Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikační mix Jihlavského radničního právovárečného pivovaru a. s.

Komunikační mix Jihlavského radničního právovárečného pivovaru a. s.

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Čápová
Šetření:20. 04. 2012 - 27. 04. 2012
Počet respondentů:97
Počet otázek (max/průměr):16 / 10.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

 

chtěla bych Vás požádat o vyplnění mého dotazníku, který bude součástí mé bakalářské práce. 

 

Předem děkuji a přeji hezký den. 

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7880,41 %80,41 %  
ne1919,59 %19,59 %  

Graf

2. Kde pijete rádi pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Restaurace5874,36 %59,79 %  
Club3747,44 %38,14 %  
Doma2937,18 %29,9 %  
kdekoli11,28 %1,03 %  
vsude11,28 %1,03 %  
všude chutná11,28 %1,03 %  
Bar11,28 %1,03 %  
u přátelů11,28 %1,03 %  
tam, kde radi jsme 11,28 %1,03 %  
pivovar, minipivovar, restaurační pivovar11,28 %1,03 %  
Pivnice, hospoda11,28 %1,03 %  
V pivovaru11,28 %1,03 %  
všude11,28 %1,03 %  

Graf

3. Znáte Jihlavský radniční právovárečný pivovar a. s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6971,13 %71,13 %  
ne2828,87 %28,87 %  

Graf

4. Dokážete označit logo pivovaru, co je na něm vyobrazeno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Písmeno4768,12 %48,45 %  
Zvíře1724,64 %17,53 %  
Budova34,35 %3,09 %  
Osoba22,9 %2,06 %  

Graf

5. Dokážete určit barvu loga?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zelená4666,67 %47,42 %  
Červená 1115,94 %11,34 %  
Oranžová1014,49 %10,31 %  
Bílá22,9 %2,06 %  

Graf

6. Navštěvujete Radniční restauraci a pivovar v Jihlavě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3956,52 %40,21 %  
ne3043,48 %30,93 %  

Graf

7. Dokážete určit důvod, proč ne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nechutná mi pivootázka č. 9, Nejsem spokojen/a s personálemotázka č. 9, Nelíbí se mi prostředíotázka č. 9, Pivo je příliš drahéotázka č. 9, Bydlím dalekootázka č. 9, Jinýotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bydlím daleko1756,67 %17,53 %  
Jiný620 %6,19 %  
Nechutná mi pivo516,67 %5,15 %  
Pivo je příliš drahé13,33 %1,03 %  
Nelíbí se mi prostředí13,33 %1,03 %  

Graf

8. Dokáže Vám obsluha podat dostatek informací, týkajících se piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3794,87 %38,14 %  
ne25,13 %2,06 %  

Graf

9. Navštěvujete internetové stránky pivovaru www.radnicni-jihlava.cz ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5478,26 %55,67 %  
ano 1521,74 %15,46 %  

Graf

10. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s internetovými stránkami - jejich přehlednost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojený/á1173,33 %11,34 %  
Spokojený/á426,67 %4,12 %  

Graf

11. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s internetovými stránkami - informovanost (obsahují dostatek užitečných a aktuálních informací?)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojený/á1066,67 %10,31 %  
Spokojený/á533,33 %5,15 %  

Graf

12. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s internetovými stránkami - design.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojený/á746,67 %7,22 %  
Spokojený/á640 %6,19 %  
Spíše nespokojený/á213,33 %2,06 %  

Graf

13. Jste spojen s Radniční restauraci a pivovar Jihlava prostřednictvím sociální sítě FACEBOOK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4666,67 %47,42 %  
ano2333,33 %23,71 %  

Graf

14. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7476,29 %76,29 %  
Muž2323,71 %23,71 %  

Graf

15. Váš věk je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-258587,63 %87,63 %  
26-3599,28 %9,28 %  
36-5033,09 %3,09 %  

Graf

16. Jaký je Váš příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč7072,16 %72,16 %  
10 001 - 20 000 Kč1818,56 %18,56 %  
20 001 - 40 000 Kč88,25 %8,25 %  
nad 40 000 Kč11,03 %1,03 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Dokážete označit logo pivovaru, co je na něm vyobrazeno?

  • odpověď Písmeno:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zelená na otázku 5. Dokážete určit barvu loga?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Jste spojen s Radniční restauraci a pivovar Jihlava prostřednictvím sociální sítě FACEBOOK?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojený/á na otázku 10. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s internetovými stránkami - jejich přehlednost.

6. Navštěvujete Radniční restauraci a pivovar v Jihlavě?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Dokáže Vám obsluha podat dostatek informací, týkajících se piva?
  • odpověď ne:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bydlím daleko na otázku 7. Dokážete určit důvod, proč ne?

8. Dokáže Vám obsluha podat dostatek informací, týkajících se piva?

  • odpověď ano:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Navštěvujete Radniční restauraci a pivovar v Jihlavě?

9. Navštěvujete internetové stránky pivovaru www.radnicni-jihlava.cz ?

  • odpověď ano :
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojený/á na otázku 10. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s internetovými stránkami - jejich přehlednost.
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojený/á na otázku 11. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s internetovými stránkami - informovanost (obsahují dostatek užitečných a aktuálních informací?)
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvíře na otázku 4. Dokážete označit logo pivovaru, co je na něm vyobrazeno?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Červená na otázku 5. Dokážete určit barvu loga?

13. Jste spojen s Radniční restauraci a pivovar Jihlava prostřednictvím sociální sítě FACEBOOK?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvíře na otázku 4. Dokážete označit logo pivovaru, co je na něm vyobrazeno?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Kde pijete rádi pivo?

3. Znáte Jihlavský radniční právovárečný pivovar a. s.?

4. Dokážete označit logo pivovaru, co je na něm vyobrazeno?

5. Dokážete určit barvu loga?

6. Navštěvujete Radniční restauraci a pivovar v Jihlavě?

7. Dokážete určit důvod, proč ne?

8. Dokáže Vám obsluha podat dostatek informací, týkajících se piva?

9. Navštěvujete internetové stránky pivovaru www.radnicni-jihlava.cz ?

10. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s internetovými stránkami - jejich přehlednost.

11. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s internetovými stránkami - informovanost (obsahují dostatek užitečných a aktuálních informací?)

13. Jste spojen s Radniční restauraci a pivovar Jihlava prostřednictvím sociální sítě FACEBOOK?

14. Jste?

15. Váš věk je?

16. Jaký je Váš příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Kde pijete rádi pivo?

3. Znáte Jihlavský radniční právovárečný pivovar a. s.?

4. Dokážete označit logo pivovaru, co je na něm vyobrazeno?

5. Dokážete určit barvu loga?

6. Navštěvujete Radniční restauraci a pivovar v Jihlavě?

7. Dokážete určit důvod, proč ne?

8. Dokáže Vám obsluha podat dostatek informací, týkajících se piva?

9. Navštěvujete internetové stránky pivovaru www.radnicni-jihlava.cz ?

10. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s internetovými stránkami - jejich přehlednost.

11. Zhodnoťte prosím svou spokojenost s internetovými stránkami - informovanost (obsahují dostatek užitečných a aktuálních informací?)

13. Jste spojen s Radniční restauraci a pivovar Jihlava prostřednictvím sociální sítě FACEBOOK?

14. Jste?

15. Váš věk je?

16. Jaký je Váš příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čápová, V.Komunikační mix Jihlavského radničního právovárečného pivovaru a. s. (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://komunikacni-mix-jihlavskeho.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.