Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Koučování - Vaše zkušenosti a názory
Koučování - Vaše zkušenosti a názory
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Veronika Holková |
---|---|
Šetření: | 10. 04. 2021 - 12. 04. 2021 |
Počet respondentů: | 53 |
Počet otázek (max/průměr): | 26 / 21.58 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.11:00 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
Jmenuji se Veronika Holková a jsem studentkou 2. ročníku magisterského studia Andragogika a profesní poradenství. Byla bych velmi ráda, kdybyste mi pomohl/a s vyplněním dotazníku na téma „Význam koučování pro rozvoj osobnosti“ Dotazník je anonymní a jeho výstupy budou použity pro účely této práce.
Děkuji za Váš čas.
Veronika Holková
Odpovědi respondentů
1. Zajímá Vás osobní rozvoj a koučink?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 27 | 50,94 % | 50,94 % |
rozhodně ano | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
spíše ne | 11 | 20,75 % | 20,75 % |
2. Jste ochoten/ochotna na sobě pracovat, zlepšovat se a rozvíjet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
rozhodně ano | 29 | 54,72 % | 54,72 % |
spíše ano | 21 | 39,62 % | 39,62 % |
spíše ne | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
3. Máte povědomí o tom, čím se osobní rozvoj a koučink zabývá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně ano → otázka č. 4, spíše ano → otázka č. 4, rozhodně ne → otázka č. 8, spíše ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 35 | 66,04 % | 66,04 % |
rozhodně ano | 10 | 18,87 % | 18,87 % |
spíše ne | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
rozhodně ne | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
4. Napište, čím myslíte, že se osobní rozvoj a koučink zabývá:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Byt ochoten stat se lepsim clovekem kazdy den, byt ochoten priznat si negativni zvyky a navyky a zmenit je k pozitivum, at uz se jedna o mentalni rozvoj, emotional I could spiritualni, nebo take jakykoliv tykajici se fyzickeho tela (napr. stravovaci navyky, zivotni styl atd.) Koncink by nemel diktovat co delat ci nedelat, nybrz navest a napovedet druhemu, jake jsou moznosti.
Chtit na sobe pracovat a zvladat bezne situace.
Jedná se osobní rozvoj, najít své hodnoty, vlastnosti a klady a ty poté dobře použít ve prospěch svůj a i jiných lidí.
Koucink je rozvoj člověka v oblasti v čem se zabývá
Kvalitou zdraví a života.
Metoda ,která pomáhá lidé řešit osobní a profesní problémy
Motivací, sebevzděláním, posun v kariéře, splnění daných cílů
Musim vědět, co dělám.
Něčím jako vedením člověka v určené oblasti
Nevím
Osobní rozvoj a koučink se zabývá práci sama na sobě v mnoha rovinách pro dosažení lepšího jak osobního tak pracovního života.
Osobní rozvoj je zdokonalování sebe samotného ať už se jedná o vědomosti, chování, způsob myšlení atd.
Osobnostním rozvojem, řešením problémových oblastí v práci, vztazích apod.
Pomáhá člověku se změnami a rozvojem v určité čnnosti, oblasti.
Pomáhá lidem k dosažení jejich potenciálu
Pomocí praktikování odbornými metodami by měl koučink dopomoci najít člověku tu správnou cestu v rozvoji a působení sebe sama
pomocí se směřováním rozvoje
Práce na sobě samé s nějakým lektorem
Pracovat na pozitivním myšlení, na změně zažitých vzorců, naučit se zvládat životní situace atd
Pracuje s člověkem na jeho osobním růstu po všech stránkách (osobních, profesních, vztahových.....). Jsou mu pokládány otázky tak svx každý jednotlivec našel svou odpověď sám v sobě.
Predavani zkusenosti a vedeni cloveka k jeho poznani a seberealizaci
proces, podporující hledání individuálních řešení
Rozvíjejí ...
Rozvíjení potenciálu člověka, podpora v životě.
rozvíjet vlastní potenciál, nalézt jasný směr a dosáhnout cíle, který si klient stanovil.
Rozvoj dovedností a schopností, zlepšemí komunikace se spolupracovníky, naslouchání. planování času
Rozvoj osobnosti a posunutí hranic koučované osoby.
Rozvoj osobnosti znamená rozvoj svých znalostí, dovedností, úhlů pohledů, zlepšení postojů, rozšíření své moudrosti a komunikačních dovedností. Koučování (koučink) je proces, podporující hledání individuálních řešení a rozvoj člověka v jím zvolené oblasti. Kouč není trenér ani poradce, ale hledá řešení společně s klientem.
Rozvoj sama sebe
Rozvojem osobnosti a silných stránek člověka. Pomáhá lidem dosáhnout svých cílů.
Rozvojem osobnosti v ruznych oblastech. Rozvijenim ci prohlubovanim znalosti, dovednosti. Prace na svem ja v ruznych smerech.
Různé vedení lidí, v různých směrech. Hledání problémů s klientem.
Seberealizací
Seberealizací
Sebevzdělávání a koucink, ze stim nekdo pomaha
Sebevzděláváním, rozvojem dovednosti a zkušenosti. Získáváním nových zkušenosti.
Snazi se v nas najit to nejlepsi a dal rozvijet nasi osobnost.
Vhodnými otázkami vézt k zamyšlení pomohou propojit své hodnoty s cíly.
Vlastním cítěním a jednáním
Zabývá se lidmi a jejich problémy, řeší jejich cíle, životní cesty, životní traumata, jak dojít k vysněnému životu.
Zabývá se pomocí druhým, k dosažení cílů a přání
Zabývá se vedením a motivováním lidí k lepším výsledkům v dané oblasti.
Zabyva se vedenim lidi, aby se dokazali snadneji rozhodovat v urcitych situacich, roztridit si sve cile, hodnoty.
Zdokonalování sama sebe.
Získávání nových znalostí v různých oblastech, rozvíjení kreativity, roste spokojenost = sebedůvěra.
Zjistit priority a moznosti rozvoje osobnosti a schopnosti
Zlepšování se,zvyšování kvality života,dělat co mě baví,posouvat se dále
Změna životního stylu,rozvoj po profesní strance
Zvladanim stresovych situaci,posouvání svých dovednosti a schopnosti
Zvýšení sebevědomí, umeni dokazat všeho co chci, trenovaní vůle, zlepseni v pracovni oblasti, efektivnost prace.
Zvyšování znalosti, dovednosti, sebekontrola
5. V čem spatřujete přednosti koučování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
metoda se řídí potřebami a možnostmi koučovaného, koučovaný je tím, kdo rozhoduje | 19 | 37,25 % | 35,85 % |
je to efektivní | 18 | 35,29 % | 33,96 % |
nemusí to být příliš osobní, lze se zaměřit hlavně na oblast práce | 10 | 19,61 % | 18,87 % |
je to pro všechny srozumitelné | 2 | 3,92 % | 3,77 % |
je to snadno dostupné | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
je to rychlé | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
6. V čem spatřujete nedostatky koučování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je to málo známé, koučování tak není využíváno, jak by mohlo být | 22 | 43,14 % | 41,51 % |
nemusí to být bezpečné, koučem může být téměř kdokoliv | 11 | 21,57 % | 20,75 % |
je to drahé | 9 | 17,65 % | 16,98 % |
je to málo dostupné | 4 | 7,84 % | 7,55 % |
neumožňuje to řešit problémy do hloubky | 3 | 5,88 % | 5,66 % |
Nedostatek kvalitnich kouču | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
nemám zkušenost, nemohu posoudit | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
7. Odkud čerpáte nebo jste čerpal/a informace o koučování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
z médií | 20 | 39,22 % | 37,74 % |
od známé, blízké osoby | 17 | 33,33 % | 32,08 % |
od nadřízeného v zaměstnání | 4 | 7,84 % | 7,55 % |
od kolegy v zaměstnání | 3 | 5,88 % | 5,66 % |
Z vysoké školy - Management | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
Nečerpám | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
internet- zkusenosti sili | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
Nemám žádné | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
ze školy | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
Skola | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
z literatury | 1 | 1,96 % | 1,89 % |
8. Znáte rozdíl mezi koučinkem a psychoterapií?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně ano → otázka č. 9, spíše ano → otázka č. 9, rozhodně ne → otázka č. 10, spíše ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 22 | 41,51 % | 41,51 % |
spíše ano | 21 | 39,62 % | 39,62 % |
rozhodně ne | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
rozhodně ano | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
9. Prosím doplňte, v čem spatřujete rozdíl mezi koučinkem a psychoterapií:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Jiné vzdělání psychoterapeuta/kouče, psychoterapie bývá delší, více se zaměřuje na osobnost jedince, jiné role - v psychoterapii je klient spíše v podřízenější roli
Koucing je na rozvíjení osobnosti, paychaperaut nás učí vnímat svět z druhé strany
Koucing se specializuje na vedeni lidi a psychoterapie by mela pomoct odstranit problemy a traumata
Koucink - postupně vedení j vytycenym cílům, Psychoterapie -rozebiranidanehovptoblemu,hledači cesty reseni
Koucink já sám sebe. Psychoterapie s nekym
Kouč je s vámi víc spojen.
Koučink je povzbudivá spolupráce, v tom co bychom chtěli a kde bychom chtěli být. Řešení nových možností. Psychoterapie léčí duši
Koučink je práce více lidí, kouč vede nebo hledá řešení spolu s koučovanou osobou, nezabývá se psychologickými problémy jako je tomu u psychoterapie (?)
Koučink se zabyva rozvojem osobnosti, v ruznych oblastech. Psychoterapie resi rozbor osobnosti, vetsinou za ucelem vyreseni urciteho problemu.
Koučink se zabývá, kde je jádro problému a snaží se najít odpověď. Psychoterapie spíše řeší už samotný problém.
Koučink vede k rozvoji osoby a jejích schopností. Psychoterapie spíše vede k řešení problémů či starostí - hlavně mentálních.
Koučování viz. Výše Psychoterapie- hledání problémů s řešením léků a jiných....
Nevím
Nevim
psychoterapeut nahlíží hlouběji do klientovi minulosti
Psychoterapie je dlouhodobá a řeší problémy do hloubky. Koučink je spíše krátkodobý. Většinou neřeší minulost a zaměřuje se na dosažení aktuálních cílů, rozvoj silných stránek osobnosti atd.
Psychoterapie je léčba, kterou provádí kvalifikovaný psychoterapeut.
Psychoterapie je uz spise zalozena na poznani hlubsich cilu.U koucinku chceme spise vedet konkretni cile.Tyto cile maji spise charakter konkretni a vice technicky.
Psychoterapie je vhodnější pro lidi s problémy a koucink je vhodný pro lidi kteří se chtějí rozvíjet bez ohledu na reseni problemu
Psychoterapie se soustredi pouze na vnitrni system a ne na okolnosti z prostredi
psychoterapie se zabývá již samotným problémem, který vzniká z pocitu nedostatečnosti, nebo méněcennosti, koučink nemusí být tak do hloubky, spíše se zaměřuje na rozvoj.
Psychoterapie se zabyva lecbou duse Koucink pomaha zvednout sebevedomi
psychoterapie se zabyva oblasti osbnich traumat a nedostatecnosti- koucink je spise zamereny na zlepseni osobnich schopnosti a vlastnosti
Psychoterapii člověk využívá,když má nějaký problém..Koučing cesta k lepšímu životu
Rozvijeni vlastního nebo pracovního potencialu porozumeni v osobním životě
V hranici a hloubce řešení problému. Psychoterapie už muže být více “ lékařským “ postupem na rozdíl od koučinku
10. Už jste někdy absolvoval/a koučink?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně ano → otázka č. 11, spíše ano → otázka č. 11, rozhodně ne → otázka č. 13, spíše ne → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
rozhodně ne | 24 | 45,28 % | 45,28 % |
spíše ne | 20 | 37,74 % | 37,74 % |
rozhodně ano | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
spíše ano | 3 | 5,66 % | 5,66 % |
11. Popište prosím Vaši zkušenost s koučinkem (zda a jak pomohl, negativní zkušenost apod.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Je prinosny, pokud se tyka oblasti, ve ktere se clovek rozvojet chce. Zkusenosti mam pozitivni. Jednalo se o koucink v ramci manazerske pozice.
Koucing u mne skončil, když jsem pochopila, ze se jedna o rozvoj kouče a nabírani jeho “zkušenosti” než o me jako osoby
Koučuji hlavně sama sebe a pokládáním otázek dostávám odpovědi, takže za mne zásadní a nedílnou součástí života práce na sobě
Měli jsme školení na koučink v rámci projektu vzdělávání. Lektor měl na nás málo času, takže pro mě osobně to nebylo moc užitečné, poměr čas a počet lidí neodpovídalo představám.
Moje zkušenosti jsou kladné. Koučink mi pomohl v osobním rozvoji.
Pomohl v uvědomění co studovat.
Pozitivni zkusenost, ktera mi dodala sebevedomi a pocit, ze muzu kontrolu (do urcitych mezi) nad svym zivotem
V práci-dělám kariérní koučink
Vedeni nadrizenym
12. Jaká byla délka trvání Vámi absolvovaného koučinku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 1 měsíce | 5 | 55,56 % | 9,43 % |
déle než 1 rok | 3 | 33,33 % | 5,66 % |
3-5 měsíců | 1 | 11,11 % | 1,89 % |
13. Domníváte se, že osobní rozvoj a koučink může zlepšit kvalitu Vašeho života?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 30 | 56,6 % | 56,6 % |
rozhodně ano | 16 | 30,19 % | 30,19 % |
spíše ne | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
rozhodně ne | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
14. Zde můžete svoji odpověď doplnit, vysvětlit (jaký dopad má nebo nemá koučink na kvalitu života):
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Člověk může pomocí koučinku překonat své strachy, objevit skrytý potenciál, naučit se pracovat se svými emocemi, zlepšit vlastní vztahy.
Člověk se víc rozvíjí a je víc znaly
Jde spise o pocit, ze se clovek rozviji a pracuje na sobe. Pocit zadostiucineni.
Klient se rychleji zaučí v dané oblasti
Koucink nepotrebuji, sama vim co chci, myslim si, ze je pro nekoho kdo nevi co chce nebo nema na to dostatek odvahy
Me pomohl v tom, ze mám vnímat sebe, své pocity, dobre a spatne, podle toho jednat
Myslím si, že z koučinku lze jen profitovat. Je to forma podpory rozvoje osoby a jejich vlastností, lze tím získat zajímavé zkušenosti a vylepšit své vlastnosti ať už do osobního nebo profesního života.
Nahlédnout na to, co by šlo dělat jinak a jak
Potřebovala bych kvůli sebejistote
pro me osobne nikoliv, mam vlastni metody za leta praxe a zkusenosti
Rozhodne obohaceni a nalezeni jinych moznosti
splnění cílů, posun v žebříčku hodnot
Zlepsi mi pohled na me problemy v praci, vyresit krizove situace, lepe komunikovat s lidmi.
Zvyseni sebevedomi, zvyseni efektivnosti v pracovnim zivote a osobnim zivote, moznost najit lepsi praci - lepsi finance
15. Čeho byste díky osobnímu rozvoji a koučinku chtěl/a docílit, co zlepšit v životě?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Asi nic, jsem spokojená tak, jak to je ;-)
Asi zvýšení sebevědomí.
Asi zvýšit efektivitu v práci
Být šťastný pořád, uvědomovani si, že život jf krásný!
Byt vice uvedomela
Dovedet se vic o svych schopnostech a jak je v praci vyuzit
Filtrovat stres
harmonii mezi pracovním a osobním životem
Chci si dobře vést jak na pracovní pozici, tak v osobním životě, tzn. jako matka a manželka.
Chtěla bych se posunout v životě dál, ať už osobně nebo kariérně. Osobní rozvoj a koučink nám nohou ukázat cesty, o kterých jsme před tím ani nevěděli.
Chtěla bych zlepšit vztah sama se sebou, získat sebe-vědomí, sebe-hodnotu.
Komunikaci s podřízenými.
Kvalitu straveneho volného času
Láska k sama sobě, odsud vše pramení
Lepší komunikace s ostatními, potlačení naučených komunikačních reakcí, zlepšení partnerského vztahu,lepsi domluva a reakce co se týče dětí
méně prokristinace, dosáhnutí daných plánů
Myšlení
Najít nové zaměstnání.
Nalézt cestu k provedení změny ve svém životě
Nemám o koucink momentálně zajem
Nemyslim si, ze by mi muj koucink zlepsil kavlitu zivotu. Momentalne nemam co zlepsovat.
Nevim
Nevim
Nevim, nevyuzivam to.
nevím, nezabývala jsem se touto otázkou
Nic nepotrebuji to
ostatni lidi se kterymi musim pracovat
Ovládnout negativní emoce a nerozčilovat se nad něčím co neumím ovlivnit.
Posunout se někam dál.
Rozhodně bych chtěla docílit toho,abych se stala silnějším člověkem,kterého jen tak nerozhodí špatne věci,pomluvy,špatní lidé apod.
Rozvoj pevne vule, lepsi prace
Rozvoj vůdčích či manažerských schopností, zlepšit komunikaci a schopnost řešení problémů.
Sám sebe
Sebejistotu
Seberealizaci, a zvýšení sebevedomi
Své pracovní dovednosti.
to je právě otázka, co mohu zlepšit?
Učit se novým věcem Zlepšit emoční prožívání
Utřídit si myšlenky, přijít na nové možnosti ve svém životě
Vedení kolektivu v praci
Více se prosazovat v práci
Všeobecné schopnosti
Vylepšit asertivitu a zdokonalit se v praktikování vedení lidi
Vyššího vzdělání
work-life balance
Zaměřit se na rozvoj svých silných stránek. Uvědomit si ty slabé a pracovat na nich. Docílit životních cílů, které jsem si stanovila.
Zdokonalovani
Zlepsit komunikaci, utridit si zivotni hodnoty.
zlepšit efektivitu práce
Zlepšit se v mnoha směrech. Osobním rozvojem bych chtěl docílit lepšího uplatnění na trhu práce.
Změnit myšlení, zbavit se negativity a strachu
Zvladat lepe zivotni situace.
Zvládat stres
16. Využívá se ve Vaší práci metoda koučování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 21 | 39,62 % | 39,62 % |
rozhodně ne | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
spíše ano | 9 | 16,98 % | 16,98 % |
rozhodně ano | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
17. Měl/a byste zájem o osobní rozvoj a koučování ve Vaší práci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 22 | 41,51 % | 41,51 % |
rozhodně ano | 15 | 28,3 % | 28,3 % |
spíše ne | 14 | 26,42 % | 26,42 % |
rozhodně ne | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
18. Jaký dopad má nebo může mít podle Vás koučink na pracovníka? Uveďte prosím všechny možnosti, které považujete za relevantní:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zlepšení pracovního výkonu koučovaného | 38 | 71,7 % | 71,7 % |
zvýšení motivace k práci | 34 | 64,15 % | 64,15 % |
podporuje profesní rozvoj, kariérní postup | 34 | 64,15 % | 64,15 % |
zlepšení vztahů koučovaného s kolegy na pracovišti | 26 | 49,06 % | 49,06 % |
zlepšení vztahů koučovaného s nadřízeným/i v zaměstnání | 21 | 39,62 % | 39,62 % |
ujasnění rozhodnutí o setrvání nebo naopak odchodu z firmy | 21 | 39,62 % | 39,62 % |
posílení identifikace s firmou | 11 | 20,75 % | 20,75 % |
Nevim | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Nemám zajem | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Zalezi na individualnim pripadu, totiz vse vyse je mozne | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
19. Jaké formě odměňování kromě pravidelné mzdy, platu dáváte přednost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
finanční (firemní benefity jako např. stravenky, týden dovolené navíc, sleva na vstup do posilovny) | 39 | 73,58 % | 73,58 % |
osobní rozvoj (koučování, vzdělávání) | 14 | 26,42 % | 26,42 % |
20. Znáte někoho z Vašeho okolí, kdo se osobním rozvojem zabývá a podstoupil koučink?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně ano → otázka č. 21, spíše ano → otázka č. 21, rozhodně ne → otázka č. 23, spíše ne → otázka č. 23].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ne | 17 | 32,08 % | 32,08 % |
rozhodně ne | 16 | 30,19 % | 30,19 % |
rozhodně ano | 13 | 24,53 % | 24,53 % |
spíše ano | 7 | 13,21 % | 13,21 % |
21. Pozorujete na osobě z Vašeho okolí, která podstoupila koučink, nějaké změny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně ano → otázka č. 22, spíše ano → otázka č. 22, rozhodně ne → otázka č. 23, spíše ne → otázka č. 23].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
rozhodně ano | 9 | 42,86 % | 16,98 % |
spíše ano | 5 | 23,81 % | 9,43 % |
spíše ne | 4 | 19,05 % | 7,55 % |
rozhodně ne | 3 | 14,29 % | 5,66 % |
22. Prosím doplňte, jaké změny pozorujete:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Celkově zlepseni
Celkovy pristup k zivotu a flexibilita misto reakce
Efektivní zlepšení v problému, kvůli kterému koučing absolvoval
Klid, vyrovnanost, jasný směr
Lepší organizace
lepší výkony v práci
Sebestrednost, ale je to osobou se kterou jsem koucing měla
Větší sebejistota v tom, co dělá. Přesně ví, jaké jsou její silné a slabé stánky a umí s nimi pracovat.
Více uvědomělá, větší zájem pracovat na sobě
Vyšší empatický přístup, lepší organizace práce
Září
Zlepšení kvality života Šťastnější...
Zmeny chovani, vyuzivani nastroju k mluve a zachazeni. S lidmi
23. Pro koho si myslíte, že je koučink vhodný? Uveďte prosím všechny možnosti, s nimiž souhlasíte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pro jakékoliv pracovníky | 29 | 54,72 % | 54,72 % |
dospělí bez patologie, obtíží | 7 | 13,21 % | 13,21 % |
dospělí mající nějaké potíže, psychické onemocnění (deprese apod.) | 5 | 9,43 % | 9,43 % |
jen pro pracovníky, u kterých lze očekávat kariérní postup | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
jen pro pracovníky, v osobním životě to využití nemá | 4 | 7,55 % | 7,55 % |
jen pro manažery | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
pro nikoho | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Myslim , ze pro kohokoliv by mel vyznam! | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Pro vsechny | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
pro všechny kdo potřebuji/chtějí kouče a chtějí se v jisté oblasti jejich myšlení/života posunout dál a nezvládnou to sami | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Jde mi zadat jen jedna možnost: děti a dospělí bez patologie, všichni pracovníci a manažeři | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
děti bez patologie, obtíží | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
děti mající nějaké potíže | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
24. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 45 | 84,91 % | 84,91 % |
muž | 8 | 15,09 % | 15,09 % |
25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokoškolské | 25 | 47,17 % | 47,17 % |
střední s maturitou | 19 | 35,85 % | 35,85 % |
vyšší odborné | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
střední bez maturity | 2 | 3,77 % | 3,77 % |
základní | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
26. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
31-45 let | 40 | 75,47 % | 75,47 % |
18-30 let | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
45-60 let | 6 | 11,32 % | 11,32 % |
nad 60 let | 1 | 1,89 % | 1,89 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.