Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikační plán internetového knihkupectví

Komunikační plán internetového knihkupectví

Vnímání popisků zboží v e-shopech
Jak Vás ovlivňují různé popisky zboží v e-shopu? Přesvědčí Vás víc parametry v tabulce, nebo grafický leták?

(cca 3 min., veřejné výsledky začátkem září)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Urbanová
Šetření:06. 03. 2020 - 01. 05. 2020
Počet respondentů:398
Počet otázek (max/průměr):25 / 19.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

jmenuji se Aneta Urbanová a jsem studentkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci, jejímž cílem je získat odpovědi na otázku, zda jsou zákazníci internetového knihkupectví Martinus spokojeni s produkty a online prezentaci značky.

Průzkum je anonymní a bude sloužit pro studijní účely.

Předem moc děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Znáte internetové knihkupectví Martinus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO35488,94 %88,94 %  
NE4411,06 %11,06 %  

Graf

2. Koupil/a jste si v minulosti nějaký produkt z nabídky Martinus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NEotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO30084,51 %75,38 %  
NE5515,49 %13,82 %  

Graf

3. Proč jste na Martinusu nikdy neprovedl/a žádný nákup? (Max. zaškrkněte 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rád/a knihy nakupuji osobně v kamenné prodejně4581,82 %11,31 %  
Příliš vysoká cena1221,82 %3,02 %  
Příliš vysoká cena za dopravu916,36 %2,26 %  
Příliš složitý e-shop59,09 %1,26 %  
Zboží mne neoslovilo35,45 %0,75 %  
Délka dodací lhůty je příliš velká23,64 %0,5 %  
Nemám internetové bankovnictví23,64 %0,5 %  
Malá nabídka11,82 %0,25 %  

Graf

4. Byl/a jste s nákupem spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi spokojen/a19364,33 %48,49 %  
Spíše spokojen/a9030 %22,61 %  
Nevím82,67 %2,01 %  
Spíše nespokojen/a72,33 %1,76 %  
Velmi nespokojen/a20,67 %0,5 %  

Graf

5. Reklamoval/a jste někdy zakoupený produkt z Martinusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NEotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE29297,33 %73,37 %  
ANO82,67 %2,01 %  

Graf

6. Jaká byla Vaše zkušenost s vyřízením reklamace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní675 %1,51 %  
Negativní225 %0,5 %  

Graf

7. V jaké finanční hodnotě uskutečňujete nákupy na knihkupectví Martinus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji v hodnotě 500 -1000 Kč16354,33 %40,95 %  
Nakupuji v hodnotě nižší než 500 Kč11438 %28,64 %  
Nakupuji v hodnotě 1000-1500 Kč165,33 %4,02 %  
Nakupuji v hodnotě nad 2000 Kč41,33 %1,01 %  
Nakupuji v hodnotě 1500-2000 Kč31 %0,75 %  

Graf

8. Pro koho nejčastěji nakupujete na Martinusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro sebe25284 %63,32 %  
Pro blízké a kamarády3511,67 %8,79 %  
Pro děti134,33 %3,27 %  

Graf

9. Nakoupil byste u Martinusu i příště?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25785,67 %64,57 %  
nevím3411,33 %8,54 %  
ne93 %2,26 %  

Graf

10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Co je pro Vás klíčové při výběru knihy? (Max. zaškrkněte 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena22764,12 %57,04 %  
Knižní recenze na webu19454,8 %48,74 %  
Doporučení od známého15142,66 %37,94 %  
Dostupnost zboží12435,03 %31,16 %  
Ukázka knihy na webu knihkupectví10830,51 %27,14 %  
Informace o autorovi4913,84 %12,31 %  
Sleva4713,28 %11,81 %  
Doporučení od influencera257,06 %6,28 %  
Téma 20,56 %0,5 %  
Zaujala/nezaujala10,28 %0,25 %  
Pokud už si chci koupit knihu, tak to musí být od ověřeného autora. Dost dám na hodnocení na Goodreads nebo zahraniční recenze. Novinky téměř nekupuji, takže reklama jednotlivých knihkupectví je v mém případě zbytečná. A ta cena je taky relevantní. Pokud knihu chci, tak jí koupím. Spíš pak dohledávám, kdo ji nabízí nejlevněji. 10,28 %0,25 %  
Vlastni nazor a co se mi chce cist, anotace, osvedceny autor atd. 10,28 %0,25 %  
Možnost nákupu knih ve slovenštině!10,28 %0,25 %  
moje přesvědčení si ji koupit10,28 %0,25 %  
domů si kupuji pouze knihy, které už mám přečtené a vím, že se mi líbí10,28 %0,25 %  
nakladatel/řada10,28 %0,25 %  
Vlastní zkušenost - oblíbený autor, pokračování série apod.10,28 %0,25 %  
musí mě zaujmout popis (anotace)10,28 %0,25 %  
doplnění série10,28 %0,25 %  
rýchlosť dodania10,28 %0,25 %  
očekávaná nová kniha oblíbeného autora10,28 %0,25 %  
Osobní vyzvednutí.10,28 %0,25 %  
Autor, kterého už čtu10,28 %0,25 %  
Tipy na facebookové stránce Co čteme a vlastní vkus10,28 %0,25 %  
doprava10,28 %0,25 %  
žánr10,28 %0,25 %  
o čem je10,28 %0,25 %  
Žánr knihy10,28 %0,25 %  
že tu knihu chci.10,28 %0,25 %  

Graf

12. Myslíte si, že by knihkupectví Martinus mělo využívat slevových akcí pro své zákazníky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano33995,76 %85,18 %  
ne154,24 %3,77 %  

Graf

13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

14. Líbí se Vám design eshopu Martinus?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano27778,25 %69,6 %  
nevím5615,82 %14,07 %  
ne215,93 %5,28 %  

Graf

15. Sledujete sociální sítě Martinusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 16, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE20658,19 %51,76 %  
ANO14841,81 %37,19 %  

Graf

16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook11678,38 %29,15 %  
Instagram9362,84 %23,37 %  
YouTube1711,49 %4,27 %  
Twitter42,7 %1,01 %  

Graf

17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

18. Znáte oficiální hashtag Martinusu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám32290,96 %80,9 %  
Vicecasunacteni 226,21 %5,53 %  
#vicecasunacteni61,69 %1,51 %  
pravectu10,28 %0,25 %  
martinus_cz10,28 %0,25 %  
vicecasunacteni, copravectu10,28 %0,25 %  
viaccasunacitanie, dnescitam, tipnaknihu, martinus_sk, martinussk10,28 %0,25 %  

Graf

19. Využíváte při nákupu knih srovnávače (vyhledávače) zbožových cen?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20557,91 %51,51 %  
ne14942,09 %37,44 %  

Graf

20. Odkud jste se o stránkách Martinus dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z vyhledávače (při hledání knihy)21059,32 %52,76 %  
Na stránkách knihkupectví (oficiální web, sociální sítě)8824,86 %22,11 %  
Ze zbožových vyhledávačů (Heuréka atd.)6819,21 %17,09 %  
Na doporučení od přátel/známých4011,3 %10,05 %  
Na doporučení od knižního influencera3810,73 %9,55 %  
V tradičních médiích (tisk, rádio apod.174,8 %4,27 %  
Na doporučení od rodiny143,95 %3,52 %  
V emailu pomocí newsletterů od knihkupectví82,26 %2,01 %  
Knižní šifra 30,85 %0,75 %  
Pozriem a vidim10,28 %0,25 %  
znam uz hodne davno, nepamatuju si10,28 %0,25 %  
sociální síť10,28 %0,25 %  
Z ppc reklamy na Instagramu10,28 %0,25 %  
nevím už10,28 %0,25 %  
Reklama na facebooku10,28 %0,25 %  
od kolegyně při luštění knižní šifry10,28 %0,25 %  
Díky knižní šifře :)10,28 %0,25 %  
instagram10,28 %0,25 %  
nevím10,28 %0,25 %  
osobne, keď v Martine otvorili svoju prvú predajňu, neskôr od zamestnancov obchodu, že bude aj elektronický obchod :)10,28 %0,25 %  
Ze soutěži 10,28 %0,25 %  
dostala jsem slevu někde10,28 %0,25 %  
Přes knižní výzvu 10,28 %0,25 %  
Nevzpomínám si10,28 %0,25 %  
Sociální sítě10,28 %0,25 %  
návšteva kamennej predajne10,28 %0,25 %  
Uz ani nevim, ale bylo to v souvislosti s Knizni sifrou.:)10,28 %0,25 %  
Náhodou10,28 %0,25 %  
Na facebooku, když probíhala soutěž s wishlisty.10,28 %0,25 %  
v knihovně10,28 %0,25 %  
Už je to dávno a upřímně už nevím :-)10,28 %0,25 %  
nepamatuji se10,28 %0,25 %  
Harry Potter kvíz o ceny :)10,28 %0,25 %  
kolegyne pravidelně hlasovala pro knižního hrdinu10,28 %0,25 %  
Na Facebooku10,28 %0,25 %  
už nevím10,28 %0,25 %  
už si nevzpomínám10,28 %0,25 %  

Graf

21. Je pro Vás rozhodující spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena knihy30084,75 %75,38 %  
Rychlost dodání5415,25 %13,57 %  

Graf

22. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena31588,98 %79,15 %  
Muž3911,02 %9,8 %  

Graf

23. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-25 let13939,27 %34,92 %  
26-30 let8524,01 %21,36 %  
31-35 let4813,56 %12,06 %  
36-40 let277,63 %6,78 %  
14-20 let205,65 %5,03 %  
41-50 let174,8 %4,27 %  
51-60 let164,52 %4,02 %  
60 let a výše20,56 %0,5 %  

Graf

24. Dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola19855,93 %49,75 %  
Střední škola12134,18 %30,4 %  
Základní škola133,67 %3,27 %  
VOŠ123,39 %3,02 %  
Vyučen - SŠ bez maturity102,82 %2,51 %  

Graf

25. Zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec18251,41 %45,73 %  
Student VŠ10930,79 %27,39 %  
Mateřská dovolená205,65 %5,03 %  
Podnikatel195,37 %4,77 %  
Student SŠ102,82 %2,51 %  
Nezaměstnaný41,13 %1,01 %  
V domácnosti41,13 %1,01 %  
V penzi30,85 %0,75 %  
Student ZŠ20,56 %0,5 %  
Student VOŠ10,28 %0,25 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Koupil/a jste si v minulosti nějaký produkt z nabídky Martinus?

  • odpověď NE:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příliš vysoká cena na otázku 3. Proč jste na Martinusu nikdy neprovedl/a žádný nákup? (Max. zaškrkněte 3)
    • 7.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rád/a knihy nakupuji osobně v kamenné prodejně na otázku 3. Proč jste na Martinusu nikdy neprovedl/a žádný nákup? (Max. zaškrkněte 3)

4. Byl/a jste s nákupem spokojen/a?

  • odpověď Velmi spokojen/a:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)

7. V jaké finanční hodnotě uskutečňujete nákupy na knihkupectví Martinus?

  • odpověď Nakupuji v hodnotě 500 -1000 Kč:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)

8. Pro koho nejčastěji nakupujete na Martinusu?

  • odpověď Pro sebe:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)

9. Nakoupil byste u Martinusu i příště?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena zboží=Velmi spokojen/a na otázku 10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube na otázku 16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)

10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:

  • odpověď Kvalita dovezeného zboží=Velmi spokojen/a:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena dopravy=Velmi spokojen/a na otázku 10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Délka dodací lhůty=Velmi spokojen/a na otázku 10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena zboží=Velmi spokojen/a na otázku 10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dopravy=Velmi spokojen/a na otázku 10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr filmů=Velmi spokojen/a na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zákaznická podpora=Velmi spokojen/a na otázku 10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadný objednávací proces=Velmi spokojen/a na otázku 10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:
  • odpověď Možnosti dopravy=Velmi spokojen/a:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena dopravy=Velmi spokojen/a na otázku 10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:
  • odpověď Zákaznická podpora=Neutrální:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příliš vysoká cena na otázku 3. Proč jste na Martinusu nikdy neprovedl/a žádný nákup? (Max. zaškrkněte 3)

11. Co je pro Vás klíčové při výběru knihy? (Max. zaškrkněte 3 odpovědi)

  • odpověď Cena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mateřská dovolená na otázku 25. Zaměstnání:

13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?

  • odpověď Výběr audioknih=Nenakupuji tento produkt:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr e-knih=Nenakupuji tento produkt na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
  • odpověď Výběr filmů=Nenakupuji tento produkt:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr her=Nenakupuji tento produkt na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr audioknih=Nenakupuji tento produkt na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr e-knih=Nenakupuji tento produkt na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
  • odpověď Výběr filmů=Neutrální:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr audioknih=Neutrální na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr her=Neutrální na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
  • odpověď Výběr her=Nenakupuji tento produkt:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr filmů=Nenakupuji tento produkt na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
  • odpověď Výběr knih=Velmi spokojen/a:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr her=Velmi spokojen/a na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr e-knih=Velmi spokojen/a na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr filmů=Velmi spokojen/a na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výběr audioknih=Velmi spokojen/a na otázku 13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena dopravy=Velmi spokojen/a na otázku 10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:

15. Sledujete sociální sítě Martinusu?

  • odpověď ANO:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube na otázku 16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=Chvalitebné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=Nesleduji tuto soc. síť na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=Chvalitebné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=Nesleduji tuto soc. síť na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Twitter=Nesleduji tuto soc. síť na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=Chvalitebné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=Nesleduji tuto soc. síť na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
  • odpověď NE:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnosti dopravy=Spíše neskopojen/a na otázku 10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Líbí se Vám design eshopu Martinus?

16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?

  • odpověď Facebook:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=Nesleduji tuto soc. síť na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=Chvalitebné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
  • odpověď Instagram:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=Nesleduji tuto soc. síť na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • zobrazit další souvislosti
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube na otázku 16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=Chvalitebné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)

17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)

  • odpověď Twitter=Nesleduji tuto soc. síť:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=Nesleduji tuto soc. síť na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=Nesleduji tuto soc. síť na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi YouTube=Nesleduji tuto soc. síť na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 15. Sledujete sociální sítě Martinusu?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Facebook na otázku 16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=Výborné na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram na otázku 16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?
  • odpověď YouTube=Nesleduji tuto soc. síť:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Instagram=Nesleduji tuto soc. síť na otázku 17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte internetové knihkupectví Martinus?

2. Koupil/a jste si v minulosti nějaký produkt z nabídky Martinus?

3. Proč jste na Martinusu nikdy neprovedl/a žádný nákup? (Max. zaškrkněte 3)

4. Byl/a jste s nákupem spokojen/a?

5. Reklamoval/a jste někdy zakoupený produkt z Martinusu?

7. V jaké finanční hodnotě uskutečňujete nákupy na knihkupectví Martinus?

8. Pro koho nejčastěji nakupujete na Martinusu?

9. Nakoupil byste u Martinusu i příště?

10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:

11. Co je pro Vás klíčové při výběru knihy? (Max. zaškrkněte 3 odpovědi)

12. Myslíte si, že by knihkupectví Martinus mělo využívat slevových akcí pro své zákazníky?

13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?

14. Líbí se Vám design eshopu Martinus?

15. Sledujete sociální sítě Martinusu?

16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?

17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)

18. Znáte oficiální hashtag Martinusu?

19. Využíváte při nákupu knih srovnávače (vyhledávače) zbožových cen?

20. Odkud jste se o stránkách Martinus dozvěděl/a?

21. Je pro Vás rozhodující spíše:

22. Jste:

23. Váš věk:

24. Dosažené vzdělání:

25. Zaměstnání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte internetové knihkupectví Martinus?

2. Koupil/a jste si v minulosti nějaký produkt z nabídky Martinus?

3. Proč jste na Martinusu nikdy neprovedl/a žádný nákup? (Max. zaškrkněte 3)

4. Byl/a jste s nákupem spokojen/a?

5. Reklamoval/a jste někdy zakoupený produkt z Martinusu?

7. V jaké finanční hodnotě uskutečňujete nákupy na knihkupectví Martinus?

8. Pro koho nejčastěji nakupujete na Martinusu?

9. Nakoupil byste u Martinusu i příště?

10. Ohodnoťte prosím e-shop Martinus vzhledem k následujícím tvrzením:

11. Co je pro Vás klíčové při výběru knihy? (Max. zaškrkněte 3 odpovědi)

12. Myslíte si, že by knihkupectví Martinus mělo využívat slevových akcí pro své zákazníky?

13. Jak byste ohodnotil nabídku produktů na knihkupectví Martinus?

14. Líbí se Vám design eshopu Martinus?

15. Sledujete sociální sítě Martinusu?

16. Jaké sociální sítě Martinusu sledujete?

17. Jak byste ohodnotil/a komunikaci na sociálních sítích Martinusu? (Hodnotící škála jako známky ve škole - Výborné = 1, Nedostatečné = 5)

18. Znáte oficiální hashtag Martinusu?

19. Využíváte při nákupu knih srovnávače (vyhledávače) zbožových cen?

20. Odkud jste se o stránkách Martinus dozvěděl/a?

21. Je pro Vás rozhodující spíše:

22. Jste:

23. Váš věk:

24. Dosažené vzdělání:

25. Zaměstnání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Urbanová, A.Komunikační plán internetového knihkupectví (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://komunikacni-plan.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.