Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nové kosmetické studio v Ostravě

Nové kosmetické studio v Ostravě

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Prochasková
Šetření:23. 01. 2010 - 20. 02. 2010
Počet respondentů:98
Počet otázek (max/průměr):14 / 10.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:44
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená respondentko,

studuji na ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava a v rámci realizace mé bakalářské práce na téma Návrh marketingového mixu nového kosmetického studia provádím dotazníkové šetření mezi ženami na Ostravsku.

Obracím se na Vás s prosbou o vyplnění níže uvedeného dotazníku.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Není-li uvedeno jinak, odpovězte, prosím,  zakřížkováním pouze jedné správné odpovědi.

Odpovědi respondentů

1. Navštěvujete kosmetické studio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6363,64 %64,29 %  
Ano3636,36 %36,73 %  

Graf

2. Jakou maximální částku jste ochcotna u kosmetičky za jednu návštěvu utratit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 500 Kč2363,89 %23,47 %  
Do 200 Kč925 %9,18 %  
Do 100 Kč25,56 %2,04 %  
okolo 2.00012,78 %1,02 %  
Do 1000 Kč12,78 %1,02 %  

Graf

3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Příjemný personál1.2220.34
Vzhled provozovny1.9170.576
Vybavení provozovny20.667
Značka nabízené kosmetiky2.3891.127
Doporučení přátel1.9721.305
Cena1.6110.627
Termín objednání2.0831.132
Očekávaná kvalita služeb1.5280.638
Sortiment služeb1.9171.132
Snadná dostupnost1.9441.219

Graf

4. Které služby užíváte nejčastěji? (Můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Úprava obočí2261,11 %22,45 %  
Čištění pleti1644,44 %16,33 %  
Masáže1130,56 %11,22 %  
Úprava řas925 %9,18 %  
Depilace616,67 %6,12 %  
Jiné513,89 %5,1 %  
Masky411,11 %4,08 %  

Graf

5. Jak často navštěvujete kosmetické studio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně1541,67 %15,31 %  
Příležitostně1438,89 %14,29 %  
1x za půl roku616,67 %6,12 %  
1x za rok12,78 %1,02 %  

Graf

6. Uvítali byste nové kosmetické studio v Ostravě - Třebovicích využívající novou vysoce účinnou ultrazvukovou technologii?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5656,57 %57,14 %  
ne2222,22 %22,45 %  
ano2121,21 %21,43 %  

Graf

7. Jakou značku kosmetiky používáte? (Můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon5454,55 %55,1 %  
Nivea5151,52 %52,04 %  
Garnier4848,48 %48,98 %  
Oriflame4141,41 %41,84 %  
jiná3232,32 %32,65 %  
Loreal2828,28 %28,57 %  
Vichy11,01 %1,02 %  
Loreal, elseve, nivea, oriflame, avon, dm, c a c11,01 %1,02 %  
Yves Rocher11,01 %1,02 %  
Doliva11,01 %1,02 %  

Graf

8. Znáte značku kosmetiky Etre Belle?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9696,97 %97,96 %  
ano33,03 %3,06 %  

Graf

9. Jaký druh propagace Vás ovlivňuje při výběru kosmetického studia? (Můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevové kupóny4747,47 %47,96 %  
Letáky3939,39 %39,8 %  
Reklama na internetu3333,33 %33,67 %  
Reklama v tisku3232,32 %32,65 %  
Jiná2525,25 %25,51 %  
Poutač u studia1818,18 %18,37 %  
Reklama v rádiu88,08 %8,16 %  
doporučení11,01 %1,02 %  

Graf

10. Kde nakupujete kosmetiku? (můžete vybrat více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogerie8383,84 %84,69 %  
Oriflame lady nebo Avon lady4646,46 %46,94 %  
Lékárna1818,18 %18,37 %  
Značková parfumerie1010,1 %10,2 %  
Přes internet88,08 %8,16 %  
Jinde55,05 %5,1 %  
U kosmetičky44,04 %4,08 %  
Přes oriflame lady11,01 %1,02 %  
u své kosmetické poradkyně11,01 %1,02 %  

Graf

11. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let8686,87 %87,76 %  
26-55 let1212,12 %12,24 %  
nad 56let 11,01 %1,02 %  

Graf

12. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ostrava-Poruba1717,17 %17,35 %  
Slezská Ostrava1212,12 %12,24 %  
Havířov1111,11 %11,22 %  
Ostrava-Třebovice55,05 %5,1 %  
Těrlicko55,05 %5,1 %  
Ostrava-Dubina44,04 %4,08 %  
Moravská Ostrava33,03 %3,06 %  
Orlová33,03 %3,06 %  
hrabůvka33,03 %3,06 %  
Ostrava-Svinov22,02 %2,04 %  
Český Těšín22,02 %2,04 %  
Ostrava Jih22,02 %2,04 %  
Ostrava-Hrabůvka22,02 %2,04 %  
olomouc22,02 %2,04 %  
Ostrava - Bělský les22,02 %2,04 %  
Ostrava - Plesná11,01 %1,02 %  
Žilina- SR11,01 %1,02 %  
ostrava pustkovec11,01 %1,02 %  
havirov11,01 %1,02 %  
Kravaře11,01 %1,02 %  
Dětmarovice11,01 %1,02 %  
Fryčovice11,01 %1,02 %  
Ostrava Hrabůvka11,01 %1,02 %  
Ostrava-Jih11,01 %1,02 %  
Nový Jičín11,01 %1,02 %  
centrum11,01 %1,02 %  
Ostrava - Zábřeh11,01 %1,02 %  
Ostrava - Přívoz11,01 %1,02 %  
Ostrava-Bělský Les11,01 %1,02 %  
Prostějov11,01 %1,02 %  
Petřvald u Karviné11,01 %1,02 %  
Hlučín11,01 %1,02 %  
Opava11,01 %1,02 %  
OKOLÍ OSTRAVY11,01 %1,02 %  
Ostrava Výškovice11,01 %1,02 %  
Ostrava-Martinov11,01 %1,02 %  
dubina11,01 %1,02 %  
přerov11,01 %1,02 %  
Petřvald11,01 %1,02 %  

Graf

13. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské7979,8 %80,61 %  
Vysokoškolské1414,14 %14,29 %  
Vyučen s maturitou55,05 %5,1 %  
Vyučen11,01 %1,02 %  

Graf

14. Chtěli byste k dané problematice něco dodat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Hodně štěstí s bakalářkou :-) já jsem ji dělala na báňské minulý rok :-)

Navštěvuji stále stejný kosmetický salón, v případě změny dám na názor a doporučení známých a kamarádek. Mnohem důležitější je pro mě kvalita poskytovaných služeb než cena.

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne, děkuji.

Ne, děkuji.

ne, dekuji.

Ne.

neovlivňuje mě žádný druh propagace kosmetického studia, nikdy jsem v žádném nebyla..

používám artistry, ale nedá se v čechách běžně koupit, jen přes net v aj s velkým poštovným a nebo osobně ve státech. Mohl by se v česku najít dealer :-)


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Navštěvujete kosmetické studio?

  • odpověď Ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 500 Kč na otázku 2. Jakou maximální částku jste ochcotna u kosmetičky za jednu návštěvu utratit?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení přátel=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení přátel=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Očekávaná kvalita služeb=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Očekávaná kvalita služeb=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemný personál=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná dostupnost=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná dostupnost=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment služeb=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment služeb=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termín objednání=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termín objednání=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybavení provozovny=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled provozovny=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled provozovny=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka nabízené kosmetiky=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka nabízené kosmetiky=3 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čištění pleti na otázku 4. Které služby užíváte nejčastěji? (Můžete vybrat více odpovědí)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Masáže na otázku 4. Které služby užíváte nejčastěji? (Můžete vybrat více odpovědí)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úprava obočí na otázku 4. Které služby užíváte nejčastěji? (Můžete vybrat více odpovědí)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 5. Jak často navštěvujete kosmetické studio?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitostně na otázku 5. Jak často navštěvujete kosmetické studio?

3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:

  • odpověď Příjemný personál=1:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná dostupnost=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment služeb=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Očekávaná kvalita služeb=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sortiment služeb=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termín objednání=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitostně na otázku 5. Jak často navštěvujete kosmetické studio?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Termín objednání=1 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka nabízené kosmetiky=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka nabízené kosmetiky=3 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení přátel=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadná dostupnost=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled provozovny=2 na otázku 3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvujete kosmetické studio?

2. Jakou maximální částku jste ochcotna u kosmetičky za jednu návštěvu utratit?

3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:

4. Které služby užíváte nejčastěji? (Můžete vybrat více odpovědí)

5. Jak často navštěvujete kosmetické studio?

6. Uvítali byste nové kosmetické studio v Ostravě - Třebovicích využívající novou vysoce účinnou ultrazvukovou technologii?

7. Jakou značku kosmetiky používáte? (Můžete vybrat více odpovědí)

8. Znáte značku kosmetiky Etre Belle?

9. Jaký druh propagace Vás ovlivňuje při výběru kosmetického studia? (Můžete vybrat více odpovědí)

10. Kde nakupujete kosmetiku? (můžete vybrat více odpovědí)

11. Do jaké věkové kategorie patříte?

12. Kde bydlíte?

13. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvujete kosmetické studio?

2. Jakou maximální částku jste ochcotna u kosmetičky za jednu návštěvu utratit?

3. Ohodnoťe známkou jako ve škole 1-5, jak jsou pro Vás důležité následující faktory při n ávštěvě studia:

4. Které služby užíváte nejčastěji? (Můžete vybrat více odpovědí)

5. Jak často navštěvujete kosmetické studio?

6. Uvítali byste nové kosmetické studio v Ostravě - Třebovicích využívající novou vysoce účinnou ultrazvukovou technologii?

7. Jakou značku kosmetiky používáte? (Můžete vybrat více odpovědí)

8. Znáte značku kosmetiky Etre Belle?

9. Jaký druh propagace Vás ovlivňuje při výběru kosmetického studia? (Můžete vybrat více odpovědí)

10. Kde nakupujete kosmetiku? (můžete vybrat více odpovědí)

11. Do jaké věkové kategorie patříte?

12. Kde bydlíte?

13. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Prochasková, Š.Nové kosmetické studio v Ostravě (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://kosmeticke-studio-ostrava.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.