Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikační strategie Vysoké školy ekonomické v Praze s uchazeči o studium

Komunikační strategie Vysoké školy ekonomické v Praze s uchazeči o studium

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Yulia Shabalina
Šetření:19. 04. 2015 - 26. 04. 2015
Počet respondentů:155
Počet otázek (max/průměr):23 / 20.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:78 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená respondentko, vážený respondente,  

dovolte mě obrátit se na Vás s prosbou o vyplnění tohoto dotazníku, jehož cílem je vylepšení komunikační strategie VŠE s uchazeči o studium. 
Tento průzkum je součástí mé bakalářské práce. 

Předem děkuju za Váš čas a vyplnění tohoto dotazníku. 
Studentka 3. ročníku FPH VŠE, Shabalina Yulia

Odpovědi respondentů

1. Jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11674,84 %74,84 %  
muž3925,16 %25,16 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3012379,35 %79,35 %  
15-203220,65 %20,65 %  

Graf

3. Jste v současné době studentem/kou

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoké školy ekonomické v Praze13788,39 %88,39 %  
vysoké školy/ univerzity138,39 %8,39 %  
nestuduji21,29 %1,29 %  
střední odborné školy (akademie, umělecké, průmyslové, atd.)21,29 %1,29 %  
gymnázia10,65 %0,65 %  

Graf

4. Který ročník studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3.ročník studia7045,16 %45,16 %  
1.ročník studia2717,42 %17,42 %  
2.ročník studia2214,19 %14,19 %  
4.ročník studia2012,9 %12,9 %  
5.ročník studia149,03 %9,03 %  
nestuduji21,29 %1,29 %  

Graf

5. Pokud jste studentem/tkou Vysoké školy ekonomické v Praze, kterou fakultu studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fakultu Podnikohospodářskou4931,61 %31,61 %  
Fakultu mezinárodních vztahů3824,52 %24,52 %  
Fakultu financí a účetnictví2012,9 %12,9 %  
nejsem studentem/kou Vysoké školy ekonomické v Praze1710,97 %10,97 %  
Fakultu informatiky a statistiky1710,97 %10,97 %  
Národohospodářskou fakultu149,03 %9,03 %  

Graf

6. Jaký factor byl pro Vás nejdůležitější při výběru vysoké školy/univerzity? (zaškrtněte maximálně tři varianty)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita studia9360 %60 %  
známost univerzity/vysoké školy v ČR6944,52 %44,52 %  
možnost získání práce po ukončení studia6541,94 %41,94 %  
prestiž5837,42 %37,42 %  
lokalita školy4931,61 %31,61 %  
známost univerzity/vysoké školy ve světe2415,48 %15,48 %  
školné106,45 %6,45 %  
bodové kritérium u přijímacích zkoušek74,52 %4,52 %  
obor31,94 %1,94 %  
studijní obor21,29 %1,29 %  
možnost ubytování (např. kolej)21,29 %1,29 %  
statni vysoka skola10,65 %0,65 %  
tento obor me bavi10,65 %0,65 %  
mesto Praha10,65 %0,65 %  
scia10,65 %0,65 %  
co nejdal od domova10,65 %0,65 %  
jednoduchost školy10,65 %0,65 %  
hlavně obor, který mě zajímá a baví10,65 %0,65 %  
vyhovující obor10,65 %0,65 %  
Chtela jsem studovat ekonomku10,65 %0,65 %  
Vyhovující studijní obor10,65 %0,65 %  
Výběr oborů10,65 %0,65 %  
náhoda okolností10,65 %0,65 %  
najít obor, který jsem chtěla studovat (účetnictví)10,65 %0,65 %  
výuka čínštiny10,65 %0,65 %  
studovaný obor10,65 %0,65 %  
stipendium10,65 %0,65 %  
Word of Mouth10,65 %0,65 %  

Graf

7. Jakých propagačních akcí jste se zúčastnil/a při výběru vysoké školy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezúčastnil/a jsem se žádné akce5535,48 %35,48 %  
den otevřených dveří5233,55 %33,55 %  
přípravné kurzy (např. na přijímací zkoušky)1912,26 %12,26 %  
veletrh pomaturitního vzdělávání Gaudeamus v lednu v Praze1811,61 %11,61 %  
Gaudeamus Brno42,58 %2,58 %  
den otevřených dveří + přípravné kurzy (např. na přijímací zkoušky)10,65 %0,65 %  
+ pripravne kurzy, tady by bylo lepsi mit moznost vice zaskrtnout10,65 %0,65 %  
veletrh pomaturitního vzdělávání Gaudeamus v únoru v Praze10,65 %0,65 %  
Gaudeamus v Brně a den otevřených dveří10,65 %0,65 %  
Gaudeamus v Brně10,65 %0,65 %  
veltrh vysokých škol v Bratislave10,65 %0,65 %  
proč je možné zvolit pouze jednu akci10,65 %0,65 %  

Graf

8. Jste-li studentem/kou Vysoké školy ekonomické v Praze, kde jste se dozvěděl/a o možnosti studia na této škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých/ rodičů/ přátel9863,23 %63,23 %  
na webu VŠE5938,06 %38,06 %  
od pedagogů na střední škole3120 %20 %  
během přípravných kurzů (např. na přijímací zkoušky)1811,61 %11,61 %  
v rámci Dne notevřených dveří VŠE1811,61 %11,61 %  
na veletrhu Gaudeamus138,39 %8,39 %  
nejsem studentkou VŠE21,29 %1,29 %  
v ten okamžik, kdy jsem zjistil, že VŠE existuje (fakt si ten zázračný okamžik nepamatuji) 10,65 %0,65 %  
v katalogu univerzit10,65 %0,65 %  
"Jste-li" "povinná"?10,65 %0,65 %  
Studovala jsem na VSE jako vymeny student v roce 200810,65 %0,65 %  
Nejsem10,65 %0,65 %  
nestuduji10,65 %0,65 %  

Graf

9. Chtěl/a byste mít možnost zúčastnit se akce "Jak přežít na VŠE?", na které byste mohl/a komunikovat se studenty třetího ročníku VŠE ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6541,94 %41,94 %  
ne4629,68 %29,68 %  
nevím4428,39 %28,39 %  

Graf

10. Co byste od této akce očekával/a? (prosím, uveďte)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic34,29 %1,94 %  
nevím34,29 %1,94 %  
Tipy22,86 %1,29 %  
Rady22,86 %1,29 %  
Netuším22,86 %1,29 %  
Praktickou informaci ohledně studia, předmětu, plánu studia a tak dále.11,43 %0,65 %  
nejake zkusenosti od 3. rocniku 11,43 %0,65 %  
nějaké tipy od studentů 3. ročnika11,43 %0,65 %  
Užitečné poradenství11,43 %0,65 %  
jak to na škole chodí11,43 %0,65 %  
ostatní odpovědi Info o tom, jak to na škole chodí, jak to je se známkováním, jak funguje ISIS, jak funguje kreditový systém, knihovna apod.
Rady, jak přežít do třetího semstru.
Většina věcí o studiu na VŠE se nedá sdělit, dokud si tím neprojdete sami tak stejně netušíte co to obnáší a jak je možné to zvládnout.
porady na zkousky, statnice atd.
Získat užitečné typy a rady, které by mohy pomoct uchazečům, které nikde na internetu nevyčtou
tipy, jak si vhodně sestavit rozvrh (třeba bych ocenila, kdyby mi někdo řekl, že se radši nemám řídit podle doporučeného plánu), praktické rady do studia, něco, co nenajdu v oficiálním průvodci, ale měla bych to vědět...
Dozvěděla bych se praktické věci - jak se orientovat ve škole, kde je jaká menza. Jak to chodí u zkoušek atd
naky hrozny historky urcite
jelikož jsem ve třetím ročníku, tak bych spíš byla na pozici rádce :))
Setkání s zajímavé lidi
užitočné rady od skúsených študentov
Rady a tipy "pro přežití"
Rady a typy jak si nejlépe zpříjemnit studium a zkrátit dobu nutnou na přípravu na testy / zkoušky
tipy, jak se vyporadat s urcitymi predmety, jak se chovat k urcitym ucitelum, jak to chodi na studijnim a moznosti mimiskolnich aktivit napriklad
Rady, tipy, názory
Rady a tipy od studentů, jak oni studium zvládají
předání zkušeností, rady
pivo
Rady, tipy, povzbuzení, nabídka případné pomoci, kontakt na vyšší ročníky,...
Praktické rady o tom, jak to chodí
nerozumím tomu, co to je za akci.. akce pro prijate studenty, kterym radi starsi kolegove?
Seznámení se spolužáky
užitečné informace; tipy, na co se zaměřit a do čeho se zapojit
vysvětlení funkcí a orientace na ISISu, všeho, co se kreditových poukázek a kreditů týče, ubytování a systém podávání přihlášek a systém přidělování ubytování a celkově všechno, co prvák potřebuje vědět a znát při prvních měsících studia
Tipy na předměty, systém fungování kreditů atd.
Zjištění nějakých užitečných rad či triků, jak co nejlépe zvládnout studium, případně poradit, jaké předměty se nejvíce hodí v praxi.
rady a tipy jak na co, co se týče předmětů a učitelů. jak se učit. na co si dát pozor, co nepodcenit.
Informace o zkouškách a studiu celkově
třeba informace o všech učitelích
Info jak prezit vse
nevim, nezajima me to
Užitečné informace
Názory nejen studentů, kteří studují bez problémů, ale hlavně těch, kteří opravdu "přežívají" a bojují o setrvání na VŠE a neprochází studijem se samými 1 :).
získání rad a zkušeností ohledně studia
popravdě zřejmě nic zavratného, facebookový skupiny na info stačí
Tipy a rady studentů, jak projít studiem bez problémů, na co si dát pozor.
Zjistit, jak je to baví, zajímavé předměty, kterým vyučujícím je lepší se vyhnout
nejaké tipy a triky ako prežiť :D
lepsi vysvetleni kreditoveho hodniceni, a celkove spis obecne veci, ktere jsou normalne slozite k sehnani
jaj vidi studenti VSE
Rada bych dozvěděla víc zkušeností
zkušenosti a doporučení od studentů
zkušenosti, rady, tipy, triky
rady ohledně příštích předmětů
pomoc s tim jak se dostat na vse a studovat
zjednodušení všech mnoha variant
nějaké tipy, jak na zkoušky, jak pracovat s isisem, kde kupovat učebnice, na co je naopak nekupovat apod.
živou debatu o zkušenostech se školou, zastoupení ze všech fakult, absolventy školy
Rady jak se připravovat během studia, příprava na testy, které předměty je vhodné si vzít první rok
Pohled na studium očima vděčných studentů, kteří studují z ryzího zájmu o danou problematiku
nastínění, co opravdu od studia očekávat - reálně, z pohledu studentů
tipy a rady, jak nejefektivněji studovat
Zakusmy, pohodli, informace o zkouškach a vstupních testu.
5375,71 %34,19 % 

Graf

11. Chtěl/a byste mít možnost zúčasnit se akce "Staň se studentem VŠE na jeden den", při výběru vysoké školy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8454,19 %54,19 %  
ne3925,16 %25,16 %  
nevím3220,65 %20,65 %  

Graf

12. Co byste od této akce očekával/a? (prosím, uveďte)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic46,25 %2,58 %  
nevim46,25 %2,58 %  
Prezit den ve skole , pobavit s prednasejicimi . 11,56 %0,65 %  
chtela bych se zucasnit nejake zkusebni lekce nebo nejakeho cviceni behem akce11,56 %0,65 %  
zajímavé přednášky, seznámení se studenty a prohlídka budovy 11,56 %0,65 %  
Seznámit se s atmosférou univerzity11,56 %0,65 %  
Seznámení se s prostředím školy a zjištění, zda mi vyhovuje, nebo ne11,56 %0,65 %  
Dozvěděl bych se, jak to na té škole asi tak funguje.11,56 %0,65 %  
Za jeden den shlédnete divadýlko, ne reálný život na vysoké škole11,56 %0,65 %  
Nic, uz jsem studentkou11,56 %0,65 %  
ostatní odpovědi hlubší pohled do organizace výuky a celkového chodu školy
navstivit prednasky a cviceni spolu se studentami.
seznameni s prostredim, zucastneni se nejzakladnejsiho predmetu(skoly/fakulty), ktery by dal uchazecum prehled o studiu
zkusit si, jak vypadá den na vysoké škole, jaká je ve škole atmosféra, jací jsou učitelé
poznat jak to na te skole chodi
poznat prostředí, do čeho člověk jde
Provedeni po skole, ukazka nejake prednasky z fakulty na kterou se hlasim, vysvetleni jak to chodi od starsich studentu.
ukážku systému výučby, testovania a pod.
Představa o tom jak studium probíhá
Jak to na VŠE chodí (přednášky, cvičení, možnost stravování, posezení...)
Prožil bych si jeden den na vysoké škole na přednáškách,nemám konkrétní představu
moznost zucastnit se prednasky a cviceni, a ukazani vysokoskolskeho zivota celkove, jak to chodi bezne
Abych si představil, jak to na Vysoké chodí
Zkusit si, jak vypadá den na této VŠ, informace o možnostech školních i mimoškolních aktivit, více poznat školu zevnitř.
udělat si vlastní názor na studium na této škole
chlebíčky
udělat si obrázek o formě výuky
Získat lepší představu o tom, jak studium na VŠE funguje, jak vypadají cvičení a přednášky
.
ukázku jak to na vše chodí
viděl bych, jak vypadá studentský den, co vše to obnáší
Systém fugnování vysoké školy, okouknutí prostředí a atmosféry
co obnáší studium na dané fakultě, stručný obsah předmětů povinných a o co v nich kde, jakou jazykovou úroveň potřebuji.
Zkusebni den
prohlednout si skolu, zazit so vyuku; poznat system
Ze se dozvim jak to na te skole chodi
Jak fungují zkoušky, jak vypadají přednášky a cvika
prohlídku areálu školu a vyslechnutí zajímavé přednášky či cvičení
Ako vyzerá bežný deň študenta, možnosti čo v škole využiť.
Možnost absolvovat některou přednášku, projít si školu.
ukážku bežného študentského dňa
vyzkoušení si statusu studenta VŠE
vzhledem k tomu, že je každý den i semestr úplně jiný, tak si nemyslím, že by to nějak výrazně pomohlo
-
vyzkouším si, jaké to je chodit na přednášky, jaké je prostředí školy apod
kde co je, co můžete se učit
Dozvěděla bych se mnoho užitečných informací, který mi můžou v budoucnu ulehčit působení na této škole a na které bych postupně přišla za mnohem delší čas.
provedení po škole, přehled o aulách, učebnách, stylu výuky
účast na vybrané přednášce a cvičení
to samé
Možnost zajít si na několik přednášek a cvičení
Seznámení s prostory školy, s běžným dnem studenta na VŠE
zkusit si to vše
možnost podávat se na nějaké přednášky, vyzkoušet menzu, poznat další studenty VŠE
že se stanu studentem VŠE, budu chodit na přednášky, cvičení, do menzy
Seznámení se s prostředím a stylem výuky
Vyzkoušet si, co obnáší studovat na VŠE.
Koblihy, informace a motivační prezentaci
4875 %30,97 % 

Graf

13. Znáte logo Vysoké školy ekonomické v Praze?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14996,13 %96,13 %  
ne63,87 %3,87 %  

Graf

14. Líbí se Vám logo Vysoké školy ekonomické v Praze?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11574,19 %74,19 %  
nevím2818,06 %18,06 %  
ne127,74 %7,74 %  

Graf

15. Pokud se Vám nelíbí logo Vysoké školy ekonomické v Praze, prosím uveďte proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
-211,11 %1,29 %  
nic15,56 %0,65 %  
Je příliš jednoduché a není výrazné15,56 %0,65 %  
obyčejné, bez nápadu15,56 %0,65 %  
Nevím 15,56 %0,65 %  
V jednoduchosti je krása, jsem spokojen15,56 %0,65 %  
Zastaralé, bez nápadu, připomíná minulý režim15,56 %0,65 %  
zastaralé, nehezký font, zaměnitelné, celkově graficky špatné15,56 %0,65 %  
myslím si, že není tak poutavé, když ho srovnám s ostatním VŠ a Univerzitami nejen v ČR, ale i v Evropě, vypadá jako obyčejné razítko15,56 %0,65 %  
Jasně rozeznatelné od ostatních škol15,56 %0,65 %  
ostatní odpovědi příliš jednoduché
Je normální
Líbí se mi.
zastaralé, chce to inovaci
Není originální
líbí se mi
nic moc
738,89 %4,52 % 

Graf

16. Jaké propagační předměty Vysoké školy ekonomické v Praze byste uvítal/a a pořídil/a pro sebe nebo pro své známé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svetr (mikina)8252,9 %52,9 %  
hrnek5938,06 %38,06 %  
láhev na vodu4730,32 %30,32 %  
kryt na mobil2113,55 %13,55 %  
žádný53,23 %3,23 %  
propiska 21,29 %1,29 %  
tužky, triko10,65 %0,65 %  
triko10,65 %0,65 %  
nic, vysoká škola není pro parádu 10,65 %0,65 %  
přívěšek na klíče10,65 %0,65 %  
taška10,65 %0,65 %  
přívěsek na klíče, propiska10,65 %0,65 %  
tusky kupuji pravidelne :)10,65 %0,65 %  
Žádný propagační materiály nepotřebuji,max propiska, která už je.10,65 %0,65 %  
tricko na pamatku10,65 %0,65 %  
Tričko, kryt na mobil, by šel jen na nějaké... A placky (na připnutí), Vlastní sešity s logem VŠE, Nějaký hezký přívěsek na klíče.10,65 %0,65 %  
odznáčky, přívěsky na klíče, samolepky, propisky10,65 %0,65 %  
pivo10,65 %0,65 %  
Flashdisk10,65 %0,65 %  
hezké tričko (ne to současné)10,65 %0,65 %  
sešity, tužky, školní pomůcky10,65 %0,65 %  
flashka, propiska10,65 %0,65 %  
tuzku/propisku10,65 %0,65 %  
propisku10,65 %0,65 %  
nic, pokud se nejedná o světoznamou univerzitu, přijde mi to trapné10,65 %0,65 %  
tence píšící nerozmazávající propisky10,65 %0,65 %  
nic10,65 %0,65 %  
desky, psací potřeby10,65 %0,65 %  
Koblihu, USB a Starter KIT (baliče se všemi potřebnými informacemi)10,65 %0,65 %  

Graf

17. Navštěvujete webové stránky Vysoké školy ekonomické v Praze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas9661,94 %61,94 %  
ano, často4830,97 %30,97 %  
ne117,1 %7,1 %  

Graf

18. Vyhovují Vám současné webové stránky Vysoké školy ekonomické v Praze?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10970,32 %70,32 %  
ne4629,68 %29,68 %  

Graf

19. Co byste na webových stránkách Vysoké školy ekonomické v Praze změnil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design webu5837,42 %37,42 %  
přidal/a bych stránku s odkazy na sociální sítě univerzity5736,77 %36,77 %  
přidal/a bych stránku s publikací o univerzitě v mediích2616,77 %16,77 %  
nic74,52 %4,52 %  
přehlednost42,58 %2,58 %  
nevím42,58 %2,58 %  
automatické zasílaní na ISIS informací o rektorském či dekanském dni10,65 %0,65 %  
neprehledne usporadani10,65 %0,65 %  
to je ale blbe udelanej dotaznik10,65 %0,65 %  
je to ok10,65 %0,65 %  
Vetsi organizace informaci, nekdy je problem neco najit10,65 %0,65 %  
nekdy je dost tezky najit to co hledas. Treba rozvrhy a jine nejnutnejsi veci10,65 %0,65 %  
nic mě nenapadá10,65 %0,65 %  
prehlednost, lepsi prezentaci skoly10,65 %0,65 %  
větší a přehlednější menu10,65 %0,65 %  
co treba nic?10,65 %0,65 %  
zlepsit prehlednost10,65 %0,65 %  
viac prehľadnejšiu stránku10,65 %0,65 %  
Zvýšil bych přehlednost.10,65 %0,65 %  
Občas mi dává zabrat, abych se zorientoval a našel to, co hledám10,65 %0,65 %  
aby byly lépe přehledné, některé informace se na nich pro mě těžko vyhledávají10,65 %0,65 %  
jsou nepřehledný, dlouho mi trvá než najdu, co potřebuji10,65 %0,65 %  
Stránky mi přijdou nepřehledné10,65 %0,65 %  
jsem spokojen10,65 %0,65 %  
celkově udělat web více přehlednější a třeba i barevnější...nyní vypadá nudně a některé informace se špatně dohledávají a některé úplně zapadnou a jsou nevýrazné10,65 %0,65 %  
Lepší rozdělení kategorií10,65 %0,65 %  
Zadne zmeny 10,65 %0,65 %  
vylepsit vyhledavani na strankach skoly10,65 %0,65 %  
pruhlednost10,65 %0,65 %  
..10,65 %0,65 %  
větší přehlednost10,65 %0,65 %  
Občas mám problém najít tam některé věci, takže to musím dělat přes google, proto bych ocenila lepší způsob hledání informací.10,65 %0,65 %  
zpřehlednit stránky10,65 %0,65 %  
zjednodušení a zjednoznačnění10,65 %0,65 %  
jak psát bakalářskou práci10,65 %0,65 %  
stránky některých fakult jsou méně přehlednější než ostatních fakult10,65 %0,65 %  

Graf

20. Pokud Vysoká škola ekonomická v Praze bude mít svou oficiální stránku v Instagramu, budete ji sledovat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7246,45 %46,45 %  
ano4629,68 %29,68 %  
nevím3723,87 %23,87 %  

Graf

21. Chtěli byste, aby Vaše fotky byly zveřejněny na oficiální stránce Vysoké školy ekonomické v Praze v Instgramu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10165,16 %65,16 %  
nevím3321,29 %21,29 %  
ano2113,55 %13,55 %  

Graf

22. Budete mít zájem sledovat Twitter rektora Vysoké školy ekonomické v Praze?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7649,03 %49,03 %  
ano4428,39 %28,39 %  
nevím3522,58 %22,58 %  

Graf

23. Měli byste zájem číst "Blog s profesorem VŠE"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7145,81 %45,81 %  
nevím4629,68 %29,68 %  
ne3824,52 %24,52 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jakých propagačních akcí jste se zúčastnil/a při výběru vysoké školy?

  • odpověď den otevřených dveří:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v rámci Dne notevřených dveří VŠE na otázku 8. Jste-li studentem/kou Vysoké školy ekonomické v Praze, kde jste se dozvěděl/a o možnosti studia na této škole?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste žena nebo muž?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Jste v současné době studentem/kou

4. Který ročník studujete?

5. Pokud jste studentem/tkou Vysoké školy ekonomické v Praze, kterou fakultu studujete?

6. Jaký factor byl pro Vás nejdůležitější při výběru vysoké školy/univerzity? (zaškrtněte maximálně tři varianty)

7. Jakých propagačních akcí jste se zúčastnil/a při výběru vysoké školy?

8. Jste-li studentem/kou Vysoké školy ekonomické v Praze, kde jste se dozvěděl/a o možnosti studia na této škole?

9. Chtěl/a byste mít možnost zúčastnit se akce "Jak přežít na VŠE?", na které byste mohl/a komunikovat se studenty třetího ročníku VŠE ?

11. Chtěl/a byste mít možnost zúčasnit se akce "Staň se studentem VŠE na jeden den", při výběru vysoké školy?

13. Znáte logo Vysoké školy ekonomické v Praze?

14. Líbí se Vám logo Vysoké školy ekonomické v Praze?

16. Jaké propagační předměty Vysoké školy ekonomické v Praze byste uvítal/a a pořídil/a pro sebe nebo pro své známé?

17. Navštěvujete webové stránky Vysoké školy ekonomické v Praze?

18. Vyhovují Vám současné webové stránky Vysoké školy ekonomické v Praze?

19. Co byste na webových stránkách Vysoké školy ekonomické v Praze změnil/a?

20. Pokud Vysoká škola ekonomická v Praze bude mít svou oficiální stránku v Instagramu, budete ji sledovat?

21. Chtěli byste, aby Vaše fotky byly zveřejněny na oficiální stránce Vysoké školy ekonomické v Praze v Instgramu?

22. Budete mít zájem sledovat Twitter rektora Vysoké školy ekonomické v Praze?

23. Měli byste zájem číst "Blog s profesorem VŠE"?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste žena nebo muž?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Jste v současné době studentem/kou

4. Který ročník studujete?

5. Pokud jste studentem/tkou Vysoké školy ekonomické v Praze, kterou fakultu studujete?

6. Jaký factor byl pro Vás nejdůležitější při výběru vysoké školy/univerzity? (zaškrtněte maximálně tři varianty)

7. Jakých propagačních akcí jste se zúčastnil/a při výběru vysoké školy?

8. Jste-li studentem/kou Vysoké školy ekonomické v Praze, kde jste se dozvěděl/a o možnosti studia na této škole?

9. Chtěl/a byste mít možnost zúčastnit se akce "Jak přežít na VŠE?", na které byste mohl/a komunikovat se studenty třetího ročníku VŠE ?

11. Chtěl/a byste mít možnost zúčasnit se akce "Staň se studentem VŠE na jeden den", při výběru vysoké školy?

13. Znáte logo Vysoké školy ekonomické v Praze?

14. Líbí se Vám logo Vysoké školy ekonomické v Praze?

16. Jaké propagační předměty Vysoké školy ekonomické v Praze byste uvítal/a a pořídil/a pro sebe nebo pro své známé?

17. Navštěvujete webové stránky Vysoké školy ekonomické v Praze?

18. Vyhovují Vám současné webové stránky Vysoké školy ekonomické v Praze?

19. Co byste na webových stránkách Vysoké školy ekonomické v Praze změnil/a?

20. Pokud Vysoká škola ekonomická v Praze bude mít svou oficiální stránku v Instagramu, budete ji sledovat?

21. Chtěli byste, aby Vaše fotky byly zveřejněny na oficiální stránce Vysoké školy ekonomické v Praze v Instgramu?

22. Budete mít zájem sledovat Twitter rektora Vysoké školy ekonomické v Praze?

23. Měli byste zájem číst "Blog s profesorem VŠE"?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Shabalina, Y.Komunikační strategie Vysoké školy ekonomické v Praze s uchazeči o studium (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://komunikacni-strategie-vysoke.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.