Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kontaktné šošovky - marketing

Kontaktné šošovky - marketing

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Silvia Majerníková
Šetření:02. 04. 2013 - 12. 04. 2013
Počet respondentů:134
Počet otázek (max/průměr):29 / 16.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je zameraný na výskum marketingových komunikácií spoločností vyrábajúcich kontaktné šošovky. Pomôže mi pri písaní diplomovej práce, určení kladných stránok spoločností, možných postrehov z pohľadu zákazníka pre skvalitnenie komunikácie a zobrazí celkový názor spotrebiteľov na kontaktné šošovky a marketing okolo nich. Je určený pre ľudí, ktorí nosia dioptrické okuliare alebo kontaktné šošovky. Dotazník Vám zaberie maximálne 10 minút Vášho času.

Odpovědi respondentů

1. Nosím

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [väčšinou kontaktné šošovkyotázka č. 8, len dioptrické okuliareotázka č. 2, pravidelne striedam obojeotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
len dioptrické okuliare5339,55 %39,55 %  
väčšinou kontaktné šošovky4130,6 %30,6 %  
pravidelne striedam oboje4029,85 %29,85 %  

Graf

OTÁZKY PRE TÝCH, KTORÍ NENOSIA KONTAKTNÉ ŠOŠOVKY A DÁVAJÚ PREDNOSŤ OKULIAROM

2. Prečo nedávate prednosť kontaktným šošovkám?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zdajú sa mi nepohodlné2241,51 %16,42 %  
vysoká cena1222,64 %8,96 %  
nedostatok informácií o šošovkách815,09 %5,97 %  
okuliare mám len na čítanie, šošovky sú pre mňa nepraktické11,89 %0,75 %  
komplikovaná vada --> příliš vysoká cena11,89 %0,75 %  
podľa môjho optika ich nemôžem nosiť11,89 %0,75 %  
nemôžem ich nosiť zo zdravotných dôvodov11,89 %0,75 %  
brýle neberu jako módní doplněk11,89 %0,75 %  
nosim okuliare iba na citanie11,89 %0,75 %  
Zpočátku jsem nosila spíše čočky, poslední cca 3 roky pouze brýle. Čočky jsou poměrně drahé. I když jsem si čočky opět koupila, při práci na PC vyhovují spíše brýle, stejně tak jako při stavech unavenosti. Brýle beru hlavněi jako estetický doplněk.11,89 %0,75 %  
málo dioptrií11,89 %0,75 %  
neuvažovala som nad tým11,89 %0,75 %  
nemam problem s okuliarmi11,89 %0,75 %  
dříve jsem nosila téměř výhradně kontaktní čočky, po úpravě oční vady už nepotřebuju brýle ani čočky na celodenní nošení, proto používám pouze brýle - a to na práci s počítačem11,89 %0,75 %  
nemam prilis silne bryle,proto mi cocky prijdou zbytecne11,89 %0,75 %  
zdravotna prekazka11,89 %0,75 %  
používam len na čítanie11,89 %0,75 %  
zdravotné dôvody11,89 %0,75 %  
nik mi ich nedokázal vložiť do očí... ani doktorka , ani ja , ani kamarátka , ktorá šošovky nosí...11,89 %0,75 %  
Potrebujem len okuliare pri čítaní a šoférovaní11,89 %0,75 %  
Mala som z nich zapal ocnych spojiviek11,89 %0,75 %  

Graf

3. Vyberte tie spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky, ktoré poznáte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Johnson and Johnson3464,15 %25,37 %  
Bausch + Lomb1222,64 %8,96 %  
Cooper Vision611,32 %4,48 %  
Ciba Vision59,43 %3,73 %  
nepoznám47,55 %2,99 %  
žiadne23,77 %1,49 %  
neznám ani jednu11,89 %0,75 %  
ziadne11,89 %0,75 %  
žiadnu11,89 %0,75 %  
žádná11,89 %0,75 %  
neznám ani jednu z výše uvedených společností11,89 %0,75 %  

Graf

4. Stretli ste sa niekedy s reklamou, letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie niektorej zo spoločností z otázky 3?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, nieotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie3158,49 %23,13 %  
ano2139,62 %15,67 %  
ne11,89 %0,75 %  

Graf

5. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Johnson and Johnson1773,91 %12,69 %  
Bausch + Lomb626,09 %4,48 %  
Ciba Vision417,39 %2,99 %  
žiadna28,7 %1,49 %  
nie14,35 %0,75 %  
Cooper Vision14,35 %0,75 %  

Graf

6. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
leták1356,52 %9,7 %  
reklama v novinách, časopise521,74 %3,73 %  
reklama v televízii417,39 %2,99 %  
žiadna28,7 %1,49 %  
billboard28,7 %1,49 %  
internet28,7 %1,49 %  
reklama na internete14,35 %0,75 %  
propagace v prodejnách s optikou nebo u oční lékařky14,35 %0,75 %  
plagát u očného lekára14,35 %0,75 %  
reklama v rádiu14,35 %0,75 %  

Graf

7. Ak by ste sa predsa len rozhodovali o kúpe kontaktných šošoviek, presvedčili by Vás :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odporučenia očných lekárov3260,38 %23,88 %  
odporučenia známych a rodiny3056,6 %22,39 %  
výhodná cena1222,64 %8,96 %  
reklama a zázemie spoločnosti23,77 %1,49 %  
vzhled11,89 %0,75 %  
pohodlnost11,89 %0,75 %  
Nepresvedčili pre mna kontaktné šošovky sú nepohodlné z hladiska len občasného užívania okuliarou11,89 %0,75 %  

Graf

OTÁZKY PRE TÝCH, KTORÍ NOSIA KONTAKTNÉ ŠOŠOVKY

8. Aké kontaktné šošovky si najčastejšie kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mesačné4959,76 %36,57 %  
dvojtýždenné1923,17 %14,18 %  
denné910,98 %6,72 %  
dvojmesacne11,22 %0,75 %  
trojmesačné11,22 %0,75 %  
Denni,ptze mam chronicky zanet ocnich vicek a spojivek11,22 %0,75 %  
na pol roka11,22 %0,75 %  
dvojmesačné11,22 %0,75 %  

Graf

9. Od ktorej spoločnosti si väčšinou kupujete šošovky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Johnson and Johnson3137,8 %23,13 %  
Bausch + Lomb2024,39 %14,93 %  
Ciba Vision1720,73 %12,69 %  
Cooper Vision78,54 %5,22 %  
air optix11,22 %0,75 %  
PegaVision11,22 %0,75 %  
z internetu11,22 %0,75 %  
ClearLab11,22 %0,75 %  
Switch11,22 %0,75 %  
Vidi11,22 %0,75 %  
acuvue11,22 %0,75 %  

Graf

10. Prečo preferujete práve túto spoločnosť a značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odporučil mi ju očný lekár4251,22 %31,34 %  
komfort pri nosení3745,12 %27,61 %  
rokmi overená značka2125,61 %15,67 %  
výhodná cena1923,17 %14,18 %  
som alergik a preto je pre mna dolezite materialove zlozenie sosoviek i roztoku11,22 %0,75 %  
není to přímo kvůli značce. vyhovují mi konkrétní čočky air optix aqua...dále také často kupuji měsíční čočky, ale od jiné společnosti11,22 %0,75 %  
v optice nic moc výběr11,22 %0,75 %  
Prodavaji cocky na miste. Tehdy jsem zadne cocky jeste nenosila a potrebovala jsem zmerit oci atd. Tesco Eden jinou znacku nenabizela 11,22 %0,75 %  
nosim konkretne "oasis", ked som sa rozhodovala či prejst na inu značku, tak som sa po dlhom čítaní na internete rozhodla ze ostanem pri nich. Maju dobru priepustnosť vzduchu, su vhodne pre alergikov, čo aj som, dobre mi sedia a nie sú tak cenovo naročne11,22 %0,75 %  

Graf

11. Napíšte konkrétnu značku produktovej línie danej spoločnosti (napr. SoftLens, PureVision, Acuvue...)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
acuvue1518,52 %11,19 %  
SoftLens1113,58 %8,21 %  
PureVision56,17 %3,73 %  
Air Optix44,94 %2,99 %  
Air Optix Aqua44,94 %2,99 %  
acuvue oasys33,7 %2,24 %  
Acuvue Moist33,7 %2,24 %  
Avaira33,7 %2,24 %  
Pure Vision22,47 %1,49 %  
Acuvue Oasis22,47 %1,49 %  
ostatní odpovědi AirOptix
Biofinity
Acuvue 1 Day Disposable
to nevím..
Acuvue Trueye
Surevue
SwitchPremiere
SoftLens 59
oasys
Acuvue oesys
PureVision, PureVision Toric
AIr Optix agua
neviem
Dailies
Acuvue Oasys a Acuvue advance
Acuvue advance plus
Clear58
Soflens (hilafilcon B)
Aqua Day&Night
Switch disposables
Heh? O_o
PureVision 2
Vidi oxy
Acuvue air
ne
jjjj
acuvue true eye
2935,8 %21,64 % 

Graf

12. Cena kontaktných šošoviek, ktoré si najčastejšie kupujete sa Vám zdá :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
adekvátna ku kvalite4758,02 %35,07 %  
vyššia3340,74 %24,63 %  
príliš vysoká11,23 %0,75 %  

Graf

13. Pri kúpe kontaktných šošoviek :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ostávam verný/á overenej značke5466,67 %40,3 %  
Počúvam rady odborníkov (očných lekárov, optikov)1619,75 %11,94 %  
Rád/a experimentujem a nebojím sa vyskúšať iné značky67,41 %4,48 %  
Dávam na rady známych56,17 %3,73 %  

Graf

14. Koľko značiek kontaktných šošoviek ste vyskúšali :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Som verný/á len jednej3543,21 %26,12 %  
22227,16 %16,42 %  
31518,52 %11,19 %  
viac ako 3911,11 %6,72 %  

Graf

15. Vyberte tie spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky, ktoré poznáte :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Johnson and Johnson6580,25 %48,51 %  
Bausch + Lomb4960,49 %36,57 %  
Ciba Vision4251,85 %31,34 %  
Cooper Vision2328,4 %17,16 %  
žádnou z těchto neznám...11,23 %0,75 %  
lensso11,23 %0,75 %  
Frequency11,23 %0,75 %  
Vidi11,23 %0,75 %  

Graf

16. Stretli ste sa niekedy s reklamou, letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie niektorej zo spoločností z otázky 15?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, nieotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie5466,67 %40,3 %  
ano2733,33 %20,15 %  

Graf

17. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Johnson and Johnson1967,86 %14,18 %  
Bausch + Lomb1346,43 %9,7 %  
Ciba Vision725 %5,22 %  
Cooper Vision27,14 %1,49 %  
neviem13,57 %0,75 %  

Graf

18. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letáky1348,15 %9,7 %  
Reklama v novinách, časopisoch1037,04 %7,46 %  
Reklama v televízii414,81 %2,99 %  
PR311,11 %2,24 %  
Billboardy27,41 %1,49 %  
nepamätám13,7 %0,75 %  
možnosť skúšobného páru zdarma13,7 %0,75 %  
reklama v metru13,7 %0,75 %  
reklamní předměty13,7 %0,75 %  
internetové bannery13,7 %0,75 %  

Graf

19. Zdajú sa Vám marketing a komunikácia Vašej obľúbenej spoločnosti so zákazníkmi vhodné a dostatočné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neviemotázka č. 21, nieotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neviem5770,37 %42,54 %  
nie1518,52 %11,19 %  
ano89,88 %5,97 %  
ne11,23 %0,75 %  

Graf

20. Prečo sa Vám zdajú nevhodné?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je o nich na Slovensku málo počuť16,25 %0,75 %  
málo dostupných informácií16,25 %0,75 %  
nikdy jsem nenarazila na nějakou reklamu16,25 %0,75 %  
Nie že nevhodné, skôr nedostatočné...16,25 %0,75 %  
vlastně si nevybavuji žádnou reklamu propagující tu či onu značku kont. čoček16,25 %0,75 %  
nikde nejsou k dostání jakékoli informace o daných čočkách, jejich bezpečnosti a optiky nemají skoro žádný výběr - člověk spoléhá jen na optika16,25 %0,75 %  
spíše nedostatečné, marketing by mohl být razantnější a viditelnější16,25 %0,75 %  
nedostatecne16,25 %0,75 %  
Nevídám reklamu na Biofinity16,25 %0,75 %  
Nevidela jsem jeste zadnou reklamu na cocky16,25 %0,75 %  
ostatní odpovědi o žádných nevím, měli by se víc snažit, tak abych věděl a chtěl je opět koupit
nedostatočne informuju zakaznikov čo vlastne nosia alebo môžu nosiť aby lepšie videli a cítili sa v nich. Odporučila by som viac lekarskych posudkov v PR ako len text a sumu.
skor nedostatočné, ak by mi ich moj očny lekár nedoporučil, asi by som o nich nevedela....
nejasné informácie o používaní
žádný marketing nebo snahu o komunikaci jsem nepostřehla
nedostatočná propagácia produktov
637,5 %4,48 % 

Graf

21. Prezerali ste si niekedy webové stránky spoločností vyrábajúcich kontaktné šošovky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, nieotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nie10276,12 %76,12 %  
ano3123,13 %23,13 %  
ne10,75 %0,75 %  

Graf

22. Ktorých spoločností ste si prezerali webové stránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Johnson and Johnson1854,55 %13,43 %  
Bausch + Lomb1339,39 %9,7 %  
Ciba Vision1030,3 %7,46 %  
Cooper Vision39,09 %2,24 %  
žiadne13,03 %0,75 %  
nevím13,03 %0,75 %  
nepamatuji se13,03 %0,75 %  
Switch13,03 %0,75 %  
Vidi13,03 %0,75 %  

Graf

23. Zdali sa Vám ich stránky prehľadné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3196,88 %23,13 %  
ne13,13 %0,75 %  

Graf

24. Čo by ste poradili spoločnostiam, aby zlepšili vo svojich marketingových komunikáciách vo vzťahu k zákazníkom? (napr. viac reklám v televízii, osobnejší prístup, nižšiu cenu a podobne)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobnejší prístup64,51 %4,48 %  
nižší cena64,51 %4,48 %  
nižšiu cenu43,01 %2,99 %  
Neviem43,01 %2,99 %  
nižší cenu32,26 %2,24 %  
osobnejsi pristup21,5 %1,49 %  
nižšia cena21,5 %1,49 %  
nizsia cena21,5 %1,49 %  
.21,5 %1,49 %  
rozšírenie druhov kontaktných šošoviek10,75 %0,75 %  
ostatní odpovědi lepšia reklama
viac informácií o šošovkách
viac reklamy vo všeobecnosti
více reklam nejen v televizi, ale i v tisku
Nižšia cena, väčšia marketingová kampaň - chýba priama komunikácia so zákazníkom (často len cez očných lekárov), možno inovácie v podobe komfortu a farieb...
osobnejší prístup, aby nespolupracovali iba s lekármi v nemocniciach či so súkromníkmi, pretože v súčasnosti lekárom veľa ľudí neverí a keď viem, že daný lekár za to má províziu že mi predpíše nejaký typ šošoviek, tak si ich radšej nekúpim
reklamy na internetu... Kupuju si čočky přes e-shopy, takže těch značky, které na mě vykouknou nejdříve, si všimnu.. na ostatní nekoukám...
Uvítal by som jednodnove vzorky sosoviek za znizenu cenu.
určite zlepšiť propagáciu formou reklamy v TV, tlači, rádiu
cena a dostupnosť
určitě nižší cena, snažit se získat si pozornost očních lékařů a optiků, aby značku vůbec propagovali a nenabízeli jen jednu alternativu
Určitě víc reklam. V životě jsem neviděla reklamu na kontaktní čočky. Vůbec nemám orientaci v tomto odvětví.
Info na mail
určitě ne víc reklam, možná vymyslet nějaký dobrý slogan
rozhodně nižší cenu
trocha zvlastna otazka, nemyslite? :)
viac a nápadité reklamy
osobnejší prístup, nie masový marketing, viac sústredenia na zákazníka ako na produkt a jeho predaj
marketing kontaktních čoček mě absolutně nezajímá
neviem, nic
Osobnejší prístup,
Pravdu o nich od lekárov.
reklama
viac reklamy, osobnejsi pristup
viac reklám v televízii
viac informacii
nič
osobnejší prístup a nižšia cena
nevyrábať z lacných a podradných materiálov
neviem..aj tak sa kazdy skor radi s ocnym lekarom aky typ sosoviek mu poradi...nejaka reklama by ma nevedela ovplyvnit, aby som si napriklad kupila inu znacku sosoviek. takze neviem povedat. cena sa mi zda primerana
více zdůrazňovat výhody oproti brýlím
pre mňa je spolupráca s lekárom najdôležitejšia
Viac informácii o šošovkách, nižšiu cenu pre tých, ktorí si chcú šošovky prvýkrát zakúpiť, resp. vyskúšať.
viac reklam - letaky
viac reklám, lepšia informovanosť zákazníka
Zaměřit se na lékaře
Víc nahých slečen (nebo alespoň polonahých)
viac reklám, nižšiu cenu
cenu
širšiu reklamu
nejak sa vyčleniť oproti ostatným
Myslím, že reklamy v TV nemají přiliš velký smysl. Radila bych spíše reklamy ve formě oken(např. při vyhledávání na Google nebo při pouštění písní na Youtube, na FB apod.). Spoléhám se také na doporučení oční lékařky, takže též větší prezentace a výběr.
komunikovať jednoduchosť používania a širokú škálu ponúkaných produktov
kdo kontaktní čočky nosí, získá informace snadno v optice
výhodnější větší balení
více informací o čočkách, lepší vztah k zákazníku, lepší remlamy
nižší cenu, kvalita
Viac reklám na internete, poprípade nejaké predvádzacie akcie v lekárňach
nižšiu cenu, viac reklamy všeobcne (v tlači aj TV)
viac reklám, buď v televízii alebo inou formou, pretože reklamy z tejto sféry podľa mňa úplne absentujú
nevím, jsem spokojená, koupím si čočky, které mi léta vyhovují a dál to neřeším
osobnější přístup
pomer
osobnější přístup, věrnostní klub, nabídky v ordinacích lékařů, zkušební sety, ...
vice reklam
viac reklam na internete, televiziu pozera co raz menej ludi, nastastie :)
cílenější reklama pro cílové skupiny
Možnost si vyzkoušet jiný typ čoček (po konzultaci s doktorem) zdarma.
vzorky zdarma, reklamy alespoň v tisku
vice reklamy na cocky obecne
odporúčania očných lekárov
Vic reklam, caste akce (levnejsi cena, nebo stejna cena, ale vetsi baleni)
väcsi prehlad v produktoch, lepsia reklama
lepsiu cenu
akce na nové produkty, snaha zacílit osobněji na zákazníky, ne masově jako televize, ale třeba spojit se s optikami a navrhnout nějakou spolupráci s cílem na zákazníka
nabídka výhodných balíčku a akcí
Nemyslím si, že marketingová komunikace těchto společností natolik ovlivňuje rozhodování zákazníka. Podle mé zkušenosti na něj spíše působí doporučení známých nebo optika. Také jsem se hodně setkala s nákupem přímo přes internet kvůli výrazně nižší ceně.
nejdulezitejsi je pristup lekaru. sama teto problematice nerozumim,proto davam na jejich radu. pripadne letaky v ordinacich.
urcite viac reklam v televizii, akcie zamerane na rozne segmenty zakaznikov- pravidelne sa opakujuce
Mňa vždy prílaka nejaká výhodná kupa na začiatok. Bojím sa investovať hned prvýkrát do niečoho čo ešte nepoznám. Viem ze u lekara môzem dostat vzorku zdarma ale ja casto kupujem iba cez internet a tam to je ine.
viac reklám v televízii, nižšia cena
netuším
Viac reklamy aj mimo ambulancii ocnych lekarov, nepamatam si kedy som naposledy nejaku videl...
osobnejší prístup, robili akcie pre dealerov (predajne) ktoré by odporučali ich produkty...
reklamy
nižšia cena osobnejší prístup
nic
výhodné multi balíčky (viac kusov v jednom balení za výhodnú cenu)
reklamy v tv,
vzorky zadarmo aby zákazník mohol vyskúšať či mu budú šošovky vyhovovať
testy produktů zdarma (dříve má optika nabízela při koupi nových čoček testovací pár, pak přestala, tudíž jsem začala kupovat čočky na internetu.Nevím zda to bylo rozhodnutí optiky či výrobce)
osobnejší prístup, a cena
jjjjjj
Myslim si ze ich marketing by mal byť zameraný len na ludí ktorý nosia okuliare neustále a presvedčiť ich o tom že okuliare ich obťažujú viac ako šošovky. To by mohli dosiahnuť najmä osobnejším prístupom prostredníctvom lekárskeho poradenstva.
Nizsia cena by nebola na skodu
nevim
více informací pro veřejnost
vic reklam
letáky u očních lékařů, více reklam na internetu
neviem sa vyjadriť
nizsia cena, viac recenzii
osobnejší prístup, zohľadňovať individuálne potreby zákazníkov
přehlednější popisy, člověk, který se v čočkách nevyzná, vůbec netuší, co kteýr pojem znamená, ani proč si připlatit za něco a podobně
výhodná balení
nižší cena, výhody při nákupu
Byd na ně zdvořilí
viac reklám, nižšia cena
maly by byt vic videt
současná marketingová komunikace je pro mě zcela vyhovující
viac reklám
frrrrrrrrr
10175,94 %75,37 % 

Graf

25. Ako by si mohla spoločnosť podľa Vás udržať Vašu lojalitu a dôveru?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitou96,82 %6,72 %  
neviem53,79 %3,73 %  
věrnostní program43,03 %2,99 %  
vernostný program32,27 %2,24 %  
nevím32,27 %2,24 %  
nezvyšovať ceny21,52 %1,49 %  
Kvalitou výrobků21,52 %1,49 %  
kvalita21,52 %1,49 %  
cenou21,52 %1,49 %  
.21,52 %1,49 %  
ostatní odpovědi ponúkaním zliav
kvalitou a informáciami
udržiavanie rozumnej ceny
kvalitou a podávaním informacií
například občasnou akcí 1 čočky zdarma (místo 6 by jich v balení bylo 7)
Udržaním si štandardnej kvality (prípadne zvýšením kvality) za rovnakú cenu, bonusy za loajalitu- množstevné bonusy, cenové zľavy...
tým, že bude poskytovať dobré a kvalitné šošovky, nie predražené, ktoré si ľahko viem zohnať, nemusím ich objednávať napr. zo zahraničia...
cenou a třeba nějaké dárky.. nějaká blbost, která ale potěší...
Udržanie kvality šošoviek mi postačuje ako dôvod mojej lojality.
darček k nákupu vo forme roztoku, puzdra..poprípade množstevnú zľavu pri nákupe
dobrou kvalitou, dostupností a zajímavou cenou
dostupnosťou a nezvyšujúcou sa cenou
kvalita za přijatelnou cenu
Žádné skandály, korupce, podplácení. Věrnostní slevy např. Když bych si chtěla koupit kontaktní čočky, ocenila bych, aby tam byla milá obsluha, nikoliv otrávení zaměstnanci. Také bych uvítala, aby zaměstnanci produktu perfektně rozuměli.
Malé dárky k hodnotnému nákupu, sleva na čočky když je kupuji pravidelně
benefity
udržet kvalitu oproti konkurentům, popř vyvíjet čočky se zlepšenými vlastnostmi, větší diferenciace výrobků
věrnostní karty
ferovym riesenim objednavok a reklamacii
cena, servis, jedinečnosť, design
věrnostní slevy
kvalitou, cenou
Udržiavaním kvality & ceny
Ak by som chcel začať nosiť šošovky pravidelne ale ceny by sa dlhodobo nemenili.
lepsia informovanost nizsia cena
zľavy
starostlivostou a zarukou
kvalitou za adekvátnu cenu
viac reklám, pravidelné cenové akcie
snahou o zlepšenie kvality a zníženie cien
kvalita, dostupnost
urdžiavať si kvalitu
Ponúkaním výhod pre verných zákazníkov, tzv. vernostný program.
spolahlivost, kvalita
zárukou
věrnostní programy
nižšou cenou
pravidelným sexem
kvalitnými a pohodlnými šoškovkami, nízkou cenou
nijak
vytvoriť viazanosť na niekoľko rokov so zákazníkom a predávaťtak za nižšie ceny
kvalitou, primeranou cenou,
Každému sedí jiné čočky, nedávno jsem se o tom přesvědčila, tudíž není jednoznačné říct, čím si udržet důvěru. Dalším hlavním faktorem je samozřejmě cena.
Spolehlivost a ochotnost
stabilne dobrá kvalita produktov
minimalizovat špatné čočky v balení (při špatném zpracování dávat automaticky nové)
neklesat na kvalite, nestupat na cene
ponukou kvalitných šošoviek za rozumnú cenu
např. slevy pro věrné zákazníky
nízkou cenou a vysokou kvalitou
hlavní je kvalita výrobků a přiměřená cena, nic víc nepotřebuji
zájmem o zákazníka
udržení kvality na stejné úrovní, výhody pro stálé zákazníky
akce na koupi vice cocek
využívat osvědčených i nových technologií
pravidelná starostlivosť o zákazníkov
udrží si ji tím, že mi čočky budou sedět a budou pohodlné, za přijatelnou cenu
kvalitou za příznivou cenou
udrzet cenu a kvalitu
stálym informovaním a medializáciou
Kvalita a cena
vyrobou kvalitnych kontaktnych sosoviek
kvalitnymi vyrobkami a pravdivou reklamou
udržať kvalitu
da sa natom nejako pracovat, ked si objednavam sosovky cez portali ako cockovnik a tak?
v pripade okuluiarov mi je jedno od akej firmy su skla a ram
vyrábět stále kvalitně, žádné průsery, prostě no negative appearence
stálou kvalitou
kvalitou za příznivou cenu
pokud mi vzdy vyjdou se vsim vstric, at uz co se tyce rady nebo reklamace.
zabezpecenim spatnej vazby- aby sa spolocnost zaujimala o nazor zakaznikov, o postrehy, namety, pripomienky
Ak sa na ich stránke alebo v ich reklame stretnem s nazom odborníkov a štatistík. A kedze reklama zvykne klamat a ludia jej neveria sla by som za osobnejsim pristupom k ludom aby prilakali aj tych ktorí su skeptickí
posielať newslettre
kvalitne produkty za rozumne ceny
určite zbierať čo najviac info o zákazníkoch a vytvárat si k nim osobnejší prístup, a čo sa týka mna tak by nemala klesnut mnou vnímaná kvalita...pre to si ich kupujem...
nižší cenou
kvalitní výrobek
dôvernostné zľavy
kvalitou produktů
nezdražovať a udržiavať sa na technologickej špičke
nezvyšovať ceny a udržiavať kvalitu
akciové ceny a udržateĺná kvalita
nezvyšovat ceny, neměnit kvalitu/vlastnosti ověřených výrobků
benefitmi
dobrou cenou
Museli by ma presvedčiť o väčšej praktičnosti použitia šošoviek. Kedže som občasným uživatelom okuliari ktorý nemá čas no zakladanie si šošoviek bude to pre spoločnosť naozaj náročné ma presvedčiť o kúpe ich produktu.
Kvalitny vyrobok,ktory dobre sluzi svojmu ucelu.
slevy, kvalita
vyrabet kvalitni vyrobky
zlepšení kvality
vernostnýmj programom
zachovať a zvyšovaťkvalitu, udržať primeranú cenu, rozvoj nových výrobkov
kvalitní výrobek, zájem o klienta
pokud nebude zdražovat své výrobky a kvalita zůstane
Nizké ceny , hodný personál
kvalitnymi sosovkami
tím, že mě nezačne otravovat marketingem
vernostné produkty
9874,24 %73,13 % 

Graf

26. Pohlavie :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9873,13 %73,13 %  
muž3626,87 %26,87 %  

Graf

27. Vek :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2510880,6 %80,6 %  
26-452115,67 %15,67 %  
46-5542,99 %2,99 %  
56 a viac10,75 %0,75 %  

Graf

28. Národnosť :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slovenská7555,97 %55,97 %  
česká5742,54 %42,54 %  
iná21,49 %1,49 %  

Graf

29. Dosiahnuté vzdelanie :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské9570,9 %70,9 %  
stredné s maturitou3022,39 %22,39 %  
základné53,73 %3,73 %  
vyššie odborné32,24 %2,24 %  
stredné bez maturity10,75 %0,75 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nosím

  • odpověď len dioptrické okuliare:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vysoká cena na otázku 2. Prečo nedávate prednosť kontaktným šošovkám?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zdajú sa mi nepohodlné na otázku 2. Prečo nedávate prednosť kontaktným šošovkám?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bausch + Lomb na otázku 3. Vyberte tie spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky, ktoré poznáte
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Johnson and Johnson na otázku 3. Vyberte tie spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky, ktoré poznáte
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 4. Stretli ste sa niekedy s reklamou, letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie niektorej zo spoločností z otázky 3?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 4. Stretli ste sa niekedy s reklamou, letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie niektorej zo spoločností z otázky 3?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Johnson and Johnson na otázku 5. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi leták na otázku 6. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odporučenia očných lekárov na otázku 7. Ak by ste sa predsa len rozhodovali o kúpe kontaktných šošoviek, presvedčili by Vás :
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odporučenia známych a rodiny na otázku 7. Ak by ste sa predsa len rozhodovali o kúpe kontaktných šošoviek, presvedčili by Vás :
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výhodná cena na otázku 7. Ak by ste sa predsa len rozhodovali o kúpe kontaktných šošoviek, presvedčili by Vás :

3. Vyberte tie spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky, ktoré poznáte

  • odpověď Johnson and Johnson:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Johnson and Johnson na otázku 5. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :

4. Stretli ste sa niekedy s reklamou, letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie niektorej zo spoločností z otázky 3?

  • odpověď ano:
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Johnson and Johnson na otázku 5. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi leták na otázku 6. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :

8. Aké kontaktné šošovky si najčastejšie kupujete?

  • odpověď mesačné:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ciba Vision na otázku 9. Od ktorej spoločnosti si väčšinou kupujete šošovky?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi SoftLens na otázku 11. Napíšte konkrétnu značku produktovej línie danej spoločnosti (napr. SoftLens, PureVision, Acuvue...)

13. Pri kúpe kontaktných šošoviek :

  • odpověď Ostávam verný/á overenej značke:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi SoftLens na otázku 11. Napíšte konkrétnu značku produktovej línie danej spoločnosti (napr. SoftLens, PureVision, Acuvue...)

15. Vyberte tie spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky, ktoré poznáte :

  • odpověď Bausch + Lomb:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bausch + Lomb na otázku 9. Od ktorej spoločnosti si väčšinou kupujete šošovky?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi SoftLens na otázku 11. Napíšte konkrétnu značku produktovej línie danej spoločnosti (napr. SoftLens, PureVision, Acuvue...)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bausch + Lomb na otázku 17. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :
  • odpověď Ciba Vision:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ciba Vision na otázku 9. Od ktorej spoločnosti si väčšinou kupujete šošovky?
  • odpověď Johnson and Johnson:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dvojtýždenné na otázku 8. Aké kontaktné šošovky si najčastejšie kupujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky na otázku 18. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Johnson and Johnson na otázku 17. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Johnson and Johnson na otázku 9. Od ktorej spoločnosti si väčšinou kupujete šošovky?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi acuvue na otázku 11. Napíšte konkrétnu značku produktovej línie danej spoločnosti (napr. SoftLens, PureVision, Acuvue...)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 14. Koľko značiek kontaktných šošoviek ste vyskúšali :

16. Stretli ste sa niekedy s reklamou, letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie niektorej zo spoločností z otázky 15?

  • odpověď ano:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Letáky na otázku 18. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v novinách, časopisoch na otázku 18. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Johnson and Johnson na otázku 17. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bausch + Lomb na otázku 17. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :

21. Prezerali ste si niekedy webové stránky spoločností vyrábajúcich kontaktné šošovky?

  • odpověď ano:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bausch + Lomb na otázku 22. Ktorých spoločností ste si prezerali webové stránky?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ciba Vision na otázku 22. Ktorých spoločností ste si prezerali webové stránky?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Zdali sa Vám ich stránky prehľadné?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Johnson and Johnson na otázku 22. Ktorých spoločností ste si prezerali webové stránky?

23. Zdali sa Vám ich stránky prehľadné?

  • odpověď ano:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Prezerali ste si niekedy webové stránky spoločností vyrábajúcich kontaktné šošovky?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bausch + Lomb na otázku 22. Ktorých spoločností ste si prezerali webové stránky?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ciba Vision na otázku 22. Ktorých spoločností ste si prezerali webové stránky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Johnson and Johnson na otázku 22. Ktorých spoločností ste si prezerali webové stránky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nosím

2. Prečo nedávate prednosť kontaktným šošovkám?

3. Vyberte tie spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky, ktoré poznáte

4. Stretli ste sa niekedy s reklamou, letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie niektorej zo spoločností z otázky 3?

5. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :

6. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :

7. Ak by ste sa predsa len rozhodovali o kúpe kontaktných šošoviek, presvedčili by Vás :

8. Aké kontaktné šošovky si najčastejšie kupujete?

9. Od ktorej spoločnosti si väčšinou kupujete šošovky?

10. Prečo preferujete práve túto spoločnosť a značku?

11. Napíšte konkrétnu značku produktovej línie danej spoločnosti (napr. SoftLens, PureVision, Acuvue...)

12. Cena kontaktných šošoviek, ktoré si najčastejšie kupujete sa Vám zdá :

13. Pri kúpe kontaktných šošoviek :

14. Koľko značiek kontaktných šošoviek ste vyskúšali :

15. Vyberte tie spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky, ktoré poznáte :

16. Stretli ste sa niekedy s reklamou, letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie niektorej zo spoločností z otázky 15?

17. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :

18. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :

19. Zdajú sa Vám marketing a komunikácia Vašej obľúbenej spoločnosti so zákazníkmi vhodné a dostatočné?

21. Prezerali ste si niekedy webové stránky spoločností vyrábajúcich kontaktné šošovky?

22. Ktorých spoločností ste si prezerali webové stránky?

23. Zdali sa Vám ich stránky prehľadné?

26. Pohlavie :

27. Vek :

28. Národnosť :

29. Dosiahnuté vzdelanie :

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nosím

2. Prečo nedávate prednosť kontaktným šošovkám?

3. Vyberte tie spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky, ktoré poznáte

4. Stretli ste sa niekedy s reklamou, letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie niektorej zo spoločností z otázky 3?

5. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :

6. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :

7. Ak by ste sa predsa len rozhodovali o kúpe kontaktných šošoviek, presvedčili by Vás :

8. Aké kontaktné šošovky si najčastejšie kupujete?

9. Od ktorej spoločnosti si väčšinou kupujete šošovky?

10. Prečo preferujete práve túto spoločnosť a značku?

11. Napíšte konkrétnu značku produktovej línie danej spoločnosti (napr. SoftLens, PureVision, Acuvue...)

12. Cena kontaktných šošoviek, ktoré si najčastejšie kupujete sa Vám zdá :

13. Pri kúpe kontaktných šošoviek :

14. Koľko značiek kontaktných šošoviek ste vyskúšali :

15. Vyberte tie spoločnosti vyrábajúce kontaktné šošovky, ktoré poznáte :

16. Stretli ste sa niekedy s reklamou, letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie niektorej zo spoločností z otázky 15?

17. Stretol/la som sa s letákom, billboardom alebo iným druhom marketingovej komunikácie tejto spoločnosti :

18. Vyberte typ marketingovej komunikácie spoločnosti, s ktorým ste sa stretli :

19. Zdajú sa Vám marketing a komunikácia Vašej obľúbenej spoločnosti so zákazníkmi vhodné a dostatočné?

21. Prezerali ste si niekedy webové stránky spoločností vyrábajúcich kontaktné šošovky?

22. Ktorých spoločností ste si prezerali webové stránky?

23. Zdali sa Vám ich stránky prehľadné?

26. Pohlavie :

27. Vek :

28. Národnosť :

29. Dosiahnuté vzdelanie :

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Majerníková, S.Kontaktné šošovky - marketing (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://kontaktne-sosovky-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.