Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikační strategie Národní galerie a DOX

Komunikační strategie Národní galerie a DOX

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Hájková
Šetření:12. 03. 2012 - 15. 03. 2013
Počet respondentů:101
Počet otázek (max/průměr):28 / 21.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

pro svou bakalářskou práci provádím kauzální výzkum vlivu marketingové komunikace na návštěvníky Národní galerie (dále NG) a DOX. Velmi by mi pomohlo, kdybyste věnovali dotazníku chvíli vašeho času a pravdivě odpověděli na uvedené otázky.

 

Děkuji a snad vám oplatím stejnou mincí :)

 

Barbora Hájková

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete NG?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nikdyotázka č. 2, 1-3x za rokotázka č. 2, 1-2x za měsícotázka č. 2, 1x týdněotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3x za rok6463,37 %63,37 %  
nikdy2423,76 %23,76 %  
1-2x za měsíc1211,88 %11,88 %  
1x týdně10,99 %0,99 %  

Graf

2. Jak často navštěvujete DOX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nikdyotázka č. 3, 1-3x za rokotázka č. 3, 1-2x za měsícotázka č. 3, 1x týdněotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3x za rok5049,5 %49,5 %  
nikdy3736,63 %36,63 %  
1-2x za měsíc1413,86 %13,86 %  

Graf

3. Vybavíte si nějakou reklamu na NG (audiovizuální, venkovní, tiskovou)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6059,41 %59,41 %  
ano4140,59 %40,59 %  

Graf

4. Jakou? (Může být i více odpovědí nebo odpověď nevím)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

...

333

aktuální výstava umístěná před budovou NG, Středověké umění

Alfons Mucha - slovanská epopej

billboard na Kupku

Billboard na Shikanedera

billboardy, citylighty, TV

Billboardy: Kupka - cesta k Amorfě Schkander

City light

citylight upozorňující na existenci více poboček NG

CLV vitríny, plakáty

František Kupka

Chodím okolo Veletržáku každý den, takže všechny.

Kupka

Kupka - cesta k amorfě

na Kupku, plakáty na mhd zastávkách

Nepamatuji si přesné názvy, ale bylo to z dob, kdy jsem v Praze chodila do školy.

nevím

Nevím

nevím

nevím

NG 333, vystava absolventu umeleckych skol

plakát

plakát

plakát na Schikanedrovu výstavu

Plakát na výstavu Schikanedra

Reklama na Batlinerovu sbírku s fotografií obrazu leknínů od Moneta na tramvajích.

Reklamní spot v TV zvoucí na výstavu Karel Škréta, inzerce v časopisech (výstava Monet-Warhol), billboardy ke Karlu Škrétovi

reklamy na jednotlivé výstavy - např. poslední na Thodora Pištěka

Rembrant and Co.

sdfsdf

Schikaneder

Theodor Pištěk

Theodor Pištěk, František Kupka

tiskovou a na internetu

venkovní

venkovní reklamy na výstavy (bannery), inzerce v odborném tisku

Většinou nějaké plakáty v metru propagující staré umění, ale ne nic konkrétního.

viděno v metru, ale konkrétně si nevybavuji

vybavuji si platáky, různé, po celé Praze

5. Vybavíte si nějakou reklamu na DOX (audiovizuální, venkovní, tiskovou)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5352,48 %52,48 %  
ano4847,52 %47,52 %  

Graf

6. Jakou? (Může být i více odpovědí nebo odpověď nevím)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

...

Amor psyché

Amore psyché - citylight

Anastomosis

ceny Jindricha Chalupeckého, vystava fotografii George & ...

Design blog

Design blog, Middle east europe

Finalisté Ceny Jindřicha Chalupeckého (citylighty v Praze, billboardy, inzerce v časopisech)

internetová (newslettery), tištěná (Respekt)

inzeráty v tištěných kulturních přehledech

Kaplický

Karel Nepraš

konkrétně nevím

Krzysztof Wodiczko: OUT/INSIDE(RS)

Luciferuv efekt

Luciferův efekt

Luciferův efekt.

Mekas

na internetu

na internetu, plakáty

Na jejich stránkách je ucho, co vykukuje z "dírky" O...jinak si vybavím tiskoviny, ale venkovní reklamu nevim, asi pár citylightů...

Například na výstavu The Lucifer Effect

například plakát na výstavu Luciferův efekt

nějakou na internetu

nějaký leták

nevím

nevím

Nevím

nevim

nevím

nevím, zřejmě v radiu

plakát

presne nevim

přesně nevím, třeba v rádiu jsem slyšela reklamu na určitou výstavu

rádio Wave, tištěná v časopisech o umění

Rudolf Steiner - Myslet bez konce

Suška

Suška, Nepraš

tiskovou

Transparency Nation, VÝSTAVA 2012 VŠUP

TV spot - sexuální deviace

V DOXu na konkrétní výstavu (Luciferův efekt)

v radiu a reportaz v tv

venkovní plakáty, tiskové pozvánky

venkovní, ale nejsem si jistá

venkovní, tiskovou

Zase plakáty v metru, na kterých mě vždy zaujme jejich krasné grafické zpracování, ale nevzpomínám si na nic konkrétního, možná jen na Ceny Jindřicha Chalupeckého.

7. Navštěvujete webové stránky NG?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6665,35 %65,35 %  
Ano3534,65 %34,65 %  

Graf

8. Jak je hodnotíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1851,43 %17,82 %  
dobrý1234,29 %11,88 %  
nedostatečný25,71 %1,98 %  
výborný25,71 %1,98 %  
dostatečný12,86 %0,99 %  

Graf

9. Navštěvujete webové stránky DOX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5150,5 %50,5 %  
Ne5049,5 %49,5 %  

Graf

10. Jak je hodnotíte?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný2243,14 %21,78 %  
dobrý1529,41 %14,85 %  
výborný1223,53 %11,88 %  
dostatečný23,92 %1,98 %  

Graf

11. Navštěvujete facebookový profil NG?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8887,13 %87,13 %  
Ano1312,87 %12,87 %  

Graf

12. Jste fanouškem facebookového profilu NG?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1178,57 %10,89 %  
ne321,43 %2,97 %  

Graf

13. Navštěvujete facebookový profil DOX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6766,34 %66,34 %  
Ano3433,66 %33,66 %  

Graf

14. Jste fanouškem facebookového profilu DOX?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3088,24 %29,7 %  
ne411,76 %3,96 %  

Graf

15. Četli jste o Národní galerii v poslední době nějaký článek/viděli reportáž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5756,44 %56,44 %  
Ano4443,56 %43,56 %  

Graf

16. Jaký?/Jakou? (Může být i více odpovědí nebo odpověď nevím)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

...

ano

art and antiq - výstava Kupka

články o výstavách, upoutávky na výstavy

Když jsem hledala nějakou výstavu, tak jsem na něco narazila. A protože si přečtu všechno aspoň trochu zajímavého, četla jsem i o NG.

Korea

Kritika na výstavu Františka Kupky

kulturní tipy, výstavy

Kupka- LN ( myslím)

MF Dnes - článek o výstavě Theodora Pištka

n/a

několik reportáží v souvislosti s odchodem Milana Knížáka a nástupem nového ředitele

nevím

nevim

nevím

nevzpomínám si

O aktuální výstavě Ostrovy odporu.

o jedné výstavě

O Knížákovi, o rekultivaci veřejného prostoru, o škole ARCHIP ve VP

O vedení galerie

o výstavě F. Kupky

O výstavě ve Valdštejnské jízdárně

O změně vedení a komentář - srovnání se zahraničím

Pochvalná kritika na Kupkovu výstavu

pořad Artmix

presne nevim

přesně si nevzpomínám, ale bylo to v souvislosti s nějakou výstavou

recenze na výstavu kupky

reportáž o výstavě korejského fotografa, ekologa a vynálezce jménem Ahae

reportáž z výstavy Františka Kupky, Theodora Pištěka, ale také kritický článek v novinách na nové vedení

Reportáže v ČT z různých výstav NG, rozhovor s ředitelem NG, články kritizující fungování NG (hlavně od Milana Knížáka)

Rozhovor na čt24 s Thodorem Pištěkem

Spor Knížák vs. Černý ohledně ulgarit cílených na Knížáka. Velmi přesných ovšem.

tiskové zprávy

tiskové zprávy

točila jsem ji :)

Uzavření sbírky Orientálního umění

V souvislosti s výstavou Rembrant and Co. v Respektu článek redakce a následné reakce ze strany pracovníků NG.

výměna ředitele

výměna ředitele

výměna ředitele

vystava remrandt & co.

Změna ve vedení NG

17. Četli jste o DOX v poslední době nějaký článek/viděli reportáž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7877,23 %77,23 %  
Ano2322,77 %22,77 %  

Graf

18. Jaký?/Jakou? (Může být i více odpovědí nebo odpověď nevím)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

články o výstavách, upoutávky na výstavy

DOX dostal 1,5 milionový grant od Ministerstva kultury

Kaplický

Kulturama s Máriem Kubašem

Luciferův efekt, Anastomosis

Napiš! Zpropaguj!

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

o Čestmíru Suškovi

o sponzorech Doxu

o Stavíme pomníky, abychom zapomněli?

O uzavření sbírky v Paláci Kinských

o vedení (těch třech chlapících, co to založili)

recenze výstavy Amor Psyché

recenze z výstav Věznice: Místo pro umění

rozhovor Pavla Sterce s Leošem Válkou o vedení a koncepci galerie, recenze z výstav Věznice: Místo pro umění

TV Kulturama - reportáž o výstavě Akcionistů

uz je to dele.. bylo to kratce po otevreni na ct2 myslim

změna vedení DOXU

19. Navštěvujete doprovodné akce Národní galerie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7776,24 %76,24 %  
Ano2423,76 %23,76 %  

Graf

20. Kde se o nich obvykle dozvídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Z brožur/letákůotázka č. 21, Z webových stránek galerieotázka č. 21, Z facebookuotázka č. 21, Od přátel/rodiny apod. (ústní podání)otázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od přátel/rodiny apod. (ústní podání)937,5 %8,91 %  
Z webových stránek galerie625 %5,94 %  
Z brožur/letáků625 %5,94 %  
Z facebooku312,5 %2,97 %  

Graf

21. Navštěvujete doprovodné akce DOX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8079,21 %79,21 %  
Ano2120,79 %20,79 %  

Graf

22. Kde se o nich obvykle dozvídáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Z brožur/letákůotázka č. 23, Z webových stránek galerieotázka č. 23, Z facebookuotázka č. 23, Od přátel/rodiny apod. (ústní podání)otázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z facebooku838,1 %7,92 %  
Od přátel/rodiny apod. (ústní podání)628,57 %5,94 %  
Z brožur/letáků419,05 %3,96 %  
Z webových stránek galerie314,29 %2,97 %  

Graf

23. Definujte třemi slovy NG:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
...109,9 %9,9 %  
Nevím 32,97 %2,97 %  
Mohla by se víc snažit10,99 %0,99 %  
zavšivenej mrtvej barák10,99 %0,99 %  
galerie, mainstream, konzervativní10,99 %0,99 %  
budova za mým oknem10,99 %0,99 %  
stara instituce nefunkcni10,99 %0,99 %  
tradiční, megalomanská, nevyvíjející se10,99 %0,99 %  
národní, galerie, knížák10,99 %0,99 %  
knizak, sbirky, stari neprijemni kustodi10,99 %0,99 %  
ostatní odpovědi Konzervativní, kontroverzní a neaktuální.
úroveň, tradice, konzerva
nevím o co jde
velká stará omšelá
zatuchlé, otevřené ale nesvětové
Nevím.
Nevýrazná, nekonkurence schopná
Zprofanovaná. Tradiční. Rozštěpená.
krása, konzervativnost, klasika
Knížák, palác, stát
nic mě nenapadá
národní galerie, knížák
široká nabídka, serióznost, kvalita
vkusné osobní kreativní
klasické omšelé historické
krása, kvalira, umění
instituce, kultura, umění
hrůza
zakonzervovaná, nepřátelská s nevyužitým potenciálem
nevím co NG
národní galerie NG
tradiční, klasická, kvalitní
historie, umění, více budov
prostorná, stálé expozice, současné
Knižák, konzervativní, kulturní dědictví
Umění, Knížák, David Černý
velká, moderní, bez kávy
Velmi užitečné zařízení, kvalita
zkostnatěla, stará, zbytnělá
Pražský hrad, Veletržní palác, Knížák
Krásný Veletržní palác
Neflexibilní muzeum, Veletržák
umění, výstavní prostor, obrazy
co to je
pokladnice umění národa
pražská národní galerie
sdsdf
tradicni, statni, klasicky
arogance Milana Knížáka
zlepšení orientace v kultuře
výstavy, umělci, akce
. . .
Největší česká galerie.
společnost kultura lid
tradice, obrazy, knížák
tradiční, státní, konzervativní
knížák, aféry, konzervativní
sbírka na světové úrovni, pod špatným spravováním
-
zkostnatělý kolos potřebující vzpruhu
národní galerie
kvalitní služby v umění
tradice vážnost přístupnost
kultura, historie, poznání
kolos obří hodně
velký prostor, málo děl ve Veletržáku
nudná, prázdná, nemoderní
Veletržní palác, Knižák
slušná provinční galerie
důležitá, kvalitní, podfinancovaná
NEPROGRESIVNI PASIVNI NECITELNA
velká, pomalá, tichá
tradice, umění, stálost
funkcionalisticka velka budova
obrovská, sterilní, intelektuální
epopej, super prosto
nevyužitá, nezlepšovaná, prostorná
originální, dostupná, příjemná
sterilnost, nuda, nevim
velká, obsáhlá, přehledná
úžasný prostor, hezké vernisáže, dobrá sbírka umění (stál. exp.)
zkostnatěla, neefektivní, problematická
zajímavou, dostupnou, historicku
zajímavá, poučná
rozsáhlá, kvalitní, neprogresivní
Sbíra kvalitního umění
státní, rozsáhlá, šedá
Kvalitní, staré i nové umění
zastaralá, neaktivní, kvalitní
Kvalitní, státní, důležitá
8079,21 %79,21 % 

Graf

24. Definujte třemi slovy DOX:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
...1211,88 %11,88 %  
Nevím 87,92 %7,92 %  
Galerie jak má být10,99 %0,99 %  
jediná kunsthalle v ČR10,99 %0,99 %  
galerie, alternativa, současné umění10,99 %0,99 %  
jedná velká párty s Magorem Jirousem10,99 %0,99 %  
moderni umeni aktualni10,99 %0,99 %  
trendová, alternativní, snaha vyrovnat se evropské rovině10,99 %0,99 %  
moderní, aleternativní, umění10,99 %0,99 %  
entropa, architektura, mladi prijemni kustodi10,99 %0,99 %  
ostatní odpovědi Moderní, interaktivní a aktuální.
snaha, póza, vývoj
nevím o co jde
osvěžující industriální elegantní
zájmové, nadosobní ale trefné
Nevím.
alternativní, pro mladé
Progresivní. Nový. Proměnlivý.
modernita, experiment, umění
fabrika, odvaha, přístupnost
nic mě nenapadá
centrum současného umění, holešovice, bakala
modernita, nová galerie, holešovice
kreativní různorodé milé
svérázné moderní provokativní
symbolika, tradice, imprese
umění, alternativa, styl
kvalitní, mladá, ale trochu arogantní
Nevím co DOS
domov ortodoxních xenofobiků
moderní, neobvyklá, mladá
umění, design, galerie
moderní, prostorné, David Černý
industriální, betonové, alternativní
alternativa, moderní umění, Holešovice
malé, moderní, s kávou
moderní, dobré, avantgardní
Bakala, předražená, reklamní trik co tahá z lidí peníze
Flexibilní výstavní prostor
co to je
alternativní umělecké vyjádření
centrum současného umění
dgdg
moderni, soucasny, trendy
alternativa, kreativita, Holešovice
galerie moderního umění
umění, současnost, kavárna
. . .
Dům moderního umění.
audiovizuální venkovní tiskovou
moderní umění, extravagance
svěží, moderní, kvalitní
cool, novátorský, moderní
současná galerie na úrovni
-
pružná progresivní instituce
nevím, zřejmě nějaká soukromá galerie
experiment současnost dravost
nevím co to znamená
progresivní, futuristický, kvalitní
dobrý prostor
úžasná dynamická a perspektivní galerie
Nadčasový, nápaditý, neokoukaný
dobrá výstavní síň
důležitá, kvalitní, podfinancovaná
AMBICIOZNI VKUSNA VIDITELNA
potenciál, prostor, zážitek
novost, inovace, umění
moderní, originální, setkání
svěží, mladiství, objevný
mladí, svěží, nevim
moderní, dostupná, přehledná
moderní, barevný, !pro mladé"
moderní, soukromý, zajímavý
místo výjimečných lidí
mladý, perspektivní, dostupný
nápaditý, originální, nekonvenční
soukromá, otevřená, aktuální
Výstavy soudobého umění
soukromá, debatující, barevná
úzce profilované umění
moderní, aktivní, krásný
snobská, rádoby kvalitní
7372,28 %72,28 % 

Graf

25. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ženaotázka č. 26, Mužotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6261,39 %61,39 %  
Muž3938,61 %38,61 %  

Graf

26. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [13-17otázka č. 27, 18-24otázka č. 27, 25-34otázka č. 27, 35-44otázka č. 27, 45-54otázka č. 27, 55-64otázka č. 27, 65 a víceotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-244645,54 %45,54 %  
25-343029,7 %29,7 %  
35-44109,9 %9,9 %  
45-5454,95 %4,95 %  
55-6443,96 %3,96 %  
13-1732,97 %2,97 %  
65 a více32,97 %2,97 %  

Graf

27. Vaše bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Středočeskýotázka č. 28, Jihočeskýotázka č. 28, Plzeňskýotázka č. 28, Jihomoravskýotázka č. 28, Vysočinaotázka č. 28, Moravskoslezskýotázka č. 28, Ústeckýotázka č. 28, Olomouckýotázka č. 28, Královehradeckýotázka č. 28, Pardubickýotázka č. 28, Zlínskýotázka č. 28, Karlovarskýotázka č. 28, Libereckýotázka č. 28, Prahaotázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha5655,45 %55,45 %  
Středočeský1312,87 %12,87 %  
Ústecký65,94 %5,94 %  
Jihočeský43,96 %3,96 %  
Královehradecký43,96 %3,96 %  
Moravskoslezský43,96 %3,96 %  
Liberecký32,97 %2,97 %  
Jihomoravský32,97 %2,97 %  
Plzeňský21,98 %1,98 %  
Pardubický21,98 %1,98 %  
Karlovarský21,98 %1,98 %  
Olomoucký10,99 %0,99 %  
Vysočina10,99 %0,99 %  

Graf

28. Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základní → konec dotazníku, učiliště → konec dotazníku, učiliště s maturitou, středoškolské vzdělání → konec dotazníku, VOŠ → konec dotazníku, VŠ - Bc. → konec dotazníku, VŠ - Ing., Mgr. apod. → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
učiliště s maturitou, středoškolské vzdělání3635,64 %35,64 %  
VŠ - Ing., Mgr. apod.2625,74 %25,74 %  
VOŠ1716,83 %16,83 %  
VŠ - Bc. 1514,85 %14,85 %  
základní54,95 %4,95 %  
učiliště21,98 %1,98 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak často navštěvujete DOX?

  • odpověď nikdy:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 1. Jak často navštěvujete NG?

9. Navštěvujete webové stránky DOX?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Jste fanouškem facebookového profilu DOX?
  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 1. Jak často navštěvujete NG?

13. Navštěvujete facebookový profil DOX?

  • odpověď Ano:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Jste fanouškem facebookového profilu DOX?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete NG?

2. Jak často navštěvujete DOX?

3. Vybavíte si nějakou reklamu na NG (audiovizuální, venkovní, tiskovou)?

5. Vybavíte si nějakou reklamu na DOX (audiovizuální, venkovní, tiskovou)?

7. Navštěvujete webové stránky NG?

9. Navštěvujete webové stránky DOX?

11. Navštěvujete facebookový profil NG?

13. Navštěvujete facebookový profil DOX?

14. Jste fanouškem facebookového profilu DOX?

15. Četli jste o Národní galerii v poslední době nějaký článek/viděli reportáž?

17. Četli jste o DOX v poslední době nějaký článek/viděli reportáž?

19. Navštěvujete doprovodné akce Národní galerie?

21. Navštěvujete doprovodné akce DOX?

25. Jste

26. Věk

27. Vaše bydliště?

28. Vaše dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete NG?

2. Jak často navštěvujete DOX?

3. Vybavíte si nějakou reklamu na NG (audiovizuální, venkovní, tiskovou)?

5. Vybavíte si nějakou reklamu na DOX (audiovizuální, venkovní, tiskovou)?

7. Navštěvujete webové stránky NG?

9. Navštěvujete webové stránky DOX?

11. Navštěvujete facebookový profil NG?

13. Navštěvujete facebookový profil DOX?

14. Jste fanouškem facebookového profilu DOX?

15. Četli jste o Národní galerii v poslední době nějaký článek/viděli reportáž?

17. Četli jste o DOX v poslední době nějaký článek/viděli reportáž?

19. Navštěvujete doprovodné akce Národní galerie?

21. Navštěvujete doprovodné akce DOX?

25. Jste

26. Věk

27. Vaše bydliště?

28. Vaše dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hájková, B.Komunikační strategie Národní galerie a DOX (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://komunikacni-strategie-narodn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.