Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumace piva

Konzumace piva

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Romana Zitová
Šetření:24. 11. 2009 - 30. 11. 2009
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):22 / 20.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3797,37 %97,37 %  
ne12,63 %2,63 %  

Graf

2. Kde nejčastěji konzumujete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v restauraci2360,53 %60,53 %  
v nočních klubech a podnicích615,79 %15,79 %  
doma513,16 %13,16 %  
v hospode12,63 %2,63 %  
nikde12,63 %2,63 %  
klasická hospa12,63 %2,63 %  
u ohně12,63 %2,63 %  

Graf

3. Jak často konzumojete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 krát do týdne1231,58 %31,58 %  
1 - 2 krát do měsíce1128,95 %28,95 %  
3 - 6 krát do týdne923,68 %23,68 %  
1 krát za půl roku25,26 %5,26 %  
denně25,26 %5,26 %  
vůbec12,63 %2,63 %  
měně než 1 krát za půl roku12,63 %2,63 %  

Graf

4. Kde nejčastěji nakupujete pivo

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
restaurace1951,35 %50 %  
jinde616,22 %15,79 %  
Tesco513,51 %13,16 %  
Globus38,11 %7,89 %  
Albert25,41 %5,26 %  
Kaufland12,7 %2,63 %  
Pennymarket12,7 %2,63 %  

Graf

5. Máte přehled o cenách piva v jednotlivých místech prodeje?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano1438,89 %36,84 %  
spíše ne822,22 %21,05 %  
ano719,44 %18,42 %  
ne719,44 %18,42 %  

Graf

6. V jakém cenovém rozmení nejčastěji nakupujete pivo v obchodech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10,10 Kč – 15,00 Kč1441,18 %36,84 %  
5,10 Kč – 10,00 Kč926,47 %23,68 %  
20,10 Kč – 30,00 Kč617,65 %15,79 %  
do 5,00 Kč38,82 %7,89 %  
15,10 – 20,00 Kč25,88 %5,26 %  

Graf

7. V jakém cenovém rozmezí nejčastěji nakupujete pivo v restauračních zařízeních?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20,10 Kč – 30,00 Kč2873,68 %73,68 %  
do 20,00 Kč615,79 %15,79 %  
30,10 Kč – 40,00 Kč410,53 %10,53 %  

Graf

8. Preference při výběru piva?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značka3489,47 %89,47 %  
cena1334,21 %34,21 %  
doporučení718,42 %18,42 %  
typ balení (sklo, plech, plast)718,42 %18,42 %  
obsah alkoholu513,16 %13,16 %  
místo nákupu37,89 %7,89 %  
reklama12,63 %2,63 %  

Graf

9. Jakou značku piva upřednostňujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus1128,95 %28,95 %  
Pilsner Urquell615,79 %15,79 %  
Velkopopovický Kozel410,53 %10,53 %  
Braník37,89 %7,89 %  
Staropramen25,26 %5,26 %  
svijany25,26 %5,26 %  
Budvar25,26 %5,26 %  
Vendelín12,63 %2,63 %  
na značce mi nezáleží12,63 %2,63 %  
Stella12,63 %2,63 %  
Krakonoš12,63 %2,63 %  
Starobrno prémium12,63 %2,63 %  
toceny Breznak, lahev Branik12,63 %2,63 %  
heineken, stella12,63 %2,63 %  
Bernard12,63 %2,63 %  

Graf

10. Je pro vás vyhovující dostupnost vaší oblíbené značky piva?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2155,26 %55,26 %  
spíše ano1026,32 %26,32 %  
spíše ne513,16 %13,16 %  
ne25,26 %5,26 %  

Graf

11. Myslíte si, že cena piva odpovídá jeho kvalitě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2155,26 %55,26 %  
spíše ano1231,58 %31,58 %  
ne37,89 %7,89 %  
spíše ne25,26 %5,26 %  

Graf

12. Jaký typ balení piva preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sklo3288,89 %84,21 %  
plech38,33 %7,89 %  
plast12,78 %2,63 %  

Graf

13. Jaké množství preferujete při nákupu piva?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0,5 l2672,22 %68,42 %  
praktická balení 10 x 0,5 l 822,22 %21,05 %  
30 l, 50 l12,78 %2,63 %  
0,33 l12,78 %2,63 %  

Graf

14. Pil jste již někdy pivo Braník?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2565,79 %65,79 %  
ne1334,21 %34,21 %  

Graf

15. Chutná vám pivo Braník, pokud jste jej již pili?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano828,57 %21,05 %  
ne725 %18,42 %  
spíše ano725 %18,42 %  
spíše ne621,43 %15,79 %  

Graf

16. Je dle vašeho názoru pivo Braník dostatečně dostupné v obchodech?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2064,52 %52,63 %  
spíše ano929,03 %23,68 %  
ne13,23 %2,63 %  
spíše ne13,23 %2,63 %  

Graf

17. Je dle vašeho názoru pivo Braník dostatečně dostupné v restauračních zařízeních?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne1961,29 %50 %  
ne619,35 %15,79 %  
ano39,68 %7,89 %  
spíše ano39,68 %7,89 %  

Graf

18. Viděl jste někdy reklamu na pivo Braník?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2369,7 %60,53 %  
ne1030,3 %26,32 %  

Graf

19. Líbí se Vám reklamy na pivo Braník?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1135,48 %28,95 %  
ano1032,26 %26,32 %  
spíše ano929,03 %23,68 %  
spíše ne13,23 %2,63 %  

Graf

20. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2155,26 %55,26 %  
muž1744,74 %44,74 %  

Graf

21. Věkové rozhraní:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let3078,95 %78,95 %  
26 – 35 let513,16 %13,16 %  
36 – 45 let12,63 %2,63 %  
56 – 65 let12,63 %2,63 %  
46 – 55 let12,63 %2,63 %  

Graf

22. Dosažené vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1744,74 %44,74 %  
821,05 %21,05 %  
SOU s maturitou718,42 %18,42 %  
SOU bez maturity37,89 %7,89 %  
37,89 %7,89 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zitová, R.Konzumace piva (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://konzumace-piva.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.