Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumace větrových bonbónů

Konzumace větrových bonbónů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Racochová
Šetření:17. 04. 2010 - 20. 04. 2010
Počet respondentů:79
Počet otázek (max/průměr):28 / 19.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum bude využit při řešení případové studie v předmětu Mezinárodní marketing na Vysoké škole ekonomické v Praze. Cílem této studie je zjistit základní informace o spotřebě větrových bonbónů mezi českými spotřebiteli, které nám poté pomohou při vytváření vhodné strategie.

Odpovědi respondentů

1. Jak často kupujete bonbóny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý denotázka č. 2, každý týdenotázka č. 2, několikrát do měsíceotázka č. 2, jednou za měsícotázka č. 2, příležitostněotázka č. 2, nekupuji.....děkuji za Váš čas, ale bohužel Vás nemohu zahrnout do průzkumu → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně4556,96 %56,96 %  
nekupuji.....děkuji za Váš čas, ale bohužel Vás nemohu zahrnout do průzkumu1215,19 %15,19 %  
několikrát do měsíce1012,66 %12,66 %  
jednou za měsíc78,86 %8,86 %  
každý týden56,33 %6,33 %  

Graf

2. Máte rád/a větrové bonbóny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5480,6 %68,35 %  
ne1319,4 %16,46 %  

Graf

3. Jak často kupujete větrové bonbóny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně5582,09 %69,62 %  
jednou za měsíc68,96 %7,59 %  
několikrát do měsíce45,97 %5,06 %  
každý týden22,99 %2,53 %  

Graf

4. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu větrových bonbóny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá zkušenost z minula3552,24 %44,3 %  
chuť2232,84 %27,85 %  
zkusit něco nového (nevážu se na jednu značku, raději zkouším)45,97 %5,06 %  
dostupnost (nestává se, že by nebyly na regálu = nemusím chodit do dalšího obchodu)22,99 %2,53 %  
cena11,49 %1,27 %  
moji kamarádi/rodina je mají rádi, mně je to jedno11,49 %1,27 %  
obal11,49 %1,27 %  
složení výrobku11,49 %1,27 %  

Graf

5. Víte, že existují větrové bonbóny od firmy Nestlé?,

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, ne.....pokračujte na otázce č.9otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne.....pokračujte na otázce č.95277,61 %65,82 %  
ano1522,39 %18,99 %  

Graf

6. Kde jste se o nich dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchodě 1173,33 %13,92 %  
reklama v televizi, rádiu, tisku, outdoor (billboardy)213,33 %2,53 %  
z brigády16,67 %1,27 %  
na internetu16,67 %1,27 %  

Graf

7. Kupujete větrové bonbony značky Nestlé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, ne.....pokračujte na otázku č.9otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano853,33 %10,13 %  
ne.....pokračujte na otázku č.9746,67 %8,86 %  

Graf

8. Které větrové bonbony značky Nestlé kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hašlerky787,5 %8,86 %  
Anticol675 %7,59 %  
Bon Pari - ledové ovoce225 %2,53 %  
Sněhulky225 %2,53 %  
Klokanky225 %2,53 %  

Graf

9. Dáváte přednost větrovým bonbónům od jiného výrobce než je Nestlé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, ne.....přejděte prosím na otázku č.12otázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4059,7 %50,63 %  
ne.....přejděte prosím na otázku č.122740,3 %34,18 %  

Graf

10. Proč preferujete tohoto výrobce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť3177,5 %39,24 %  
cena25 %2,53 %  
nic25 %2,53 %  
kvůli tradiční značce, ze sentimentu - hašlerky12,5 %1,27 %  
cena a chut12,5 %1,27 %  
nevím12,5 %1,27 %  
Tradice. Už jako malé děti jsme měli tyto bombóny.12,5 %1,27 %  
ucinek12,5 %1,27 %  

Graf

11. Jste toho názoru, že větrové bonbóny Nestlé jsou cenově dostupné pro všechny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5074,63 %63,29 %  
ne1725,37 %21,52 %  

Graf

12. Kde větrové bonbóny nejčastěji kupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket1014,93 %12,66 %  
v supermarketu811,94 %10,13 %  
Albert45,97 %5,06 %  
obchod45,97 %5,06 %  
v tescu34,48 %3,8 %  
Hašlerky34,48 %3,8 %  
v obchodě22,99 %2,53 %  
v potravinach22,99 %2,53 %  
hypermarket22,99 %2,53 %  
potraviny22,99 %2,53 %  
ostatní odpovědi Tesco
v obchodě, supermarketu
trafika
v obchodě :-)
nenakupuji
v obchodě na ulici
na výletech
v Kauflandu
V Bille
při cestě
samoobsluha
v supermarketu, hypermarketu
v obchodě?
Malé prodejny potravit typu Albert, Hruška, Kubík
V hypermarketech
kamenný obchod
Orbit
jakýkoliv obchod
supermarket (Tesco, Kaufland)
v samoobsluze
v hypermarketu
benzina
v krámě
na benzince
v obchode :-D
cinsky obchod
2740,3 %34,18 % 

Graf

13. Kde byste prodej větrových bonbónů uvítal/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím913,43 %11,39 %  
???22,99 %2,53 %  
na nádraží22,99 %2,53 %  
trafika22,99 %2,53 %  
novinové stánky22,99 %2,53 %  
ve školní kantýně, at se mam cim zabavit na hodině11,49 %1,27 %  
nevím, nikdy jsem nad tím nepřemýšlela11,49 %1,27 %  
kdekoli11,49 %1,27 %  
v hospodách :)11,49 %1,27 %  
v automatech na susenky 11,49 %1,27 %  
ostatní odpovědi v hospodě
V OBCHODĚ
V blízkosti bydliště
v kavárně
tabak potraviny
jsem spokojena s dostupností větrových bonbónů
ve vlaku
VSE
ve škole
v automatu
Ve školních bufetech
Kino
kdekoliv
v restauraci
stávající situace mi vyhovuje
no v obchodě
v automatech
už je jich ta akorát
v kině
Stačí mi stávající místa.
Na dostizích
vyhovuje mi to takto
všude je seženu,takže asi nikde
je mi to jedno
hospoda
takto mi to vyhovuje
?
Nikde, jsou dobře dostupné
jsou vsude
v trafice
nikde
jsem spokojena
netuším
ve stáncích
bary
na bazéně
ve skole
drogerie
stačí to, kde se prodávají
spokojenost
v menze
na kazdem rohu ulice
vsude
-
ve všech obchodek i trafikách
4567,16 %56,96 % 

Graf

14. Ochutnal/a jste už někdy větrové bonbóny Hašlerky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, ne....přejděte prosím na otázku č. 28 → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6597,01 %82,28 %  
ne....přejděte prosím na otázku č. 2822,99 %2,53 %  

Graf

15. Jak často kupujete Hašlerky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příležitostně5889,23 %73,42 %  
jednou za měsíc46,15 %5,06 %  
několikrát do měsíce34,62 %3,8 %  

Graf

16. Jaké asociace máte spojeny s Hašlerkami

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
skvělá chuť3655,38 %45,57 %  
nic1421,54 %17,72 %  
stále totéž (chybí mi nedostatek inovací)1116,92 %13,92 %  
oproti jiným sladkostem, relativně vhodnější pro udržení váhy a linie34,62 %3,8 %  
nezdravé (bojím se, že přiberu)11,54 %1,27 %  

Graf

17. Při jaké příležitosti si Hašlerky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen tak2843,08 %35,44 %  
proti bolesti v krku1827,69 %22,78 %  
pro svěží dech1015,38 %12,66 %  
kupuje je moje babicka 11,54 %1,27 %  
pro babičku11,54 %1,27 %  
NEKUPUJU11,54 %1,27 %  
nekupuji, rodina ano11,54 %1,27 %  
nekupuji11,54 %1,27 %  
v zimě na horách11,54 %1,27 %  
skoro nikdy11,54 %1,27 %  
nic11,54 %1,27 %  
jako sladkost pro děti11,54 %1,27 %  

Graf

18. Z jakého důvodu kupujete právě Hašlerky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jsem věrný/á značce Hašlerky2335,38 %29,11 %  
lepší chuť v porovnání s konkurencí1726,15 %21,52 %  
dobrá cena v porovnání s konkurencí69,23 %7,59 %  
jsou zdravé57,69 %6,33 %  
nic46,15 %5,06 %  
specifická chuť11,54 %1,27 %  
svěží dech11,54 %1,27 %  
nevim11,54 %1,27 %  
NEKUPUJU11,54 %1,27 %  
nekupuji, rodina ano11,54 %1,27 %  
nekupuji11,54 %1,27 %  
ani nevím11,54 %1,27 %  
pomáhají mi na bolest v krku11,54 %1,27 %  
klasika11,54 %1,27 %  
jen tak11,54 %1,27 %  

Graf

19. Jak byste ohodnotil/a chuť Hašlerek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chutnají mi4772,31 %59,49 %  
mám je velmi rád/ráda1218,46 %15,19 %  
nechutnají mi69,23 %7,59 %  

Graf

20. Pro koho kupujete Hašlerky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro sebe4366,15 %54,43 %  
pro své přátele69,23 %7,59 %  
pro své rodiče, prarodiče57,69 %6,33 %  
nic34,62 %3,8 %  
NEKUPUJI23,08 %2,53 %  
pro děti23,08 %2,53 %  
prarodice je kupuji me 11,54 %1,27 %  
jak kdy, jak komu11,54 %1,27 %  
jen tak11,54 %1,27 %  
moc je nekupuji11,54 %1,27 %  

Graf

21. Pro koho si myslíte, že jsou Hašlerky předně určeny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bez rozdílu5381,54 %67,09 %  
dospělí812,31 %10,13 %  
děti46,15 %5,06 %  

Graf

22. Vyhovuje Vám sortiment Hašlerek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano.....přejděte na otázku č. 25otázka č. 23, neotázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano.....přejděte na otázku č. 255584,62 %69,62 %  
ne1015,38 %12,66 %  

Graf

23. Pokud ne, o jaký druh byste stávající sortiment rozšířil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

NE

nerozšířila bych ho, ale bez vyplnění tohodle políčka mi nejde odeslat dotazník .... grrr

nevím

neznám celý sortiment, nemohu posoudit

o nic

odpovedela jsem ano...

vyhovuje mi

zvykacky

24. Uvítal/a byste větrové bonbóny Hašlerky bez cukru?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1562,5 %18,99 %  
ne937,5 %11,39 %  

Graf

25. Jak byste ohodnotil/a design sáčků/balení Hašlerek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno3553,85 %44,3 %  
líbí se mi2741,54 %34,18 %  
vůbec se mi nelíbí23,08 %2,53 %  
Poněkud zastarale11,54 %1,27 %  

Graf

26. Uvítal/a byste jinou velikost sáčků Hašlerek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano menšíotázka č. 27, ano většíotázka č. 27, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5483,08 %68,35 %  
ano menší710,77 %8,86 %  
ano větší46,15 %5,06 %  

Graf

27. Pohlaví dotazovaného?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4975,38 %62,03 %  
muž1624,62 %20,25 %  

Graf

28. Mohl byste se prosímzařadit do jedné z následujících věkových kategorií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-255178,46 %64,56 %  
26-3069,23 %7,59 %  
41-5534,62 %3,8 %  
31-4034,62 %3,8 %  
56 a více11,54 %1,27 %  
méně než 1811,54 %1,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Víte, že existují větrové bonbóny od firmy Nestlé?,

  • odpověď ano:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodě na otázku 6. Kde jste se o nich dozvěděl/a?

9. Dáváte přednost větrovým bonbónům od jiného výrobce než je Nestlé?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť na otázku 10. Proč preferujete tohoto výrobce?

16. Jaké asociace máte spojeny s Hašlerkami

  • odpověď skvělá chuť:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám je velmi rád/ráda na otázku 19. Jak byste ohodnotil/a chuť Hašlerek?

19. Jak byste ohodnotil/a chuť Hašlerek?

  • odpověď chutnají mi:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi stále totéž (chybí mi nedostatek inovací) na otázku 16. Jaké asociace máte spojeny s Hašlerkami

25. Jak byste ohodnotil/a design sáčků/balení Hašlerek?

  • odpověď je mi to jedno:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 22. Vyhovuje Vám sortiment Hašlerek?

27. Pohlaví dotazovaného?

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodě na otázku 6. Kde jste se o nich dozvěděl/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 24. Uvítal/a byste větrové bonbóny Hašlerky bez cukru?

28. Mohl byste se prosímzařadit do jedné z následujících věkových kategorií?

  • odpověď 18-25:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 22. Vyhovuje Vám sortiment Hašlerek?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často kupujete bonbóny?

2. Máte rád/a větrové bonbóny?

3. Jak často kupujete větrové bonbóny?

4. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu větrových bonbóny?

5. Víte, že existují větrové bonbóny od firmy Nestlé?,

6. Kde jste se o nich dozvěděl/a?

9. Dáváte přednost větrovým bonbónům od jiného výrobce než je Nestlé?

10. Proč preferujete tohoto výrobce?

11. Jste toho názoru, že větrové bonbóny Nestlé jsou cenově dostupné pro všechny?

12. Kde větrové bonbóny nejčastěji kupujete?

14. Ochutnal/a jste už někdy větrové bonbóny Hašlerky?

15. Jak často kupujete Hašlerky?

16. Jaké asociace máte spojeny s Hašlerkami

17. Při jaké příležitosti si Hašlerky kupujete?

18. Z jakého důvodu kupujete právě Hašlerky?

19. Jak byste ohodnotil/a chuť Hašlerek?

20. Pro koho kupujete Hašlerky?

21. Pro koho si myslíte, že jsou Hašlerky předně určeny?

22. Vyhovuje Vám sortiment Hašlerek?

24. Uvítal/a byste větrové bonbóny Hašlerky bez cukru?

25. Jak byste ohodnotil/a design sáčků/balení Hašlerek?

26. Uvítal/a byste jinou velikost sáčků Hašlerek?

27. Pohlaví dotazovaného?

28. Mohl byste se prosímzařadit do jedné z následujících věkových kategorií?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často kupujete bonbóny?

2. Máte rád/a větrové bonbóny?

3. Jak často kupujete větrové bonbóny?

4. Jaké jsou rozhodující faktory při nákupu větrových bonbóny?

5. Víte, že existují větrové bonbóny od firmy Nestlé?,

6. Kde jste se o nich dozvěděl/a?

9. Dáváte přednost větrovým bonbónům od jiného výrobce než je Nestlé?

10. Proč preferujete tohoto výrobce?

11. Jste toho názoru, že větrové bonbóny Nestlé jsou cenově dostupné pro všechny?

12. Kde větrové bonbóny nejčastěji kupujete?

14. Ochutnal/a jste už někdy větrové bonbóny Hašlerky?

15. Jak často kupujete Hašlerky?

16. Jaké asociace máte spojeny s Hašlerkami

17. Při jaké příležitosti si Hašlerky kupujete?

18. Z jakého důvodu kupujete právě Hašlerky?

19. Jak byste ohodnotil/a chuť Hašlerek?

20. Pro koho kupujete Hašlerky?

21. Pro koho si myslíte, že jsou Hašlerky předně určeny?

22. Vyhovuje Vám sortiment Hašlerek?

24. Uvítal/a byste větrové bonbóny Hašlerky bez cukru?

25. Jak byste ohodnotil/a design sáčků/balení Hašlerek?

26. Uvítal/a byste jinou velikost sáčků Hašlerek?

27. Pohlaví dotazovaného?

28. Mohl byste se prosímzařadit do jedné z následujících věkových kategorií?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Racochová, K.Konzumace větrových bonbónů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://konzumace-vetrovych-bonbonu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.