Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikační strategie pražských uměleckých center

Komunikační strategie pražských uměleckých center

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Skálová
Šetření:10. 02. 2014 - 20. 02. 2014
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):14 / 9.74
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hezký den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku, jehož výsledky budou použity v praktické části mé bakalářské práce na téma Srovnání komunikačních strategií pražských uměleckých center. Ke srovnání jsem si zvolila dvě centra: DOX a MeetFactory. Vyplnění dotazníku Vám nezabere více jak pět minut.

Tento dotazník je určen především obyvatelům Prahy a Středočeského kraje.

Předem Vám děkuji za jeho vyplnění.

 

Jana Skálová

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11578,23 %78,23 %  
muž3221,77 %21,77 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18–25 let9866,67 %66,67 %  
26–35 let3221,77 %21,77 %  
36–45 let117,48 %7,48 %  
46–55 let32,04 %2,04 %  
méně než 18 let32,04 %2,04 %  

Graf

3. Jaké je místo Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha8155,1 %55,1 %  
jiný kraj4127,89 %27,89 %  
Středočeský kraj2517,01 %17,01 %  

Graf

4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou nebo vyučen/a s maturitou6242,18 %42,18 %  
vysokoškolské – bakalářský stupeň (Bc., BcA.)3322,45 %22,45 %  
vyšší odborné2617,69 %17,69 %  
vysokoškolské – magisterský stupeň (Mgr., MgA., Ing., MUDr., atd.)138,84 %8,84 %  
základní106,8 %6,8 %  
střední bez maturity nebo vyučen/a21,36 %1,36 %  
vysokoškolské – doktorský stupeň (Ph.D., Th.D.)10,68 %0,68 %  

Graf

5. Znáte umělecké centrum DOX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8054,42 %54,42 %  
ano6745,58 %45,58 %  

Graf

6. Jak často navštěvujete DOX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem zde nebyl/a.3450,75 %23,13 %  
Párkrát jsem zde byl/a.2638,81 %17,69 %  
1–3krát za rok68,96 %4,08 %  
1–3krát za měsíc11,49 %0,68 %  

Graf

7. Zaujala Vás nějaká reklama či akce centra DOX?

Pokud ano, uveďte prosím jaká a proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4469,84 %29,93 %  
Kde domov můj11,59 %0,68 %  
výstava Pharmatopia11,59 %0,68 %  
unikatni budova, design block 0911,59 %0,68 %  
Metropolis11,59 %0,68 %  
Ten oranžový panáček co rukama a jazýčkem drží kus skla.11,59 %0,68 %  
kaplický11,59 %0,68 %  
...11,59 %0,68 %  
nepamatuji se konkretne.11,59 %0,68 %  
výstava socialistických skulptur ve veřejném prostoru, vic si z hlavy nevzpomenu ale urcite neni jedina :)11,59 %0,68 %  
líbí se mi logo11,59 %0,68 %  
díky bezva logu, jsou rekalmy dobře vidět11,59 %0,68 %  
ale už je to dávno a nepamatuju si co to bylo a nikdy sem se tam nakonec nedohrabala11,59 %0,68 %  
Všeobecně mi přijde zajímavý design názvu centra DOX11,59 %0,68 %  
zaujalo mě logo a instalace na střeše doxu11,59 %0,68 %  
v novinách,ale již si nepamatuji, ve kterých11,59 %0,68 %  
logo11,59 %0,68 %  
reklama na oplocení11,59 %0,68 %  
nevypomínám si na přesný název, chtěla jsem se tam podívat11,59 %0,68 %  
vystoupení mé kamarádky:)11,59 %0,68 %  

Graf

8. Navštívil/a jste někdy webové stránky DOX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.3044,78 %20,41 %  
Ano a zaujaly mě.2131,34 %14,29 %  
Ano, ale ničím mě nezaujaly.1623,88 %10,88 %  

Graf

9. Sledujete facebookový profil DOX?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.5582,09 %37,41 %  
Ano a jsem jeho fanouškem (Like).811,94 %5,44 %  
Ano, ale nejsem jeho fanouškem.45,97 %2,72 %  

Graf

10. Znáte umělecké centrum MeetFactory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7450,34 %50,34 %  
ano7349,66 %49,66 %  

Graf

11. Jak často navštěvujete MeetFactory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nikdy jsem zde nebyl/a.otázka č. 12, Párkrát jsem zde byl/a.otázka č. 12, 1-3krát za rokotázka č. 12, 1-3krát za měsícotázka č. 12, 1krát týdně a častějiotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy jsem zde nebyl/a.4561,64 %30,61 %  
Párkrát jsem zde byl/a.1419,18 %9,52 %  
1-3krát za rok1216,44 %8,16 %  
1krát týdně a častěji11,37 %0,68 %  
1-3krát za měsíc11,37 %0,68 %  

Graf

12. Zaujala Vás nějaká reklama či akce centra MeetFactory?

Pokud ano, uveďte prosím jaká a proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4567,16 %30,61 %  
bruslení na tanečním parketu11,49 %0,68 %  
Komiksfest11,49 %0,68 %  
červena auta, grafity11,49 %0,68 %  
hudební a divadelní akce11,49 %0,68 %  
Auta_Černý11,49 %0,68 %  
chytlavý design11,49 %0,68 %  
vysici auta11,49 %0,68 %  
červené auto11,49 %0,68 %  
auto na budově, industriální prostředí11,49 %0,68 %  
...11,49 %0,68 %  
Nepamatuji se konkretne11,49 %0,68 %  
látková výměna a divadelní představení11,49 %0,68 %  
desing budovy11,49 %0,68 %  
bruslení, ale opět sem tam nedošla11,49 %0,68 %  
například koncert UNKLE, objekty Davida Černého...11,49 %0,68 %  
pendulum dj´s set11,49 %0,68 %  
Venkovní design budovy11,49 %0,68 %  
koncerty kapel a bruslení11,49 %0,68 %  
v časopisu v souvislosti se zakladatelem D. Kollerem11,49 %0,68 %  
auta na budově, jsou nepřehlédnutelná11,49 %0,68 %  
koncerty Vladimira 518 a PSH11,49 %0,68 %  
auto ve zdi :) výstavy atd....11,49 %0,68 %  

Graf

13. Navštívil/a jste někdy webové stránky MeetFactory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano a zaujaly mě.otázka č. 14, Ano, ale ničím mě nezaujaly.otázka č. 14, Ne.otázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.4967,12 %33,33 %  
Ano, ale ničím mě nezaujaly.1317,81 %8,84 %  
Ano a zaujaly mě.1115,07 %7,48 %  

Graf

14. Sledujete facebookový profil MeetFactory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.6487,67 %43,54 %  
Ano a jsem jeho fanouškem (Like).79,59 %4,76 %  
Ano, ale nejsem jeho fanouškem.22,74 %1,36 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké je místo Vašeho bydliště?

  • odpověď Praha:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3krát za rok na otázku 11. Jak často navštěvujete MeetFactory?

5. Znáte umělecké centrum DOX?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale ničím mě nezaujaly. na otázku 8. Navštívil/a jste někdy webové stránky DOX?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano a zaujaly mě. na otázku 8. Navštívil/a jste někdy webové stránky DOX?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Zaujala Vás nějaká reklama či akce centra DOX?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Párkrát jsem zde byl/a. na otázku 6. Jak často navštěvujete DOX?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem zde nebyl/a. na otázku 6. Jak často navštěvujete DOX?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 8. Navštívil/a jste někdy webové stránky DOX?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 9. Sledujete facebookový profil DOX?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano a zaujaly mě. na otázku 13. Navštívil/a jste někdy webové stránky MeetFactory?

9. Sledujete facebookový profil DOX?

  • odpověď Ne.:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 8. Navštívil/a jste někdy webové stránky DOX?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem zde nebyl/a. na otázku 6. Jak často navštěvujete DOX?

10. Znáte umělecké centrum MeetFactory?

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Zaujala Vás nějaká reklama či akce centra MeetFactory?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Párkrát jsem zde byl/a. na otázku 11. Jak často navštěvujete MeetFactory?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem zde nebyl/a. na otázku 11. Jak často navštěvujete MeetFactory?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3krát za rok na otázku 11. Jak často navštěvujete MeetFactory?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano a zaujaly mě. na otázku 13. Navštívil/a jste někdy webové stránky MeetFactory?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale ničím mě nezaujaly. na otázku 13. Navštívil/a jste někdy webové stránky MeetFactory?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 13. Navštívil/a jste někdy webové stránky MeetFactory?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 14. Sledujete facebookový profil MeetFactory?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale ničím mě nezaujaly. na otázku 8. Navštívil/a jste někdy webové stránky DOX?

14. Sledujete facebookový profil MeetFactory?

  • odpověď Ne.:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem zde nebyl/a. na otázku 11. Jak často navštěvujete MeetFactory?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne. na otázku 13. Navštívil/a jste někdy webové stránky MeetFactory?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Zaujala Vás nějaká reklama či akce centra MeetFactory?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Jaké je místo Vašeho bydliště?

4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Znáte umělecké centrum DOX?

6. Jak často navštěvujete DOX?

7. Zaujala Vás nějaká reklama či akce centra DOX?

8. Navštívil/a jste někdy webové stránky DOX?

9. Sledujete facebookový profil DOX?

10. Znáte umělecké centrum MeetFactory?

11. Jak často navštěvujete MeetFactory?

12. Zaujala Vás nějaká reklama či akce centra MeetFactory?

13. Navštívil/a jste někdy webové stránky MeetFactory?

14. Sledujete facebookový profil MeetFactory?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Jaké je místo Vašeho bydliště?

4. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

5. Znáte umělecké centrum DOX?

6. Jak často navštěvujete DOX?

7. Zaujala Vás nějaká reklama či akce centra DOX?

8. Navštívil/a jste někdy webové stránky DOX?

9. Sledujete facebookový profil DOX?

10. Znáte umělecké centrum MeetFactory?

11. Jak často navštěvujete MeetFactory?

12. Zaujala Vás nějaká reklama či akce centra MeetFactory?

13. Navštívil/a jste někdy webové stránky MeetFactory?

14. Sledujete facebookový profil MeetFactory?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Skálová, J.Komunikační strategie pražských uměleckých center (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://komunikacni-strategie-prazsk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.