Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konkurenceschopnost rodinného podniku

Konkurenceschopnost rodinného podniku

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Vostrá
Šetření:04. 04. 2013 - 07. 04. 2013
Počet respondentů:130
Počet otázek (max/průměr):16 / 7.86
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

ráda bych Vás prostřednictvím tohoto serveru požádala o vyplnění dotazníku, který mi poslouží jako podklad pro semestrální práci. Tento dotazník je anonymní, jeho vypracování není omezeno žádnými faktory a je veřejný.

 

Tímto Vám velice děkuji za čas strávený s vyplňováním.

 

Renata Vostrá

Odpovědi respondentů

1. Jaký typ obchodu nejčastěji navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarket/supermarket apod.11386,92 %86,92 %  
Jednotlivé specializované obchody1410,77 %10,77 %  
menší obchody se smíšeným zbožím10,77 %0,77 %  
večerky10,77 %0,77 %  
e shopy, do kamenných prodejen už prakticky nechodím. 10,77 %0,77 %  

Graf

2. Co je pro Vás klíčové při nákupu potravin?

Pokud vám např. záleží na všech aspektech, rozhodněte dle svých preferencí

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita10480 %80 %  
cena9472,31 %72,31 %  
rychlost nákupu2116,15 %16,15 %  
tradice64,62 %4,62 %  
příjemné chování a odborné rady personálu10,77 %0,77 %  
země původu10,77 %0,77 %  
Český obchod (Terno, Coop)10,77 %0,77 %  
dostatečný sortiment10,77 %0,77 %  
sirok sortiment=moznost vyberu10,77 %0,77 %  

Graf

3. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7658,46 %58,46 %  
muž5441,54 %41,54 %  

Graf

4. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-2611689,23 %89,23 %  
27-501310 %10 %  
51 a více10,77 %0,77 %  

Graf

5. Váš aktuální stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student10681,54 %81,54 %  
pracující2015,38 %15,38 %  
nezaměstnaný43,08 %3,08 %  

Graf

6. Znáte rodinnou firmu "Pekárna-Cukrárna Hana Vostrá"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10177,69 %77,69 %  
ano2922,31 %22,31 %  

Graf

7. Navštěvujete tuto firmu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - ale méně než 1x za měsíc1548,39 %11,54 %  
Ano - alespoň 1x za měsíc722,58 %5,38 %  
Ano - každý týden722,58 %5,38 %  
Ne26,45 %1,54 %  

Graf

8. Důvody vašeho nákupu v této firmě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť2379,31 %17,69 %  
kvalita výrobků1758,62 %13,08 %  
vzdálenost od domova/práce/školy724,14 %5,38 %  
ochota personálu620,69 %4,62 %  
cena310,34 %2,31 %  

Graf

9. Co zde nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
běžné pečivo1965,52 %14,62 %  
sladké pečivo1551,72 %11,54 %  
zákusky/dorty na objednávku1344,83 %10 %  
celozrnné výrobky827,59 %6,15 %  
doplňkový sortiment (pití, káva, žvýkačky,...)13,45 %0,77 %  

Graf

10. Jak hodnotíte obsluhující personál? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11137,93 %8,46 %  
2931,03 %6,92 %  
3517,24 %3,85 %  
426,9 %1,54 %  
526,9 %1,54 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.07
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.23
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:2
Modus:1

Graf

11. Důvod vašeho hodnocení:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nízká frekvence návštěv125 %0,77 %  
Rychlost obsluhy. Ochota. Úsměv na tváři.125 %0,77 %  
osobní zkušenost při nákupu125 %0,77 %  
Vždy se ke mě chovali slušně a ochotně.125 %0,77 %  

Graf

12. Jak hodnotíte vzhled prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11137,93 %8,46 %  
21034,48 %7,69 %  
3620,69 %4,62 %  
413,45 %0,77 %  
513,45 %0,77 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.93
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.76
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:2
Modus:1

Graf

13. Co byste na vzhledu prodejny vylepšili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Není zde žádné posezení125 %0,77 %  
chybí posezení125 %0,77 %  
Větší plocha pultu u pokladny125 %0,77 %  
Modernizace interiéru.125 %0,77 %  

Graf

14. Navštěvujete v Rakovníku i konkurenční prodejny s pečivem a zákusky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2275,86 %16,92 %  
ne724,14 %5,38 %  

Graf

15. Pokud máte možnost, vyberete si raději pečivo z této prodejny nebo hypermarketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z této prodejny2172,41 %16,15 %  
Z hypermarketu/supermarketu apod.827,59 %6,15 %  

Graf

16. Pokud máte možnost, vyberete si raději zákusky z této prodejny nebo hypermarketu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z této prodejny29100 %22,31 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Pohlaví

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zákusky/dorty na objednávku na otázku 9. Co zde nejčastěji nakupujete?

5. Váš aktuální stav

  • odpověď pracující:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 27-50 na otázku 4. Věk

6. Znáte rodinnou firmu "Pekárna-Cukrárna Hana Vostrá"?

  • odpověď ano:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - ale méně než 1x za měsíc na otázku 7. Navštěvujete tuto firmu?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť na otázku 8. Důvody vašeho nákupu v této firmě:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita výrobků na otázku 8. Důvody vašeho nákupu v této firmě:
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi běžné pečivo na otázku 9. Co zde nejčastěji nakupujete?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sladké pečivo na otázku 9. Co zde nejčastěji nakupujete?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zákusky/dorty na objednávku na otázku 9. Co zde nejčastěji nakupujete?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Jak hodnotíte obsluhující personál? (1-nejlepší, 5-nejhorší)
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Jak hodnotíte vzhled prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 12. Jak hodnotíte vzhled prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Navštěvujete v Rakovníku i konkurenční prodejny s pečivem a zákusky?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z této prodejny na otázku 15. Pokud máte možnost, vyberete si raději pečivo z této prodejny nebo hypermarketu?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z této prodejny na otázku 16. Pokud máte možnost, vyberete si raději zákusky z této prodejny nebo hypermarketu?

8. Důvody vašeho nákupu v této firmě:

  • odpověď chuť:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi zákusky/dorty na objednávku na otázku 9. Co zde nejčastěji nakupujete?
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z této prodejny na otázku 15. Pokud máte možnost, vyberete si raději pečivo z této prodejny nebo hypermarketu?
  • odpověď kvalita výrobků:
    • 7.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Jak hodnotíte vzhled prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Jak hodnotíte obsluhující personál? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

14. Navštěvujete v Rakovníku i konkurenční prodejny s pečivem a zákusky?

  • odpověď ano:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 12. Jak hodnotíte vzhled prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

16. Pokud máte možnost, vyberete si raději zákusky z této prodejny nebo hypermarketu?

  • odpověď Z této prodejny:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Znáte rodinnou firmu "Pekárna-Cukrárna Hana Vostrá"?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - ale méně než 1x za měsíc na otázku 7. Navštěvujete tuto firmu?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť na otázku 8. Důvody vašeho nákupu v této firmě:
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita výrobků na otázku 8. Důvody vašeho nákupu v této firmě:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi běžné pečivo na otázku 9. Co zde nejčastěji nakupujete?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sladké pečivo na otázku 9. Co zde nejčastěji nakupujete?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zákusky/dorty na objednávku na otázku 9. Co zde nejčastěji nakupujete?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 10. Jak hodnotíte obsluhující personál? (1-nejlepší, 5-nejhorší)
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 12. Jak hodnotíte vzhled prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 12. Jak hodnotíte vzhled prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Navštěvujete v Rakovníku i konkurenční prodejny s pečivem a zákusky?
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z této prodejny na otázku 15. Pokud máte možnost, vyberete si raději pečivo z této prodejny nebo hypermarketu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký typ obchodu nejčastěji navštěvujete?

2. Co je pro Vás klíčové při nákupu potravin?

3. Pohlaví

4. Věk

5. Váš aktuální stav

6. Znáte rodinnou firmu "Pekárna-Cukrárna Hana Vostrá"?

7. Navštěvujete tuto firmu?

8. Důvody vašeho nákupu v této firmě:

9. Co zde nejčastěji nakupujete?

10. Jak hodnotíte obsluhující personál? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

12. Jak hodnotíte vzhled prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

14. Navštěvujete v Rakovníku i konkurenční prodejny s pečivem a zákusky?

15. Pokud máte možnost, vyberete si raději pečivo z této prodejny nebo hypermarketu?

16. Pokud máte možnost, vyberete si raději zákusky z této prodejny nebo hypermarketu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký typ obchodu nejčastěji navštěvujete?

2. Co je pro Vás klíčové při nákupu potravin?

3. Pohlaví

4. Věk

5. Váš aktuální stav

6. Znáte rodinnou firmu "Pekárna-Cukrárna Hana Vostrá"?

7. Navštěvujete tuto firmu?

8. Důvody vašeho nákupu v této firmě:

9. Co zde nejčastěji nakupujete?

10. Jak hodnotíte obsluhující personál? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

12. Jak hodnotíte vzhled prodejny? (1-nejlepší, 5-nejhorší)

14. Navštěvujete v Rakovníku i konkurenční prodejny s pečivem a zákusky?

15. Pokud máte možnost, vyberete si raději pečivo z této prodejny nebo hypermarketu?

16. Pokud máte možnost, vyberete si raději zákusky z této prodejny nebo hypermarketu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vostrá, R.Konkurenceschopnost rodinného podniku (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://konkurenceschopnost-rodinneh.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.