Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Komunikační strategie módní značky

Komunikační strategie módní značky

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Čermáková
Šetření:22. 05. 2013 - 28. 05. 2013
Počet respondentů:206
Počet otázek (max/průměr):22 / 21.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který se týká komunikační strategie módní značky. Výsledky dotazníku budou hlavním výstupem praktické části mé bakalářské práce. Předem děkuji za Vaše odpovědi a čas strávený vyplněním tohoto anonymního dotazníku.

Zuzana Čermáková
studentka Vysoké školy ekonomické

Odpovědi respondentů

1. Sledujete reklamy na módu a obchody s oblečením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13063,11 %63,11 %  
Ne7636,89 %36,89 %  

Graf

2. Kde si nejčastěji všimnete reklamy na obchody s oblečením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Venkovní reklama (billboardy, plakáty, atd.)12359,71 %59,71 %  
Modní časopisy10249,51 %49,51 %  
Sociální sítě (Facebook, Twitter, atd.)8943,2 %43,2 %  
Televizní reklama4622,33 %22,33 %  
Nikde20,97 %0,97 %  
Internet, bannerová reklama10,49 %0,49 %  
odebírané newslettery10,49 %0,49 %  
blogy, interentové portály10,49 %0,49 %  
net10,49 %0,49 %  
reklama na internetu10,49 %0,49 %  
Internetové články10,49 %0,49 %  
vsechny vyse uvedene10,49 %0,49 %  
Reklamy se snažím ignorovat10,49 %0,49 %  
noviny10,49 %0,49 %  
Rozhlasová reklama10,49 %0,49 %  

Graf

3. Při nákupu oblečení je pro vás důležité ztotožnit se módní značkou – tedy s názory a postoji, které vyjadřuje.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13264,08 %64,08 %  
Ano6632,04 %32,04 %  
moc nad tim nepremejslim10,49 %0,49 %  
zajímá mě, kdo, kde a jak vyrábí zboží a kvalita materiálu 10,49 %0,49 %  
jak kdy10,49 %0,49 %  
neco mezi, jak kdy, jak u ktereho10,49 %0,49 %  
Je mi to jedno10,49 %0,49 %  
Nekoukám na "postoje" značky. Na co taky?10,49 %0,49 %  
někdy ano, jindy nakupuji impulzivně a je mi jedno, jaká to je značka10,49 %0,49 %  
Občas10,49 %0,49 %  

Graf

4. Jakou značku/ky oblečení nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
H&M136,31 %6,31 %  
Orsay73,4 %3,4 %  
Reserved62,91 %2,91 %  
Zara52,43 %2,43 %  
HM52,43 %2,43 %  
Promod41,94 %1,94 %  
ruzne41,94 %1,94 %  
CA41,94 %1,94 %  
žádnou31,46 %1,46 %  
New Yorker31,46 %1,46 %  
ostatní odpovědi Amisu
Camaieu
HaM
Nike
Baťa
adidas
H&M, Reserved, Pull&Bear, Bershka, Zara
Zara, Mango
Roxy, Billabong
nemam nejoblibenejsi znacku kterou bych preferovala a nejcasteji nakupovala
Camaieu, Lindex
desigual
HaM, CaA
Orsay, Guess, Adidas
Carhartt
volcom, circa, HM, reserved, vans
nemám specifickou značku
Reserved, Camaieu, Reebok
HM, Zara, Urban Outfitters, Asos, Topshop
H&M, Vans, Adidas, WESC
ceáčko
Nemám oblíbenou značku, spíše bych to definoval, jako můj oblíbený obchod s oblečením, kterým je Cropptown - prodávají plno značek oblečení.
T.M.Lewin, Hawes&Curtis
HM, C&A, Kenvelo, levné obchody
Reserved, H&M
Blend, H&M
C a A, H a M, F a F
hm, mango, bershka,
Nike, Ben Sherman, Fred Perry,..
Pull and bear, Zara
Orsay, Mango, Promod
orsay, zara, h&m
Hm, Ca, New Yorker, Gate
Orsey, Cameäu, C&A
Zara, Bershka, Reserved
Rip Curl
na značce mi až tak nezáleží, ale často H&M, New Yorker...
Puma
New Yorker, CA
H&M, Ann Christine, C&A, New Yorker
CaA. Promod, Zara
nakupuju v second handech
Abercrombie and Fitch
H and M, SMOG, NY, Angelo Litrico
F&F
massimo dutti
Celio, Primark, Marks & Spencer, Reserved, Kenvelo
sam, ca, hm, new yorker, intimmisimi
nemám žádnou značku kterou nakupuji nejvíc
nemam jednu konkretni znacku kterou kupuju nejcastejc
H&M, Orsay, Camaieu
vietnamskou
Atmosphere, Tommy Hilfiger
converse
H&M, Promod
nemám žádnou oblíbenou, ktrou bych kupoval nejčastěji
Disel
Gap
neřídím se značkami, kupuji si od různých, značka pro mne není rozhodujícím kritériem
Zara, HM, Guess
Zara, H&M, Promod, Pimkie
nakupujem v bershke, bon prix, new yorkeri..., ale neviem presne, aké značky to sú
Neznačkové věci
Jennyfer, Reserved, HM, New Yorker, Bershka
to co mi zrovna padne do oka
Zara Men
bershka, HM, mango, zara, stradivarius, promode, camaieu
Guess
Zara, Topshop
tally weil
C&A, Reserved, Orsay, Camaieu
Burton, Nike
HM, CA, FF
jedno
Quicksilver
tommy hilfiger
nezáleží
reebook
Resesrved
zara, kasha
fred perry, ralph lauren, zara
H&M, Tally Weill, Bershka, Adidas, Nike, Mango, Zara
Nemám oblíbenou značku
Phing Yun
Mango, Zara
už nevím
adidas, reserved, zara
reserved, mango, zara, bershka
salamon
Zara, Lacost
Bershka, Promond, Reserved, Pull&Bear
Nemám preferenci
n/a
Zara; Mango
HM, Zara
ZARA, Mango, H&M, Gant
Blažek, Pietro Filipi
Kenvelo
H&M,New Yorker,Orsay,Teranova,Nike
Blažek, M&S, Adidas, Mizuno
nemám vyhraněnou značku
Zara, mango, HM
skate
nemam jednu
žádnou, nakupuje manželka
nakupuji minimálně
new york,ann christine, kenvelo
Mango, Bershka, H&M, Orsay
mexx, jackpot
Bushman, Lidl
Tesco moda
Nemám nejčastější
Lindex
Neřečím c
infinite
levis
Gate
neřeším značku
Londsale
H and M
second hand
Reserved, HM
Nevím, nevybírám podle značky
Orsay, Roxy, Rafiki, Envy
tchibo, adidas
Sekáč.:D Když už jdu do "značkového" obchodu, bývá to Orsay, H&M...
noname
Quiksilver
Le Premier
terranova, croop town, c&a
Gate, New Yorker, H&M, C&A, Tacco
no name
hugo boss
reserved, mango
bershka
Nike SAM
H&M, Orsay, Reserverd, Zara
to je jedno, kupuju oblečení ne značku
camai
Việt Nam!
GATE, F&F, H&M, C&A
Marks & Spencer
Marks and Spencer
Criminal Damadge, Ann Christine, Abbey Dawn, ťamani
Takko, New yorker, C&A, H&M, Kik
15273,79 %73,79 % 

Graf

5. Znáte některou z následujících reklam?

a)       b)       c) 

 

d)       e)       f) 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádnou ze zobrazených reklam neznám.12962,62 %62,62 %  
a)6531,55 %31,55 %  
e)2110,19 %10,19 %  
c)209,71 %9,71 %  
d)188,74 %8,74 %  
b)178,25 %8,25 %  
f)125,83 %5,83 %  

Graf

6. Ke které společnosti/organizaci podle Vás výše zobrazené kampaně patří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
United Colors of Benetton10450,49 %50,49 %  
Světová zdravotnická organizace (WHO)8139,32 %39,32 %  
OSN (United Nations)178,25 %8,25 %  
Diesel41,94 %1,94 %  

Graf

7. Jak byste charakterizoval/a výše uvedené fotografie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kontroverzní14570,73 %70,39 %  
Nehodí se pro reklamu módní značky11455,61 %55,34 %  
Originální6632,2 %32,04 %  
Umělecké3014,63 %14,56 %  
Neetické209,76 %9,71 %  
Hodí se pro reklamu módní značky125,85 %5,83 %  
aktivistické, záleží na účelu a zámeru značky jak se prezentovat10,49 %0,49 %  
hnus10,49 %0,49 %  
rozhodně upoutají pozornost10,49 %0,49 %  
eye-catching10,49 %0,49 %  
působivé10,49 %0,49 %  
"attention whoring"10,49 %0,49 %  
šokující10,49 %0,49 %  
Vidět tuhle reklamu, vypnu televizi.10,49 %0,49 %  

Graf

8. Tato fotografie (r. 2000) je součástí reklamní kampaně společnosti, která chtěla vyjádřit svůj nesouhlas s trestem smrti jako takovým, a ukázat, že odsouzení zůstávají lidskými bytostmi. Na reklamních plakátech zobrazuje americké vězně, odsouzené za vraždu. Jaký je Váš názor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Společnost chtěla vzbudit veřejnou diskuzi o trestu smrti.12159,02 %58,74 %  
Společnost chtěla šokovat.8541,46 %41,26 %  
Společnost chtěla ukázat, že se zajímá o sociální problém.7034,15 %33,98 %  
Společnost chtěla prodat své výrobky.5727,8 %27,67 %  
Společnost jednala neeticky.167,8 %7,77 %  
Nevím, jaká fotka.10,49 %0,49 %  
Společnost chtěla zvýšit diskuzi na úkor toho, že je debata spojována s touto značkou.10,49 %0,49 %  
co to má společného s hadrama ???10,49 %0,49 %  
Chtěla upoutat pozornost10,49 %0,49 %  
nevidím žádnou fotografii10,49 %0,49 %  
nevidím fotografii10,49 %0,49 %  
Společnosti se upřímně nezajímají o soc. problémy, chtějí jen vypadat hezky na venek a vydělávat.10,49 %0,49 %  
nevím jaká fotografie. ale nápad se mi nelíbí10,49 %0,49 %  

Graf

9. Znáte časopis Colors?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neznám.19695,15 %95,15 %  
Ano, ale nejsem odběratelem.52,43 %2,43 %  
Ano, ale aktivitu tohoto časopisu sleduji pouze na internetu.41,94 %1,94 %  
Ano, jsem odběratelem.10,49 %0,49 %  

Graf

10. Jaký typ reklamy preferujete u módních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je dobré kombinovat oba zmíněné styly reklamy.10249,51 %49,51 %  
Takovou, co zobrazuje výrobek – oblečení.9646,6 %46,6 %  
Takovou, co vyjadřuje názory a hodnoty společnosti, přičemž nemusí zobrazovat oblečení.83,88 %3,88 %  

Graf

11. Ovlivní Vaše nákupní rozhodnutí při výběru oblečení fakt, že daná společnost propaguje nebo přispívá na projekty neziskových organizací, jako je OSN, WHO, aj.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tento přístup se mi líbí, ale mé nákupní rozhodnutí by to neovlivnilo.7636,89 %36,89 %  
O takových věcech při nákupu oblečení nepřemýšlím.7536,41 %36,41 %  
Tento přístup se mi líbí a motivoval by mě k nákupu.4421,36 %21,36 %  
Pro nákup oblečení to pro mě není směrodatné. O neziskové organizace se příliš nezajímám.10,49 %0,49 %  
rozhoduje cena, kvalita oblečení10,49 %0,49 %  
nepovažuji to u módní značy za podstatné10,49 %0,49 %  
motivovalo by mě, kdyby se jednalo o fair trade. příspěvky OSN a WHO ještě nemusí nic znamenat, i tak můžou oblečení pro danou značku šít děti v Bangladéši..10,49 %0,49 %  
kupuji od nich oblečení, nic víc10,49 %0,49 %  
neřeším10,49 %0,49 %  
Nic dalšího mi to nepřinese.10,49 %0,49 %  
Prostě ne.10,49 %0,49 %  
Chci oblečení, ne řešit rádo panáky co mají hovno na práci a z předraženého oblečení rozhazují na nesmysly.10,49 %0,49 %  
oblečení se mi musí líbit a sedět, jinak ho nekoupím - i kdyby značka podporovala bůhvíkoho10,49 %0,49 %  
kupuju si to, co se mi libi, pokud chci prispet na dobrocine ucely, tak to udelam, ale nebudu se podle toho rozhodovat o vecech, ktere nosim nebo si kupuji...kdyz uz, tak poslu dms, nebo neco na tenhle zpusob10,49 %0,49 %  

Graf

12. Pokud si kupujete oblečení, je pro vás důležité, aby daný výrobce podnikal dle zásad sociální odpovědnosti (ve smyslu dodržování přijatelných pracovních podmínek, výroby šetrné k životnímu prostředí, atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano7033,98 %33,98 %  
Nikdy jsem nad tím neuvažoval/a.4622,33 %22,33 %  
Spíše ne3717,96 %17,96 %  
Ano3416,5 %16,5 %  
Ne199,22 %9,22 %  

Graf

13. Pokud uvidíte známou osobnost/modelku na reklamním plakátu oděvní společnosti, přesvědčí vás to ke koupi výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, přítomnost známé osobnosti nemá na můj nákup žádný vliv.10751,94 %51,94 %  
Spíše ne, důležitější je pro mě samotný výrobek.8340,29 %40,29 %  
Spíše ano, pokud mi bude osobnost sympatická.167,77 %7,77 %  

Graf

14. Víte, ke které společnosti patří tento reklamní plakát? Pokud ano, uveďte její název.

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne18388,83 %88,83 %  
United Colors of Benetton115,34 %5,34 %  
Benetton62,91 %2,91 %  
United Colors of Beneton20,97 %0,97 %  
Beneton10,49 %0,49 %  
U.C. of Beneton10,49 %0,49 %  
UCB10,49 %0,49 %  
videla jsem ho,ale uz si nepamatuji10,49 %0,49 %  

Graf

15. Známá módní společnost použila pro svou reklamní kampaň fotomontáže líbajících se státníků, kteří jsou považováni za nesmiřitelné soky. Na předchozí fotografii, která je součástí kampaně, americký prezident Barack Obama líbá venezuelského prezidenta Huga Cháveze. Smyslem kampaně je propagovat „globální lásku a toleranci“. Myslíte si, že je to vhodný způsob reklamy pro módní značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama má dobrý nápad, ale vůbec se nehodí pro módní společnost.12259,22 %59,22 %  
Ne, plakáty jsou samy o sobě nevhodné a nehodí se pro módní společnost.5627,18 %27,18 %  
Ne, reklama by měla být zakázána.94,37 %4,37 %  
Pro mne takova reklama zviditelni znacku mnohem vic nez satndartni reklamy.10,49 %0,49 %  
Provázanost témat (móda-etika) je skvělý způsob, jak donutit lidi přemýšlet o jiných věcech, než jen o těch soukromých. Móda vždy byla způsobem sebevyjádření, exprese určitého osobního postoje, taková reklama je tedy jen logickým pokračováním.10,49 %0,49 %  
Pokud je cílem zviditelnění modní značky, tak je taková reklama ideální. Mnoho lidí pohorší, mnoho pobaví, ale hlavně se dostane do podvědomí široké veřejnosti.10,49 %0,49 %  
Myslím, že v reklamě je povolené vše, pokud to plní záměr marketérů10,49 %0,49 %  
ma dobrou myslenku a zaujala me10,49 %0,49 %  
Alespoň se člověk zasměje.10,49 %0,49 %  
vjadřuje to respekt a ve světě módy to vyzní jako "Ať se každý obléká, jak chce, my to respektujeme"10,49 %0,49 %  
nevidím důvod, pčoc by se to nehdilo pro reklamní kampaň v tomto duchu10,49 %0,49 %  
Je to vtipné.10,49 %0,49 %  
Oblečení nosí lidé, kteří se jeho prostřednictvím určitým způsobem vyjadřují. Způsobů vyjádření se člověka je více, jedním z nich je např. formou názorů, myšlenek a osobních postojů. Společnou myšlenkou je zde právě vyjádření sebe sama. Na formě nezáleží.10,49 %0,49 %  
Je kontroverzní, zvyšuje povědomí o značce. Někomu může pak značka připadat "IN" a originální10,49 %0,49 %  
vzbudí pozornost10,49 %0,49 %  
jeden z mála originálních způsobů odlišení se od konkurence, projev CSR10,49 %0,49 %  
upouta pozornost a polarizuje, takze proc ne10,49 %0,49 %  
napadite :)10,49 %0,49 %  
proč ne (o společnosti se mluví a tím i víc prodává)10,49 %0,49 %  
vtipné10,49 %0,49 %  
propagace tolerance10,49 %0,49 %  
Jsem yaoistka. Bojujme proti homofobii všemi dostupnými prostředky!10,49 %0,49 %  

Graf

16. Společnost z otázky 14 je také autorem reklamních kampaní, jejíchž představitelé jsou vybíráni na základě soutěží v projektech organizovaných společností. Těmito projekty byla například soutěž o tvář značky. Jaký je váš názor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Společnost by mě nezaujala ani jednou z kampaní.8139,32 %39,32 %  
Společnost by mě více zaujala kontroverzní kampaní z otázky 14, než kampaní spojenou se soutěžemi.5627,18 %27,18 %  
Oba typy kampaní by mě zaujaly stejně.4119,9 %19,9 %  
Společnost by mě více zaujala kampaní spojenou se soutěžemi než kontroverzní kampaní z otázky 14.2813,59 %13,59 %  

Graf

17. Jak na vás působí značka United Colors of Benetton

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zdůrazňuje zájem o světové problémy7838,05 %37,86 %  
Stylová6330,73 %30,58 %  
Mladistvá5727,8 %27,67 %  
Nudná3617,56 %17,48 %  
Staromódní157,32 %7,28 %  
Neznám62,93 %2,91 %  
Nevim31,46 %1,46 %  
neznam tuto znacku20,98 %0,97 %  
nijak20,98 %0,97 %  
drahá20,98 %0,97 %  
Předražená10,49 %0,49 %  
minimalistická, klasická10,49 %0,49 %  
moc ji neznám10,49 %0,49 %  
nepaci sa mi, neprezentuje sa vyrobkami, ale soc. kauzami10,49 %0,49 %  
neznám žádný jejich výrobek10,49 %0,49 %  
jediné, co na benettonu znám,jsou reklamní kampaně.10,49 %0,49 %  
italsky10,49 %0,49 %  
Znám spíše jejich reklamy než výrobky. Nikdy jsem si jejich výrobek nekoupil.10,49 %0,49 %  
nevím, nevím nic bližšího o značce, abych mohla posoudit10,49 %0,49 %  
jiná10,49 %0,49 %  
normalni10,49 %0,49 %  
neznám jí10,49 %0,49 %  
nikdy si tam nevyberu10,49 %0,49 %  
draze10,49 %0,49 %  
barevně10,49 %0,49 %  
Bez názoru10,49 %0,49 %  
značku neznám10,49 %0,49 %  
Nevím.10,49 %0,49 %  
až moc křečovitá snaha o kontroverzi, co se týká oblečení, tak si po touto značkou nedokáži vůbec nic vybavit.10,49 %0,49 %  
je drahá10,49 %0,49 %  
neutrální10,49 %0,49 %  
šokující10,49 %0,49 %  
Nenosím ji, ale není špatná.10,49 %0,49 %  
neznám její výrobky10,49 %0,49 %  
originální10,49 %0,49 %  
Trapná, nedůvěryhodná10,49 %0,49 %  
znacka poukazujici na nevhodnost znacky PLIMA10,49 %0,49 %  
snaží se "šokovat"10,49 %0,49 %  

Graf

18. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14871,84 %71,84 %  
Muž5828,16 %28,16 %  

Graf

19. Zvolte Vaši věkovou kategorii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 24 let13063,11 %63,11 %  
25 - 34 let5928,64 %28,64 %  
35 - 44 let125,83 %5,83 %  
45- 54 let31,46 %1,46 %  
55 - 64 let10,49 %0,49 %  
65 let a více10,49 %0,49 %  

Graf

20. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou12661,17 %61,17 %  
Vysokoškolské6029,13 %29,13 %  
Základní104,85 %4,85 %  
Vyšší odborné62,91 %2,91 %  
Středoškolské bez maturity41,94 %1,94 %  

Graf

21. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student9043,69 %43,69 %  
Pracující5727,67 %27,67 %  
Pracující student5124,76 %24,76 %  
Nezaměstnaný62,91 %2,91 %  
Na rodičovské dovolené20,97 %0,97 %  

Graf

22. Zvolte velikost obce, ve které trvale bydlíte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 500 000 obyvatel7335,44 %35,44 %  
100 000 - 500 000 obyvatel5426,21 %26,21 %  
do 5000 obyvatel2311,17 %11,17 %  
10 001 – 50 000 obyvatel2210,68 %10,68 %  
50 001 - 100 000 obyvatel2110,19 %10,19 %  
5001 - 10 000 obyvatel136,31 %6,31 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Znáte některou z následujících reklam?

  • odpověď a):
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi e) na otázku 5. Znáte některou z následujících reklam?

6. Ke které společnosti/organizaci podle Vás výše zobrazené kampaně patří?

  • odpověď United Colors of Benetton:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi United Colors of Benetton na otázku 14. Víte, ke které společnosti patří tento reklamní plakát? Pokud ano, uveďte její název.

21. V současné době jste:

  • odpověď Student:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 20. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sledujete reklamy na módu a obchody s oblečením?

2. Kde si nejčastěji všimnete reklamy na obchody s oblečením?

3. Při nákupu oblečení je pro vás důležité ztotožnit se módní značkou – tedy s názory a postoji, které vyjadřuje.

4. Jakou značku/ky oblečení nejčastěji nakupujete?

5. Znáte některou z následujících reklam?

6. Ke které společnosti/organizaci podle Vás výše zobrazené kampaně patří?

7. Jak byste charakterizoval/a výše uvedené fotografie?

8. Tato fotografie (r. 2000) je součástí reklamní kampaně společnosti, která chtěla vyjádřit svůj nesouhlas s trestem smrti jako takovým, a ukázat, že odsouzení zůstávají lidskými bytostmi. Na reklamních plakátech zobrazuje americké vězně, odsouzené za vraždu. Jaký je Váš názor?

9. Znáte časopis Colors?

10. Jaký typ reklamy preferujete u módních značek?

11. Ovlivní Vaše nákupní rozhodnutí při výběru oblečení fakt, že daná společnost propaguje nebo přispívá na projekty neziskových organizací, jako je OSN, WHO, aj.?

12. Pokud si kupujete oblečení, je pro vás důležité, aby daný výrobce podnikal dle zásad sociální odpovědnosti (ve smyslu dodržování přijatelných pracovních podmínek, výroby šetrné k životnímu prostředí, atd.)?

13. Pokud uvidíte známou osobnost/modelku na reklamním plakátu oděvní společnosti, přesvědčí vás to ke koupi výrobku?

14. Víte, ke které společnosti patří tento reklamní plakát? Pokud ano, uveďte její název.

15. Známá módní společnost použila pro svou reklamní kampaň fotomontáže líbajících se státníků, kteří jsou považováni za nesmiřitelné soky. Na předchozí fotografii, která je součástí kampaně, americký prezident Barack Obama líbá venezuelského prezidenta Huga Cháveze. Smyslem kampaně je propagovat „globální lásku a toleranci“. Myslíte si, že je to vhodný způsob reklamy pro módní značku?

16. Společnost z otázky 14 je také autorem reklamních kampaní, jejíchž představitelé jsou vybíráni na základě soutěží v projektech organizovaných společností. Těmito projekty byla například soutěž o tvář značky. Jaký je váš názor?

17. Jak na vás působí značka United Colors of Benetton

18. Jste:

19. Zvolte Vaši věkovou kategorii:

20. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

21. V současné době jste:

22. Zvolte velikost obce, ve které trvale bydlíte.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sledujete reklamy na módu a obchody s oblečením?

2. Kde si nejčastěji všimnete reklamy na obchody s oblečením?

3. Při nákupu oblečení je pro vás důležité ztotožnit se módní značkou – tedy s názory a postoji, které vyjadřuje.

4. Jakou značku/ky oblečení nejčastěji nakupujete?

5. Znáte některou z následujících reklam?

6. Ke které společnosti/organizaci podle Vás výše zobrazené kampaně patří?

7. Jak byste charakterizoval/a výše uvedené fotografie?

8. Tato fotografie (r. 2000) je součástí reklamní kampaně společnosti, která chtěla vyjádřit svůj nesouhlas s trestem smrti jako takovým, a ukázat, že odsouzení zůstávají lidskými bytostmi. Na reklamních plakátech zobrazuje americké vězně, odsouzené za vraždu. Jaký je Váš názor?

9. Znáte časopis Colors?

10. Jaký typ reklamy preferujete u módních značek?

11. Ovlivní Vaše nákupní rozhodnutí při výběru oblečení fakt, že daná společnost propaguje nebo přispívá na projekty neziskových organizací, jako je OSN, WHO, aj.?

12. Pokud si kupujete oblečení, je pro vás důležité, aby daný výrobce podnikal dle zásad sociální odpovědnosti (ve smyslu dodržování přijatelných pracovních podmínek, výroby šetrné k životnímu prostředí, atd.)?

13. Pokud uvidíte známou osobnost/modelku na reklamním plakátu oděvní společnosti, přesvědčí vás to ke koupi výrobku?

14. Víte, ke které společnosti patří tento reklamní plakát? Pokud ano, uveďte její název.

15. Známá módní společnost použila pro svou reklamní kampaň fotomontáže líbajících se státníků, kteří jsou považováni za nesmiřitelné soky. Na předchozí fotografii, která je součástí kampaně, americký prezident Barack Obama líbá venezuelského prezidenta Huga Cháveze. Smyslem kampaně je propagovat „globální lásku a toleranci“. Myslíte si, že je to vhodný způsob reklamy pro módní značku?

16. Společnost z otázky 14 je také autorem reklamních kampaní, jejíchž představitelé jsou vybíráni na základě soutěží v projektech organizovaných společností. Těmito projekty byla například soutěž o tvář značky. Jaký je váš názor?

17. Jak na vás působí značka United Colors of Benetton

18. Jste:

19. Zvolte Vaši věkovou kategorii:

20. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

21. V současné době jste:

22. Zvolte velikost obce, ve které trvale bydlíte.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Čermáková, Z.Komunikační strategie módní značky (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://komunikacni-strategie-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.