Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumace bonbónů a želé

Konzumace bonbónů a želé

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Libuše Vlachová
Šetření:20. 03. 2010 - 25. 03. 2010
Počet respondentů:141
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.55
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:49
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum bude využit při řešení případové studie v předmětu Mezinárodní marketing na Vysoké škole ekonomické v Praze. Hlavním cílem je zjistit základní informace o spotřebě želé bonbónů a cucavých bonbńů mezi českými spotřebiteli, které nám poté pomohou při vytváření vhodné strategie. 

Odpovědi respondentů

1. Jak často kupujete bonbony (želé, cucavé bonbony, atd.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1x za měsíc4733,33 %33,33 %  
1x za měsíc4431,21 %31,21 %  
1x za týden2920,57 %20,57 %  
nekupuji1510,64 %10,64 %  
častěji než 1x za týden64,26 %4,26 %  

Graf

2. Jaký druh bonbónů kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kupuji více druhů5841,13 %41,13 %  
želé bonbóny3826,95 %26,95 %  
cucavé bonbóny1611,35 %11,35 %  
nekupuji1611,35 %11,35 %  
bonbóny pro svěží dech139,22 %9,22 %  

Graf

3. Jaké značky bonbónů znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bon Pari 13092,2 %92,2 %  
Lentilky13092,2 %92,2 %  
Haribo /medvídci13092,2 %92,2 %  
Tic Tac12890,78 %90,78 %  
Jojo /žížalky, kyselé rybičky12890,78 %90,78 %  
Slavia12689,36 %89,36 %  
Hašlerky12487,94 %87,94 %  
Lipo12487,94 %87,94 %  
Klokanky11782,98 %82,98 %  
Mentos11782,98 %82,98 %  
Halls11581,56 %81,56 %  
Orbits Mints8963,12 %63,12 %  
Anticol8862,41 %62,41 %  
Alpenliebe7553,19 %53,19 %  
Campino4834,04 %34,04 %  
Tygří oči2618,44 %18,44 %  
Verbena2014,18 %14,18 %  

Graf

4. Jaké bonbóny kupujete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

anticol

anticol

anticol

asi jojo :)

Beskydky

Bon Pari

bon pari

Bon Pari

bon pari

bon pari

bon pari

Bonbóny v biokvalitě, nejčastěji z Dm drogerie.

bonpari nebo nejaké cucací bonbóny, gumové medvídky

Cadburry

cucavé nebo žvýkací-bonpari, tictac,mentos

cucavé, větrové

čoko bonbony :D

gumové (želatinové) bonbony

gumové medvídky

Gumové medvídky

gumové medvídky

gumové medvídky

Gumové medvídky a želé

gumové medvidky JOJO, tic tac, bon pari

Halls

Haribo

haribo

haribo

Haribo

Haribo

Haribo

Haribo

Haribo Dinosauri

haribo medvidci

Haribo medvídky

Haribo medvídky, karamely

Haribo pendreky

haribo, bon pari, jojo

Haribo, Jojo

haribo, jojo

haslerky ci bonbony podobneho druhu s anyzem, salveji atd., kdyz me boli v krku [a nebo jen tak na chut :-]

hašlerky

hašlerky, bon pari

jak kdy, asi JOJO

Jojo

jojo

Jojo

Jojo

jojo - vexty, jojo-marshmallow, haribo - růžovožluté medvídky, haribo - jahůdky

jojo želé

Jojo, Lipo

kyselé rybičky od jojo

Lentilky, gumoví medvídci

Lentilky, Haribo medvídky, Tic Tac

lipo

Lipo (čočka),kyselé rybičky, milánská směs

Lipo, Lentilky, Bon Pari, Haribo medvediky

M and M

Mentos Harribo Bonpari Hašlerky

nekupuji

Oribt, Kopiko (kávové ;-)

pektinové želé, ovocné karamely, jahůdky

pro svěží dech

Ricola

slavia

Slavie, bon pari a lentilky

Téměř nekupuji. Ad otázka 7 (u 7 je málo místa) - nemám žádné asociace, nevěděl jsem, že je teď vlastní Nestlé.

Tic Tac

TIC TAC

tic tac

tic tac

Tic tac

Tic Tac, Lentilky, Lipo, Gumoví medvídci

TicTac

TicTac, Haribo

Vexta

Vivil lesní směs

zele medvidky nebo zizaly pro synovce (zizaly maji radeji :-))

žádné

žádný

želé

želé a cucavé bonbóny

želé bonbóny

želé bonbony z obchodu Marks and Spencer

želé medvíkdy od fy. Jojo

žížalky

5. Máte oblíbenou firmu - značku bonbónů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nestlé (Jojo, Bon Pari, Anticol, Hašlerky, Klokanky, Lentilky)6546,1 %46,1 %  
Haribo (medvídci)3222,7 %22,7 %  
Nemám oblíbenou značku2819,86 %19,86 %  
nic64,26 %4,26 %  
Ferrero (Tic Tac)53,55 %3,55 %  
Wrigley (Orbit Drops)32,13 %2,13 %  
Cadbury's (Halls)21,42 %1,42 %  

Graf

6. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu bonbónů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť10574,47 %74,47 %  
dobré zkušenosti z minula8056,74 %56,74 %  
cena4632,62 %32,62 %  
dostupnost (nestává se, že by nebyla na regálu = nemusím chodit do dalšího obchodu)2618,44 %18,44 %  
složení výrobku2014,18 %14,18 %  
zkusit něco nového (nevážu se na jednu značku, raději zkouším)1510,64 %10,64 %  
moji kamarádi/rodina je mají rádi, mě je to jedno96,38 %6,38 %  
obal64,26 %4,26 %  
nic - nekupuji64,26 %4,26 %  

Graf

7. Jaké asociace máte spojeny se značkami Nestlé (Jojo, Bon Pari, Anticol, Hašlerky, Klokanky, Anticol)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skvělá chuť7657,14 %53,9 %  
nic2619,55 %18,44 %  
stále totéž (vadí mi nedostatek inovací)1813,53 %12,77 %  
nezdravé (bojím se, že přiberu)96,77 %6,38 %  
oproti jiným sladkostem, relativně vhodnější pro udržení váhy a linie43,01 %2,84 %  

Graf

8. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 2511279,43 %79,43 %  
26 - 351712,06 %12,06 %  
36 - 50128,51 %8,51 %  

Graf

9. Jaké je Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10675,71 %75,18 %  
Muž3424,29 %24,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaký druh bonbónů kupujete?

  • odpověď nekupuji:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 1. Jak často kupujete bonbony (želé, cucavé bonbony, atd.)?

3. Jaké značky bonbónů znáte?

  • odpověď Orbits Mints:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Verbena na otázku 3. Jaké značky bonbónů znáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často kupujete bonbony (želé, cucavé bonbony, atd.)?

2. Jaký druh bonbónů kupujete?

3. Jaké značky bonbónů znáte?

5. Máte oblíbenou firmu - značku bonbónů?

6. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu bonbónů?

7. Jaké asociace máte spojeny se značkami Nestlé (Jojo, Bon Pari, Anticol, Hašlerky, Klokanky, Anticol)?

8. Jaký je Váš věk?

9. Jaké je Vaše pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často kupujete bonbony (želé, cucavé bonbony, atd.)?

2. Jaký druh bonbónů kupujete?

3. Jaké značky bonbónů znáte?

5. Máte oblíbenou firmu - značku bonbónů?

6. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu bonbónů?

7. Jaké asociace máte spojeny se značkami Nestlé (Jojo, Bon Pari, Anticol, Hašlerky, Klokanky, Anticol)?

8. Jaký je Váš věk?

9. Jaké je Vaše pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vlachová, L.Konzumace bonbónů a želé (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://konzumace-bonbonu-a-zele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.