Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Koření na internetu

Koření na internetu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sabina Pazdziorová
Šetření:16. 03. 2012 - 23. 03. 2012
Počet respondentů:39
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku, jehož cílem je zjištění požadavků zákazníků na trhu sypkých ochucovadel. Názory budou použity hlavně pro přizpůsobení nově vyvíjené produktové řady potravinářské společnosti, která se bude prodávat výhradně přes elektronický obchodní portál.

 

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO3589,74 %89,74 %  
NE410,26 %10,26 %  

Graf

2. Jaký druh zboží na internetu nakupujete nejčastějí? V případě, že jiné, než je uvedeno, prosím doplňte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektronika2057,14 %51,28 %  
Oblečení1851,43 %46,15 %  
Kosmetika, drogerie1542,86 %38,46 %  
Potraviny či vitamínové doplňky411,43 %10,26 %  
knihy411,43 %10,26 %  
knihy, hudba, filmy12,86 %2,56 %  
Lístky na kulturní akce12,86 %2,56 %  
drogerie.sport.potřeby12,86 %2,56 %  
bílé zboží(jednorázově:-))12,86 %2,56 %  
kontaktní čočky12,86 %2,56 %  
doplňky12,86 %2,56 %  
dovolená12,86 %2,56 %  

Graf

3. Kolik nákupů v průměru za 1 měsíc na internetu realizujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-22777,14 %69,23 %  
3-4720 %17,95 %  
5-612,86 %2,56 %  

Graf

4. Uvažovali byste o koupi koření na internetu? V případě, že ne, prosím vypište důvody.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2360,53 %58,97 %  
mám oblíbený obchod s kořením v Brně, je to pro mě rychlejší než čekat, než mi bude doručeno koření objednané v internetovém obchodě12,63 %2,56 %  
nekupuji potraviny přes internet12,63 %2,56 %  
drahé poštovné12,63 %2,56 %  
nechápu proč, když mam obchod před barákem12,63 %2,56 %  
nemohu si ověřit jeho čersvost, barvu, vůni,..12,63 %2,56 %  
pokud by bylo nějaké speciální ano, pokud by bylo klasické, vyšlo by dráž poštovné než samotný produkt12,63 %2,56 %  
přijde mi lepší si ho vybrat v obchodě, očuchat si ho apod. 12,63 %2,56 %  
proč bych platila poštovné, když v obchodě stojí koření cca 15,- Kč?12,63 %2,56 %  
koupím ho v potravinách12,63 %2,56 %  
bála bych se,že to nebude jen koření12,63 %2,56 %  
ne12,63 %2,56 %  
nikdy mě to nenapadlo12,63 %2,56 %  
ani mě to nenapadlo, prozatím.12,63 %2,56 %  
Přijde mi jednodušší dojít do specializované prodejny a poradit se přímo osobně s obsluhou.12,63 %2,56 %  
nemal som dovod12,63 %2,56 %  

Graf

5. Rozhodující a hlavní motiv, pro to, abyste si koření na internetu objednali, by byl? (Je-li ještě jiný, prosím uveďte)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je velmi kvalitní (např. bez glutamátu)2153,85 %53,85 %  
Je levnější2051,28 %51,28 %  
Je něčím vyjímečné (např. s vitamíny)717,95 %17,95 %  
Má hezký obal, můžu jej v kuchyni vystavit nebo jej darovat615,38 %15,38 %  
je nedostupné v kamenném obchodě12,56 %2,56 %  
nedá se sehnat nikde jinde12,56 %2,56 %  
nemuzu ho zakoupit jinde. btw, koreni s vitaminy je blbost, ne?12,56 %2,56 %  
můžu si snadno vybrat12,56 %2,56 %  
nekoupím ho12,56 %2,56 %  
Já si koření kupuji na internetu poměrně dlouho také kvůli sortimentu. Je zde spousta věcí, které v kamenných obchodech býti nemusí.12,56 %2,56 %  
kupovala bych koření, které je špatně k sehnání12,56 %2,56 %  
vetsi vyber12,56 %2,56 %  
větší výběr a dostupnost12,56 %2,56 %  

Graf

6. Jaký druh koření byste si na internetu objednali? (možno více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednodruhové3076,92 %76,92 %  
Směs koření (př. na kuře)2051,28 %51,28 %  
Univerzální koření (vegeta)37,69 %7,69 %  

Graf

7. Ocenili byste nabídku jednoho balení (boxu) s více druhy koření uvnitř? Pokud ne, prosím uveďte důvod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2974,36 %74,36 %  
raději nakupuji koření po jednom, nechci kupovat koření, které zrovna nepotřebuji12,56 %2,56 %  
Kupuji raději jen to, o co mám skutečně zájem - v boxech se většinou najde alespoň jeden produkt, který pak dostatečně nevyužiji.12,56 %2,56 %  
jenom pokud bych mela zaujem o vsechno v boxu zabaleno12,56 %2,56 %  
chci si koupit jen koreni, ktere zrovna potrebuji12,56 %2,56 %  
každý preferuje něco jiného, mohli by se zkombinovat i takové, které mi nechutnají a kupovala bych je zbytečně12,56 %2,56 %  
jsou tam někdy koření která nepoužívám12,56 %2,56 %  
nepotřebuji koření z netu12,56 %2,56 %  
Myslím, že bych nebyl spokojen se všemi druhy koření univtř. Raději si je objednám zvlášť...12,56 %2,56 %  
nemusí mi všechna vyhovovat12,56 %2,56 %  
protoze vetsinou baleni maji koreni ktere uz mam + to co potrebuji12,56 %2,56 %  

Graf

8. Jaké atributy jsou pro Vás při nákupu koření na internetu důležité a jak moc? (Použijte prosím bodovu škálu 1-5, kdy 1=nejdůležitější a 5=vůbec není důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.0261.41
Vzhled/design3.3851.262
Kvalita1.7441.627
Balení2.7690.947

Graf

9. Prosím vyberte druhy koření, které byste si na internetu objednali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Grilovací1743,59 %43,59 %  
Směs koření na ryby a mořské plody1743,59 %43,59 %  
Paprika1743,59 %43,59 %  
Velmi kvalitní univerzální koření1641,03 %41,03 %  
Gyros1641,03 %41,03 %  
Pepř1538,46 %38,46 %  
Provensálské koření1435,9 %35,9 %  
Kuře1333,33 %33,33 %  
Sůl1128,21 %28,21 %  
Univerzální koření bez glutamátu1128,21 %28,21 %  
Kmín1025,64 %25,64 %  
Česnek1025,64 %25,64 %  
Směs mozzarela a rajče (či na saláty)923,08 %23,08 %  
Směs na perník717,95 %17,95 %  
Americké brambory615,38 %15,38 %  
Svařák615,38 %15,38 %  
Vepřové615,38 %15,38 %  
Hovězí615,38 %15,38 %  
Krůta512,82 %12,82 %  
Tzatziki410,26 %10,26 %  
Hranolky37,69 %7,69 %  
Běžné univerzální koření25,13 %5,13 %  

Graf

10. Existuje nějaký druh koření, který byste si chtěli koupit, a v maloobchodech není k sehnání? Pokud ANO, prosím vyplňte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE2871,79 %71,79 %  
susene okvetni listky (ruze, chrpa,..}12,56 %2,56 %  
vanilkový lusk12,56 %2,56 %  
mletý rozmarýn12,56 %2,56 %  
thajské12,56 %2,56 %  
nechodím do obchodů12,56 %2,56 %  
Tamarind - není to přímo koření, ale pokud se slisuje, mohl by se v takových obchodech prodávat. Nevím kde jinde...12,56 %2,56 %  
římský kmín, uzená paprika12,56 %2,56 %  
Čubrica12,56 %2,56 %  
na králíka12,56 %2,56 %  
napriklad koreni z indie, mexika atd12,56 %2,56 %  
kvalitní indické curry12,56 %2,56 %  

Graf

11. Co Vás přesvědčí o vysoké kvalitě koření či ochucovadla? Pokud jiné, prosím uveďte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Složení výrobku2974,36 %74,36 %  
Garance odborníka1743,59 %43,59 %  
Známá značka1538,46 %38,46 %  
Vyšší cena512,82 %12,82 %  
Luxusní obal37,69 %7,69 %  
předchozí zkušenost, doporučení od známého člověka12,56 %2,56 %  
reference znamych12,56 %2,56 %  
země původu12,56 %2,56 %  
barva, vůně, procento soli12,56 %2,56 %  
vlastní zkušenost12,56 %2,56 %  
chuť (tzn poprvé musím vyzkoušet a porovnat)12,56 %2,56 %  
vlastní zhodnocení12,56 %2,56 %  

Graf

12. Jakou cenu jste ochoten zaplatit za velmi kvalitní koření či ochucovadlo ve 100g balení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
49 Kč1333,33 %33,33 %  
39 Kč1230,77 %30,77 %  
59 Kč615,38 %15,38 %  
více615,38 %15,38 %  
29 Kč25,13 %5,13 %  

Graf

13. Preferujete nákup koření či kořenících směsí v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V uzavíratelných sáčcích2769,23 %69,23 %  
V dózách1128,21 %28,21 %  
sáčcích12,56 %2,56 %  

Graf

14. V případě, že koupíte koření v dóze:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Uvítám možnost koupit sáček a dózu doplnit3589,74 %89,74 %  
Jsem - li s ním spokojen/a, koupím další dózu410,26 %10,26 %  

Graf

15. Je-li poštovné od určité částky zdarma, snažíte se nákup navýšit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2974,36 %74,36 %  
NE1025,64 %25,64 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3076,92 %76,92 %  
Muž923,08 %23,08 %  

Graf

17. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-252358,97 %58,97 %  
26-351025,64 %25,64 %  
36-45410,26 %10,26 %  
56 a více12,56 %2,56 %  
46-5512,56 %2,56 %  

Graf

18. Počet členů v domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21333,33 %33,33 %  
41230,77 %30,77 %  
3717,95 %17,95 %  
5 a více410,26 %10,26 %  
137,69 %7,69 %  

Graf

19. Čistý měsíční příjem Vaši domácnosti je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 - 20 000 Kč1128,21 %28,21 %  
30 001 - 40 000 Kč923,08 %23,08 %  
20 001 - 30 000 Kč820,51 %20,51 %  
40 001 - 50 000 Kč512,82 %12,82 %  
Více než 50 001 Kč37,69 %7,69 %  
Do 10 000 Kč37,69 %7,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pazdziorová, S.Koření na internetu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://koreni-na-internetu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.