Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikační strategie společnosti Plastic Box - Diplomová práce

Komunikační strategie společnosti Plastic Box - Diplomová práce

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radka Vlašínová
Šetření:16. 03. 2016 - 20. 04. 2016
Počet respondentů:125
Počet otázek (max/průměr):26 / 19.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

Chtěla bych vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku k mé diplomové práci, která zpracovává komunikační mix společnosti prodávající plastové jímky.

Výzkum si klade za cíl zjistit povědomí o společnosti a jeho produktech. 

Celý dotazník vám nezabere více jak 10 minut. 

Předem děkuji za vyplnění a za pomoc a přeji příjemný zbytek dne. 

 

Radka Vlašínová. 

Odpovědi respondentů

1. V jakém místě momentálně žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Město8064 %64 %  
Obec3729,6 %29,6 %  
Městys86,4 %6,4 %  

Graf

2. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž8769,6 %69,6 %  
Žena3830,4 %30,4 %  

Graf

3. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26118,8 %8,8 %  
2575,6 %5,6 %  
3875,6 %5,6 %  
4664,8 %4,8 %  
3364,8 %4,8 %  
3964,8 %4,8 %  
3554 %4 %  
5054 %4 %  
4343,2 %3,2 %  
3243,2 %3,2 %  
ostatní odpovědi 53
28
45
52
31
29
55
30
40
27
23
59
37
51
63
71
57
61
14
00011100
24
49
62
36
44
47
42
60
64
34
79
58
69
54
48
6451,2 %51,2 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:40.04
Minimum:25
Maximum:63
Variační rozpětí:38
Rozptyl:121.34
Směrodatná odchylka:11.02
Medián:38
Modus:26

Graf

4. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihomoravský2822,4 %22,4 %  
Středočeský1915,2 %15,2 %  
Hlavní město Praha1612,8 %12,8 %  
Vysočina1411,2 %11,2 %  
Olomoucký64,8 %4,8 %  
Karlovarský64,8 %4,8 %  
Ústecký64,8 %4,8 %  
Královehradecký64,8 %4,8 %  
Zlínský54 %4 %  
Moravskoslezský54 %4 %  
Liberecký54 %4 %  
Jihočeský54 %4 %  
Plzeňský32,4 %2,4 %  
Pardubický10,8 %0,8 %  

Graf

5. Patří k budově vašeho bydliště jímka na odpadní nebo dešťovou vodu? (žumpa, nádrž)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6753,6 %53,6 %  
Ano5846,4 %46,4 %  

Graf

6. Vlastníte nemovitost, ke které náleží jímka na odpadní nebo dešťovou vodu? (chalupa, chata, apod.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7156,8 %56,8 %  
Ne5443,2 %43,2 %  

Graf

7. V případě, že byste uvažovali nad koupí plastové jímky na vodu. Kde byste hledali potřebné informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Webové stránky10382,4 %82,4 %  
Expertní názor z oboru stavebnictví75,6 %5,6 %  
Doporučení54 %4 %  
Sociální sítě43,2 %3,2 %  
Specializované obchody21,6 %1,6 %  
webové stránky, specializované obchody, expertní názor 10,8 %0,8 %  
Diskuzní fóra10,8 %0,8 %  
web + doporučení10,8 %0,8 %  
Dále spec. obchody, doporučení 10,8 %0,8 %  

Graf

8. Jaké služby jsou pro vás, při výběru plastové jímky, důležité? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena9576 %76 %  
Záruka4838,4 %38,4 %  
Individuální úpravy produktu4838,4 %38,4 %  
Použitý materiál4737,6 %37,6 %  
Dovoz zdarma4132,8 %32,8 %  
Konzultace3628,8 %28,8 %  
Kvalita21,6 %1,6 %  
odborná instalace10,8 %0,8 %  
dokumentace, postup instalace, 10,8 %0,8 %  
poměr cena - zboží a služby10,8 %0,8 %  
mix všeho uvedeného10,8 %0,8 %  
Dovoz10,8 %0,8 %  
nevím10,8 %0,8 %  
přiměřená kvalita a cena10,8 %0,8 %  
technické řešení10,8 %0,8 %  
poměr cena/výkon10,8 %0,8 %  
Splnění požadovaných vlastností10,8 %0,8 %  

Graf

9. je pro vás při výběru plastové jímky důležité jméno společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10382,4 %82,4 %  
Ano2217,6 %17,6 %  

Graf

10. v případě, že ne. Který argument vás přesvědčí o koupi ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Recenze z řad zákazníků5846,4 %46,4 %  
Cena3729,6 %29,6 %  
Doporučení od stavební firmy1411,2 %11,2 %  
odpověděla jsem v předešlé otázce ano10,8 %0,8 %  
cena, recenze, doporučení10,8 %0,8 %  
viz. otazka c 810,8 %0,8 %  
přístup10,8 %0,8 %  
pocit10,8 %0,8 %  
velikost a tvar jímky10,8 %0,8 %  
Cena a doprava 10,8 %0,8 %  
Komunikace s dodavatelem10,8 %0,8 %  
kvalita zpracování, funkční detaily10,8 %0,8 %  
odborná konzultace s technikem10,8 %0,8 %  
jedno s druhým10,8 %0,8 %  
podle www stránek (důvěryhodnost)10,8 %0,8 %  
doporučení, konzultace, cena10,8 %0,8 %  
poměr cena/výkon10,8 %0,8 %  
Doporučení nezávislé odborné osoby, recenze, porovnání různých výrobců10,8 %0,8 %  
viz. bod 810,8 %0,8 %  

Graf

11. Znáte firmy, které dodávají plastové jímky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 12, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6955,2 %55,2 %  
Ano5644,8 %44,8 %  

Graf

12. Napište prosím které:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

AB plast a spousta jiných

Aquasep, Ronn,Aco,

Asio

Asio, Plastic box, Biowa, Ideal plast, ...

bazenplast Bělá pod Bezdězem

bazenplast, a+m

Bokr, Plasticbox

Bresco, One pool

Bresco, Plastic box

co si najdu na webu

Cplastik ekoplast ajine

ebama, ASIO

EKO Pardubice, Plastic Box

eko sum- Polsko

Ekocis

Ekosic

fortex, bencopo

je jich mnoho, v okolí např. Sineko plast, Jurek

jimky-plast.cz, betonovazumpa.cz

Karel Peterka Rozseč Sekerka Jevíčko VH TECH Košeca

levnejimky, plast-jimka, plasticbox,sineko, poolone

Ne. Také jsem je musel hledat sám ...

není důležité

nepamatuji si jméno ale jsou z Lodějnic a Berouna

nevybavím si

neznám jména, ale při výběru septiku jsem se seznámila s jejich produktovou nabídkou

Plastic box a další na internetu

PLASTIC BOX ŠPAČEK PLAST

Plastic box

Plastic Box

PLASTIC BOX

plastic box

PLASTIC BOX

plastic box

Plastic box :-)

Plastic box cz Syneko

PLASTIC BOX CZ

PLASTIC BOX CZ, špaček plast, poolone, kellner, mirosep

PlasticBox

PlasticBox

Plasticbox

Plasticbox

plasticbox

plasticbox cz, bresco, Asio, Kellner, Spacek plast, aquasep, Mirosep

PlasticBox, Ekocis, Sineko, Gluc, ...

plasticbox.cz

Plastik -Box , CRISTALL

Plastik Box Aquatech

PS Plast, Kellner CZ, Plasticbox, Plasty Kobylí

separa,ekonomitoršpačekplast,mirosep,reoamos

Spacek Plast

Špaček plast

Špaček, Unisort, Monika Špičáková, Hellstein, ...

TSH

xxx

xxxx

žumpasmrad

13. Při výběru plastové jímky bych se spoléhal na

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sám na sebe5947,2 %47,2 %  
Odborníka4939,2 %39,2 %  
Známého, přítele1612,8 %12,8 %  
Nechal bych se ovlivnit reklamou10,8 %0,8 %  

Graf

14. Znáte společnost Plastic Box?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6753,6 %53,6 %  
Ne5846,4 %46,4 %  

Graf

15. Napište prosím seznam produktů, které víte, že vyrábějí.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

čerpadla,bazény,jímky,septiky,nádrže,-na deštovou a odpadní vodu,oleje,benzín

ČOV, jímky, žumpy, septiky, ...

Hledal jsem pro známou k RD Jimku s dopravou, nic víc

Jímka na dešťovou vodu

jimka, zumpa, nadoby na vodu, bazeny

JÍMKY

Jímky

Jimky

jímky

jímky

Jimky

Jímky , septiky , vodoměrné šachty

jímky ,šachty,žumpy

jímky ,žumpy septiky

jímky a nádrže.

jímky a septiky

Jímky na dešťovou vodu, septiky

Jimky septiky žumpy

jímky žumpy

Jímky žumpy vodomerne šachty

jímky, čov

jímky, nádrže

jímky, retifikační nádoby, septiky

jímky, septiky

Jímky, septiky

JÍMKY, SEPTIKY, ČISTÍRNY ODPADNÍCH VOD

Jímky, septiky, nádrže

jímky, septiky, nádrže

jímky, septiky, nádrže na dešťovou vodu, na pitnou vodu, ČOV,

jímky, septiky, retenční nádrže, čov

jímky, žumpy

Jímky, žumpy, nádrže

jímky, žumpy, nádrže (na vodu pitnou, dešťovou i odpadní), šachty, lapače nečistot, zemní filtry

jímky, žumpy, nádrže na vodu, bazény

Jímky, žumpy, septiky

jímky,septiky nádrže

Mám nádrž na dešťovou vodu

Nadrze na destovou vodu

nádrže na dešťovou vodu

nádrže na dešťovou-užitkovou vodu,Čistírny odpadních vod - ČOV,Nádrže na pitnou vodu Hranaté jímky - žumpy, jímky na dešťovou-užitkovou vodu,Nadzemní nádrže,Vodoměrné šachty

nádrže na vodu

Nádrže, bazény, filtry

nádrže, jímky, septiky, filtry

nádrže, jímky, septiky, pískové filtry, bazény

Plastic Box

plastove jimky

plastové jímky

plastové jímky, septiky, šachty, ČOV, bazény

Plastové jímky, Vodoměrné šachty

plastove nadrze, jimky, septiky, čov, bazeny, piskove filtry ..

plastové nádrže

plastové nádrže, bazény, ČOV,

plastové samonosné retenční jímky

plastové žumpy, nádrže,...

Retenční nádrže

RETENČNÍ NÁDRŽE, SEPTIKY, ŽUMPY, ČISTÍRNY

Různé plastové jímky.

různé typy jímek a septiků, barely na vodu

septiky

Septiky, jímky a nádrže na vodu.

septiky, jímky, čističky, vodoměrky

Sortiment, který jsem potřeboval ...

xxxxxx

zemní filtr, záchyt. jímku

žumpy , jímky na dešťovou vodu různých velikostí a tvaru /obetonbované nebo s v ýstuží proti prolomení/ vodoměrné šachty

žumpy, septiky

žumpy, septiky, nádrže na vodu atd.

16. Podívejte se prosím na následující odkaz (www.plasticbox.cz). Napište prosím první reakci na vzhled stránek, která vás napadne.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

...

Celkem důvěryhodné

Dobrá

dobrá - kvalitní

dobrý

Docela dost obrázků už na první stránce s možností koupě, rovnou e-shop.

dostačující

Horní menu standard, levé menu přehledné, košík vpravo nahoře, okno pro vyhledávání nestandardně vlvo (čekal bych jej vpravo), střední prostror bez reklamy - novinky (škoda - moderní stránky vužívají tento prostor lépe), v pravé části doporučené produkty, O nás => chybí adresa. Ostatní linky perfektní (sem-tam je v textu překlep): návod na instalaci, odpovědi na dotazy, srozumitelné obchodní podmínky, cena - na první pohled není zřejmé, zda je to bez DPH, nebo s DPH... Technické informace jsou perfektní - během objednání možnost upřesnění parametrů + dokonce přiložit vlastní nákres! Využil jsem i telefonní konzultaci - před objednáním (velmi důležitý okamžik pro rozhodnutí), během výroby (byli velmi ochotní změnit cokoli), po dodání (byli ochotní udělat dodatečné úpravy na místě - nakonec nebylo potřeba). Jsem rád, že jsem si tuto firmu vloni vybral za dodavatele jímky. Vše bez nejmenších problémů, jsem spokojený zákazník - jímka přežila první mírnou zimu.

je přehledná

jednoduché, "střízlivé"

jednoduché, ale dostatečně přehledné, dobrý popis výrobků

jednoduché, přehledné

jednoduché, přehledné, trochu amatérské což značí úsporu na výdajích za webmastera a tedy i předpoklad nízkých nákladů a tím i nízkých prodejních cen.

Jsou velice jedoduše upravéné, nic extra náročného. Každopádně je to dostačující pro každého.

klasika

moc informací najednou

Nepřehledná v začátku - musím se moc soustředit. Já ale nejsem kompetentní k takovému popsuzování - nejsem specialista na počítač

Nevím

nevím

nic

nic moc

Normální

nuda

Obyčejné.

ok

OK

OK

ok

ok

Ok, solídne

Pěkné

pekne sladeni barev, průměrné stránky, byla by vhodná modernizace

plastové nádrže

Prehledne

prehledne, hezke

Pro mě dobrý.

pro me prehledne stranky, produkty setrideny vcetne cen a technickych informaci

Přehledná

Přehledné

přehledné

přehledné

přehledné

Přehledné

přehledné

přehledné

přehledné a jednoduché

přehledné, funkční

přehledné, jednoduché

přehledné, srozumitelné

přehledné, technické, spíš pro muže.

Přehlednost nabídky

přehlednost stránek, líbí se mi vzhled

srozumitelné, přehledné

standardní vzhled

Standartní , důvěryhodná stránka , vizuální provedení v normě

Stránky znám, žádné zvláštní pocity ve mně nevyvolávají. Na první pohled běžná webová stránka

široký výběr výrobků

Technický vzhled. Slovenské slovo na titulní straně...ponuka.

trochu eucelené

trošku smutně

ucelené a přehledné stránky, příjemný vzhled bez zbytečných reklam

V celku přehledný

v pohodě, standard

v pořádku

Vše na vodu různého tvaru

Výborný

17. Jsou informace na webových stránkách dostačující pro výběr a koupi plastové jímky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Rozhodně ano vs. Rozhodně ne1-2-3-4-5-6-71.8510.873

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Zaznamenali jste tzv. PPC reklamu (placené odkazy ve vyhledávačích, na sociálních sítích, …) na společnost Plastic Box?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5785,07 %45,6 %  
Ano1014,93 %8 %  

Graf

19. Plastic Box nabízí zdarma službu, kdy se produkty upraví zákazníkům na míru. Byl by pro vás tento argument silný v rozhodovacím procesu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Rozhodně ano vs. Rozhodně ne1-2-3-4-5-6-72.0752.457

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Zde vidíte obrázek, kde lze vidět kategorie produktů společnosti. Je pro vás toto rozložení kategorií přehledné a jasně zřetelné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Rozhodně ano vs. Rozhodně ne1-2-3-4-5-6-71.4930.996

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

21. Součástí stránek je i propracovaný e-shop, v kterém si můžete navolit doplňky a umístění (přítok, odtok, výšku komínku). V případě, že byste uvažovali nad koupí jímky na vodu. Uvažovali byste nad koupí pomocí tohoto e-shopu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Rozhodně ano vs. Rozhodně ne1-2-3-4-5-6-71.6871.469

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

22. Je pro vás, v komunikaci s dodavatelem, nutností telefonický hovor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3552,24 %28 %  
Ano3247,76 %25,6 %  

Graf

23. Jste zákazníci společnosti Plastic Box?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 24, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5886,57 %46,4 %  
Ne913,43 %7,2 %  

Graf

24. Byli jste spokojení s komunikací ze strany společnosti? (telefon, email, osobní schůzky, …)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Zcela spokojenný vs. Zcela nespokojený1-2-3-4-5-6-71.6031.377

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

25. Doporučili byste společnost Plastic Box dalším zájemcům?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Rozhodně ano vs. Rozhodně ne1-2-3-4-5-6-71.50.905

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

26. Proběhla ze strany společnosti snaha o komunikaci i po dokončení objednávky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3967,24 %31,2 %  
Ano1932,76 %15,2 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vlašínová, R.Komunikační strategie společnosti Plastic Box - Diplomová práce (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://komunikacni-strategie-spolec.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.