Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumace ovocných piv

Konzumace ovocných piv

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Antonín Konečný
Šetření:28. 10. 2011 - 04. 11. 2011
Počet respondentů:99
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jako studenti Ekonomické fakulty VŠB – TU Ostrava bychom Vás chtěli poprosit o vyplnění tohoto dotazníku, který se zabývá problematikou spotřeby ovocných piv. Výsledky dotazování budou použity pro zpracování seminární práce do předmětu Marketing.
 

Dotazník je pouze pro osoby starší osmnácti let! Předem děkujeme za spolupráci a přejeme Vám krásný zbytek dne.
 

Odpovědi respondentů

1. Jaké pivo převážně pijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
světlé6262,63 %62,63 %  
s příchutí ovoce2323,23 %23,23 %  
žádné77,07 %7,07 %  
řezané33,03 %3,03 %  
tmavé22,02 %2,02 %  
nealkoholické22,02 %2,02 %  

Graf

2. Měli už jste příležitost ochutnat pivo s příchutí ovoce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano a piji příležitostně5555,56 %55,56 %  
ano a nezaujalo mě2222,22 %22,22 %  
ano a piji pravidelně1818,18 %18,18 %  
ne a ani mě neláká22,02 %2,02 %  
ne, ale rád bych někdy zkusil22,02 %2,02 %  

Graf

3. Vyjmenujte konrétní značky ovocných piv, které jste doposud ochutnali (vztahuje se k otázce č. 2):

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bernard810,39 %8,08 %  
Frisco, Staropramen Lemon79,09 %7,07 %  
staropramen lemon56,49 %5,05 %  
Staropramen56,49 %5,05 %  
staropramen cool lemon56,49 %5,05 %  
Frisco45,19 %4,04 %  
staropramen cool lemon, frisco22,6 %2,02 %  
Staropramen Lemon, Bernard Švestka22,6 %2,02 %  
Hoegaarden22,6 %2,02 %  
Bernard, Staropramen22,6 %2,02 %  
ostatní odpovědi Frisco, Staropramen
značku si nepamatuji
skalák malina, višňový trubač, kopřivový vojvoda
Bernard, Staropramen, Frisco
Bernard, staropramen, janáček, a jakýsik německý
staropramen lemon,bernard,radler - různé druhy
Staropramen Lemon, Purkmister-borůvka
frisco, stropramen lemon, radler
staropramen cool lemon, frisko
Černá Hora
Frisco, Staropramen Coll lemon
Staropramen lemon, frisco (jablko, brusinka) atd.
purkmistr, frisco, staropramen
černá hora, rýmařov a dál nevím značky, belgická
Lemon, Malina, Pomeranč (značky neznám)
Bernard,Belgické(vanilka,chilli,kokos,skořice,...)
Berliner Kindl, Mad Apple, Recordeling (cidery)
Frisco, Cider
frisco,staropramen cool lemon
Plzeň, staropramen
staropramen, hoengarden
Kona brewing co.
nepamatuji si názvy
Kriek, Sommersby, Sahti
Rohozec
Brusinkové, jablečné Frisco
Radler, Staropramen
Cider, Hoegarden
Staropramen, Bezinkové na bzeneckých slavnostech
chodovar - třešňové pio
Schofferhofer
Bavaria, Staropramen, Cider z IKEY
frisko
Frisco, Staropramen, Cider
3545,45 %35,35 % 

Graf

4. Vítáte tyto experimenty s pivem (např. pivo se spritem)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6161,62 %61,62 %  
ne3838,38 %38,38 %  

Graf

5. Kde nejčastěji nakupujete ovocná piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
restaurační zařízení, hospody3535,35 %35,35 %  
hypermarket3131,31 %31,31 %  
supermarket2828,28 %28,28 %  
malá prodejna, večerka44,04 %4,04 %  
trafiky, rychlé občerstvení11,01 %1,01 %  

Graf

6. Jakou novou příchuť piva byste ocenili na trhu ovocných piv?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Malina1010,1 %10,1 %  
žádnou66,06 %6,06 %  
nevim66,06 %6,06 %  
jahoda55,05 %5,05 %  
broskev44,04 %4,04 %  
pomeranč33,03 %3,03 %  
ananas33,03 %3,03 %  
třešeň33,03 %3,03 %  
meloun22,02 %2,02 %  
Hruška22,02 %2,02 %  
ostatní odpovědi malinová
ananasovou
meruňka
-
zázvorovou třeba :)
momentálně je nabídka dostačující
mandarinka
Slzy mořských panen
vyhovuje mi nynější nabídka
jahodovou
višňová, třešeń, grapefruit
grep
třeba černý rybíz
hrusku
malina, jahoda
asi žádnou
višeň, broskev, jahoda, malina
hruškovou
žádnou novou bych nevítal
jablko
banánová
lesní :)
pivo má být hořké a ne dělat z něj ženský nápoj :D
třešňovou
neivm
švestkové
brusinky
jahoda, třešeň
chmelovou
kiwi
nenapadá mě žádná, kterou bych již neochutnala
nektarinka
jakoukoli, v ČR by byl zázrakem i Radler (německý)
banán
...
nechutnají mi - žadnou
jahodu
Lesní mix
višeň
výběr je dostatečný
bez
brusinka
švestka
Borůvka
jahodové
Jahodová
Rybíz
Pomeranč, Zelené jabko
meruňkové
opravdove pivo
citrón
5555,56 %55,56 % 

Graf

7. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za pivo dle Vaší preferované příchutě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 25 Kč3737,37 %37,37 %  
26 - 30 Kč2727,27 %27,27 %  
31 - 35 Kč1414,14 %14,14 %  
15 - 20 Kč1313,13 %13,13 %  
36 - 40 Kč88,08 %8,08 %  

Graf

8. Ohodnoťte konkrétně Staropramen cool lemon v následujících kritériích od 1 do 5 (jako ve škole):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
chuť2.2931.561
obal2.1621.186
dostupnost v obchodech2.1211.359
dostupnost v restauracích3.1721.072
cena2.2930.914

Graf

9. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7575,76 %75,76 %  
muž2424,24 %24,24 %  

Graf

10. Do které věkové skupiny patříte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let9595,96 %95,96 %  
27 - 35 let22,02 %2,02 %  
56 a více let22,02 %2,02 %  

Graf

11. Do které skupiny obyvatelstva patříte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student8383,84 %83,84 %  
zaměstnaný1212,12 %12,12 %  
nezaměstnaný33,03 %3,03 %  
důchodce11,01 %1,01 %  

Graf

12. Jaký je Váš měsíční příjem

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč7182,56 %71,72 %  
10 001 - 15 000 Kč78,14 %7,07 %  
20 001 - 25 000 Kč33,49 %3,03 %  
15 001 - 20 000 Kč11,16 %1,01 %  
25 001 - 30 000 Kč11,16 %1,01 %  
30 001 - 35 000 Kč11,16 %1,01 %  
35 001 - 40 000 Kč11,16 %1,01 %  
40 001 Kč a víc11,16 %1,01 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké pivo převážně pijete?

2. Měli už jste příležitost ochutnat pivo s příchutí ovoce?

4. Vítáte tyto experimenty s pivem (např. pivo se spritem)?

5. Kde nejčastěji nakupujete ovocná piva?

6. Jakou novou příchuť piva byste ocenili na trhu ovocných piv?

7. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za pivo dle Vaší preferované příchutě?

8. Ohodnoťte konkrétně Staropramen cool lemon v následujících kritériích od 1 do 5 (jako ve škole):

9. Pohlaví:

10. Do které věkové skupiny patříte:

11. Do které skupiny obyvatelstva patříte:

12. Jaký je Váš měsíční příjem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké pivo převážně pijete?

2. Měli už jste příležitost ochutnat pivo s příchutí ovoce?

4. Vítáte tyto experimenty s pivem (např. pivo se spritem)?

5. Kde nejčastěji nakupujete ovocná piva?

6. Jakou novou příchuť piva byste ocenili na trhu ovocných piv?

7. Kolik byste byli ochotni maximálně zaplatit za pivo dle Vaší preferované příchutě?

8. Ohodnoťte konkrétně Staropramen cool lemon v následujících kritériích od 1 do 5 (jako ve škole):

9. Pohlaví:

10. Do které věkové skupiny patříte:

11. Do které skupiny obyvatelstva patříte:

12. Jaký je Váš měsíční příjem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Konečný, A.Konzumace ovocných piv (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://konzumace-ovocnych-piv.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.