Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Koučink a jak je vnímán

Koučink a jak je vnímán

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sofie Dytrtová
Šetření:27. 02. 2013 - 05. 03. 2013
Počet respondentů:163
Počet otázek (max/průměr):14 / 14
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážený respondente, vážená respondentko,

 

jsem studentkou Univerzity Jana Amose Komenského a v rámci mé bakalářské práce na téma Koučování dospělýc provádím průzkum s názvem: Koučink a jak je vnímán.

 

Prosím Vás tímto o pomoc s vyplněním krátkého dotazníku. Statistické vyhodnocení tohoto šetření bude využito v rámci empirické části mé bakalářské práce.

 

Dotazník může vyplnit, všichni dospělí jedinci. Žádná omezení nejsou stanovena. Odpovědi jsou anonymní.

 

Předem Vám velmi děkuji za Vaši ochotu a drahocenný čas !!!

 

Sofie Dytrtová

 

Odpovědi respondentů

1. Do jaké patříte věkové skupiny:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 – 39 let6238,04 %38,04 %  
18 – 29 let4930,06 %30,06 %  
40 – 49 let3420,86 %20,86 %  
50 – 59 let127,36 %7,36 %  
60 a více63,68 %3,68 %  

Graf

2. Jaké je Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11872,39 %72,39 %  
muž4527,61 %27,61 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maturita8250,31 %50,31 %  
vysokoškolské5936,2 %36,2 %  
vyšší odborné137,98 %7,98 %  
vyučen/a95,52 %5,52 %  

Graf

4. Na jaké pracovní úrovni se pohybujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec8954,6 %54,6 %  
OSVČ3119,02 %19,02 %  
nezaměstnaný2414,72 %14,72 %  
vrcholový manažer/manažer1911,66 %11,66 %  

Graf

5. Jaké možnosti využíváte pro svůj vlastní rozvoj:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sebevzdělávání12677,3 %77,3 %  
přednášky a kurzy9357,06 %57,06 %  
koučování169,82 %9,82 %  
nezajímám se o rozvoj95,52 %5,52 %  
vsetky mne dostupne cesty, ktore ma v tu chvilu oslovia10,61 %0,61 %  
Omezování alkoholu10,61 %0,61 %  
joga10,61 %0,61 %  
možnost rozvíjet to, co už mám v sobě, srdce ví..10,61 %0,61 %  
četba, meditace, jóga aj.10,61 %0,61 %  
studuji na UJAKu10,61 %0,61 %  
přátelé z odborných oblastí10,61 %0,61 %  
studium na VŠ10,61 %0,61 %  
nyní i studium na VŠ - Bc.10,61 %0,61 %  

Graf

6. Setkali jste se s pojmem koučování:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13985,28 %85,28 %  
ne2414,72 %14,72 %  

Graf

7. Kde se nejčastěji setkáváte s pojmem koučování:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu5533,74 %33,74 %  
v zaměstnání5030,67 %30,67 %  
v médiích4829,45 %29,45 %  
na odborných kurzech3119,02 %19,02 %  
nesetkávám se2716,56 %16,56 %  
od přátel2414,72 %14,72 %  
ve škole21,23 %1,23 %  
v osobním čase (ne od přátel)10,61 %0,61 %  
škola10,61 %0,61 %  
nyní na přednáškách10,61 %0,61 %  
součást některých odborných předmětů v rámci studia VŠ10,61 %0,61 %  

Graf

8. Co pro Vás znamená pojem koučování:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
soubor metod, které nám napomáhají hledat řešení pomocí otázek9558,28 %58,28 %  
dává nám konkrétní instrukce a rady pro šťastný život2414,72 %14,72 %  
usnadňuje proces myšlení koučovaného2213,5 %13,5 %  
nedovedu posoudit2012,27 %12,27 %  
léčí naše osobní problémy a traumata z minulosti21,23 %1,23 %  

Graf

9. Kdo je kouč:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odborník na motivování lidí, pomáhá hledat řešení a odbourávat vnitřní bariéry10564,42 %64,42 %  
odborník na předávání svých vlastních zkušeností v určité oblasti1811,04 %11,04 %  
expert na práci s informacemi a na řešení specifických otázek a problémů148,59 %8,59 %  
nedovedu posoudit148,59 %8,59 %  
expert, na hledání co je v nás rozbité a nefungující, co nás blokuje127,36 %7,36 %  

Graf

10. Absolvovali jste ve svém životě koučování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10665,03 %65,03 %  
ano5734,97 %34,97 %  

Graf

11. Myslíte si, že by měl mít kouč psychologické vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9658,9 %58,9 %  
nedovedu posoudit4024,54 %24,54 %  
ne2716,56 %16,56 %  

Graf

12. Z jakého důvodu jste chtěli být či chcete být či nechcete být koučováni:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
touha rozvoje v pracovním životě6841,72 %41,72 %  
touha rozvoje v osobním životě5634,36 %34,36 %  
zvýšení sebevědomí3320,25 %20,25 %  
jiný důvod proč ne2414,72 %14,72 %  
nevěřím této metodě2012,27 %12,27 %  
z finančních důvodů106,13 %6,13 %  
jiný důvod proč ano84,91 %4,91 %  
nebyl a není důvod10,61 %0,61 %  
Vždy se do toho promítly zkušenosti Kouče10,61 %0,61 %  
nevím10,61 %0,61 %  
Ve své profesi to zatím nepotřebuji, ale rozumím, že v mnoha profesích - zvláště manažerských - se koučing skutečně hodí10,61 %0,61 %  
v mém zaměstnání jsem se s tím nesetkala10,61 %0,61 %  
pro"pochopení" sebe samotné10,61 %0,61 %  
abych se dostala ze zdravotních problémů10,61 %0,61 %  
bez zkušenosti nedovedu posoudit10,61 %0,61 %  
kouč je v mých očích člověk, který prošel nějakým kurzem, není to pravý odborník, neobrátila bych se na něj10,61 %0,61 %  
při práci mzdové účetní to asi není potřeba10,61 %0,61 %  
Nedostatečná kvalifikace koučů10,61 %0,61 %  
co je to za nesmyslnou otázku??10,61 %0,61 %  
potřeba změnit kariéru10,61 %0,61 %  
zatím jsem k tomu nedospěla10,61 %0,61 %  

Graf

13. Bylo pro Vás koučování přínosem ANO/NE a proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neúčastnil/a jsem se10363,19 %63,19 %  
ano5030,67 %30,67 %  
ne159,2 %9,2 %  
pomohlo mi zorientovat sa v problematike, ktora ma trapila, pozrela som sa na to z ineho uhlu10,61 %0,61 %  
zvědomnění si věci10,61 %0,61 %  
možnost vidět věci z jiného úhlu pohledu, skrze vedení určitých otázek10,61 %0,61 %  
nezažila jsem to10,61 %0,61 %  
zatim nevim, byla jsem jen na 2 "sezenich"10,61 %0,61 %  
zpětná vazba od nezávislého profesionála10,61 %0,61 %  

Graf

14. Myslíte si že, koučink je vhodná a účinná metoda k použití v dnešní době změn?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12979,14 %79,14 %  
ne3420,86 %20,86 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Co pro Vás znamená pojem koučování:

  • odpověď nedovedu posoudit:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedovedu posoudit na otázku 9. Kdo je kouč:

10. Absolvovali jste ve svém životě koučování?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi koučování na otázku 5. Jaké možnosti využíváte pro svůj vlastní rozvoj:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Bylo pro Vás koučování přínosem ANO/NE a proč?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do jaké patříte věkové skupiny:

2. Jaké je Vaše pohlaví:

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Na jaké pracovní úrovni se pohybujete:

5. Jaké možnosti využíváte pro svůj vlastní rozvoj:

6. Setkali jste se s pojmem koučování:

7. Kde se nejčastěji setkáváte s pojmem koučování:

8. Co pro Vás znamená pojem koučování:

9. Kdo je kouč:

10. Absolvovali jste ve svém životě koučování?

11. Myslíte si, že by měl mít kouč psychologické vzdělání:

12. Z jakého důvodu jste chtěli být či chcete být či nechcete být koučováni:

13. Bylo pro Vás koučování přínosem ANO/NE a proč?

14. Myslíte si že, koučink je vhodná a účinná metoda k použití v dnešní době změn?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do jaké patříte věkové skupiny:

2. Jaké je Vaše pohlaví:

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

4. Na jaké pracovní úrovni se pohybujete:

5. Jaké možnosti využíváte pro svůj vlastní rozvoj:

6. Setkali jste se s pojmem koučování:

7. Kde se nejčastěji setkáváte s pojmem koučování:

8. Co pro Vás znamená pojem koučování:

9. Kdo je kouč:

10. Absolvovali jste ve svém životě koučování?

11. Myslíte si, že by měl mít kouč psychologické vzdělání:

12. Z jakého důvodu jste chtěli být či chcete být či nechcete být koučováni:

13. Bylo pro Vás koučování přínosem ANO/NE a proč?

14. Myslíte si že, koučink je vhodná a účinná metoda k použití v dnešní době změn?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dytrtová, S.Koučink a jak je vnímán (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://koucink-a-jak-je-vniman.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.