Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kosmetika, kosmetické služby

Kosmetika, kosmetické služby

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Landa
Šetření:22. 01. 2014 - 09. 02. 2014
Počet respondentů:224
Počet otázek (max/průměr):13 / 8.22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:87,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Snažíme se, usnadnit vyhledávání kosmetických služeb a kosmetiky na internetu. Tento dotazník nám pomůže nastavit vyhledávání co nejlépe. 

Děkujeme za vyplnění

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Mužotázka č. 2, Ženaotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20290,18 %90,18 %  
Muž229,82 %9,82 %  

Graf

2. Nakupujete vouchery na kosmetické služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2295,65 %9,82 %  
ano14,35 %0,45 %  

Graf

3. Nakupujete kosmetiku, nebo vouchery na kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1460,87 %6,25 %  
Ano939,13 %4,02 %  

Graf

4. Zajímá Vás hodnocení kosmetiky před nákupem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano555,56 %2,23 %  
ne444,44 %1,79 %  

Graf

5. Nakupujete vouchery na kosmetické služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15375,74 %68,3 %  
ano4924,26 %21,88 %  

Graf

6. Využíváte služeb kosmetiček/ vizážistů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Uvažuji o tomotázka č. 7, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8743,07 %38,84 %  
Ano7034,65 %31,25 %  
Uvažuji o tom4522,28 %20,09 %  

Graf

7. Vyhovuje Vám současné hledání jejich služeb na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8573,91 %37,95 %  
Ne3026,09 %13,39 %  

Graf

8. Proč Vám nevyhovuje?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne vsechny se daji vyhledat pres google, e vsechny maji sve stranky. ty s webovkami maji konkurencni vyhodu.15,88 %0,45 %  
Je neuplne15,88 %0,45 %  
uvítala bych všechny na jednom místě15,88 %0,45 %  
nepřehledné15,88 %0,45 %  
málokdy mě někdo natolik zaujme, resp. web15,88 %0,45 %  
nepřehledné, většina z nich nemá ani stránky, což bych uvítala, protože mě zajímá např.ceník15,88 %0,45 %  
Na internetu se dostanu pouze ke kontaktům těch, kteří mají webové stránky. Je řada šikovných kosmetiček, kosmetických poradkyní a vizážistek na které touto cestou odkaz nenajdu.15,88 %0,45 %  
neuvádejí ceny, a cenník, nemohu si porovnat ceny jednotlivých salonu15,88 %0,45 %  
ne všechny firmy nebo kosmetické služby jsou na internetu15,88 %0,45 %  
nedostatečné informace15,88 %0,45 %  
ostatní odpovědi nevyznám se v tom
Malo informaci
nepřehlednost, obtížné vyhledávání
bo
zly prehlad infrmacii
nedostatecna propagace
chybí seznam všech poskytovatelů
741,18 %3,13 % 

Graf

9. Používáte kosmetické přípravky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 10, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20199,5 %89,73 %  
Ne10,5 %0,45 %  

Graf

10. Nakupujete kosmetiku na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne7537,31 %33,48 %  
ne7537,31 %33,48 %  
Ano3215,92 %14,29 %  
Spíše ano199,45 %8,48 %  

Graf

11. Zajímá Vás hodnocení kosmetiky před nákupem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16682,59 %74,11 %  
ne3517,41 %15,63 %  

Graf

12. Píšete hodnocení na kosmetiku, abyste ostatním pomohla s výběrem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10954,23 %48,66 %  
Uvažuji o tom4723,38 %20,98 %  
Ano4522,39 %20,09 %  

Graf

13. Kolik Vám je let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let13561,09 %60,27 %  
20 let a méně5424,43 %24,11 %  
31-40 let209,05 %8,93 %  
41-50 let83,62 %3,57 %  
51-60 let31,36 %1,34 %  
61 let a více10,45 %0,45 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Muž:
    • 9.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Nakupujete vouchery na kosmetické služby?
    • 9.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 3. Nakupujete kosmetiku, nebo vouchery na kosmetiku?

2. Nakupujete vouchery na kosmetické služby?

  • odpověď ne:
    • 10.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 3. Nakupujete kosmetiku, nebo vouchery na kosmetiku?
    • 9.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 1. Jaké je Vaše pohlaví?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Nakupujete vouchery na kosmetické služby?

3. Nakupujete kosmetiku, nebo vouchery na kosmetiku?

5. Nakupujete vouchery na kosmetické služby?

6. Využíváte služeb kosmetiček/ vizážistů?

7. Vyhovuje Vám současné hledání jejich služeb na internetu?

9. Používáte kosmetické přípravky?

10. Nakupujete kosmetiku na internetu?

11. Zajímá Vás hodnocení kosmetiky před nákupem?

12. Píšete hodnocení na kosmetiku, abyste ostatním pomohla s výběrem?

13. Kolik Vám je let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Nakupujete vouchery na kosmetické služby?

3. Nakupujete kosmetiku, nebo vouchery na kosmetiku?

5. Nakupujete vouchery na kosmetické služby?

6. Využíváte služeb kosmetiček/ vizážistů?

7. Vyhovuje Vám současné hledání jejich služeb na internetu?

9. Používáte kosmetické přípravky?

10. Nakupujete kosmetiku na internetu?

11. Zajímá Vás hodnocení kosmetiky před nákupem?

12. Píšete hodnocení na kosmetiku, abyste ostatním pomohla s výběrem?

13. Kolik Vám je let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Landa, L.Kosmetika, kosmetické služby (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://kosmetika-kosmeticke-sluzby.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.