Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumace jogurtů

Konzumace jogurtů

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Linh Vu Thi Thuy
Šetření:24. 09. 2011 - 23. 10. 2011
Počet respondentů:271
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.38
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Prosím o vyplnění mého dotazníku, který je povinným projektem do školy! DĚKUJI ZA SPOLUPRÁCI ;)

Odpovědi respondentů

1. Konzumujete jogurty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25794,83 %94,83 %  
ne145,17 %5,17 %  

Graf

2. Jakou značku produktu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiný 10940,22 %40,22 %  
Danone9334,32 %34,32 %  
Olma3312,18 %12,18 %  
Madeta197,01 %7,01 %  
Yoplait176,27 %6,27 %  

Graf

3. Jestliže preferujete jiný produkt než jsou uvedené v předchozí otázce, tak jaký?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hollandia1615,69 %5,9 %  
Activia98,82 %3,32 %  
florian76,86 %2,58 %  
jogobela43,92 %1,48 %  
jogobella43,92 %1,48 %  
Müller43,92 %1,48 %  
Choceňský43,92 %1,48 %  
activie32,94 %1,11 %  
Kunín32,94 %1,11 %  
Dobrá máma21,96 %0,74 %  
ostatní odpovědi Holandia
Choceňský jogurt
zott
activa
pilos
Jogobela, Monte
Vian
na značce mi nezáleží
mu"ller
Jogobella, Activia
pravy jogurt ve sklenicce, bez zelatiny
levný
valašský smetanový
hovinka pro nici lee
Různé jogurty z Lidlu
žádný nekonzumuju jogurty
Recky jogurt
Žádný
Je mi to jedno.
Valašské jogurty
+hollandia
tradiční český nebo z místní farmy
florian, pribináček
vyprodukovaný doma
jogurt z Valašska
Zott apod..
Pilos, Hollandia, Florian, farmářské, Radonice
Pilos, jogurty (bílé) prodává řetězec Lidl
Mlékárna Valašské Meziříčí
selský
boni, linessa
Preferuji cenu, nikoliv značku :-)
Boni
Holandie
originální řecký jogurt
clever
Vitalinea
müller mix
agrola ve skleničce:-)
K - class (Kaufland)
Muller Reis, Zott
Smetanový jogurt z Valašska
Tesco
bramborák
nevím značku, mám jeden oblíbený :)
4645,1 %16,97 % 

Graf

4. Jak často jej konzumujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 x týdně17865,68 %65,68 %  
3-5 x týdně5721,03 %21,03 %  
5 x a více3613,28 %13,28 %  

Graf

5. Jste :

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena21077,49 %77,49 %  
muž 6022,14 %22,14 %  
Š¾ena20,74 %0,74 %  

Graf

6. Jste ve věku mezi 15-28 let?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano22683,39 %83,39 %  
ne4516,61 %16,61 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jakou značku produktu preferujete?

  • odpověď jiný :
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hollandia na otázku 3. Jestliže preferujete jiný produkt než jsou uvedené v předchozí otázce, tak jaký?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Konzumujete jogurty?

2. Jakou značku produktu preferujete?

3. Jestliže preferujete jiný produkt než jsou uvedené v předchozí otázce, tak jaký?

4. Jak často jej konzumujete?

5. Jste :

6. Jste ve věku mezi 15-28 let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Konzumujete jogurty?

2. Jakou značku produktu preferujete?

3. Jestliže preferujete jiný produkt než jsou uvedené v předchozí otázce, tak jaký?

4. Jak často jej konzumujete?

5. Jste :

6. Jste ve věku mezi 15-28 let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vu Thi Thuy, L.Konzumace jogurtů (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://konzumace-jogurtu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.