Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > kontroverzná kampaň ,,Stop genocíde"
kontroverzná kampaň ,,Stop genocíde"
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Melánia Firkaľová |
---|---|
Šetření: | 30. 05. 2010 - 01. 06. 2010 |
Počet respondentů: | 12 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 10.83 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 46,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník je súčasťou mojej bakalárskej práce ,,Problematika negativnej reklamy a jej využitie v praxi". Cieľom prieskumu je zistiť, ako si ľudia pamätajú kampaň ,,Stop genocíde" a aké pocity v nich táto kampaň vyvolala.Odpovědi respondentů
1. Stretli Ste sa v poslednom období nejakú reklamu, resp. reklamnú kampaň, ktorú považujete za nevhodnú?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno | 11 | 84,62 % | 91,67 % |
nie (pokračujte otázkou č. 3) | 2 | 15,38 % | 16,67 % |
2. Túto reklamu, resp. reklamnú kampaň považujete za nevhodnú z dôvodu :
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výsmešneho zobrazenia hercov,spevákov,politikov,či iných verejne známych osôb | 3 | 23,08 % | 25 % |
nezrozumiteľnosti | 2 | 15,38 % | 16,67 % |
vnucovania sa | 2 | 15,38 % | 16,67 % |
agresívneho obsahu ( krv, násilie) | 2 | 15,38 % | 16,67 % |
nic | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
- | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
erotického podtónu | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
nesmyslných přirovnávání (právě u Stop genocidě) | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
3. Zaregistrovali Ste kampaň, ktorá by upozorňovala na vyvražďovanie ľudí a interupciu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno | 8 | 61,54 % | 66,67 % |
nie | 5 | 38,46 % | 41,67 % |
4. Poznáte kampaň ,,Stop genocíde“ ? (Táto kampaň bola výrazná svojími drastickými obrázkami potratov)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
áno | 10 | 76,92 % | 83,33 % |
nie ( pokračujte otázkou č. 9) | 3 | 23,08 % | 25 % |
5. Kampaň ,,Stop genocíde" Ste zaznamenali:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na bilboardoch | 5 | 38,46 % | 41,67 % |
v dopravných prostriedkoch | 3 | 23,08 % | 25 % |
na internete | 2 | 15,38 % | 16,67 % |
na ulici, kde Vás oslovil usporiadateľ tejto kampane | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
- | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
nezaznamenal | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
6. Aká bola Vaša reakcia na túto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
???
Ach můj Bože !
clovek se zarazi na chvili zamysli, ale stejne jako bychom dali na cigarety plice kuraka a nekuraka nemyslim si ze by kurak prestal kvuli tomu kourit, takze asi tak.
dobrý nápad
Hnus!
je to nechutný pohľad, ale zároveň pravdivý
Je to zbytocne a nesuhlasim s tym.
Negativní. Pohádal jsem se s organizátory.
nezaznamenal
přišla mi dost přehnaná
To je ale hnus!
Znechutila mě, zbytečným pužitím krvavých snímků, které nesouvisí s dalšími okolnostmi tohoto lékařského zákroku.
7. Ovplynila táto kampaň Vašu mienku o interupcii?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 8 | 61,54 % | 66,67 % |
nevím | 3 | 23,08 % | 25 % |
spíše souhlasím | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
spíše nesouhlasím | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
8. Myslite si, že je takáto kampaň pre vhodná k propagácii na verejnosti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 9 | 69,23 % | 75 % |
ano | 4 | 30,77 % | 33,33 % |
9. Pohlavie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 8 | 61,54 % | 66,67 % |
žena | 5 | 38,46 % | 41,67 % |
10. Vek:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-24 | 7 | 53,85 % | 58,33 % |
25- 34 | 2 | 15,38 % | 16,67 % |
35- 44 | 2 | 15,38 % | 16,67 % |
45 a viac | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
menej ako 18 | 1 | 7,69 % | 8,33 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.