Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupování prostřednictvím slevových portálů

Nakupování prostřednictvím slevových portálů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Klimentová
Šetření:29. 11. 2012 - 07. 12. 2012
Počet respondentů:247
Počet otázek (max/průměr):28 / 20.21
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:91,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


píši diplomovou práci na téma koncept hromadného nakupování a byla bych velice ráda, kdybyste vyplnili tento dotazník a pomohli mi tak získat informace, které pro zpracování práce potřebuji. Dotazník je anonymní a týká se serverů hromadného nakupování, které bývají často označovány jako slevové portály.


Předem velmi děkuji za Váš čas.


S pozdravem

 

 

Klimentová Klára

Odpovědi respondentů

1. Uskutečnili jste již někdy nákup přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO23996,76 %96,76 %  
NE83,24 %3,24 %  

Graf

2. Jak často na internetu nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíce7430,96 %29,96 %  
1x za 3 měsíce6527,2 %26,32 %  
Častěji, než 1x za měsíc5221,76 %21,05 %  
1x za půl roku2610,88 %10,53 %  
1x za rok156,28 %6,07 %  
Méně, než 1x za rok72,93 %2,83 %  

Graf

3. Jaký je Váš postoj k slevovým portálům?

Slevový portál je internetová stránka, kde můžete zakoupit zboží či službu s výraznou slevou. Slevové portály bývají také označovány jako servery hromadného nakupování.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní10140,89 %40,89 %  
Neutrální9438,06 %38,06 %  
Velmi pozitivní3012,15 %12,15 %  
Negativní176,88 %6,88 %  
Velmi negativní52,02 %2,02 %  

Graf

4. Využili jste již někdy možnosti nákupu na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 6, NEotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO18072,87 %72,87 %  
NE6727,13 %27,13 %  

Graf

5. Proč jste této možnosti nevyužili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedůvěra v tento způsob prodeje3247,76 %12,96 %  
Nemám čas vyhledávat pro mne zajímavé nabídky1725,37 %6,88 %  
Preferuji kamenné obchody1522,39 %6,07 %  
Zatím mne žádná nabídka neoslovila1522,39 %6,07 %  
Špatná zkušenost známého45,97 %1,62 %  
Nevím, jak to funguje34,48 %1,21 %  
často se nakoupí něco, co není potřeba nebo nakonec nedojde k využití voucheru11,49 %0,4 %  
Nevěřím všemu co je ve slevě :)11,49 %0,4 %  
Lenost se tím zabývat....k vlastní škodě11,49 %0,4 %  
tento způsob prodeje není fér k ostatním prodejcům, a ze zkušenosti vím, že často není fér ani k prodejcům, kteří slevy nabízejí11,49 %0,4 %  
nenapadlo mě to11,49 %0,4 %  
Nemohu si to dovlit11,49 %0,4 %  
zařizuje to jiný člověk11,49 %0,4 %  
preferuji nákup v ověřených internetových obchodech11,49 %0,4 %  
nemám potřebu11,49 %0,4 %  

Graf

6. Jak často nakupujete na slevovém portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za čtvrt roku5329,44 %21,46 %  
1x za půl roku4223,33 %17 %  
1x za měsíc3217,78 %12,96 %  
Méně, než 1x za rok2212,22 %8,91 %  
1x za rok2111,67 %8,5 %  
Více, než 1x za měsíc105,56 %4,05 %  

Graf

7. Co Vás nejvíce motivuje k nákupu na slevovém portálu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Úspora peněz14178,77 %57,09 %  
Pohodlný nákup z domova7139,66 %28,74 %  
Rád zkouším něco nového3620,11 %14,57 %  
Široký výběr zboží3519,55 %14,17 %  
Vysoká úroveň služeb31,68 %1,21 %  
Nevím21,12 %0,81 %  
Většinou jde o impulzivní nákup, když mě osloví zajímavá nabídka.10,56 %0,4 %  
výjimečně dobrá nabídka, jinak nevyužívám10,56 %0,4 %  
Dobré jako dárek10,56 %0,4 %  
obcas se da narazit na neco noveho, co by cloveka samo nenapadlo10,56 %0,4 %  
nesehnala jsem to v kamenem obchodě10,56 %0,4 %  
zejmavá nabídka 10,56 %0,4 %  
pokud se nejedná o tuzemské zájezdy, slevové portály nemám ráda a neuznávám je10,56 %0,4 %  
možnost vyzkoušet nebo objevit něco nového, do čeho bych jinak neinvestoval10,56 %0,4 %  
nakoupila jsem jenom jednou, vic meto neoslovuje. vetsina nabidek je pro mne nezajimava (zbytocnosti)10,56 %0,4 %  

Graf

8. Který z níže uvedených produktů na slevovém portálu nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jídlo (restaurace, víno, aj.)4927,22 %19,84 %  
Cestování3016,67 %12,15 %  
Krása a relaxace (masáže, pedikúra, liposukce aj.)2815,56 %11,34 %  
Sport a zážitky (bowling, let balónem, paintball aj.)2413,33 %9,72 %  
Móda (oblečení, boty aj.)1910,56 %7,69 %  
Zboží (fotokniha, hodinky, nože, aj.)179,44 %6,88 %  
Kultura (divadla, koncerty, výstavy)84,44 %3,24 %  
Služby (mytí aut, tetování, čistírna)31,67 %1,21 %  
nedá se specifikovat10,56 %0,4 %  
předplatné časopisu10,56 %0,4 %  

Graf

9. Co je pro Vás důležité při rozhodování o koupi voucheru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena voucheru9955 %40,08 %  
Výše slevy6938,33 %27,94 %  
Reputace slevového portálu5128,33 %20,65 %  
Hodnocení zákazníků z předešlé slevové akce4223,33 %17 %  
Délka platnosti voucheru4122,78 %16,6 %  
Reakce na dotazy v diskuzi3318,33 %13,36 %  
Přehlednost nabídky2312,78 %9,31 %  
Počet lidí, kteří si voucher již zakoupili2011,11 %8,1 %  
Pojištění voucheru95 %3,64 %  
Lokalita; předmět voucheru10,56 %0,4 %  
dojem z kvality kupované služby10,56 %0,4 %  
Výše slevy, reputace portálu, dojem nabídky 10,56 %0,4 %  
webove stranky dane firmy, ktera slevu poskytuje10,56 %0,4 %  
Nejčastěji používám kupony pro restaurace a zde rozhoduje reputace podniku, kvalita jídla a dostupnost v centru Prahy10,56 %0,4 %  
kupovala jsem jen jednou, nevím10,56 %0,4 %  
hodnotím i prodejce, jeho časovou a místní dostupnost apod.10,56 %0,4 %  
Poměr nabídky a ceny10,56 %0,4 %  
ci je zlava presne na to, co momentalne hladam10,56 %0,4 %  
samozřejmě také to, jestli mám o ten produkt zájem a jak velký (jestli je to podnik v blízkosti mého bydliště nebo jestli ten podnik pravidelně i tak navštěvuji ....)10,56 %0,4 %  
o jake zbozi se jedna10,56 %0,4 %  

Graf

10. Berete při rozhodování o koupi v úvahu i vzdálenost slevy od místa, kde bydlíte (trávíte nejvíce času)?

Myšleno zvláště v případě restaurací, kosmetických a relaxačních služeb.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 11, NE, nehraje roliotázka č. 12, Občas ji beru v úvahuotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO12971,67 %52,23 %  
Občas ji beru v úvahu3519,44 %14,17 %  
NE, nehraje roli168,89 %6,48 %  

Graf

11. Jak daleko (v minutách) jste ochoten za slevou cestovat?

Myšleno zvláště v případě restaurací, kosmetických a relaxačních služeb.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30 minut5232,1 %21,05 %  
Do 1 hodiny4930,25 %19,84 %  
Do 45 minut3219,75 %12,96 %  
Více1911,73 %7,69 %  
Do 15 minut106,17 %4,05 %  

Graf

12. Na jakém slevovém portálu nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat11362,78 %45,75 %  
Vykupto1910,56 %7,69 %  
Zapakatel137,22 %5,26 %  
Nebe slev63,33 %2,43 %  
Mydeals42,22 %1,62 %  
Pepa42,22 %1,62 %  
Shopcity.sk10,56 %0,4 %  
je mi to jedno, používám agregátor slev10,56 %0,4 %  
Kdekoliv 10,56 %0,4 %  
Skrz.cz10,56 %0,4 %  
tyto portály nevyužívám, jdu pouze přes srovnávače-agregátory slev10,56 %0,4 %  
nevím10,56 %0,4 %  
neznám jména (vždy jinde)10,56 %0,4 %  
nevybírám podle slevového portálu, brouzdám na stránkách, kde je jich většina dohromady přehledně uspořádána10,56 %0,4 %  
Bazoš10,56 %0,4 %  
To vůbec netuším, jednotlivé portály nesleduji10,56 %0,4 %  
Hyperslevy10,56 %0,4 %  
je mi to jedno10,56 %0,4 %  
nikde10,56 %0,4 %  
zlavy.sk10,56 %0,4 %  
Slevydnes.cz10,56 %0,4 %  
Berslevu10,56 %0,4 %  
nevím, koupím a neřeším kde10,56 %0,4 %  
Kasa.cz10,56 %0,4 %  
prasátko10,56 %0,4 %  
zlavadna.sk10,56 %0,4 %  
Fashion days10,56 %0,4 %  

Graf

13. Koupili jste voucher i z jiného slevového portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO12569,44 %50,61 %  
NE5530,56 %22,27 %  

Graf

14. Souhlasíte s tvrzením, že známost slevového portálu hraje významnou roli během nákupního procesu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše souhlasím7944,38 %31,98 %  
Souhlasím6938,76 %27,94 %  
Nevím147,87 %5,67 %  
Spíše nesouhlasím116,18 %4,45 %  
Nesouhlasím52,81 %2,02 %  

Graf

15. Sledujete nabídky slevových portálů?

Sledování nabídek zahrnuje také newslettery, pokud je čtete.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO, spíše namátkově11362,78 %45,75 %  
NE3821,11 %15,38 %  
ANO, pravidelně2916,11 %11,74 %  

Graf

16. Využili jste někdy k nákupu voucheru slevový agregátor?

Slevový agregátor seskupuje slevové nabídky z různých portálů. Jedná se například o Skrz.cz, SlevyDnes.cz, Slevín.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO8346,11 %33,6 %  
NE5731,67 %23,08 %  
NEVÍM O TÉTO MOŽNOSTI4022,22 %16,19 %  

Graf

17. Jak jste spokojeni s uplatňováním voucherů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen/a8748,33 %35,22 %  
Spokojen/a8044,44 %32,39 %  
Spíše nespokojen/a126,67 %4,86 %  
Nespokojen/a10,56 %0,4 %  

Graf

18. Máte i negativní zkušenost s uplatněním voucheru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 19, NEotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE13072,22 %52,63 %  
ANO5027,78 %20,24 %  

Graf

19. Vzpomenete si o co šlo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1. při poskytování kosmetických služeb, které jsem předtím využila jinde si myslím, že mne dost odbyli, tedy nekvalitní poskytnutí služby 2. na slevovém portálu bylo uvedeno studio, kde provádějí masáže, když jsem tam volala kvůli objednávce, zjistila jsem, že masér je externí osoba, která se studiem nemá nic společného a dovolat se mu nedalo, objednání se nedařilo až nakonec voucher propadl

Angličtina BLC (nebo tak nějak) - jedná se o online výuku a přitom na stránkách mají chyby, překlepy apod. .... + koupě sushi (nevím, jaká restaurace, přes server kupon nebo tak nějak) - sleva sice 60 % na celou objednávku, ale na krevety a ryby aby si člověk vzal lupu - dost drahá rýže :-/

ano

beleni zubu provedene kosmetickou s nulovym efektem

bohužel už ne

bowling

cena po slevě na internetu byla stejná jako normální cena v restauraci

cocky

Dívali se na mě povýšeně, jako na někoho kdo chce šetřit a kupuje si věci ve "slevě".

horší přístup obsluhy

hyperslevy - objednala jsem si 2 sety peřina + polštář, na které jsem čekala asi půl nebo tři čtvrtě roku. (samozřejmě jsem je několikrát urgovala) Peřiny OK, ale polštáře se po pár týdnech úplně zdeformovaly, připomínají spíše kouli než obdélník - reklamaci jsem předem zamítla, když jsem viděla, kolik lidí je nespokojených a zboží reklamuje, to bych se už žádných polštářů nedočkala.

jednodenní zájezd do Alp

jidlo

Jídlo neodpovídalo nabídce

Jídlo v restauraci, neměli místo snad celý měsíc

Kadernictvi - vetsinou se moc nesnazi, pokud je to na voucher. Fitko - preplnene hodiny, atd. ...

kvalita nabizenych sluzeb a chovani personalu k voucheristum

Nabídka neodpovídala skutečnosti.

Nákup levnějšího dortu

ne

NE

ne

Nebylo možné voucher uplatnit, retaurace odmítla z důvodu naplnění kapacity akceptovat další vouchery ani neprodloužila datum pro uplatnění.

Nekvalitní jídlo

nekvalitní služba, začátečnice

nekvalitní výrobek

Nestandardní přístup obsluhy v restauraci.

Nevhodné chování zaměstnanců v restauraci při uplatnění voucheru.

nizka kvalita sluzby nebo jidla neochotny personal atd.

obed

obleceni\

obsluha v restauracích

posadili nas do kavarny misto restaurace a obsluha byla odmerena, pricemz k platicum se chovali hezky

Problém s rezervací míst v restauraci i přes neobsazenou kapacitu restaurace a neochotnou obsluhu zařízení. Dále problémy při přebírání zboží při koupi vína. Proto slevy využívám výjimečně.

Realita neodpovídala nabídce (šlo o cestování).

slevový portál zkrachoval, peníze za již nakoupený voucher nevrátil

Sluzba nezodpovedala popisu na voucheri

služba neodpovídala uvedené slevě

šlo o voucher na focení v ateliéru u fotografa, s fotografem se nešlo domluvit na datu, velmi dlouho vůbec se mnou nekomunikoval, několikrát domluvený termín na poslední chvíli zrušil a nakonec asi měsíc trvalo než odeslal fotky... ale na slevový server si nemůžu stěžovat, vždy po jejich urgenci se alespoň ozval

špatné služby

špatný čas odjezdu autobusu směr Benátky

Toaletní papír

tyden pred koncem voucheru jsme si chteli zarezervovat misto v potrefene huse, ale bylo nam receno, ze je obsazeno a ze tim padem nam voucher propada.

V nabídce byly nepřesné informace (pobyt ve Vídni > hotel nebyl ve Vídni, ale 30minut za Vídní)

Víkendový pobyt v Krkonoších v hotelu Hela Velká úpa s 50 % slevou. Penzion příšerný, personál nepříjemný.

viz zlatarybka.cz a večerě na lodi Jazz boat. Slevový portál Zlatá rybka přestal splácet závazky a bohužel již zaplacený zážitek tedy nemohl být realizován.

Voucher do restaurace - akce byla celkově nepřipravená, nešlo si místa rezervovat, obsluha příšerná - jediné štěstí, že kuchaře mají vynikající.

vylet

Z vlastní zkušenosti i ze zkušeností známých... několikrát se stalo, že personál restaurace změnil chování poté, co zjistil, že se jedná o "slevomatovou akci" (nepříjemné, trochu pohrdavé chování).

zaplacene zbozi jsem sla vyzvednout na odber. misto ale nebylo na sklade a prodejce jej dokonce ani nezaslal takze mi bylo nabidnuto jine zbozi, ktere jsem odmitla. vraceni penez trvalo dele - bylo mi totiz zaslano nahradni zbozi ktere jsem odmitla

Zaplatila jsem zbozi, avsak dodavatel neragoval na me prosby o zaslani ci osobnim vydani. Kontaktoval mne az po propadnuti voucheru, ze je voucher jiz neplatny...

20. Souhlasíte, že jsou slevové vouchery uplatňovány na kvalitní služby či zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SPÍŠE SOUHLASÍM8245,56 %33,2 %  
NEVÍM4223,33 %17 %  
SOUHLASÍM2916,11 %11,74 %  
SPÍŠE NESOUHLASÍM2614,44 %10,53 %  
NESOUHLASÍM10,56 %0,4 %  

Graf

21. Hodnotíte na slevovém portálu nabídky, které jste již využili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE13273,33 %53,44 %  
ANO4826,67 %19,43 %  

Graf

22. Vrátili byste se do provozovny, kde jste byli spokojeni i bez voucheru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO, již jsem se vrátil/aotázka č. 24, ANO, vrátím seotázka č. 24, MOŽNÁotázka č. 23, NE, hledám vždy jiné nabídkyotázka č. 24, NE, bez voucheru je cena příliš vysokáotázka č. 23, NE, nestojí to za tootázka č. 24, NE, jiný důvodotázka č. 23, NEVÍMotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MOŽNÁ9050 %36,44 %  
ANO, vrátím se3720,56 %14,98 %  
ANO, již jsem se vrátil/a3318,33 %13,36 %  
NE, bez voucheru je cena příliš vysoká73,89 %2,83 %  
NE, hledám vždy jiné nabídky63,33 %2,43 %  
NE, nestojí to za to31,67 %1,21 %  
NE, jiný důvod21,11 %0,81 %  
NEVÍM21,11 %0,81 %  

Graf

23. Co by Vás motivovalo k opětovné návštěvě?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím45,97 %1,62 %  
cena22,99 %0,81 %  
kvalita22,99 %0,81 %  
kvalita služeb22,99 %0,81 %  
Kvalita; lokalita; cena11,49 %0,4 %  
čas a peníze :-D11,49 %0,4 %  
kvalitni nabidka a hlavne nabidka stejne kvalitniho zbozi jako na voucher, coz zatim nikde nebylo11,49 %0,4 %  
další vouchery, nižší cena11,49 %0,4 %  
kvalita služeb, příjemné prostředí, cena11,49 %0,4 %  
sleva11,49 %0,4 %  
ostatní odpovědi Velmi dobrá předešlá zkušenost
jina zajimava nabidka
ze tam budu spokojena uplne se vsim
výborné služby a příjemný personál
kvalita sluzeb
Dobré služby, dobrý dojem, chuť zkusit to znovu...
Kvalita služeb, dobrá cena
Cena a dostupnost
Velmi dobrá-pozitivní zkušenost, což z 95% bohužel nelze v běžné situaci dosáhnout. Proto si nemyslím, že by tento typ prezentace přinášel stálé hosty pro naše ochotné podnikatele, kteří si myslí, že když dají slevu na web tak se u nich dveře netrhnou..
Kdybych byla velmi spokojená a chtěla stejnou službu-věc znovu.
celková spokojenost, kvalita
takova kvalita sluzby, za kterou by mi nevadilo utratit i vice penez priste
vzdálenost, dobrý zážitek
zážitek
kvalitní služby
kvalita provedene prace, prijemny personal.
Doporučení
příznivé ceny
dobré služby a dobré ceny i bez voucheru
Asi nic
nízké ceny i jiných výrobků
Pokud nabídka zboží nebo určité služby splní moje očekávání - bude kvalitní, příjemné, něčím zajímavé...
spokojenost a cenová dostupnost i bez voucheru
pekne misto, dobre ceny!
kvalita nabízeného zboží/služby
Kvalita služby produktu
prostredi
úsměv:)
nejaka akce v okoli
stejná cena jako s voucherem
Nabídka slevy
presne adresovana ponuka, tzn odpoved na moj aktualny problem v spravnom case
úroveň služeb
kvalita služeb, zboží..
kvalita produktu
Stejná hladina ceny
zľava
sleva i bez serveru
opětovná sleva
vstřícný přístup, dobrá předchozí zkušenost, spokojenost
naprostá spokojenost se službou či zážitkem
kvalitní služba
Výhodná nabídka
velká spokojenost
Dobrý přístup a příjemné prostředí
Vysoká úroven služeb.
Kvalita, cena, personál, prostředí, vzdálenost
opětovná pohledávka po stejném zboží, z důvody ztráty prvního zakoupeného kusu
Poměr ceny/kvality
Kvalita výrobku/Služby
spokojenost a dobra dostupnost, a sluzba kterou pravidelne potrebuji
5176,12 %20,65 % 

Graf

24. Obdrželi jste někdy po uplatnění voucheru poukaz na slevu v případě další návštěvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 25, NEotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE13273,33 %53,44 %  
ANO4826,67 %19,43 %  

Graf

25. Vrátili jste se na základě tohoto poukazu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2960,42 %11,74 %  
NE1939,58 %7,69 %  

Graf

26. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA17169,23 %69,23 %  
MUŽ7630,77 %30,77 %  

Graf

27. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 298233,2 %33,2 %  
20 - 246827,53 %27,53 %  
15 - 19249,72 %9,72 %  
30 - 34166,48 %6,48 %  
35 - 39166,48 %6,48 %  
40 - 44156,07 %6,07 %  
60 a více93,64 %3,64 %  
45- 4993,64 %3,64 %  
50 - 5462,43 %2,43 %  
55 - 5920,81 %0,81 %  

Graf

28. Váš průměrný hrubý měsíční příjem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0005723,17 %23,08 %  
nechci odpovědět3915,85 %15,79 %  
26 000 - 30 0003313,41 %13,36 %  
16 000 - 20 0003112,6 %12,55 %  
36 000 a více2610,57 %10,53 %  
21 000 - 25 0002610,57 %10,53 %  
11 000 - 15 000239,35 %9,31 %  
31 000 - 35 000114,47 %4,45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Využili jste již někdy možnosti nákupu na slevovém portálu?

  • odpověď NE:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedůvěra v tento způsob prodeje na otázku 5. Proč jste této možnosti nevyužili?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám čas vyhledávat pro mne zajímavé nabídky na otázku 5. Proč jste této možnosti nevyužili?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferuji kamenné obchody na otázku 5. Proč jste této možnosti nevyužili?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zatím mne žádná nabídka neoslovila na otázku 5. Proč jste této možnosti nevyužili?

7. Co Vás nejvíce motivuje k nákupu na slevovém portálu?

  • odpověď Úspora peněz:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží (fotokniha, hodinky, nože, aj.) na otázku 8. Který z níže uvedených produktů na slevovém portálu nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestování na otázku 8. Který z níže uvedených produktů na slevovém portálu nejčastěji nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Počet lidí, kteří si voucher již zakoupili na otázku 9. Co je pro Vás důležité při rozhodování o koupi voucheru?

10. Berete při rozhodování o koupi v úvahu i vzdálenost slevy od místa, kde bydlíte (trávíte nejvíce času)?

  • odpověď ANO:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 15 minut na otázku 11. Jak daleko (v minutách) jste ochoten za slevou cestovat?

13. Koupili jste voucher i z jiného slevového portálu?

  • odpověď ANO:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 16. Využili jste někdy k nákupu voucheru slevový agregátor?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše nesouhlasím na otázku 14. Souhlasíte s tvrzením, že známost slevového portálu hraje významnou roli během nákupního procesu?

15. Sledujete nabídky slevových portálů?

  • odpověď ANO, spíše namátkově:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zapakatel na otázku 12. Na jakém slevovém portálu nejčastěji nakupujete?

18. Máte i negativní zkušenost s uplatněním voucheru?

  • odpověď NE:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zboží (fotokniha, hodinky, nože, aj.) na otázku 8. Který z níže uvedených produktů na slevovém portálu nejčastěji nakupujete?

21. Hodnotíte na slevovém portálu nabídky, které jste již využili?

  • odpověď NE:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše nesouhlasím na otázku 14. Souhlasíte s tvrzením, že známost slevového portálu hraje významnou roli během nákupního procesu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x za rok na otázku 6. Jak často nakupujete na slevovém portálu?

24. Obdrželi jste někdy po uplatnění voucheru poukaz na slevu v případě další návštěvy?

  • odpověď ANO:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 25. Vrátili jste se na základě tohoto poukazu?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 25. Vrátili jste se na základě tohoto poukazu?
  • odpověď NE:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestování na otázku 8. Který z níže uvedených produktů na slevovém portálu nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně, než 1x za rok na otázku 6. Jak často nakupujete na slevovém portálu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uskutečnili jste již někdy nákup přes internet?

2. Jak často na internetu nakupujete?

3. Jaký je Váš postoj k slevovým portálům?

4. Využili jste již někdy možnosti nákupu na slevovém portálu?

5. Proč jste této možnosti nevyužili?

6. Jak často nakupujete na slevovém portálu?

7. Co Vás nejvíce motivuje k nákupu na slevovém portálu?

8. Který z níže uvedených produktů na slevovém portálu nejčastěji nakupujete?

9. Co je pro Vás důležité při rozhodování o koupi voucheru?

10. Berete při rozhodování o koupi v úvahu i vzdálenost slevy od místa, kde bydlíte (trávíte nejvíce času)?

11. Jak daleko (v minutách) jste ochoten za slevou cestovat?

12. Na jakém slevovém portálu nejčastěji nakupujete?

13. Koupili jste voucher i z jiného slevového portálu?

14. Souhlasíte s tvrzením, že známost slevového portálu hraje významnou roli během nákupního procesu?

15. Sledujete nabídky slevových portálů?

16. Využili jste někdy k nákupu voucheru slevový agregátor?

17. Jak jste spokojeni s uplatňováním voucherů?

18. Máte i negativní zkušenost s uplatněním voucheru?

20. Souhlasíte, že jsou slevové vouchery uplatňovány na kvalitní služby či zboží?

21. Hodnotíte na slevovém portálu nabídky, které jste již využili?

22. Vrátili byste se do provozovny, kde jste byli spokojeni i bez voucheru?

24. Obdrželi jste někdy po uplatnění voucheru poukaz na slevu v případě další návštěvy?

25. Vrátili jste se na základě tohoto poukazu?

26. Jaké je vaše pohlaví?

27. Kolik Vám je let?

28. Váš průměrný hrubý měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uskutečnili jste již někdy nákup přes internet?

2. Jak často na internetu nakupujete?

3. Jaký je Váš postoj k slevovým portálům?

4. Využili jste již někdy možnosti nákupu na slevovém portálu?

5. Proč jste této možnosti nevyužili?

6. Jak často nakupujete na slevovém portálu?

7. Co Vás nejvíce motivuje k nákupu na slevovém portálu?

8. Který z níže uvedených produktů na slevovém portálu nejčastěji nakupujete?

9. Co je pro Vás důležité při rozhodování o koupi voucheru?

10. Berete při rozhodování o koupi v úvahu i vzdálenost slevy od místa, kde bydlíte (trávíte nejvíce času)?

11. Jak daleko (v minutách) jste ochoten za slevou cestovat?

12. Na jakém slevovém portálu nejčastěji nakupujete?

13. Koupili jste voucher i z jiného slevového portálu?

14. Souhlasíte s tvrzením, že známost slevového portálu hraje významnou roli během nákupního procesu?

15. Sledujete nabídky slevových portálů?

16. Využili jste někdy k nákupu voucheru slevový agregátor?

17. Jak jste spokojeni s uplatňováním voucherů?

18. Máte i negativní zkušenost s uplatněním voucheru?

20. Souhlasíte, že jsou slevové vouchery uplatňovány na kvalitní služby či zboží?

21. Hodnotíte na slevovém portálu nabídky, které jste již využili?

22. Vrátili byste se do provozovny, kde jste byli spokojeni i bez voucheru?

24. Obdrželi jste někdy po uplatnění voucheru poukaz na slevu v případě další návštěvy?

25. Vrátili jste se na základě tohoto poukazu?

26. Jaké je vaše pohlaví?

27. Kolik Vám je let?

28. Váš průměrný hrubý měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Klimentová, K.Nakupování prostřednictvím slevových portálů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://koncept-hromadneho-nakupovan.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.