Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kosmetika pro děti i dospělé (ženy 18+)
Kosmetika pro děti i dospělé (ženy 18+)
→ Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ ←
(cca 15 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Štěpán Ševela |
---|---|
Šetření: | 31. 03. 2011 - 05. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 125 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 14.61 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:33 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím Vás o vyplnění mého dotazníku, který poslouží jako podklad pro zpracování školního marketingového plánu Strategie udržení pozice a rozšíření cílové skupiny firmy Johnson´s Baby.
Byl bych rád, kdyby dotazník vyplňovaly pouze ženy starší 18 let.
Děkuji a přeji příjemné vyplňování :-)
Odpovědi respondentů
1. Znáte značku Johnson´s Baby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 123 | 98,4 % | 98,4 % |
Ne | 2 | 1,6 % | 1,6 % |
2. Odkud jste se o značce Johnson´s Baby poprvé dozvěděla? Bylo to z:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 69 | 56,1 % | 55,2 % |
Nevím | 25 | 20,33 % | 20 % |
Obchodů | 19 | 15,45 % | 15,2 % |
Letáků | 4 | 3,25 % | 3,2 % |
používala som ju ked som bola mala | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
Novin | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
od kamarádky | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
od lékaře | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
mamka doma používala výrobky když byl brácha malý | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
Odborných časopisů | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
3. Které další značky dětské kosmetiky znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nivea Baby | 96 | 78,05 % | 76,8 % |
Batole | 67 | 54,47 % | 53,6 % |
Aviril | 57 | 46,34 % | 45,6 % |
Pufik | 22 | 17,89 % | 17,6 % |
Lilien Baby | 15 | 12,2 % | 12 % |
Žádnou | 13 | 10,57 % | 10,4 % |
dětská řada Oriflame | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
babylove, astrid | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
Oriflame - Baby | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
žádnou z těchto | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
Seba med | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
4. Víte o tom, že některé produkty Johnson´s Baby jsou vhodné i pro dospělé?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 97 | 78,86 % | 77,6 % |
Ne | 26 | 21,14 % | 20,8 % |
5. Pokud ano, tak odkud? Je to z:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 34 | 35,05 % | 27,2 % |
Obchodů | 27 | 27,84 % | 21,6 % |
Nevím | 24 | 24,74 % | 19,2 % |
Internetu či mailu | 8 | 8,25 % | 6,4 % |
Letáků | 7 | 7,22 % | 5,6 % |
Odborných časopisů | 3 | 3,09 % | 2,4 % |
Novin | 2 | 2,06 % | 1,6 % |
Od známých | 2 | 2,06 % | 1,6 % |
je to napsáno na těch výrobkách | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
vyzkoušeno | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
od kamarádky | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
vlastní zkušenost | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
Od osoby blízké. | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
ze školy | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
tip od přátel | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
od kamaratky | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
od kožního lékaře | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
produktů | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
Známych | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
od rodičů | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
myslím si to | 1 | 1,03 % | 0,8 % |
6. Byla byste si je ochotna koupit i pro sebe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 8, Ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 107 | 86,99 % | 85,6 % |
Ne | 16 | 13,01 % | 12,8 % |
7. Smím znát důvod?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
cena
Citlivá pleť, i dětské alergizují
Firma testuje výrobky na zvířatech.
jina oblibena znacka
když má něco v názvu baby, pořád mám pocit že je cílová skupina spíše děti
mám už svoji kosmetiku
nevyhovujuca vona preferujem kozmetiku urcenu pre dospelych
Pouzivam svou znacku kosmetiky presne na muj typ pokozky
Používám jinou kosmetickou značku, se kterou jsem spokojená
používám jinou kosmetiku
Používám jinou značku kosmetiky
vádí mi ta mastnota
Většinou mi nevyhovuje jejich vůně. Jsem spokojena s jinými přípravky s nižší cenou, tak proč kupovat jiné.
8. Jak často přibližně kupujete produkty Johnson´s Baby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Už nekupuji, ale vyzkoušel jsem je | 39 | 31,71 % | 31,2 % |
Nikdy jsem je nekoupil | 38 | 30,89 % | 30,4 % |
Několikrát ročně | 21 | 17,07 % | 16,8 % |
Jednou za několik let | 18 | 14,63 % | 14,4 % |
Několikrát měsičně | 4 | 3,25 % | 3,2 % |
Nevím | 3 | 2,44 % | 2,4 % |
9. Kdo ve Vaší rodině používá produkty Johnson´s Baby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jen dítě → otázka č. 11, Jen já → otázka č. 10, Jen jiný člen domácnosti (matka, sestra,...) → otázka č. 11, Dítě a já → otázka č. 10, Jiný člen domácnosti (matka, sestra,...) a já → otázka č. 10, Jiný člen domácnosti (matka, sestra,...) a dítě → otázka č. 11, Všichni (jiný člen domácnosti, dítě a já) → otázka č. 10, Nikdo → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nikdo | 68 | 55,28 % | 54,4 % |
Jen já | 17 | 13,82 % | 13,6 % |
Jen jiný člen domácnosti (matka, sestra,...) | 12 | 9,76 % | 9,6 % |
Jen dítě | 12 | 9,76 % | 9,6 % |
Jiný člen domácnosti (matka, sestra,...) a já | 5 | 4,07 % | 4 % |
Dítě a já | 4 | 3,25 % | 3,2 % |
Jiný člen domácnosti (matka, sestra,...) a dítě | 3 | 2,44 % | 2,4 % |
Všichni (jiný člen domácnosti, dítě a já) | 2 | 1,63 % | 1,6 % |
10. Které přípravky Johnson´s Baby používáte pro sebe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Oleje | 13 | 46,43 % | 10,4 % |
Tělová mléka | 11 | 39,29 % | 8,8 % |
Koupele (např. sprchové gely) | 9 | 32,14 % | 7,2 % |
Krémy | 6 | 21,43 % | 4,8 % |
Mýdla | 6 | 21,43 % | 4,8 % |
Šampony | 5 | 17,86 % | 4 % |
Pudry | 4 | 14,29 % | 3,2 % |
11. Jak dlouho už ve Vaší rodině používáte produkty Johnson´s Baby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 - 5 let | 15 | 27,27 % | 12 % |
1 - 2 roky | 15 | 27,27 % | 12 % |
3 měsíce - 1 rok | 9 | 16,36 % | 7,2 % |
5 - 10 let | 8 | 14,55 % | 6,4 % |
10 let a víc | 5 | 9,09 % | 4 % |
Méně než 3 měsíce | 3 | 5,45 % | 2,4 % |
12. Podle čeho se nejčastěji rozhodujete při výběru značky kosmetických přípravků, které budete používat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vlastnosti produktu (uvedené na obalu) | 39 | 31,71 % | 31,2 % |
Doporučení od známých | 28 | 22,76 % | 22,4 % |
Zvyk (např. mýdlo jedné značky je dobré, koupím si od nich i olej) | 25 | 20,33 % | 20 % |
Cena | 17 | 13,82 % | 13,6 % |
Reklama | 3 | 2,44 % | 2,4 % |
cena a vlastnosti produktu | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
Nevím | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
vyzkouším a pokud mi vyhovuje, tak ho kupuji | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
kombinace zvyku a vlastností produktu | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
pokaždé jinak | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
zkusim vzorek, kdyz vyhovuje, koupim produkt | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
snášenlivost výrobku | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
jestli je kosmetika přírodní | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
země původu (upřednostnuji CR) | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
Zkušenost, síla značky, atd. | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
prírodní produkty | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
13. Kde nejčastěji nakupujete přípravky podobného typu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V drogériích | 91 | 73,98 % | 72,8 % |
V hypermarketech | 13 | 10,57 % | 10,4 % |
Ve specializovaných prodejnách | 8 | 6,5 % | 6,4 % |
V supermarketech | 4 | 3,25 % | 3,2 % |
v lékárnách | 2 | 1,63 % | 1,6 % |
nákup přes net | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
Nedokážu říct | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
lékárna | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
katalog | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
v lékárně | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
14. Cena produktu Johnson´s Baby se Vám v porovnání s kvalitou zdá:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přiměřená | 85 | 69,11 % | 68 % |
Mírně nadhodnocená | 33 | 26,83 % | 26,4 % |
Vysoká | 4 | 3,25 % | 3,2 % |
Přiměřená | 1 | 0,81 % | 0,8 % |
15. Jaké jsou podle Vás výhody a nevýhody Johnson´s Baby oproti konkurenci?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
cena je nevýhoda
Johnons Baby udělal podle mého názoru tu chybu, že místo toho, aby si upevňoval svoji pozici na trhu produktů pro mimina, zaměřil se i na to, aby si to kupovaly ženy samy pro sebe. Jinak výhody: dobrá snášenlivost pro pleť, přijatelná cena, známost díky reklamě
jsou jemnější k pokožce
kosmetika především dětská podle reklam jinak příjemná vůně
letitá tradice je plus
Masivní dlouholetá reklama, pamatuji si reklamu starou cca 13 let, šampon pro dítě bez štípání v očích při kontaktu.
možná že ověřená značka, která má dobré jméno
Na tuto kosmetiku je část malých dětí alergická
nedráždí pokožku
Nemám s touto značkou zkušenost.
nemám zdání
Nemohu posoudit, nevyzkoušela jsem, ale pokud je to kosmetika pro děti, pravděpodobně bude vhodá na citlivou pokožku. V tom si myslím, je to výhoda.
netuším
nevim
nevím
nevim nepoužívám
nevm
osvedčená značka, spoľahlivá kvalita, hypoalergénnosť
ověřená kvalita, tradice, příjemná parfemace
recenze, stalá kvalita, dlouhodobé působení na trhu
vhodnost pro citlivou pokožku
Výhoda - příjemná vůně, dobré balení, nevýhoda - alergizují
Výhoda znalost značky a její dobré jméno
Výhody - alergické reakce minimální. Nevýhody - cena a pro mě osobně vůně.
výhody - reklama nevýhody - cena
výhody - značka vypadá seriozně, má lehce odlišné produkty, vždy něčím zvláštní - například tělový olej místo tělového mléka je úžasný! nevýhody - žádná reklama poslední dobou, tj. v dnešní konkurenci jsou lákavěji prosazované jiné produkty, proto vítězí
výhody: dobré jméno = záruka kvality nevýhody: některé produkty jsou dražší než u odlišných značek
vyhovující kvalita, lehké použití negativum: vyšší cena
vyvolava dojem, ze je spojena jen s detmi
Značka je podle mého názoru v podvědomí široké věřejnosti hlavně díky reklamě a nejvíce se prosazuje v kosmetice pro děti.Je dražší,ale v souvislosti s kvalitou je to dobrá investice.
znama znacka
Známá značka
16. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 119 | 96,75 % | 95,2 % |
Muž | 4 | 3,25 % | 3,2 % |
17. Kolik je Vám let?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 | 96 | 78,05 % | 76,8 % |
26 - 35 | 21 | 17,07 % | 16,8 % |
36 - 50 | 6 | 4,88 % | 4,8 % |
18. Máte dítě?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 106 | 86,18 % | 84,8 % |
Ano | 17 | 13,82 % | 13,6 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.