Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Návštěva kadeřnice, kosmetičky
Návštěva kadeřnice, kosmetičky
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Nikola Majdlochová |
---|---|
Šetření: | 16. 01. 2021 - 30. 01. 2021 |
Počet respondentů: | 134 |
Počet otázek (max/průměr): | 6 / 4.78 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 65,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:27 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Děkujeme Vám za pomoc s vyplněním tohoto dotazníku. Dotazník nám velmi pomůže, abychom mohly přinést na trh nové uspokojení potřeb žen a mužů všech věkových i sociálních vrstev, kteří o sebe rádi pečují.Děkujeme!Odpovědi respondentů
1. Navštěvoval/a jste v minulosti pravidelně kosmetický nebo kadeřnický salon ?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 94 | 70,15 % | 70,15 % |
ne | 40 | 29,85 % | 29,85 % |
2. Trápí Vás, že teď žádný z výše zmíněných podniků navštěvovat nemůžete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, trápí mě to. | 64 | 47,76 % | 47,76 % |
Ne, netrápí mě to. | 40 | 29,85 % | 29,85 % |
Neřeším to, je mi to jedno. | 30 | 22,39 % | 22,39 % |
3. Představte si, že by existovala platforma, díky které byste si mohla na pár kliknutí objednat kosmetičku nebo kadeřnici přímo k Vám domů, navíc si vybrat například podle kvality práce nebo ceny. Líbilo by se Vám takové řešení? Využila byste jej?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nevyužila. | 39 | 29,1 % | 29,1 % |
Možná | 37 | 27,61 % | 27,61 % |
Ano, zcela určitě. | 32 | 23,88 % | 23,88 % |
Nejsem si jistá, nemohu to teď posoudit. | 26 | 19,4 % | 19,4 % |
4. Pokud jste v předchozí otázce zatrhla možnost "Ne, nevyužila", uveďte proč.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Bez kosmetických služeb se dokážu pár měsíců obejít. Řasy, na které chodím si alespoň odpočinu a dorostou
Bylo by to drahé
Bylo by to drahé.
cizí člověk v domě
Hlavní důvod proč chodím ke kosmetičce, je změna prostředí, relaxace mimo domov
Chodím ke své kadeřnici už přes patnáct let, nemám důvod hledat jinou.
Jsem velice spokojena se svou kadeřnicí,počkám si.
Jsem velmi spokojená se svou kadeřnicí. Ale než jsem ji poznala, možná by mi to pomohlo s výběrem. Na kosmetiku nechodím, ale třeba bych začala :)
Jsem zvyklá na svou kadeřnici a kosmetičku a nechodím k nim zas tak často, takže nyní je mi jedno, že je nemohu navštívit, navštívím je, až to bude možné.
k návštěvě kosmetičky nebo kadeřnice patří i nějaký čas pro sebe mimo domov
Kadeřnici mám známou, stříhá mě doma.
Kadeřnici si vybírám mimo jiné i podle stavu a čistoty provozovny. Chodím tam, kde jsem spokojen. Nechci si nikoho takového tahat domů.
Mám "svoji" kadeřnici a nechci nic nového zkoušet.
Mám vlastní, která v době chripcicky přijde ke mě domu
Možnost kadeřnice do domu není novinka, v salonu je ale větší komfort, relax. Navíc se při změně účesu nebo barvy často domlouvá a vybírá odstín na místě, ne všechny barvy a přípravky se dají vozit s sebou.
Můžu zavolat svojí kadeřnici nebo kosmetičce.
Nebylo by to pro mě moc pohodlné, děti, málo prostoru.
Nechci si nikoho zvát domů a dvě hodiny předtím uklízet. :)
Nechtela bych vyuzivat sluzbu ve svem bydlisti, kde neni vybaveni (ne vse se da privezt, napr specialni kresla, rozmerne pristroje), relaxacni prostredi a nekdy ani soukromi
Nemám doma prostor pro jakékoli takové služby, nechtěla bych doma cizího člověka.
Nemam na to doma prostor a nemyslim ze kosmeticka nebo kadernice odvede kvalitne svoji praci u me doma,potrebuje k tomu spoustu pomucek
Nerada si zvu domů cizí lidi
nerada zvu cizí lidi do domu
nevyužívám tyto služby ani za normální situace
nikoho cizího doma nechci
ostříhám se sám
Pokud neberu v potaz nynější situaci, raději bych zašla do salonu s plnohodnotným vybavením a bez zásahu do mého soukromí + úklid například po střihu vlasů.
Potřebovala bych svoji kosmetičku, potom ano. Svoji kadeřnici si již takto objednávám.
Protoze se striham sam
Protože si raději zajdu k ní
Protože si to zařídím sám :o)
Stříhá mě přítelkyně :-)
Taková služba by určitě nebyla levná. Já osobně dávám přednost návštěvě pracoviště naší kadeřnice (tedy pokud má otevřeno) - mám to skoro za rohem.
5. Co by pro Vás bylo důležité ve výběru kadeřníka/kosmetičky?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
1) Doporučení kamarádek 2) Doporučení na webu 3) Poměr cena / péče
Aby splnila me prani a respektovala ho (napr ze si nechci povidat)
aby to bylo blízko
cena
cena
Cena
Cena
cena služby
cena, kvalita
Cena, kvalita a dostupnost.
Cena, kvalita, dostupnost
Cena, recenze
Cena, recenze
Cena, reference, dojížďka
Cena, schopnosti, vyhovění přání zákazníka (podle online hodnocení)
Cena, zkušenosti ostatních, kvalita služeb, ochota a flexibilita zejména časová, důvěryhodnost.
cena, zkušenosti, dostupnost
cenová relace, a zda je místní
Dobrá zkušenost.
Dobré renceze kosmetičky
Hlavně cena a samozřejmě spokojenost s její prací.
Hodnocení a recenze. Než nechám kohokoliv, aby se mnou něco dělal chci vědět jestli to vůbec umí:)
Hygienické podmínky, jaké přípravky používá, jaký má přístup k lidem
Jak myje a suší hlavu. 90 % kadeřnic drhne hlavu jak prádlo na valše a sušení spíš připomíná jízdu rašplí po hlavě. Každý měsíc jsem chodil k jiné kadeřnici, než jsem našel až desátou, která myje jemně a suší taky tak. Mám jemné vlasy a dřív jsem odcházel z kadeřnictví s hlavou rudou jak po opaření. Teď už ne. Chodím k ní už 15 let a nechci naprosto žádnou změnu.
Jejich zkušenosti a schopnosti
kadeřnice musí být přátelská, dbát mých požadavků
Kadeřník - cena a předchozí zkušenosti kamarádek (případně recenze) Kosmetička - značka používané kosmetiky
Kadeřník: reference, s jakým materiálem (přípravky) pracuje, kvalita práce, cca cenová relace
Kvalita Cena
Kvalita
kvalita odvedené práce (dobré recenze), lokalita, cena dopravy/dojezdu, osobní profil s informacemi o kadeřnici/kosmetičce
kvalita práce, nabídka služeb, atmosféra
kvalita práce, pružnost
Mám své oblíbené
Musi byt levná, vlídná a umela odvést dobrou práci
nabídka služeb a ceny
nabízené služby, značka používaných produktů (netestované na zvířatech) a cena
poměr ceny a kvality
Pomĕr kvality a ceny
Profesionalita kadeřníka/kosmetičky. Rozumná cena a příjemné prostředí.
Profesionalita, důvěra a porozumění v tom smyslu, že naslouchá a rozumí mým přáním a je schopen/schopna je realizovat.
Předchozí osobní zkušenost
Příjemné prostředí a osobnostně příjemná kosmetička, odborně vzdělaná a používající kvalitní produkty
Přípravky se kterými pracuje, přístup, cena, dálka, kvalita, zkušenosti
recenze
Recenze
Recenze, cena
Recenze, fotografie její práce, fotografie samotné kadeřinice/kosmetičky, adekvátní cena.
Recenze, nabízené služby
Recenze, zkusenosti, rozsah prace, cena
Recenze, zkušenost, cena
Recenze. Zkušenosti. Fotky práce.
reference
Reference
Reference známých, délka působnosti, přehledné webovky s ukázkami prací...
reference, sympatie a cena, značka se ktereou pracuje (přizpůsobivost, některé vůně mi "smrdí", tak jsme se dohodly na jiném šamponu)
schopnosti cena
Schopnosti.
Snažila bych se tuto možnost využít primárně u své kadeřnice. Pokud by tuto službu nenabízela, rozhodovala bych se podle referencí.
sympatie
ukázka práce
Viz výše
viz. výše
vlastní zkušenost. resp. doporučení od důvěryhodné osoby (séreblity na Instáči nejsou důvěryhodná osoba)
zkušenosti (vlastní nebo blízké osoby)
Zkušenosti a kvalita práce
Zkušenosti ostatních zákazníků, cena
zkušenosti, cena
Zkušenosti, vzhled.
Znacka kosmetiky, se kt budou pracovat. Flexibilní pracovní doba.
Že by na platformě byla i "ta moje". :D
6. Platíte raději kartou nebo v hotovosti ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kartou. | 87 | 64,93 % | 64,93 % |
Preferuji platbu v hotovosti | 47 | 35,07 % | 35,07 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.