Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumace müsli tyčinek

Konzumace müsli tyčinek

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Václav Dvořák
Šetření:28. 03. 2018 - 07. 04. 2018
Počet respondentů:209
Počet otázek (max/průměr):20 / 15.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:88,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

rádi bychom Vás požádali o vyplnění krátkého dotazníku, jenž nám pomůže při zpracování semestrální práce, která se zabývá návrhem marketingové strategie pro produkt inovovaný dle zásad udržitelného rozvoje. Konkrétně se jedná o müsli tyčinky značky "FIT".Tento dotazník je anonymní a zabere Vám přibližně 5 minut.

Děkujeme Vám za spolupráci.

Václav Dvořák, Ondřej Pimpara, Hana Pouzarová, Adam Štěrbák

Technická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Odpovědi respondentů

1. Co hledáte v informacích uvedených na obalu výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Složení13162,68 %62,68 %  
Nutriční hodnoty7435,41 %35,41 %  
Informace na obale nesleduji5325,36 %25,36 %  
Alergeny2210,53 %10,53 %  

Graf

2. Vadí Vám obsah palmového oleje v potravinách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11555,02 %55,02 %  
Ne9444,98 %44,98 %  

Graf

3. Jaký pro to máte důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dopad na životní prostředí10288,7 %48,8 %  
Vliv na zdraví4337,39 %20,57 %  
Není to přirozená surovina v naší lokalitě10,87 %0,48 %  
+ vadí mi ztužené oleje celkově, je to nesmyslná potravina bez ekvivalentní substance v přírodě10,87 %0,48 %  

Graf

4. Připlatili byste si za výrobek bez obsahu palmového oleje? (10-30 %)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9885,22 %46,89 %  
Ne1714,78 %8,13 %  

Graf

5. Jíte müsli tyčinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14669,86 %69,86 %  
Ne6330,14 %30,14 %  

Graf

6. Kolik měsíčně zkonzumujete müsli tyčinek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 tyčinek11276,71 %53,59 %  
6 až 10 tyčinek2315,75 %11 %  
více jak 10 tyčinek117,53 %5,26 %  

Graf

7. Znáte müsli tyčinky značky "FIT"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11276,71 %53,59 %  
Ne3423,29 %16,27 %  

Graf

8. Jaká je Vaše oblíbená značka (výrobce) müsli tyčinek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám oblíbenou značku / výrobce5034,25 %23,92 %  
Corny5034,25 %23,92 %  
FIT128,22 %5,74 %  
Maxinuta (Bonavita)117,53 %5,26 %  
Emco117,53 %5,26 %  
Nestle Fitness64,11 %2,87 %  
mám ráda nejen müsli, ale i raw tyčinky, i proteinové10,68 %0,48 %  
First Nice10,68 %0,48 %  
Classic ( Kaufland )10,68 %0,48 %  
MIXIT10,68 %0,48 %  
Nutrend10,68 %0,48 %  
Nutrend, FIT, Corny10,68 %0,48 %  

Graf

9. Jaké příchutě müsli tyčinek preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ovocné7551,37 %35,89 %  
Oříškové5336,3 %25,36 %  
Čokoládové5134,93 %24,4 %  
Je mi to jedno1711,64 %8,13 %  
Brownie10,68 %0,48 %  
banán + čokoláda10,68 %0,48 %  
banán s čokoládou10,68 %0,48 %  
Banánové10,68 %0,48 %  
Čistě ovesné10,68 %0,48 %  
s banánem10,68 %0,48 %  

Graf

10. Nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9162,33 %43,54 %  
Ne5537,67 %26,32 %  

Graf

11. Jak často nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně2628,57 %12,44 %  
3x a více za měsíc2527,47 %11,96 %  
méně než 1x za měsíc2224,18 %10,53 %  
2x měsíčně1819,78 %8,61 %  

Graf

12. Nakupujete na internetu jídlo nebo fitness výživu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6268,13 %29,67 %  
Ano2931,87 %13,88 %  

Graf

13. Využili byste možnost nákupu müsli tyčinek přes internetový obchod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5661,54 %26,79 %  
Ano3538,46 %16,75 %  

Graf

14. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-29 let15473,68 %73,68 %  
30-50 let3717,7 %17,7 %  
Do 18 let125,74 %5,74 %  
51-60 let52,39 %2,39 %  
Nad 60 let10,48 %0,48 %  

Graf

15. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena13866,03 %66,03 %  
Muž7133,97 %33,97 %  

Graf

16. Ve kterém kraji ČR bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha7133,97 %33,97 %  
Jihočeský kraj4622,01 %22,01 %  
Středočeský kraj2612,44 %12,44 %  
Jihomoravský kraj115,26 %5,26 %  
Ústecký kraj94,31 %4,31 %  
Plzeňský kraj83,83 %3,83 %  
Liberecký kraj73,35 %3,35 %  
Pardubický kraj62,87 %2,87 %  
Moravskoslezký kraj62,87 %2,87 %  
Kraj Vysočina52,39 %2,39 %  
Olomoucký kraj52,39 %2,39 %  
Královehradecký kraj41,91 %1,91 %  
Zlínský kraj31,44 %1,44 %  
Karlovarský kraj20,96 %0,96 %  

Graf

17. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské9144,39 %43,54 %  
Střední s maturitou8943,41 %42,58 %  
základní178,29 %8,13 %  
Střední bez maturity / vyučen83,9 %3,83 %  

Graf

18. V kolika členné domácnosti žijete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26028,85 %28,71 %  
45325,48 %25,36 %  
34923,56 %23,44 %  
5199,13 %9,09 %  
1188,65 %8,61 %  
více94,33 %4,31 %  

Graf

19. Zajímáte se o zdravý životní styl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14669,86 %69,86 %  
Ne6330,14 %30,14 %  

Graf

20. Jak často sportujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3x za týden6732,37 %32,06 %  
Jednou týdně4521,74 %21,53 %  
Nesportuji3014,49 %14,35 %  
Každý den2612,56 %12,44 %  
Několikrát do roka199,18 %9,09 %  
Jednou za měsíc104,83 %4,78 %  
2-3x za měsíc104,83 %4,78 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Vadí Vám obsah palmového oleje v potravinách?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 4. Připlatili byste si za výrobek bez obsahu palmového oleje? (10-30 %)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 4. Připlatili byste si za výrobek bez obsahu palmového oleje? (10-30 %)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dopad na životní prostředí na otázku 3. Jaký pro to máte důvod?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vliv na zdraví na otázku 3. Jaký pro to máte důvod?

3. Jaký pro to máte důvod?

  • odpověď Dopad na životní prostředí:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 4. Připlatili byste si za výrobek bez obsahu palmového oleje? (10-30 %)

6. Kolik měsíčně zkonzumujete müsli tyčinek?

  • odpověď do 5 tyčinek:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Znáte müsli tyčinky značky "FIT"?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emco na otázku 8. Jaká je Vaše oblíbená značka (výrobce) müsli tyčinek?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maxinuta (Bonavita) na otázku 8. Jaká je Vaše oblíbená značka (výrobce) müsli tyčinek?

7. Znáte müsli tyčinky značky "FIT"?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Emco na otázku 8. Jaká je Vaše oblíbená značka (výrobce) müsli tyčinek?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi FIT na otázku 8. Jaká je Vaše oblíbená značka (výrobce) müsli tyčinek?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 6 až 10 tyčinek na otázku 6. Kolik měsíčně zkonzumujete müsli tyčinek?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi více jak 10 tyčinek na otázku 6. Kolik měsíčně zkonzumujete müsli tyčinek?

9. Jaké příchutě müsli tyčinek preferujete?

  • odpověď Ovocné:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi FIT na otázku 8. Jaká je Vaše oblíbená značka (výrobce) müsli tyčinek?

10. Nakupujete na internetu?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Nakupujete na internetu jídlo nebo fitness výživu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Nakupujete na internetu jídlo nebo fitness výživu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 11. Jak často nakupujete na internetu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2x měsíčně na otázku 11. Jak často nakupujete na internetu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3x a více za měsíc na otázku 11. Jak často nakupujete na internetu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1x za měsíc na otázku 11. Jak často nakupujete na internetu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Využili byste možnost nákupu müsli tyčinek přes internetový obchod?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Využili byste možnost nákupu müsli tyčinek přes internetový obchod?

17. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď základní:
    • 11.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 18 let na otázku 14. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co hledáte v informacích uvedených na obalu výrobku?

2. Vadí Vám obsah palmového oleje v potravinách?

3. Jaký pro to máte důvod?

4. Připlatili byste si za výrobek bez obsahu palmového oleje? (10-30 %)

5. Jíte müsli tyčinky?

6. Kolik měsíčně zkonzumujete müsli tyčinek?

7. Znáte müsli tyčinky značky "FIT"?

8. Jaká je Vaše oblíbená značka (výrobce) müsli tyčinek?

9. Jaké příchutě müsli tyčinek preferujete?

10. Nakupujete na internetu?

11. Jak často nakupujete na internetu?

12. Nakupujete na internetu jídlo nebo fitness výživu?

13. Využili byste možnost nákupu müsli tyčinek přes internetový obchod?

14. Do jaké věkové kategorie spadáte?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Ve kterém kraji ČR bydlíte?

17. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

18. V kolika členné domácnosti žijete?

19. Zajímáte se o zdravý životní styl?

20. Jak často sportujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co hledáte v informacích uvedených na obalu výrobku?

2. Vadí Vám obsah palmového oleje v potravinách?

3. Jaký pro to máte důvod?

4. Připlatili byste si za výrobek bez obsahu palmového oleje? (10-30 %)

5. Jíte müsli tyčinky?

6. Kolik měsíčně zkonzumujete müsli tyčinek?

7. Znáte müsli tyčinky značky "FIT"?

8. Jaká je Vaše oblíbená značka (výrobce) müsli tyčinek?

9. Jaké příchutě müsli tyčinek preferujete?

10. Nakupujete na internetu?

11. Jak často nakupujete na internetu?

12. Nakupujete na internetu jídlo nebo fitness výživu?

13. Využili byste možnost nákupu müsli tyčinek přes internetový obchod?

14. Do jaké věkové kategorie spadáte?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Ve kterém kraji ČR bydlíte?

17. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

18. V kolika členné domácnosti žijete?

19. Zajímáte se o zdravý životní styl?

20. Jak často sportujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dvořák, V.Konzumace müsli tyčinek (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://konzumace-musli-tycinek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.