Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Návštěva kadeřnice, kosmetičky

Návštěva kadeřnice, kosmetičky

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Majdlochová
Šetření:16. 01. 2021 - 30. 01. 2021
Počet respondentů:134
Počet otázek (max/průměr):6 / 4.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Děkujeme Vám za pomoc s vyplněním tohoto dotazníku. Dotazník nám velmi pomůže, abychom mohly přinést na trh nové uspokojení potřeb žen a mužů všech věkových i sociálních vrstev, kteří o sebe rádi pečují.Děkujeme!

Odpovědi respondentů

1. Navštěvoval/a jste v minulosti pravidelně kosmetický nebo kadeřnický salon ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9470,15 %70,15 %  
ne4029,85 %29,85 %  

Graf

2. Trápí Vás, že teď žádný z výše zmíněných podniků navštěvovat nemůžete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, trápí mě to.6447,76 %47,76 %  
Ne, netrápí mě to.4029,85 %29,85 %  
Neřeším to, je mi to jedno.3022,39 %22,39 %  

Graf

3. Představte si, že by existovala platforma, díky které byste si mohla na pár kliknutí objednat kosmetičku nebo kadeřnici přímo k Vám domů, navíc si vybrat například podle kvality práce nebo ceny. Líbilo by se Vám takové řešení? Využila byste jej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nevyužila.3929,1 %29,1 %  
Možná3727,61 %27,61 %  
Ano, zcela určitě.3223,88 %23,88 %  
Nejsem si jistá, nemohu to teď posoudit.2619,4 %19,4 %  

Graf

4. Pokud jste v předchozí otázce zatrhla možnost "Ne, nevyužila", uveďte proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bez kosmetických služeb se dokážu pár měsíců obejít. Řasy, na které chodím si alespoň odpočinu a dorostou

Bylo by to drahé

Bylo by to drahé.

cizí člověk v domě

Hlavní důvod proč chodím ke kosmetičce, je změna prostředí, relaxace mimo domov

Chodím ke své kadeřnici už přes patnáct let, nemám důvod hledat jinou.

Jsem velice spokojena se svou kadeřnicí,počkám si.

Jsem velmi spokojená se svou kadeřnicí. Ale než jsem ji poznala, možná by mi to pomohlo s výběrem. Na kosmetiku nechodím, ale třeba bych začala :)

Jsem zvyklá na svou kadeřnici a kosmetičku a nechodím k nim zas tak často, takže nyní je mi jedno, že je nemohu navštívit, navštívím je, až to bude možné.

k návštěvě kosmetičky nebo kadeřnice patří i nějaký čas pro sebe mimo domov

Kadeřnici mám známou, stříhá mě doma.

Kadeřnici si vybírám mimo jiné i podle stavu a čistoty provozovny. Chodím tam, kde jsem spokojen. Nechci si nikoho takového tahat domů.

Mám "svoji" kadeřnici a nechci nic nového zkoušet.

Mám vlastní, která v době chripcicky přijde ke mě domu

Možnost kadeřnice do domu není novinka, v salonu je ale větší komfort, relax. Navíc se při změně účesu nebo barvy často domlouvá a vybírá odstín na místě, ne všechny barvy a přípravky se dají vozit s sebou.

Můžu zavolat svojí kadeřnici nebo kosmetičce.

Nebylo by to pro mě moc pohodlné, děti, málo prostoru.

Nechci si nikoho zvát domů a dvě hodiny předtím uklízet. :)

Nechtela bych vyuzivat sluzbu ve svem bydlisti, kde neni vybaveni (ne vse se da privezt, napr specialni kresla, rozmerne pristroje), relaxacni prostredi a nekdy ani soukromi

Nemám doma prostor pro jakékoli takové služby, nechtěla bych doma cizího člověka.

Nemam na to doma prostor a nemyslim ze kosmeticka nebo kadernice odvede kvalitne svoji praci u me doma,potrebuje k tomu spoustu pomucek

Nerada si zvu domů cizí lidi

nerada zvu cizí lidi do domu

nevyužívám tyto služby ani za normální situace

nikoho cizího doma nechci

ostříhám se sám

Pokud neberu v potaz nynější situaci, raději bych zašla do salonu s plnohodnotným vybavením a bez zásahu do mého soukromí + úklid například po střihu vlasů.

Potřebovala bych svoji kosmetičku, potom ano. Svoji kadeřnici si již takto objednávám.

Protoze se striham sam

Protože si raději zajdu k ní

Protože si to zařídím sám :o)

Stříhá mě přítelkyně :-)

Taková služba by určitě nebyla levná. Já osobně dávám přednost návštěvě pracoviště naší kadeřnice (tedy pokud má otevřeno) - mám to skoro za rohem.

5. Co by pro Vás bylo důležité ve výběru kadeřníka/kosmetičky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

1) Doporučení kamarádek 2) Doporučení na webu 3) Poměr cena / péče

Aby splnila me prani a respektovala ho (napr ze si nechci povidat)

aby to bylo blízko

cena

cena

Cena

Cena

cena služby

cena, kvalita

Cena, kvalita a dostupnost.

Cena, kvalita, dostupnost

Cena, recenze

Cena, recenze

Cena, reference, dojížďka

Cena, schopnosti, vyhovění přání zákazníka (podle online hodnocení)

Cena, zkušenosti ostatních, kvalita služeb, ochota a flexibilita zejména časová, důvěryhodnost.

cena, zkušenosti, dostupnost

cenová relace, a zda je místní

Dobrá zkušenost.

Dobré renceze kosmetičky

Hlavně cena a samozřejmě spokojenost s její prací.

Hodnocení a recenze. Než nechám kohokoliv, aby se mnou něco dělal chci vědět jestli to vůbec umí:)

Hygienické podmínky, jaké přípravky používá, jaký má přístup k lidem

Jak myje a suší hlavu. 90 % kadeřnic drhne hlavu jak prádlo na valše a sušení spíš připomíná jízdu rašplí po hlavě. Každý měsíc jsem chodil k jiné kadeřnici, než jsem našel až desátou, která myje jemně a suší taky tak. Mám jemné vlasy a dřív jsem odcházel z kadeřnictví s hlavou rudou jak po opaření. Teď už ne. Chodím k ní už 15 let a nechci naprosto žádnou změnu.

Jejich zkušenosti a schopnosti

kadeřnice musí být přátelská, dbát mých požadavků

Kadeřník - cena a předchozí zkušenosti kamarádek (případně recenze) Kosmetička - značka používané kosmetiky

Kadeřník: reference, s jakým materiálem (přípravky) pracuje, kvalita práce, cca cenová relace

Kvalita Cena

Kvalita

kvalita odvedené práce (dobré recenze), lokalita, cena dopravy/dojezdu, osobní profil s informacemi o kadeřnici/kosmetičce

kvalita práce, nabídka služeb, atmosféra

kvalita práce, pružnost

Mám své oblíbené

Musi byt levná, vlídná a umela odvést dobrou práci

nabídka služeb a ceny

nabízené služby, značka používaných produktů (netestované na zvířatech) a cena

poměr ceny a kvality

Pomĕr kvality a ceny

Profesionalita kadeřníka/kosmetičky. Rozumná cena a příjemné prostředí.

Profesionalita, důvěra a porozumění v tom smyslu, že naslouchá a rozumí mým přáním a je schopen/schopna je realizovat.

Předchozí osobní zkušenost

Příjemné prostředí a osobnostně příjemná kosmetička, odborně vzdělaná a používající kvalitní produkty

Přípravky se kterými pracuje, přístup, cena, dálka, kvalita, zkušenosti

recenze

Recenze

Recenze, cena

Recenze, fotografie její práce, fotografie samotné kadeřinice/kosmetičky, adekvátní cena.

Recenze, nabízené služby

Recenze, zkusenosti, rozsah prace, cena

Recenze, zkušenost, cena

Recenze. Zkušenosti. Fotky práce.

reference

Reference

Reference známých, délka působnosti, přehledné webovky s ukázkami prací...

reference, sympatie a cena, značka se ktereou pracuje (přizpůsobivost, některé vůně mi "smrdí", tak jsme se dohodly na jiném šamponu)

schopnosti cena

Schopnosti.

Snažila bych se tuto možnost využít primárně u své kadeřnice. Pokud by tuto službu nenabízela, rozhodovala bych se podle referencí.

sympatie

ukázka práce

Viz výše

viz. výše

vlastní zkušenost. resp. doporučení od důvěryhodné osoby (séreblity na Instáči nejsou důvěryhodná osoba)

zkušenosti (vlastní nebo blízké osoby)

Zkušenosti a kvalita práce

Zkušenosti ostatních zákazníků, cena

zkušenosti, cena

Zkušenosti, vzhled.

Znacka kosmetiky, se kt budou pracovat. Flexibilní pracovní doba.

Že by na platformě byla i "ta moje". :D

6. Platíte raději kartou nebo v hotovosti ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kartou.8764,93 %64,93 %  
Preferuji platbu v hotovosti4735,07 %35,07 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštěvoval/a jste v minulosti pravidelně kosmetický nebo kadeřnický salon ?

2. Trápí Vás, že teď žádný z výše zmíněných podniků navštěvovat nemůžete?

3. Představte si, že by existovala platforma, díky které byste si mohla na pár kliknutí objednat kosmetičku nebo kadeřnici přímo k Vám domů, navíc si vybrat například podle kvality práce nebo ceny. Líbilo by se Vám takové řešení? Využila byste jej?

6. Platíte raději kartou nebo v hotovosti ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštěvoval/a jste v minulosti pravidelně kosmetický nebo kadeřnický salon ?

2. Trápí Vás, že teď žádný z výše zmíněných podniků navštěvovat nemůžete?

3. Představte si, že by existovala platforma, díky které byste si mohla na pár kliknutí objednat kosmetičku nebo kadeřnici přímo k Vám domů, navíc si vybrat například podle kvality práce nebo ceny. Líbilo by se Vám takové řešení? Využila byste jej?

6. Platíte raději kartou nebo v hotovosti ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Majdlochová, N.Návštěva kadeřnice, kosmetičky (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://kosmetika-do-domu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.