Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikační mix bankovních institucí

Komunikační mix bankovních institucí

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Balšánková
Šetření:19. 02. 2012 - 26. 02. 2012
Počet respondentů:151
Počet otázek (max/průměr):25 / 22.13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, jsem studentkou ČZU v Praze a prosím Vás o vyplnění dotazníku ohledně Komunikačního mixu bankovních institucí.

Výsledky použiji do své bakalářské práce.

 

Za vyplnění mockrát děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10166,89 %66,89 %  
Muž5033,11 %33,11 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 2510670,2 %70,2 %  
26 - 452919,21 %19,21 %  
46 - 55106,62 %6,62 %  
56 -6531,99 %1,99 %  
66 a více31,99 %1,99 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou10468,87 %68,87 %  
3523,18 %23,18 %  
VOŠ63,97 %3,97 %  
SŠ bez maturity31,99 %1,99 %  
31,99 %1,99 %  

Graf

4. V současnosti jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student9965,56 %65,56 %  
Zaměstnaný/á4328,48 %28,48 %  
Osoba samostatně výdělečně činná 42,65 %2,65 %  
Důchodce31,99 %1,99 %  
Nezaměstnaný/á21,32 %1,32 %  

Graf

5. U jaké banky máte účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna5939,07 %39,07 %  
Komerční banka4127,15 %27,15 %  
Československá obchodní banka138,61 %8,61 %  
Poštovní spořitelna138,61 %8,61 %  
GE Money Bank42,65 %2,65 %  
nic31,99 %1,99 %  
raiffeisen bank21,32 %1,32 %  
mBank21,32 %1,32 %  
Raiffeisenbank21,32 %1,32 %  
GE21,32 %1,32 %  
GE Money21,32 %1,32 %  
G.E. Money Bank10,66 %0,66 %  
nechci uvest10,66 %0,66 %  
Raifka10,66 %0,66 %  
m-bank10,66 %0,66 %  
volksbank10,66 %0,66 %  
Unicreditbank10,66 %0,66 %  
GEM10,66 %0,66 %  
m bank, zumo10,66 %0,66 %  

Graf

6. Vybavíte si televizní reklamu Vaší banky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11274,17 %74,17 %  
ne3925,83 %25,83 %  

Graf

7. Vybavíte si televizní reklamu konkurenční banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12582,78 %82,78 %  
Ne2617,22 %17,22 %  

Graf

8. Které banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Komerční banky5443,2 %35,76 %  
České spořitelny2822,4 %18,54 %  
Československé obchodní banky64,8 %3,97 %  
Poštovní spořitelny64,8 %3,97 %  
Air Bank64,8 %3,97 %  
Fio Banka32,4 %1,99 %  
fio21,6 %1,32 %  
nic21,6 %1,32 %  
air banka21,6 %1,32 %  
AIR/BANK10,8 %0,66 %  
Wüstenrot10,8 %0,66 %  
fijo10,8 %0,66 %  
modré pyramidy10,8 %0,66 %  
zuno10,8 %0,66 %  
M bank10,8 %0,66 %  
air banka,čsob10,8 %0,66 %  
fio? nebo je to air? 10,8 %0,66 %  
Raiffeisen, Hypoteční banka10,8 %0,66 %  
Raiffeisenbank10,8 %0,66 %  
Air bank, Poštovní spořitelna, GE Money10,8 %0,66 %  
Fio banka, Raiffeisen10,8 %0,66 %  
Raiffeisen bank10,8 %0,66 %  
ING (veverka)10,8 %0,66 %  
GE money bank10,8 %0,66 %  
Raiffaisen bank10,8 %0,66 %  

Graf

9. S jakými akcemi Vaší banky se nejčastěji setkáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné5939,07 %39,07 %  
Slevové akce či zvýhodněná nabídka4026,49 %26,49 %  
Dárky2013,25 %13,25 %  
Jiné1811,92 %11,92 %  
Soutěže149,27 %9,27 %  

Graf

10. Kontaktuje Vás Vaše banka za účelem nabídky nových služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8656,95 %56,95 %  
Ne6543,05 %43,05 %  

Graf

11. Jakým způsobem Vás kontaktuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-maily3136,05 %20,53 %  
Telefonáty2326,74 %15,23 %  
Dopisy1416,28 %9,27 %  
Telefonáty i e-maily78,14 %4,64 %  
Jiné66,98 %3,97 %  
Obojí55,81 %3,31 %  

Graf

12. Jak často Vás kontaktuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za půl roku4552,33 %29,8 %  
1x měsíčně2731,4 %17,88 %  
2x měsíčně78,14 %4,64 %  
nic33,49 %1,99 %  
nepočítím to11,16 %0,66 %  
v nepravidelných intervalech11,16 %0,66 %  
nabídky se zobrazují v internetovém bankovnictví11,16 %0,66 %  
2 - 3x ročně11,16 %0,66 %  

Graf

13. Kterou banku si spojíte se sponzoringem sportovních a kulturních akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká spořitelna8354,97 %54,97 %  
Československá obchodní banka2214,57 %14,57 %  
Komerční banka2214,57 %14,57 %  
Poštovní spořitelna63,97 %3,97 %  
nevím63,97 %3,97 %  
žádnou63,97 %3,97 %  
netuším21,32 %1,32 %  
Wüstenrot10,66 %0,66 %  
nevybavím si žádnou10,66 %0,66 %  
nic10,66 %0,66 %  
netuším - je to plýtvání mými penězi...10,66 %0,66 %  

Graf

14. Jste spokojeni s počtem poboček Vaší banky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14092,72 %92,72 %  
ne117,28 %7,28 %  

Graf

15. Jste spokojeni s ochotou a odborností zaměstnanců na pobočkách Vaší banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou ano7650,33 %50,33 %  
Ano, vždy5435,76 %35,76 %  
Průměrně2113,91 %13,91 %  

Graf

16. Myslíte si, že se Vaše banka mění k lepšímu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10871,52 %71,52 %  
Ano4328,48 %28,48 %  

Graf

17. Uveďte příklad

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více bankomatů, více služeb zdarma pro studenty12,33 %0,66 %  
aaa12,33 %0,66 %  
Hezčí bankéřky12,33 %0,66 %  
prostředí12,33 %0,66 %  
rozšíření služeb12,33 %0,66 %  
čekací lístky12,33 %0,66 %  
poplatky za vedeni uctu12,33 %0,66 %  
Rozšíření produktů12,33 %0,66 %  
dávají bonbony12,33 %0,66 %  
lepší přístup ke klientům12,33 %0,66 %  
ostatní odpovědi mají víc bombonů
Nové produkty
rychlejší provedení transakcí
zdokonalování internetového bankovnictví
lepší nabídky
Bonus program
Stále tám chodím ráda, maximální vstřícnost, osobní přístup, pohodlí
lepší infomovanost o účtu
internetové bankovnictví
zlepšování služeb klientů
služby a ochota na pobočce se zlepšily, el.bankovnictví se zlepšuje
lepší komunikace s klienty v pobočce, v neposlední řadě i rekonstrukce poboček
slušností a vstřícností
zvyšování počtu bankomatů a poboček, nové výhody a služby
Lepší komunikace, individualita, větší nabídka
Lépe využívají mé finanční situace k mému prospěchu.
více služeb
Jednoduché internetové bankovnictví
zlepšujú služby a komunikáciu
výhodnější nabídka služeb
lepsi otviraci hodiny
Stále vylepšování Internet Bankingu, stále více poboček
Zlepšování internetového bankovnictví
zlepšuje se
větší počet kontaktních míst
zakládá další pobočky
výhody pro studenty
počet poboček
ruší některé zbytečné poplatky
eozšiřuje se nabídka služeb
lepší komunikace s klientem
Lepší výhody
Modernizace
3376,74 %21,85 % 

Graf

18. Vnímáte, že se v průběhu minulých let změnila důvěryhodnost Vaší banky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9663,58 %63,58 %  
ano5536,42 %36,42 %  

Graf

19. Přešli jste za předcházející dva roky se svým stávajícím účtem k jiné bance?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13992,05 %92,05 %  
ano127,95 %7,95 %  

Graf

20. Poznáte reklamu Komerční banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Obrázek č.1

Obrázek č.2


Obrázek č.3

Obrázek č.4

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obrázek č.112987,16 %85,43 %  
Obrázek č.2117,43 %7,28 %  
Obrázek č.442,7 %2,65 %  
Obrázek č.342,7 %2,65 %  

Graf

21. Poznáte reklamu České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Obrázek č.1

Obrázek č.2


Obrázek č.3

Obrázek č.4

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obrázek č.311980,41 %78,81 %  
Obrázek č.2149,46 %9,27 %  
Obrázek č.4128,11 %7,95 %  
Obrázek č.132,03 %1,99 %  

Graf

22. Poznáte reklamu Československé obchodní banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Obrázek č.1

Obrázek č.2


Obrázek č.3

Obrázek č.4

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obrázek č.410878,26 %71,52 %  
Obrázek č.21913,77 %12,58 %  
Obrázek č.164,35 %3,97 %  
Obrázek č.353,62 %3,31 %  

Graf

23. Poznáte reklamu Poštovní spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Obrázek č.1

Obrázek č.2


Obrázek č.3

Obrázek č.4

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obrázek č.29667,13 %63,58 %  
Obrázek č.32114,69 %13,91 %  
Obrázek č.41812,59 %11,92 %  
Obrázek č.185,59 %5,3 %  

Graf

24. Vybavíte si rozhlasovou reklamu některé banky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 25, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14394,7 %94,7 %  
Ano85,3 %5,3 %  

Graf

25. Jaké?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
KB450 %2,65 %  
Komerční banka225 %1,32 %  
Komerční banky112,5 %0,66 %  
Česká Spořitelna112,5 %0,66 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Kontaktuje Vás Vaše banka za účelem nabídky nových služeb?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dopisy na otázku 11. Jakým způsobem Vás kontaktuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi E-maily na otázku 11. Jakým způsobem Vás kontaktuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefonáty na otázku 11. Jakým způsobem Vás kontaktuje?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 12. Jak často Vás kontaktuje?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za půl roku na otázku 12. Jak často Vás kontaktuje?

12. Jak často Vás kontaktuje?

  • odpověď 1x za půl roku:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Telefonáty na otázku 11. Jakým způsobem Vás kontaktuje?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. V současnosti jste?

5. U jaké banky máte účet?

6. Vybavíte si televizní reklamu Vaší banky?

7. Vybavíte si televizní reklamu konkurenční banky?

8. Které banky?

9. S jakými akcemi Vaší banky se nejčastěji setkáváte?

10. Kontaktuje Vás Vaše banka za účelem nabídky nových služeb?

11. Jakým způsobem Vás kontaktuje?

12. Jak často Vás kontaktuje?

13. Kterou banku si spojíte se sponzoringem sportovních a kulturních akcí?

14. Jste spokojeni s počtem poboček Vaší banky?

15. Jste spokojeni s ochotou a odborností zaměstnanců na pobočkách Vaší banky?

16. Myslíte si, že se Vaše banka mění k lepšímu?

18. Vnímáte, že se v průběhu minulých let změnila důvěryhodnost Vaší banky?

19. Přešli jste za předcházející dva roky se svým stávajícím účtem k jiné bance?

20. Poznáte reklamu Komerční banky?

21. Poznáte reklamu České spořitelny?

22. Poznáte reklamu Československé obchodní banky?

23. Poznáte reklamu Poštovní spořitelny?

24. Vybavíte si rozhlasovou reklamu některé banky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání

4. V současnosti jste?

5. U jaké banky máte účet?

6. Vybavíte si televizní reklamu Vaší banky?

7. Vybavíte si televizní reklamu konkurenční banky?

8. Které banky?

9. S jakými akcemi Vaší banky se nejčastěji setkáváte?

10. Kontaktuje Vás Vaše banka za účelem nabídky nových služeb?

11. Jakým způsobem Vás kontaktuje?

12. Jak často Vás kontaktuje?

13. Kterou banku si spojíte se sponzoringem sportovních a kulturních akcí?

14. Jste spokojeni s počtem poboček Vaší banky?

15. Jste spokojeni s ochotou a odborností zaměstnanců na pobočkách Vaší banky?

16. Myslíte si, že se Vaše banka mění k lepšímu?

18. Vnímáte, že se v průběhu minulých let změnila důvěryhodnost Vaší banky?

19. Přešli jste za předcházející dva roky se svým stávajícím účtem k jiné bance?

20. Poznáte reklamu Komerční banky?

21. Poznáte reklamu České spořitelny?

22. Poznáte reklamu Československé obchodní banky?

23. Poznáte reklamu Poštovní spořitelny?

24. Vybavíte si rozhlasovou reklamu některé banky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Balšánková, L.Komunikační mix bankovních institucí (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://komunikacni-mix.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.