas119,91 %9,91 %  
newsletter98,11 %8,11 %  
setkání s managementem76,31 %6,31 %  
interní časopis54,5 %4,5 %  
interní web (intranet)54,5 %4,5 %  
nic43,6 %3,6 %  
nepostrádám43,6 %3,6 %  
nic nepostrádám21,8 %1,8 %  
asi nic21,8 %1,8 %  
žádný21,8 %1,8 %  
nevim10,9 %0,9 %  
dostatečnou komunikaci nadřízeného10,9 %0,9 %  
považuji stávající komunikační média za dostatečná10,9 %0,9 %  
myslím, že médií je dostatek :o)10,9 %0,9 %  
nepostrádám žádné médium10,9 %0,9 %  
x10,9 %0,9 %  
n/a10,9 %0,9 %  
zadne10,9 %0,9 %  
je toho až až10,9 %0,9 %  
vše OK10,9 %0,9 %  
firemní média mně vyhovují, nepostrádám nic10,9 %0,9 %  
považuji interní média za dostatečné10,9 %0,9 %  

Graf

13. Vyplňtě prosím pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6659,46 %59,46 %  
muž4540,54 %40,54 %  

Graf

14. Uveďte prosím Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26-40 let8475,68 %75,68 %  
41-55 let2219,82 %19,82 %  
18-25 let43,6 %3,6 %  
56 let a více10,9 %0,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šedivá, P.Komunikace se zaměstnanci a spolupracovníky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://komunikace-se-zamestnanci-a.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.