Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konkurenceschopnost Rodinného pivovaru Bernard

Konkurenceschopnost Rodinného pivovaru Bernard

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Iveta Morťaniková
Šetření:23. 03. 2010 - 02. 04. 2010
Počet respondentů:84
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chci Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci na téma "Hodnocení konkurenceschopnosti Rodinného pivovaru Bernard". Cílem dotazníku je zjištění povědomí veřejnosti o pivu a pivovaru Bernard.

Děkuji za Váš čas a spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Jaký druh piva upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světlé6777,91 %79,76 %  
Řezané89,3 %9,52 %  
Černé89,3 %9,52 %  
nic33,49 %3,57 %  

Graf

2. Jaké formě konzumace dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Točené8295,35 %97,62 %  
Lahvové44,65 %4,76 %  

Graf

3. Jakou značku piva preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus1016,13 %11,9 %  
Bernard711,29 %8,33 %  
Plzeň58,06 %5,95 %  
budvar46,45 %4,76 %  
Pilsner Urquell23,23 %2,38 %  
Pilsner Urquell, Master, Bernard11,61 %1,19 %  
master11,61 %1,19 %  
Svijany11,61 %1,19 %  
Bernard, Krušovice11,61 %1,19 %  
Krušovice11,61 %1,19 %  
ostatní odpovědi Staropramen, Plzeň
Plzeň, Stella, Heineken
Stela Artois
Kozel
Budvar, Platan
Guinness
Paulaner,Franziskaner,Belle-vue,Hoegaarden,Richard
nejsem vyhraněná, ale nejčastěji piju Gambrinus
Regent
bernard, žatec
regionální
radegast
Pazdroj, bernard, gambrinus
Prazdroj
platan
Gambrinus, Pilsner Urquel
Bernard nebo Plzeň
holba
Klasik
lokální pivovary
staropramen
Rebel
Pilsner Urquell, Bernard, Gambrinus
Pilsner Urquel
Prazdroj, Hoegaarden, Bernard
Bernard, Holba
Černá Hora
Poličské pivo
Bernard, Svijany
2946,77 %34,52 % 

Graf

4. Jak často pivo kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za týden3743,02 %44,05 %  
2x až 3x do týdně2427,91 %28,57 %  
Jednou za měsíc1517,44 %17,86 %  
nic910,47 %10,71 %  
Denně11,16 %1,19 %  

Graf

5. Které faktory vás při nákupu piva nejvíce ovlivňují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť6373,26 %75 %  
kvalita2832,56 %33,33 %  
značka2326,74 %27,38 %  
cena 1618,6 %19,05 %  
nic11,16 %1,19 %  

Graf

6. Chutná Vám pivo Bernard?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7688,37 %90,48 %  
ne1011,63 %11,9 %  

Graf

7. Důvody proč Vám pivo Bernard nechutná?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

divně chutná

Chuť

Chuť piva mi připadá strašná.

nechutná mi žádné pivo

nepiji pivo

nikdy jsem ho nepil

příliš hořké

zkušenost s ranními střevními problémy

8. Jsou jejich produkty dostupné v místě Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7890,7 %92,86 %  
ne89,3 %9,52 %  

Graf

9. Jste spokojeni s nabídkou jejich sortimentu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný3743,02 %44,05 %  
chvalitebný2630,23 %30,95 %  
dobrý1618,6 %19,05 %  
dostatečný55,81 %5,95 %  
nedostatečný22,33 %2,38 %  

Graf

10. Jakým produktům dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jedenáctka Bernard – světlý ležák2023,26 %23,81 %  
Dvanáctka Bernard – světlý ležák1315,12 %15,48 %  
Bernard sváteční ležák (kvasnicové světlé pivo)1315,12 %15,48 %  
nic1112,79 %13,1 %  
Bernard jantarový ležák ( kvasnicové řezané pivo)1011,63 %11,9 %  
Desítka Bernard – světlé pivo1011,63 %11,9 %  
Bernard speciální černé pivo ( kvasnicové tmavé pivo)89,3 %9,52 %  
Bernard s těžkou hlavou “OX“ – speciální světlé pivo11,16 %1,19 %  

Graf

11. Jakým nealkoholickým produktům dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic2933,72 %34,52 %  
Bernard s Čistou hlavou Free2832,56 %33,33 %  
Osvěžující nápoj Bernard s čistou hlavou Švestka2023,26 %23,81 %  
Bernard s Čistou hlavou Jantar 910,47 %10,71 %  

Graf

12. Ceny se Vám zdají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
adekvátní8093,02 %95,24 %  
vysoké66,98 %7,14 %  

Graf

13. Jak hodnotíte reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímavá4956,98 %58,33 %  
dostatečná2023,26 %23,81 %  
nedostatečná1719,77 %20,24 %  

Graf

14. Vybaví se Vám nějaký reklamní slogan či heslo, co jste slyšeli o pivu Bernard?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bernard s čistou hlavou

:-)

"S čistou hlavou"

1. rodinný pivovar 2. s čistou hlavou

A máte čistou hlavu, nebo tak něco

bernard - vlastní cestou

Bernard pivo s čistou hlavou

Bernard s čistou hlavou Svět se zbláznil, držte se 0:13 (po volbách do krajských zastupitelství...) Na stráži proti europivu

Bernard s čistou hlavou

Bernard s čistou hlavou

Bernard s čistou hlavou

bernard s čistou hlavou

Bernard s čistou hlavou

Bernard s čistou hlavou

bernard s čistou hlavou

Bernard s čistou hlavou

Bernard s čistou hlavou...

bernard s čistou hlavou...

BErnard s čistoz hlavou.

Bernard s těžkou hlavou

Bernard vlastní cestou

Bliboardy na pivo Bernard s čistou hlavou

bohužel

Majitel coby čert. Se švestkou - čistá hlava. Svět se zbláznil - držte se

na nealko-- s čistou hlavou

na nic si nevzpomenu

Na stráži proti europivu

Na stráži proti europivu, Svět se zbláznil...

Nas stráži proti europivu

ne

NE

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

nenapadá mě nic

nevám

nic moc...

pivo s holou hlavou?

Rodiný pivovar

s cistou hlavou

S čistou hlavou

s čistou hlavou

s čistou hlavou

s čistou hlavou

s čistou hlavou

S čistou hlavou

S čistou hlavou

S čistou hlavou.

spíš obličej pana Bernarda

spíš obrázek ... s čistou hlavou.. švestka ... nech se ostříhat a budeš na etiketě .. a te´d jak stojí na stráži před europivem...

stojí na stráži

svět se zbláznil

Svět se zbláznil

Svět se zbláznil - držte se

Svět se zbláznil :-D Týkající se voleb do krajů, jak to vyhráli socani

svět se zbláznil 0:14

Svět se zbláznil, držte se

Svět se zbláznil, držte se!

Svět se zbláznil, držte se...

Svět se zbláznil, držte se...

Svět se zbláznil, S čistou hlavou

Svět se zbláznil!

Svět se zbláznil. Držte se 0:13

švestka s čistou hlavou... nebo tak nějak:)

Vlastní cestou

Vlastní cestou

Vlastní cestou

Vlastní cestou

Vlastní cestou

15. Víte kde sídlí pivovar Bernard?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Humpolec4855,81 %57,14 %  
ne1618,6 %19,05 %  
nevím55,81 %5,95 %  
Humpolec?33,49 %3,57 %  
Humpoler, nejsem si jistý11,16 %1,19 %  
ne ne11,16 %1,19 %  
Humpolec nebo Pelhřimov?11,16 %1,19 %  
Písek11,16 %1,19 %  
Humpolec(?),ale zato vím,odkud pochází majitel :-)11,16 %1,19 %  
České Budějovice11,16 %1,19 %  
ostatní odpovědi humppolec
sere pes... :]
Tam, kam se odstěhoval Hliník
Benešov
někde mezi východními a jižními čechami ??
na severu Čech
Jižní Čechy
bohužel
89,3 %9,52 % 

Graf

16. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž6474,42 %76,19 %  
žena2225,58 %26,19 %  

Graf

17. Věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 253641,86 %42,86 %  
26 – 352529,07 %29,76 %  
36 – 451820,93 %21,43 %  
46 – 5578,14 %8,33 %  

Graf

18. Vaše bydliště?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Český Krumlov2630,23 %30,95 %  
České budějovice1112,79 %13,1 %  
Praha910,47 %10,71 %  
Prachatice22,33 %2,38 %  
Č.Krumlov22,33 %2,38 %  
Kladno22,33 %2,38 %  
cesky krumlov11,16 %1,19 %  
Horažďovice11,16 %1,19 %  
Nové Hrady11,16 %1,19 %  
hl.m.Praha11,16 %1,19 %  
ostatní odpovědi Sušice
Žichovice
obec do 1000 obyvatel
Týn nad Vltavou
Písek
Ostrava
Brno
Olomouc
Č.Budějovice
Praha 8, Libeň
žirovnice
kolodeje nad luznicci
prahovice nad vltavou a taky krumlau
Hřebeč
463 42 Hodkovice n.M. ( okres Liberec )
č. budějovice
Předměřice nad Jizerou
Kamenný Újezd
šumava
Kotěhůlky
Zlín
ledenice
říčany
Žďár nad Sázavou
Brandýs nad labem - Stará Boleslav
Karlovy Vary
Velká Lhota u Valašského Meziříčí (okres Vsetín)
Jablonec nad Nisou
Jihomoravký Kraj
česká lípa
3034,88 %35,71 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký druh piva upřednostňujete?

2. Jaké formě konzumace dáváte přednost?

3. Jakou značku piva preferujete?

4. Jak často pivo kupujete?

5. Které faktory vás při nákupu piva nejvíce ovlivňují?

6. Chutná Vám pivo Bernard?

8. Jsou jejich produkty dostupné v místě Vašeho bydliště?

9. Jste spokojeni s nabídkou jejich sortimentu?

10. Jakým produktům dáváte přednost?

11. Jakým nealkoholickým produktům dáváte přednost?

12. Ceny se Vám zdají?

13. Jak hodnotíte reklamu?

14. Vybaví se Vám nějaký reklamní slogan či heslo, co jste slyšeli o pivu Bernard?

15. Víte kde sídlí pivovar Bernard?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Věková kategorie?

18. Vaše bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký druh piva upřednostňujete?

2. Jaké formě konzumace dáváte přednost?

3. Jakou značku piva preferujete?

4. Jak často pivo kupujete?

5. Které faktory vás při nákupu piva nejvíce ovlivňují?

6. Chutná Vám pivo Bernard?

8. Jsou jejich produkty dostupné v místě Vašeho bydliště?

9. Jste spokojeni s nabídkou jejich sortimentu?

10. Jakým produktům dáváte přednost?

11. Jakým nealkoholickým produktům dáváte přednost?

12. Ceny se Vám zdají?

13. Jak hodnotíte reklamu?

14. Vybaví se Vám nějaký reklamní slogan či heslo, co jste slyšeli o pivu Bernard?

15. Víte kde sídlí pivovar Bernard?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Věková kategorie?

18. Vaše bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Morťaniková, I.Konkurenceschopnost Rodinného pivovaru Bernard (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://konkurenceschopnost-rodinneho-pivovaru-bernard.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.