Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Kosmetika pro děti i dospělé (ženy 18+)

Kosmetika pro děti i dospělé (ženy 18+)

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Štěpán Ševela
Šetření:31. 03. 2011 - 05. 04. 2011
Počet respondentů:125
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.61
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

prosím Vás o vyplnění mého dotazníku, který poslouží jako podklad pro zpracování školního marketingového plánu Strategie udržení pozice a rozšíření cílové skupiny firmy Johnson´s Baby.

Byl bych rád, kdyby dotazník vyplňovaly pouze ženy starší 18 let.

Děkuji a přeji příjemné vyplňování :-)

Odpovědi respondentů

1. Znáte značku Johnson´s Baby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12398,4 %98,4 %  
Ne21,6 %1,6 %  

Graf

2. Odkud jste se o značce Johnson´s Baby poprvé dozvěděla? Bylo to z:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize6956,1 %55,2 %  
Nevím2520,33 %20 %  
Obchodů1915,45 %15,2 %  
Letáků43,25 %3,2 %  
používala som ju ked som bola mala10,81 %0,8 %  
Novin10,81 %0,8 %  
od kamarádky10,81 %0,8 %  
od lékaře10,81 %0,8 %  
mamka doma používala výrobky když byl brácha malý10,81 %0,8 %  
Odborných časopisů10,81 %0,8 %  

Graf

3. Které další značky dětské kosmetiky znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nivea Baby9678,05 %76,8 %  
Batole6754,47 %53,6 %  
Aviril5746,34 %45,6 %  
Pufik2217,89 %17,6 %  
Lilien Baby1512,2 %12 %  
Žádnou1310,57 %10,4 %  
dětská řada Oriflame10,81 %0,8 %  
babylove, astrid10,81 %0,8 %  
Oriflame - Baby10,81 %0,8 %  
žádnou z těchto10,81 %0,8 %  
Seba med10,81 %0,8 %  

Graf

4. Víte o tom, že některé produkty Johnson´s Baby jsou vhodné i pro dospělé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9778,86 %77,6 %  
Ne2621,14 %20,8 %  

Graf

5. Pokud ano, tak odkud? Je to z:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize3435,05 %27,2 %  
Obchodů2727,84 %21,6 %  
Nevím2424,74 %19,2 %  
Internetu či mailu88,25 %6,4 %  
Letáků77,22 %5,6 %  
Odborných časopisů33,09 %2,4 %  
Novin22,06 %1,6 %  
Od známých22,06 %1,6 %  
je to napsáno na těch výrobkách11,03 %0,8 %  
vyzkoušeno11,03 %0,8 %  
od kamarádky11,03 %0,8 %  
vlastní zkušenost11,03 %0,8 %  
Od osoby blízké.11,03 %0,8 %  
ze školy11,03 %0,8 %  
tip od přátel11,03 %0,8 %  
od kamaratky11,03 %0,8 %  
od kožního lékaře11,03 %0,8 %  
produktů11,03 %0,8 %  
Známych11,03 %0,8 %  
od rodičů11,03 %0,8 %  
myslím si to11,03 %0,8 %  

Graf

6. Byla byste si je ochotna koupit i pro sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10786,99 %85,6 %  
Ne1613,01 %12,8 %  

Graf

7. Smím znát důvod?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

cena

Citlivá pleť, i dětské alergizují

Firma testuje výrobky na zvířatech.

jina oblibena znacka

když má něco v názvu baby, pořád mám pocit že je cílová skupina spíše děti

mám už svoji kosmetiku

nevyhovujuca vona preferujem kozmetiku urcenu pre dospelych

Pouzivam svou znacku kosmetiky presne na muj typ pokozky

Používám jinou kosmetickou značku, se kterou jsem spokojená

používám jinou kosmetiku

Používám jinou značku kosmetiky

vádí mi ta mastnota

Většinou mi nevyhovuje jejich vůně. Jsem spokojena s jinými přípravky s nižší cenou, tak proč kupovat jiné.

8. Jak často přibližně kupujete produkty Johnson´s Baby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Už nekupuji, ale vyzkoušel jsem je3931,71 %31,2 %  
Nikdy jsem je nekoupil3830,89 %30,4 %  
Několikrát ročně2117,07 %16,8 %  
Jednou za několik let1814,63 %14,4 %  
Několikrát měsičně43,25 %3,2 %  
Nevím32,44 %2,4 %  

Graf

9. Kdo ve Vaší rodině používá produkty Johnson´s Baby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Jen dítěotázka č. 11, Jen jáotázka č. 10, Jen jiný člen domácnosti (matka, sestra,...)otázka č. 11, Dítě a jáotázka č. 10, Jiný člen domácnosti (matka, sestra,...) a jáotázka č. 10, Jiný člen domácnosti (matka, sestra,...) a dítěotázka č. 11, Všichni (jiný člen domácnosti, dítě a já)otázka č. 10, Nikdootázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdo6855,28 %54,4 %  
Jen já1713,82 %13,6 %  
Jen jiný člen domácnosti (matka, sestra,...)129,76 %9,6 %  
Jen dítě129,76 %9,6 %  
Jiný člen domácnosti (matka, sestra,...) a já54,07 %4 %  
Dítě a já43,25 %3,2 %  
Jiný člen domácnosti (matka, sestra,...) a dítě32,44 %2,4 %  
Všichni (jiný člen domácnosti, dítě a já)21,63 %1,6 %  

Graf

10. Které přípravky Johnson´s Baby používáte pro sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oleje1346,43 %10,4 %  
Tělová mléka1139,29 %8,8 %  
Koupele (např. sprchové gely)932,14 %7,2 %  
Krémy621,43 %4,8 %  
Mýdla621,43 %4,8 %  
Šampony517,86 %4 %  
Pudry414,29 %3,2 %  

Graf

11. Jak dlouho už ve Vaší rodině používáte produkty Johnson´s Baby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 5 let1527,27 %12 %  
1 - 2 roky1527,27 %12 %  
3 měsíce - 1 rok916,36 %7,2 %  
5 - 10 let814,55 %6,4 %  
10 let a víc59,09 %4 %  
Méně než 3 měsíce35,45 %2,4 %  

Graf

12. Podle čeho se nejčastěji rozhodujete při výběru značky kosmetických přípravků, které budete používat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastnosti produktu (uvedené na obalu)3931,71 %31,2 %  
Doporučení od známých2822,76 %22,4 %  
Zvyk (např. mýdlo jedné značky je dobré, koupím si od nich i olej)2520,33 %20 %  
Cena1713,82 %13,6 %  
Reklama32,44 %2,4 %  
cena a vlastnosti produktu10,81 %0,8 %  
Nevím10,81 %0,8 %  
vyzkouším a pokud mi vyhovuje, tak ho kupuji10,81 %0,8 %  
kombinace zvyku a vlastností produktu10,81 %0,8 %  
pokaždé jinak10,81 %0,8 %  
zkusim vzorek, kdyz vyhovuje, koupim produkt10,81 %0,8 %  
snášenlivost výrobku10,81 %0,8 %  
jestli je kosmetika přírodní10,81 %0,8 %  
země původu (upřednostnuji CR)10,81 %0,8 %  
Zkušenost, síla značky, atd.10,81 %0,8 %  
prírodní produkty10,81 %0,8 %  

Graf

13. Kde nejčastěji nakupujete přípravky podobného typu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V drogériích9173,98 %72,8 %  
V hypermarketech1310,57 %10,4 %  
Ve specializovaných prodejnách86,5 %6,4 %  
V supermarketech43,25 %3,2 %  
v lékárnách21,63 %1,6 %  
nákup přes net 10,81 %0,8 %  
Nedokážu říct10,81 %0,8 %  
lékárna10,81 %0,8 %  
katalog10,81 %0,8 %  
v lékárně10,81 %0,8 %  

Graf

14. Cena produktu Johnson´s Baby se Vám v porovnání s kvalitou zdá:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přiměřená8569,11 %68 %  
Mírně nadhodnocená3326,83 %26,4 %  
Vysoká43,25 %3,2 %  
Přiměřená10,81 %0,8 %  

Graf

15. Jaké jsou podle Vás výhody a nevýhody Johnson´s Baby oproti konkurenci?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

cena je nevýhoda

Johnons Baby udělal podle mého názoru tu chybu, že místo toho, aby si upevňoval svoji pozici na trhu produktů pro mimina, zaměřil se i na to, aby si to kupovaly ženy samy pro sebe. Jinak výhody: dobrá snášenlivost pro pleť, přijatelná cena, známost díky reklamě

jsou jemnější k pokožce

kosmetika především dětská podle reklam jinak příjemná vůně

letitá tradice je plus

Masivní dlouholetá reklama, pamatuji si reklamu starou cca 13 let, šampon pro dítě bez štípání v očích při kontaktu.

možná že ověřená značka, která má dobré jméno

Na tuto kosmetiku je část malých dětí alergická

nedráždí pokožku

Nemám s touto značkou zkušenost.

nemám zdání

Nemohu posoudit, nevyzkoušela jsem, ale pokud je to kosmetika pro děti, pravděpodobně bude vhodá na citlivou pokožku. V tom si myslím, je to výhoda.

netuším

nevim

nevím

nevim nepoužívám

nevm

osvedčená značka, spoľahlivá kvalita, hypoalergénnosť

ověřená kvalita, tradice, příjemná parfemace

recenze, stalá kvalita, dlouhodobé působení na trhu

vhodnost pro citlivou pokožku

Výhoda - příjemná vůně, dobré balení, nevýhoda - alergizují

Výhoda znalost značky a její dobré jméno

Výhody - alergické reakce minimální. Nevýhody - cena a pro mě osobně vůně.

výhody - reklama nevýhody - cena

výhody - značka vypadá seriozně, má lehce odlišné produkty, vždy něčím zvláštní - například tělový olej místo tělového mléka je úžasný! nevýhody - žádná reklama poslední dobou, tj. v dnešní konkurenci jsou lákavěji prosazované jiné produkty, proto vítězí

výhody: dobré jméno = záruka kvality nevýhody: některé produkty jsou dražší než u odlišných značek

vyhovující kvalita, lehké použití negativum: vyšší cena

vyvolava dojem, ze je spojena jen s detmi

Značka je podle mého názoru v podvědomí široké věřejnosti hlavně díky reklamě a nejvíce se prosazuje v kosmetice pro děti.Je dražší,ale v souvislosti s kvalitou je to dobrá investice.

znama znacka

Známá značka

16. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11996,75 %95,2 %  
Muž43,25 %3,2 %  

Graf

17. Kolik je Vám let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 259678,05 %76,8 %  
26 - 352117,07 %16,8 %  
36 - 5064,88 %4,8 %  

Graf

18. Máte dítě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10686,18 %84,8 %  
Ano1713,82 %13,6 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Které další značky dětské kosmetiky znáte?

  • odpověď Batole:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Máte dítě?

9. Kdo ve Vaší rodině používá produkty Johnson´s Baby?

  • odpověď Nikdo:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy jsem je nekoupil na otázku 8. Jak často přibližně kupujete produkty Johnson´s Baby?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte značku Johnson´s Baby?

2. Odkud jste se o značce Johnson´s Baby poprvé dozvěděla? Bylo to z:

3. Které další značky dětské kosmetiky znáte?

4. Víte o tom, že některé produkty Johnson´s Baby jsou vhodné i pro dospělé?

5. Pokud ano, tak odkud? Je to z:

6. Byla byste si je ochotna koupit i pro sebe?

8. Jak často přibližně kupujete produkty Johnson´s Baby?

9. Kdo ve Vaší rodině používá produkty Johnson´s Baby?

10. Které přípravky Johnson´s Baby používáte pro sebe?

11. Jak dlouho už ve Vaší rodině používáte produkty Johnson´s Baby?

12. Podle čeho se nejčastěji rozhodujete při výběru značky kosmetických přípravků, které budete používat?

13. Kde nejčastěji nakupujete přípravky podobného typu?

14. Cena produktu Johnson´s Baby se Vám v porovnání s kvalitou zdá:

16. Jste

17. Kolik je Vám let?

18. Máte dítě?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte značku Johnson´s Baby?

2. Odkud jste se o značce Johnson´s Baby poprvé dozvěděla? Bylo to z:

3. Které další značky dětské kosmetiky znáte?

4. Víte o tom, že některé produkty Johnson´s Baby jsou vhodné i pro dospělé?

5. Pokud ano, tak odkud? Je to z:

6. Byla byste si je ochotna koupit i pro sebe?

8. Jak často přibližně kupujete produkty Johnson´s Baby?

9. Kdo ve Vaší rodině používá produkty Johnson´s Baby?

10. Které přípravky Johnson´s Baby používáte pro sebe?

11. Jak dlouho už ve Vaší rodině používáte produkty Johnson´s Baby?

12. Podle čeho se nejčastěji rozhodujete při výběru značky kosmetických přípravků, které budete používat?

13. Kde nejčastěji nakupujete přípravky podobného typu?

14. Cena produktu Johnson´s Baby se Vám v porovnání s kvalitou zdá:

16. Jste

17. Kolik je Vám let?

18. Máte dítě?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Ševela, Š.Kosmetika pro děti i dospělé (ženy 18+) (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://kosmetika-pro-deti-i-dospele.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.