Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jmenuji se Michaela Krbečková, jsem studentkou Ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze. Chbyla bych Vás požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který Vám zabere jen pár minut.
Předem děkuji za Váš čas!
Odpovědi respondentů
1. Jak často konzumujete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
příležitostně
38
34,23 %
34,23 %
týdně
28
25,23 %
25,23 %
denně
21
18,92 %
18,92 %
měsíčně
12
10,81 %
10,81 %
vůbec
12
10,81 %
10,81 %
2. Kde nejraději pijete pivo či jiné nápoje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v restauračním zařízení
40
36,04 %
36,04 %
na kulturních akcích
25
22,52 %
22,52 %
v přírodě (kempy, tábořiště)
19
17,12 %
17,12 %
v domácím prostředí
18
16,22 %
16,22 %
jiná možnost
9
8,11 %
8,11 %
3. Setkali jste se někdy se značkou piva Krále Šumavy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
63
56,76 %
56,76 %
ano
48
43,24 %
43,24 %
4. Vyberte z možností, jak jste se o této značce piva dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
z místních periodik
16
33,33 %
14,41 %
od přátel
15
31,25 %
13,51 %
místní restaurace
10
20,83 %
9,01 %
internet
5
10,42 %
4,5 %
jiná forma propagace
2
4,17 %
1,8 %
5. Myslíte si, že propagace této značky je dostatečná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
31
64,58 %
27,93 %
nevím
15
31,25 %
13,51 %
ano
2
4,17 %
1,8 %
6. Kde přímo jste pivo Krále Šumavy měli možnost ochutnat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na kulturní akci
21
43,75 %
18,92 %
v restauračním zařízení
15
31,25 %
13,51 %
propagační ochutnávka
10
20,83 %
9,01 %
nic
2
4,17 %
1,8 %
7. Kupujete pivo Krále Šumavy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
43
89,58 %
38,74 %
ano
5
10,42 %
4,5 %
8. Z jakého důvodu nekupujete pivo Krále Šumavy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím, kde se tato značka piva prodává
17
35,42 %
15,32 %
jiná možnost
13
27,08 %
11,71 %
mám svou oblíbenou značku piva, na kterou nedám dopustit
8
16,67 %
7,21 %
pivo Krále Šumavy mi nechutná
7
14,58 %
6,31 %
vysoká cena
3
6,25 %
2,7 %
9. Jak často kupujete pivo Krále Šumavy ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vůbec
32
66,67 %
28,83 %
příležitostně
12
25 %
10,81 %
měsíčně
3
6,25 %
2,7 %
denně
1
2,08 %
0,9 %
10. Znáte etiketu piva Krále Šumavy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:
ano
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
63
56,76 %
56,76 %
ano
48
43,24 %
43,24 %
11. Ohodnoťte jako ve škole následující kritéria:
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Etiketa
2.018
0.72
Název
2.243
1.157
Chuť
3.216
0.98
Cena (12,90/0,5l)
2.991
1.108
Forma propagace
3.604
0.96
Celkový dojem
2.811
0.532
12. Vyberte, jaké jiné regionální značce piva (v rámci Jihočeského kraje) dáváte přednost před Králem Šumavy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Budvar
34
30,91 %
30,63 %
Pardál
31
28,18 %
27,93 %
jiná možnost
18
16,36 %
16,22 %
Platan
17
15,45 %
15,32 %
Dudák
7
6,36 %
6,31 %
Samson
3
2,73 %
2,7 %
13. Jaké slovo se Vám vybaví, když se řekne Král Šumavy
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
lesy
6
5,41 %
5,41 %
film
6
5,41 %
5,41 %
příroda
6
5,41 %
5,41 %
strom
5
4,5 %
4,5 %
krakonoš
5
4,5 %
4,5 %
šumava
5
4,5 %
4,5 %
hory
5
4,5 %
4,5 %
les
4
3,6 %
3,6 %
šumavská příroda
3
2,7 %
2,7 %
pivo
3
2,7 %
2,7 %
ostatní odpovědi
jižní čechy hezká příroda Boubín dovolená jelen cyklistický závod někdo jako krakonoš nevím stromy Pohoří Šumava Jihočeský region kopce nedotčená krajina patok nic tři sestry Hranice Javor Pašerák Lesy na Šumavě pohadkova postava bažina kopec hermelín (král sýrů) něco vyjímečného dominantnost pohraničí krakoneš pán hor horský král horský pán hory a lesy chlap s kloboukem, vládce šumavy impozantní strom smrk král Komunistický film převaděč člověk podobný krakonoši Modrava paštika přírodní skvost dominantní strom šumavský les chráněná příroda dominantní přírodní úkaz starý strom král lesů šumava ochránce
63
56,76 %
56,76 %
14. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
62
55,86 %
55,86 %
žena
49
44,14 %
44,14 %
15. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
SŠ s maturitou
51
45,95 %
45,95 %
VŠ
23
20,72 %
20,72 %
SOU
22
19,82 %
19,82 %
VOŠ
10
9,01 %
9,01 %
základní
5
4,5 %
4,5 %
16. Sociální skupina:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
50
45,05 %
45,05 %
pracující
46
41,44 %
41,44 %
nezaměstnaný
10
9,01 %
9,01 %
důchodce
5
4,5 %
4,5 %
17. Bydliště:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
okres Tábor
37
33,64 %
33,33 %
okres Prachatice
26
23,64 %
23,42 %
okres Písek
16
14,55 %
14,41 %
okres Strakonice
14
12,73 %
12,61 %
jiná možnost
11
10 %
9,91 %
okres Jindřichův Hradec
4
3,64 %
3,6 %
okres Český Krumlov
2
1,82 %
1,8 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi propagační ochutnávka na otázku 6. Kde přímo jste pivo Krále Šumavy měli možnost ochutnat?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím, kde se tato značka piva prodává na otázku 8. Z jakého důvodu nekupujete pivo Krále Šumavy?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Kupujete pivo Krále Šumavy?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec na otázku 9. Jak často kupujete pivo Krále Šumavy ?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Myslíte si, že propagace této značky je dostatečná?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 3. Setkali jste se někdy se značkou piva Krále Šumavy?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi od přátel na otázku 4. Vyberte z možností, jak jste se o této značce piva dozvěděli?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 5. Myslíte si, že propagace této značky je dostatečná?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiná možnost na otázku 8. Z jakého důvodu nekupujete pivo Krále Šumavy?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi příležitostně na otázku 9. Jak často kupujete pivo Krále Šumavy ?
odpověď ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Setkali jste se někdy se značkou piva Krále Šumavy?
14. Pohlaví:
odpověď muž:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně na otázku 1. Jak často konzumujete pivo?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často konzumujete pivo?
2. Kde nejraději pijete pivo či jiné nápoje?
3. Setkali jste se někdy se značkou piva Krále Šumavy?
4. Vyberte z možností, jak jste se o této značce piva dozvěděli?
5. Myslíte si, že propagace této značky je dostatečná?
6. Kde přímo jste pivo Krále Šumavy měli možnost ochutnat?
7. Kupujete pivo Krále Šumavy?
8. Z jakého důvodu nekupujete pivo Krále Šumavy?
9. Jak často kupujete pivo Krále Šumavy ?
10. Znáte etiketu piva Krále Šumavy?
11. Ohodnoťte jako ve škole následující kritéria:
12. Vyberte, jaké jiné regionální značce piva (v rámci Jihočeského kraje) dáváte přednost před Králem Šumavy?
14. Pohlaví:
15. Nejvyšší dosažené vzdělání:
16. Sociální skupina:
17. Bydliště:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často konzumujete pivo?
2. Kde nejraději pijete pivo či jiné nápoje?
3. Setkali jste se někdy se značkou piva Krále Šumavy?
4. Vyberte z možností, jak jste se o této značce piva dozvěděli?
5. Myslíte si, že propagace této značky je dostatečná?
6. Kde přímo jste pivo Krále Šumavy měli možnost ochutnat?
7. Kupujete pivo Krále Šumavy?
8. Z jakého důvodu nekupujete pivo Krále Šumavy?
9. Jak často kupujete pivo Krále Šumavy ?
10. Znáte etiketu piva Krále Šumavy?
11. Ohodnoťte jako ve škole následující kritéria:
12. Vyberte, jaké jiné regionální značce piva (v rámci Jihočeského kraje) dáváte přednost před Králem Šumavy?
14. Pohlaví:
15. Nejvyšší dosažené vzdělání:
16. Sociální skupina:
17. Bydliště:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.