Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikační mix pivovaru Svijany

Komunikační mix pivovaru Svijany

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barry
Šetření:26. 10. 2012 - 22. 11. 2012
Počet respondentů:190
Počet otázek (max/průměr):25 / 24.11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku, který poslouží jako podkladová data k mé diplomocé práci na téma Komunikační mix pivovaru Svijany. Cílem tohoto průzkumu je zjistit povědomí o značce Svijany a také účinnost propagace. Dotazník je určen především těm, kdo pivovar znají. 

Předem děkuji za Váš čas. 
 


 

Odpovědi respondentů

1. Co je pro Vás rozhodující při výběru piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť13470,53 %70,53 %  
Kvalita2714,21 %14,21 %  
Cena147,37 %7,37 %  
Značka94,74 %4,74 %  
Dostupnost52,63 %2,63 %  
Obsah alkoholu10,53 %0,53 %  

Graf

2. Jak jste se o pivovaru Svijany dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V restauraci, hospodě, baru9348,95 %48,95 %  
Doporučení od přátel/rodiny8243,16 %43,16 %  
V obchodě63,16 %3,16 %  
od gibona (alias Jan Grim)10,53 %0,53 %  
Reklama10,53 %0,53 %  
Každý kdo studuje v Liberci ho poznal (Kulečník U Hrocha)10,53 %0,53 %  
na Svijanech jsem byl prakticky odkojen :-)10,53 %0,53 %  
Pracovně10,53 %0,53 %  
bydlím v místě firmy10,53 %0,53 %  
příbuzné v českém ráji, známe již několik 10 let10,53 %0,53 %  
Bydlím blízko Svijan10,53 %0,53 %  
v zaměstnání10,53 %0,53 %  

Graf

3. Jak často pijete pivo Svijany?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně9147,89 %47,89 %  
1x měsíčně4222,11 %22,11 %  
1x týdně3820 %20 %  
Obden94,74 %4,74 %  
Každý den10,53 %0,53 %  
Když je v nabídce.10,53 %0,53 %  
když mi ho někdo vnutí (např. gibon)10,53 %0,53 %  
2x až 3x týdně10,53 %0,53 %  
minimálně10,53 %0,53 %  
nepiji, nechutná mi10,53 %0,53 %  
kdyz prijdu do hospody a je na cepu10,53 %0,53 %  
když už tak pořádně10,53 %0,53 %  
snažím se moc nepít10,53 %0,53 %  
kdyz je v nabidce zarizeni, ktere navtivim10,53 %0,53 %  

Graf

4. Víte, kde se ve Vašem okolí točí pivo Svijany?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano16385,79 %85,79 %  
Ne2714,21 %14,21 %  

Graf

5. Které produkty pivovaru Svijany preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svijanský Máz11359,47 %59,47 %  
Kvasničák6132,11 %32,11 %  
Svijanská Desítka5931,05 %31,05 %  
Svijanský Kníže4624,21 %24,21 %  
Svijanská Kněžna4523,68 %23,68 %  
Svijanský Rytíř2412,63 %12,63 %  
Baron115,79 %5,79 %  
Svijanský Fanda105,26 %5,26 %  
Weizen84,21 %4,21 %  
Svijanský Vozka84,21 %4,21 %  
Fitness21,05 %1,05 %  

Graf

6. S čím si nejvíce spojujete značku Svijany?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita7237,89 %37,89 %  
S ničím3015,79 %15,79 %  
Tradice2714,21 %14,21 %  
Přátelství168,42 %8,42 %  
Originalita157,89 %7,89 %  
Zábava147,37 %7,37 %  
Nezapomenutelnost63,16 %3,16 %  
s gibonem (mimochodem, pozdravuje tě:)10,53 %0,53 %  
Regionální značna10,53 %0,53 %  
špatná reklama10,53 %0,53 %  
Dobrá chuť10,53 %0,53 %  
chuť10,53 %0,53 %  
hrubá obsluha v pivovarské hospodě10,53 %0,53 %  
se svoji prací10,53 %0,53 %  
S mým přítelem - je to jeho nejoblíbenější pivo10,53 %0,53 %  
S Krákorou (hospoda)10,53 %0,53 %  
s rodnym krajem10,53 %0,53 %  

Graf

7. Pijete i jiné značky piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18094,74 %94,74 %  
Ne105,26 %5,26 %  

Graf

8. Dáváte vždy přednost pivu Svijany před ostaními značkami, pokud máte možnost výběru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10454,74 %54,74 %  
Ne8645,26 %45,26 %  

Graf

9. Považujete značku Svijany za jednu z nejlepších na českém trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15280 %80 %  
Ne3820 %20 %  

Graf

10. Jaký druh reklamy by na Vás v oblasti pivovarnictví nejvíce zapůsobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Propagační materiály v restauracích, hospodách, barech5730 %30 %  
Televizní reklama5227,37 %27,37 %  
Žádná3618,95 %18,95 %  
Reklama na internetu189,47 %9,47 %  
Venkoní reklama - billboardy, dopravní prostředky63,16 %3,16 %  
Reklama v tisku31,58 %1,58 %  
Reklama v kině21,05 %1,05 %  
doporučení přátel21,05 %1,05 %  
jako sponzor kulturních akcí10,53 %0,53 %  
Reklama je známkou nekvalitního produktu, kvalita se prodává sama tím, že si o tom lidi samy řeknou10,53 %0,53 %  
Doporučení od známých10,53 %0,53 %  
viral10,53 %0,53 %  
kdyby to pivo propagoval gibon10,53 %0,53 %  
Nejde o umístění ale o originalitu.10,53 %0,53 %  
Osobní doporučení10,53 %0,53 %  
tstovací soutěže10,53 %0,53 %  
občasné/krátkodobé nabídky piva v restauracích/hospodách s mainstreamovou nabídkou piva10,53 %0,53 %  
není to o reklamě, ale o CHUTI10,53 %0,53 %  
Rozhlasová reklama10,53 %0,53 %  
chuť10,53 %0,53 %  
KVALITA PIVA10,53 %0,53 %  
nerozhoduji se podle reklamy, dám na přátele a také rád zkouším nová piva podle nabídky (restaurace, hospody)10,53 %0,53 %  

Graf

11. Kde jste se setkal/a s reklamou na pivovar Svijany?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Propagační materiály v restauracích, hospodách, barech9650,53 %50,53 %  
Nesetkal/a jsem se5327,89 %27,89 %  
Internet3820 %20 %  
Venkovní reklama - billboardy, dopravní prostředky3719,47 %19,47 %  
Tisk (časopisy, noviny)2915,26 %15,26 %  
Televize147,37 %7,37 %  
Rozhlas94,74 %4,74 %  
restaurace, pivovar10,53 %0,53 %  
reklamu pokud možno nevnímám10,53 %0,53 %  
u gibona na LANce10,53 %0,53 %  
ochutnal jsem ho10,53 %0,53 %  
nemám zrovna v lásce reklamy10,53 %0,53 %  
nevím10,53 %0,53 %  

Graf

12. Dokázal/a byste si vybavit nějakou konkrétní reklamní kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17391,05 %91,05 %  
Ano178,95 %8,95 %  

Graf

13. Pokud jste odpověděl/a ano, jmenujte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

----

Fb Page Pivovaru Svijany

Gambrinus liga, Budvar extraliga, pardál

Lízni si kněžnu

Lízni si kněžnu, srdeční záležitost

ne

Ne

ne

nevybavuji si žádnou

Obrázek řízni si kněžnu nebo pivní zmrzlina

odpověď předchozí otázky byla:"NE"

odpověděla jsem NE

rekl jsem ne

Řízni si kněžnu

Stavba nové várny

Svijanské noviny,Pozvánka na svijanské slavnosti

Svijanské slavnosti

V rádiu. Už si nepamatuju na co to bylo...ale cinkaly tam lahve a ve sloganu bylo: "....to Svijany se nesou"

V tisku

Žádná konkrétní reklamní kampaň mě nanapadá.

14. Jaké akce podpory prodeje Vás nejvíce motivují k nákupu piva Svijany?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevy6132,11 %32,11 %  
Zvýhodněná balení5830,53 %30,53 %  
Žádné5629,47 %29,47 %  
Dárkové a reklamní předměty4825,26 %25,26 %  
Ochutnávky produktů4222,11 %22,11 %  
Soutěže, hry2211,58 %11,58 %  
Zboží zdarma2111,05 %11,05 %  
Věrnostní odměny189,47 %9,47 %  
když gibon nakoupí basy ve slevě10,53 %0,53 %  
Preferuji regionální značky, takže v Pardubicích si dám Perštejn nebo Porte, v Trutnově Krakonoše...10,53 %0,53 %  
nepotřebuji akce podpory prodeje.. :)10,53 %0,53 %  
Nic jinýho není na čepu10,53 %0,53 %  
Slevu jsem nezažil10,53 %0,53 %  
lahvové pivo moc nemusím, jinak když už tak zvýhodněné balení10,53 %0,53 %  
svijanske slavnosti piva10,53 %0,53 %  

Graf

15. Zúčastňujete se pravidelně těchto akcí podpory prodeje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16285,26 %85,26 %  
Ano2814,74 %14,74 %  

Graf

16. Navštěvujete oficiální internetové stránky pivovaru Svijany wwww.pivovarsvijany.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne16184,74 %84,74 %  
Ano2915,26 %15,26 %  

Graf

17. Jste spokojen/a s internetovými stránkami pivovaru Svijany?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stránky nenavštěvuji14375,26 %75,26 %  
Spíše spokojen2312,11 %12,11 %  
Spokojen2010,53 %10,53 %  
Spíše nespokojen31,58 %1,58 %  
Nespokojen10,53 %0,53 %  

Graf

18. Co byste na stránkách pivovaru změnil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic16285,26 %85,26 %  
Informace147,37 %7,37 %  
Vzhled126,32 %6,32 %  
Přehlednost105,26 %5,26 %  
Aktuálnost84,21 %4,21 %  

Graf

19. Věděl/a jste, že je pivovar Svijany čestným sponzorem sportovních a kulturních akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11761,58 %61,58 %  
Ano7338,42 %38,42 %  

Graf

20. Znáte propagační akce, jako jsou např. Svijanské slavnosti, Svijanské pivobraní nebo Den svijanského piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9952,11 %52,11 %  
Ne9147,89 %47,89 %  

Graf

21. Navštěvujete tyto propagační akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenavštěvuji14475,79 %75,79 %  
Občas3518,42 %18,42 %  
Ano, pravidelně115,79 %5,79 %  

Graf

22. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž9751,05 %51,05 %  
Žena9348,95 %48,95 %  

Graf

23. Do jaké věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2512163,68 %63,68 %  
26-355227,37 %27,37 %  
36-55178,95 %8,95 %  

Graf

24. Vaše pracovní zařazení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student11258,95 %58,95 %  
Zaměstnaný5528,95 %28,95 %  
Osoba samostatně výdělečně činná178,95 %8,95 %  
Nezaměstnaný31,58 %1,58 %  
Na rodičovské dovolené21,05 %1,05 %  
Důchodce10,53 %0,53 %  

Graf

25. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3518,42 %18,42 %  
Liberecký kraj3216,84 %16,84 %  
Jihomoravský kraj2010,53 %10,53 %  
Královéhradecký kraj157,89 %7,89 %  
Ústecký kraj147,37 %7,37 %  
Středočeský kraj147,37 %7,37 %  
Jihočeský kraj126,32 %6,32 %  
Vysočina115,79 %5,79 %  
Moravskoslezský kraj115,79 %5,79 %  
Plzeňský kraj73,68 %3,68 %  
Pardubický kraj63,16 %3,16 %  
Olomoucký kraj52,63 %2,63 %  
Zlínský kraj42,11 %2,11 %  
Karlovarský kraj42,11 %2,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Které produkty pivovaru Svijany preferujete?

  • odpověď Svijanský Máz:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně na otázku 21. Navštěvujete tyto propagační akce?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysočina na otázku 25. Z jakého kraje pocházíte?

8. Dáváte vždy přednost pivu Svijany před ostaními značkami, pokud máte možnost výběru?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně na otázku 21. Navštěvujete tyto propagační akce?

19. Věděl/a jste, že je pivovar Svijany čestným sponzorem sportovních a kulturních akcí?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně na otázku 21. Navštěvujete tyto propagační akce?
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moravskoslezský kraj na otázku 25. Z jakého kraje pocházíte?

20. Znáte propagační akce, jako jsou např. Svijanské slavnosti, Svijanské pivobraní nebo Den svijanského piva?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Dokázal/a byste si vybavit nějakou konkrétní reklamní kampaň?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně na otázku 21. Navštěvujete tyto propagační akce?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Občas na otázku 21. Navštěvujete tyto propagační akce?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Liberecký kraj na otázku 25. Z jakého kraje pocházíte?

22. Jste?

  • odpověď Muž:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baron na otázku 5. Které produkty pivovaru Svijany preferujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co je pro Vás rozhodující při výběru piva?

2. Jak jste se o pivovaru Svijany dozvěděl/a?

3. Jak často pijete pivo Svijany?

4. Víte, kde se ve Vašem okolí točí pivo Svijany?

5. Které produkty pivovaru Svijany preferujete?

6. S čím si nejvíce spojujete značku Svijany?

7. Pijete i jiné značky piva?

8. Dáváte vždy přednost pivu Svijany před ostaními značkami, pokud máte možnost výběru?

9. Považujete značku Svijany za jednu z nejlepších na českém trhu?

10. Jaký druh reklamy by na Vás v oblasti pivovarnictví nejvíce zapůsobil?

11. Kde jste se setkal/a s reklamou na pivovar Svijany?

12. Dokázal/a byste si vybavit nějakou konkrétní reklamní kampaň?

14. Jaké akce podpory prodeje Vás nejvíce motivují k nákupu piva Svijany?

15. Zúčastňujete se pravidelně těchto akcí podpory prodeje?

16. Navštěvujete oficiální internetové stránky pivovaru Svijany wwww.pivovarsvijany.cz?

17. Jste spokojen/a s internetovými stránkami pivovaru Svijany?

18. Co byste na stránkách pivovaru změnil/a?

19. Věděl/a jste, že je pivovar Svijany čestným sponzorem sportovních a kulturních akcí?

20. Znáte propagační akce, jako jsou např. Svijanské slavnosti, Svijanské pivobraní nebo Den svijanského piva?

21. Navštěvujete tyto propagační akce?

22. Jste?

23. Do jaké věkové skupiny patříte?

24. Vaše pracovní zařazení?

25. Z jakého kraje pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co je pro Vás rozhodující při výběru piva?

2. Jak jste se o pivovaru Svijany dozvěděl/a?

3. Jak často pijete pivo Svijany?

4. Víte, kde se ve Vašem okolí točí pivo Svijany?

5. Které produkty pivovaru Svijany preferujete?

6. S čím si nejvíce spojujete značku Svijany?

7. Pijete i jiné značky piva?

8. Dáváte vždy přednost pivu Svijany před ostaními značkami, pokud máte možnost výběru?

9. Považujete značku Svijany za jednu z nejlepších na českém trhu?

10. Jaký druh reklamy by na Vás v oblasti pivovarnictví nejvíce zapůsobil?

11. Kde jste se setkal/a s reklamou na pivovar Svijany?

12. Dokázal/a byste si vybavit nějakou konkrétní reklamní kampaň?

14. Jaké akce podpory prodeje Vás nejvíce motivují k nákupu piva Svijany?

15. Zúčastňujete se pravidelně těchto akcí podpory prodeje?

16. Navštěvujete oficiální internetové stránky pivovaru Svijany wwww.pivovarsvijany.cz?

17. Jste spokojen/a s internetovými stránkami pivovaru Svijany?

18. Co byste na stránkách pivovaru změnil/a?

19. Věděl/a jste, že je pivovar Svijany čestným sponzorem sportovních a kulturních akcí?

20. Znáte propagační akce, jako jsou např. Svijanské slavnosti, Svijanské pivobraní nebo Den svijanského piva?

21. Navštěvujete tyto propagační akce?

22. Jste?

23. Do jaké věkové skupiny patříte?

24. Vaše pracovní zařazení?

25. Z jakého kraje pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

, B.Komunikační mix pivovaru Svijany (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://komunikacni-mix-pivovaru-svi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.