Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikácia v outdoorovom priemysle

Komunikácia v outdoorovom priemysle

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Dobiáš
Šetření:06. 04. 2012 - 12. 04. 2012
Počet respondentů:121
Počet otázek (max/průměr):22 / 19.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:79,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý deň,
študujem 3. ročník na VŠB-Technická univerzita Ostrava. Rád by som vás poprosil o vyplnenie krátkeho dotazníku v rámci mojej bakalárskej práce súvisejúcou so športovou tematikou. Dotazník je určený každému, kto má záujem o športové aktivity a outdoorový priemysel, je anonymný a výsledky výskumu budú použité len pre jeho účely. Pri vyplňovaní označte jednu správnu odpoveď, ak nie je uvedené inak.

Ďakujem za Váš čas.
 

Odpovědi respondentů

1. Venujete sa aktívne niektorému z vybraných športov? (môžete označiť maximálne 4 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Horolezectvo8671,07 %71,07 %  
Turistika7763,64 %63,64 %  
Cyklistika6150,41 %50,41 %  
Lyžovanie3226,45 %26,45 %  
Skialpinizmus2823,14 %23,14 %  
Via Ferraty2419,83 %19,83 %  
Bouldering2319,01 %19,01 %  
Bežky1915,7 %15,7 %  
Plávanie1714,05 %14,05 %  
Snowboarding1512,4 %12,4 %  
Nevenujem sa žiadnemu z uvedených športov10,83 %0,83 %  

Graf

2. Kde získavate informácie o outdoorových (športových) produktoch? (môžete označiť maximálne 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na internetových stránkach predajní7158,68 %58,68 %  
Na internete cez vyhľadávače6957,02 %57,02 %  
Od priateľov a známych5545,45 %45,45 %  
V kamenných predajniach4839,67 %39,67 %  
Katalóg/brožúra/leták3226,45 %26,45 %  
Na sociálnych sieťach129,92 %9,92 %  
Inde43,31 %3,31 %  

Graf

3. Akú formu nákupu športového oblečenia a vybavenia uprednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobný nákup v kamennej predajni8570,83 %70,25 %  
Nákup cez internet2823,33 %23,14 %  
vyzkoušet v obchodě a koupit pak přes internet10,83 %0,83 %  
vlastním e-shop10,83 %0,83 %  
slováci su kokoti10,83 %0,83 %  
i osobní, i internet10,83 %0,83 %  
nejdřív vyzkoušení v kamenné prodejně, poté podle ceny nákup přes internet, rozhoduje cena, pokud je plus minus 200-300kč tak neřeším a nakupuju v kamenné10,83 %0,83 %  
Osobní nákup po průzkumu na internetu10,83 %0,83 %  
kradem10,83 %0,83 %  

Graf

4. Vymenujte, aké športové obchody poznáte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Alp sport, Hudy sport, Rock Point, Humi outdoor, Hanibal sport, Holan sport, K3 sport, Severská móda, Patagonia store, Sportisimo, Intersport, Hervis

ALPINE PRO, INTERSPORT, EXISPORT, ROCKPOINT,

alpsport

alpsport, gigasport, rockpoint

Alpsport, Greensport, Hudy, Rockpoint, Hannibal, Šírer, Velo Hanák, Kellys, Atrex, Giga sport, Interport, Sportissimo, Pepe bike, ... a spousta dalších

aplsport, hudy

Canis :), Alpin, Rockpoint, Hervis, Intersport...

Decathlon, Intersport, A3 Sport

Gekko, Hudy, RockPoint, Madeja, Heliasport

gigasport, intersport, hudy

hanibal, hervis, hudy, mall

hanibal, hudy, rock point, alp sport, lbs sport, helia sport,has bike

hanibal, rock point, hudy, mojekolo, mujsport, plus menší kamenné obchody jako kamzík, jbsport, marathon sport, limansport, trekking-sport atd.

hervis

hudy

hudy

hudy

Hudy sport

Hudy sport, A3 sport, Hervis sport, Decathlon, Alpine pro, Namche,

Hudy sport, Alpsport, Rock Point

Hudy sport, Hannah, Rock point, Hanibal, Trekking sport,

Hudy sport, Intersport, Hervis, AlpSport, GreenSport, Sportisimo

Hudy sport, Popina.cz, Rockpoit, Alpsport,

Hudy sport, Rock point, Alpsport, Greensport, Hannibal,

Hudy sport, Rock point, Hervis, Madea, Tilak, Alp sport, Moira, Rejoice, Red point, North Face...

Hudy sport, Rock point, Madeja sport, Salamon-run, popina sport

Hudy sport, Rock point, Sewer, Alias, AlpinPro

HUDY sport, Rock Point, Wind sport, Decathlon

Hudy Sport, Rockpoint, Hannibal, Glumstore, Hortez

Hudy sport, Rockpoint, Hannibal, Namche, Vertical sport.

HUDY sport, SPORTISIMO, Rock Point, HUSKY, ...

Hudy sport, Velosport, Hervis, Intersport, Puma, Nike

hudy, alpha sport, alpinus, trekland....

HUdy, Alpinus, Holan, Mall.sk, Tatrasport, Trekland, Alphasport

HUDY, Alpinus, Namche

Hudy, AlpSport, RockPoint

Hudy, Hanibal, Alsport, Rock point

HUDY, Hanibal, Mountainshop, Namche,....

Hudy, Hanibal, RockPoint, Kamzik,

Hudy, Hannibal, Alpsport, Rockpoint,

Hudy, hortez, rockpoint

hudy, intersport

Hudy, Intersport, Sportissimo, RockPoint, Alpine Pro, Alp Sport, 360°

Hudy, K3 sport, giga sport, rock point,

Hudy, Rock Point

Hudy, rock point

hudy, rock point

hudy, rock point

hudy, rock point

hudy, rock point

hudy, rock point, alpsport

hudy, rock point, alpsport

hudy, rock point, apl sport

Hudy, RocK Point, Hanibal, Eliass, ...

hudy, rock point, hanibal, glumstore, popina.cz, kamzik.cz, quill outdoor.cz

hudy, rock point, humi, husky, intersport, hervis

Hudy, Rock Point, Intersport

hudy, rock point, intersport

Hudy, rock point, sportisimo, triexpert...

hudy, rockpoint, alpine sport, rivel, trekland, jakandrysy

Hudy, rockpoint, alpsport, namche, hervus, aportisimo

hudy, rockpoint, eliass, popina

HUDY, RockPoint, Hanibal, Bartsport...

Hudy, rockpoint, namche, alpsport

hudy, sportrysy, scandinavia, adamsport, benesport, uaxshop, bergsport,

Hudy, Treksport, Trekland, Mammut, Giga sport, Exi sport, Intersport, The North Face, Envy, Alpine Pro, Direct Alpine, Sportissimo,

hudy,alpisport,greensport,rockpoint,...

Hudy,Alpsort,Rockpoint,SambaSport.Makak,Kamzik,Greensport

hudy,rockpoint,alpsport,popina,samba sport.....

Hudysport,eme,rockpoint,salewa,la spotiva,the nort face,arena,husky,hannah.......a mnoho dalsich

intersport

Intersport

intersport

intersport

Intersport, A3, Hudy, Husky, Rock Point

intersport, rock point, hudy

lidl

Namche, Hanibal, Alpsport, Sportisimo, Dosky, Humi, Harfasport, Hudy, Rockpoint

popina sport,sewer oudor,

Rivel Sport, Hudy Sport, Rock Point

rock point

rock point

Rock Point, Glum Store, Hudy, Hanibal, Max Sport

Rock Point, Hannibal, Hudy sport, Alpine pro, gigasport, sportisimo....

rock point, hudy

Rock Point, Hudy Sport, Alpinsport, Gemma, Greensport, Mysport, Tendon, Hannibal, Mall (ten má ale vše, nejen outdoor),...

Rock Point, Hudy, Eliass (Alpsport), Summit Ride, Hanibal, Zebrasport, Hortez

rockpoint

rockpoint, hudy

Rockpoint, Hudy, hervis sport, lokální maloprodejci

sambasport, huby, rockpoint, hannibal,

slowak.sk co hovno změní

sport-outdoor.sk, Hudy, Gallop Sport, Trekland, Mammut,

sportisimo

Trailpoint, Vavrys, Liman sport, IQ Sport, Behshop

Trekking sport, Hannah, Hudy, Liman sport, Ramala, Mammut, The Nort Face, ZebraSport,..

zelenej kosoctvorec

5. Poznáte sieť obchodov HUDY s.r.o. ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ánootázka č. 6, Nieotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Áno11494,21 %94,21 %  
Nie75,79 %5,79 %  

Graf

6. Aká je firemná farba HUDY sportu? Napíšte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zelená8083,33 %66,12 %  
netuším11,04 %0,83 %  
ruzova11,04 %0,83 %  
Světle olivově zelená11,04 %0,83 %  
Zelená (?) 11,04 %0,83 %  
zelenožlutá11,04 %0,83 %  
zelená?11,04 %0,83 %  
Zelené11,04 %0,83 %  
nevím11,04 %0,83 %  
aple green11,04 %0,83 %  
ostatní odpovědi šedá a zelená (myslím)
červená
oranžovo černá
zelena asi, ne?
oranžová
svetla zelena
světle zelená
77,29 %5,79 % 

Graf

7. Ako dlho poznáte spoločnosť HUDYsport?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Viac ako 5 rokov5346,49 %43,8 %  
Viac ako 10 rokov3026,32 %24,79 %  
Viac ako 2 roky2017,54 %16,53 %  
Viac ako rok87,02 %6,61 %  
Viac ako mesiac32,63 %2,48 %  

Graf

8. Označte média, cez ktoré ste zaregistrovali reklamu na HUDYsport? (môžete označiť viacej možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet7061,4 %57,85 %  
Reklama v časopise7061,4 %57,85 %  
Od priateľov a známych6355,26 %52,07 %  
Billboard3631,58 %29,75 %  
Rádio2925,44 %23,97 %  
Leták2824,56 %23,14 %  
TV2421,05 %19,83 %  
Nezaregistroval som žiadnu reklamu108,77 %8,26 %  

Graf

9. Aké výhody, služby a akcie ste využil/a? (môžete označiť viacej možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hudy partner karta6657,89 %54,55 %  
Sezónny výpredaj6254,39 %51,24 %  
Zľava na ostatné podporované karty (isic,sphere..)4438,6 %36,36 %  
Zľava určitého sortimentu3228,07 %26,45 %  
Výročie predajne (zľava 20%)2421,05 %19,83 %  
Požičovňa1815,79 %14,88 %  
Zatiaľ žiadne1513,16 %12,4 %  
Zľava na ďalší nákup119,65 %9,09 %  
Darčeková poukážka87,02 %6,61 %  
Icebreaker doláre43,51 %3,31 %  

Graf

10. Ohodnoťte webové stránky s internetovou predajňou www.hudy.cz ? (ak stránky nenavštevujete alebo nepoznáte, pokračujte prosím ďalšou otázkou)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Výborné vs. Podpriemerné1-2-3-4-52.0630.522
Zábavné vs. Nudné1-2-3-4-52.7160.877
Intuitívne vs. Zložité1-2-3-4-51.9890.789
Navštevujem pravidelne vs. Málokedy1-2-3-4-52.9261.584
Nakupujem cez e-shop pravidelne vs. Nenakupujem1-2-3-4-54.1471.199

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

11. Hudy katalóg:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odoberám pravidelne poštou.4236,84 %34,71 %  
poznám ale neodoberám pravidelne.4236,84 %34,71 %  
nepoznám.2017,54 %16,53 %  
si pravidelne vyzdvihnem na predajnom mieste.108,77 %8,26 %  

Graf

12. Ako často navštevujete športový obchod HUDY?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Aspoň 1x týždenneotázka č. 13, Aspoň 1x do mesiacaotázka č. 13, Aspoň 1x za štvrťrokotázka č. 13, Aspoň raz do rokaotázka č. 13, Menej ako 1x do rokaotázka č. 13, Nenavštevujem ale chystám saotázka č. 14, Nenavštevujem a nechystám saotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aspoň 1x za štvrťrok4135,96 %33,88 %  
Aspoň 1x do mesiaca2723,68 %22,31 %  
Aspoň raz do roka2622,81 %21,49 %  
Menej ako 1x do roka65,26 %4,96 %  
Nenavštevujem a nechystám sa65,26 %4,96 %  
Nenavštevujem ale chystám sa54,39 %4,13 %  
Aspoň 1x týždenne32,63 %2,48 %  

Graf

13. Ako ste spokojní s jednotlivými faktormi? (Ohodnoťte známkou 1-5 ako v škole, 0-neviem posúdiť)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Personál1.8451.296
Cenová hladina produktov2.9811.145
Šírka športového sortimentu2.0390.62
Dostatok informácií o produktoch1.9710.65
Prehľadnosť produktov v predajni1.8930.658
Reklama a propagácia1.8640.972

Graf

14. Navštívil/a ste niekedy pobočku v Ostrave?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zatiaľ nenavštívil9078,95 %74,38 %  
Centrum a Poruba1311,4 %10,74 %  
Centrum119,65 %9,09 %  

Graf

15. Označte Vaše hodnotenie loga spoločnosti. Viz. http://files.mountain-guide.webnode.cz/200001435-71a3371fd9/Logo_HUDY.jpg

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Priemerné5145,95 %42,15 %  
Nadpriemerné3632,43 %29,75 %  
Výborné1614,41 %13,22 %  
Podpriemerné65,41 %4,96 %  
Nepáči sa mi21,8 %1,65 %  

Graf

16. Čím sa podľa vás spoločnosť HUDY zaoberá? Napíšte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prodej zlata125 %0,83 %  
hovnami125 %0,83 %  
neviem125 %0,83 %  
šport125 %0,83 %  

Graf

17. Ktoré sociálne siete pravidelne navštevujete: (môžete označiť viac možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook7360,33 %60,33 %  
YouTube6856,2 %56,2 %  
Google plus2621,49 %21,49 %  
Žiadne2419,83 %19,83 %  
LinkedIN119,09 %9,09 %  
Iné75,79 %5,79 %  
Twitter54,13 %4,13 %  

Graf

18. Vaše pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž7360,33 %60,33 %  
Žena4839,67 %39,67 %  

Graf

19. V súčasnej dobe:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracujem6150,41 %50,41 %  
Študujem na VŠ4436,36 %36,36 %  
Som nezamestnaný/á119,09 %9,09 %  
Študujem na SŠ/SOU32,48 %2,48 %  
Som na materskej dovolenke10,83 %0,83 %  
Som na dôchodku10,83 %0,83 %  

Graf

20. Vek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 30 rokov7763,64 %63,64 %  
31 – 45 rokov3024,79 %24,79 %  
46 – 60 rokov119,09 %9,09 %  
0 – 17 rokov21,65 %1,65 %  
61 a viac rokov10,83 %0,83 %  

Graf

21. Aký je váš priemerný čistý mesačný príjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 – 20 000 Kč3024,79 %24,79 %  
20 001 – 30 000 Kč2722,31 %22,31 %  
Bez príjmu2621,49 %21,49 %  
do 10 000 Kč2419,83 %19,83 %  
30 001 – 40 000 Kč129,92 %9,92 %  
40 001 a viac Kč21,65 %1,65 %  

Graf

22. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou6352,07 %52,07 %  
4738,84 %38,84 %  
SŠ bez maturity64,96 %4,96 %  
54,13 %4,13 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kde získavate informácie o outdoorových (športových) produktoch? (môžete označiť maximálne 3 možnosti)

  • odpověď Na internete cez vyhľadávače:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Personál=3 na otázku 13. Ako ste spokojní s jednotlivými faktormi? (Ohodnoťte známkou 1-5 ako v škole, 0-neviem posúdiť)

8. Označte média, cez ktoré ste zaregistrovali reklamu na HUDYsport? (môžete označiť viacej možností)

  • odpověď Reklama v časopise:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zľava na ďalší nákup na otázku 9. Aké výhody, služby a akcie ste využil/a? (môžete označiť viacej možností)

9. Aké výhody, služby a akcie ste využil/a? (môžete označiť viacej možností)

  • odpověď Hudy partner karta:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Navštevujem pravidelne [1-2-3-4-5] Málokedy: 1 na otázku 10. Ohodnoťte webové stránky s internetovou predajňou www.hudy.cz ? (ak stránky nenavštevujete alebo nepoznáte, pokračujte prosím ďalšou otázkou)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 001 – 40 000 Kč na otázku 21. Aký je váš priemerný čistý mesačný príjem?

17. Ktoré sociálne siete pravidelne navštevujete: (môžete označiť viac možností)

  • odpověď Facebook:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plávanie na otázku 1. Venujete sa aktívne niektorému z vybraných športov? (môžete označiť maximálne 4 možnosti)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Centrum na otázku 14. Navštívil/a ste niekedy pobočku v Ostrave?

19. V súčasnej dobe:

  • odpověď Pracujem:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 001 – 40 000 Kč na otázku 21. Aký je váš priemerný čistý mesačný príjem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zľava na ďalší nákup na otázku 9. Aké výhody, služby a akcie ste využil/a? (môžete označiť viacej možností)

20. Vek:

  • odpověď 18 – 30 rokov:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 10 000 Kč na otázku 21. Aký je váš priemerný čistý mesačný príjem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Študujem na VŠ na otázku 19. V súčasnej dobe:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Venujete sa aktívne niektorému z vybraných športov? (môžete označiť maximálne 4 možnosti)

2. Kde získavate informácie o outdoorových (športových) produktoch? (môžete označiť maximálne 3 možnosti)

3. Akú formu nákupu športového oblečenia a vybavenia uprednostňujete?

5. Poznáte sieť obchodov HUDY s.r.o. ?

6. Aká je firemná farba HUDY sportu? Napíšte:

7. Ako dlho poznáte spoločnosť HUDYsport?

8. Označte média, cez ktoré ste zaregistrovali reklamu na HUDYsport? (môžete označiť viacej možností)

9. Aké výhody, služby a akcie ste využil/a? (môžete označiť viacej možností)

10. Ohodnoťte webové stránky s internetovou predajňou www.hudy.cz ? (ak stránky nenavštevujete alebo nepoznáte, pokračujte prosím ďalšou otázkou)

11. Hudy katalóg:

12. Ako často navštevujete športový obchod HUDY?

13. Ako ste spokojní s jednotlivými faktormi? (Ohodnoťte známkou 1-5 ako v škole, 0-neviem posúdiť)

14. Navštívil/a ste niekedy pobočku v Ostrave?

15. Označte Vaše hodnotenie loga spoločnosti. Viz. http://files.mountain-guide.webnode.cz/200001435-71a3371fd9/Logo_HUDY.jpg

17. Ktoré sociálne siete pravidelne navštevujete: (môžete označiť viac možností)

18. Vaše pohlavie:

19. V súčasnej dobe:

20. Vek:

21. Aký je váš priemerný čistý mesačný príjem?

22. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Venujete sa aktívne niektorému z vybraných športov? (môžete označiť maximálne 4 možnosti)

2. Kde získavate informácie o outdoorových (športových) produktoch? (môžete označiť maximálne 3 možnosti)

3. Akú formu nákupu športového oblečenia a vybavenia uprednostňujete?

5. Poznáte sieť obchodov HUDY s.r.o. ?

6. Aká je firemná farba HUDY sportu? Napíšte:

7. Ako dlho poznáte spoločnosť HUDYsport?

8. Označte média, cez ktoré ste zaregistrovali reklamu na HUDYsport? (môžete označiť viacej možností)

9. Aké výhody, služby a akcie ste využil/a? (môžete označiť viacej možností)

10. Ohodnoťte webové stránky s internetovou predajňou www.hudy.cz ? (ak stránky nenavštevujete alebo nepoznáte, pokračujte prosím ďalšou otázkou)

11. Hudy katalóg:

12. Ako často navštevujete športový obchod HUDY?

13. Ako ste spokojní s jednotlivými faktormi? (Ohodnoťte známkou 1-5 ako v škole, 0-neviem posúdiť)

14. Navštívil/a ste niekedy pobočku v Ostrave?

15. Označte Vaše hodnotenie loga spoločnosti. Viz. http://files.mountain-guide.webnode.cz/200001435-71a3371fd9/Logo_HUDY.jpg

17. Ktoré sociálne siete pravidelne navštevujete: (môžete označiť viac možností)

18. Vaše pohlavie:

19. V súčasnej dobe:

20. Vek:

21. Aký je váš priemerný čistý mesačný príjem?

22. Vaše najvyššie dosiahnuté vzdelanie:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dobiáš, M.Komunikácia v outdoorovom priemysle (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://komunikacia-v-outdoorovom-pr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.