Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Koučování

Koučování

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Koudelová
Šetření:31. 03. 2012 - 07. 04. 2012
Počet respondentů:49
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:45 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

 

jsem studentka Vysoké školy ekonomické v Praze a ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, který je zaměřen na metodu koučování.

 

Získané údaje budou sloužit k vypracování praktické části diplomové práce na téma "Koučink a rozvoj potenciálu zaměstnanců." Cílem je zjistit znalost o této metodě ze strany studentů vysoké školy, popřípadě absolventů.

 

Vyplnění dotazníku je anonymní, prosím o jasné a srozumitelné vyplnění všech otázek.

 

Předem Vám děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění dotazníku.

 

Bc. Eliška Koudelová
 

Odpovědi respondentů

1. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 2, ženaotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3367,35 %67,35 %  
muž1632,65 %32,65 %  

Graf

2. Jakou univerzitu studujete/jste studoval(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [VŠEotázka č. 3, ČVUTotázka č. 3, UKotázka č. 3, ZČUotázka č. 3, JČUotázka č. 3, VŠTEotázka č. 3, VUTotázka č. 3, MUotázka č. 3, UPotázka č. 3, OSUotázka č. 3, Jináotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VŠE2142,86 %42,86 %  
UK714,29 %14,29 %  
JČU612,24 %12,24 %  
ČVUT612,24 %12,24 %  
Jiná48,16 %8,16 %  
ZČU24,08 %4,08 %  
UP12,04 %2,04 %  
OSU12,04 %2,04 %  
VŠTE12,04 %2,04 %  

Graf

3. Studuji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [bakalářské studiumotázka č. 4, (navazující) magisterské studiumotázka č. 4, doktorandské studiumotázka č. 4, jsem absolvent VŠotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
(navazující) magisterské studium2448,98 %48,98 %  
bakalářské studium1224,49 %24,49 %  
jsem absolvent VŠ1224,49 %24,49 %  
doktorandské studium12,04 %2,04 %  

Graf

4. Už jste někdy slyšel(a) pojem "koučování"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4693,88 %93,88 %  
ne36,12 %6,12 %  

Graf

5. Pokud ano, krátce charakterizujte vlastními slovy, co si pod pojmem "koučování" představujete, popř. v jakém kontextu.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Blbost

Člověk si pod vedením sám určí, jak dosáhnout cílů, které si stanoví

Dirigování lidí

dospělý člověk se nejlépe učí praxí a vlastní zkušeností

je cesta konzultací a kladení otázek tak aby člověk došel k cílům a odpovědím, které hledá. Přesně fakt netuším.

jeden ze způsobů při školení nových zaměstnanců ve firmě, jde o proces, kdy kouč vytyčuje cíl a radami dopomáhá k jeho dosažení

Jedná se o jakési vedení lidí, které má sloužit k jejich individuálnímu rozvoji, jak po stránce osobní, tak profesní.

Když zkušenější vede méně zkušeného, radí mu, pomáhá mu.

kouč/mentor pro nějakou osobu, zejména v souvislosti s "přípravou" toho, kdo je objektem koučování, pro nějakou pozici

Koučing je metoda, která by měla podpořit vedoucí pracovníky manažery v určitých situacích, kdy kouč nemůže být v žádném případě poradce.

koučování chápu v souvislosti s nástupem do manažerské pozice. Jedná se o schůzky kouče a koučovaného, při kterých se kouč různými podnětnými otázkami snaží dovést koučovaného k objevení jeho silných a slabých stránek. Formou vzájemné komunikace by mu měl předávat něco ze svých zkušeností.

Koučování- trénink něčeho, např. sebekoučink, trenování sebe samého, např. při zaučování ve firmě.

navadzanie niekoho nieco urobit

otázka 4 = ne

Pod pojmem koučování si představuji pomoc odborníka jeho klientům ke stanovování životních cílů a jejich dosahování.

Podpora, organizace a vedení lidí k určitému cíli, kterého chce být dosaženo.

Pomoc (konzultace) při řešení otázek vzhledem k hledání osobních cílů, požadavků nebo přání, a jejich uspořádání v životě člověka, ať už osobního nebo pracovního života.

přivádění člověka na správné myšlenky, podporování ho v dosahování cílů a naznačení mu správné cesty, psychická podpora ke zlepšování stránek osobnosti

Rozhovor s "koučem", jehož cílem je přijít na to, co vlastně chci (ať už v profesním, či osobním životě)

rozvíjení potenciálu člověka při němž je podporována jeho individualita, člověk si uvědomuje, co chce a čeho chce v životě dosáhnout....

Rozvoj, učení a vedení dospělého člověka praxí.

Řízení lidí

s koucingem pracuji v oblasti dietologie, dale ho znam v kontextu osobniho rozvoje (typicke napr. pro manazery ale i ostatni zamestnance)

školení

trenink zaměstnanců za účelem zvýšení produktivity

trénování, velení

učení lidí koučem

Ve firmě si nově příchozí, nováčky, absolventy... převezme na starost již zaběhnutý zaměstnanec a je jejich mentorem

vedení a motivace lidí k dosažení jejich cílů, zlepšování se, spokojenosti

Vedení a řízení lidí.

Vedení člověka (zaměstnance) odborníkem za účelem dosažení lepších výsledků v daném oboru. Může se jednat i o lekce jak zacházet se svým volným časem a tak se zajistí lepší výsledky v práci.

Vedení jednoho člověka, či skupiny lidí k dosažení určitého cíle. Kouč může i pomáhat člověku pracovat na dosažení jeho osobního cíle, kladením otázek, řízeným rozhovorem, apod. Koučování tedy nemusí být nutně spojeno s podnikem, resp. společností.

Vedení koučované osoby, pomoc se získáváním motivace, rozvoj osobnosti. Koučováni mohou být například zaměstnanci nebo sportovci.

vedení lidí

Vedeni lidi (zamestnancu) pod vedenim kouce - cloveka, ktery ma "know how" a snazi se ho predat svym klientum.

vedení lidí k lepším výsledkům, zlepšení vlastních schopností

Vedení lidí k správnému cíli.

vedení lidí společnými silami (vědomosti, zkušenosti, znalosti) k nalezení směru po splnění cíle

Vedeni lidi,pomoc pri hledani cesty,jak se maximaline efektivne realizovat

vedéní teamu lidí

vedení v rámci firemního týmu, kdy nadřízený usměrňuje kariérní vývoj, zkušenosti a praktické schopnosti svého podřízeného

vedení zaměstnanců k efektivnější formě práce, rozšíření jejich znalostí k praktickému využití a k zlepšení jejich pracovního výkonu

vedení, dohled, rada nad urcitou cinnosti

Vedení, podpora, směrování, duševní hygiena

vést, vzhledem k tvému oboru předpokládám, že to bude peněžní správa

vztah mezi koučem a jeho klientem, forma učení se, předávání zkušeností, aby je klient poté mohl v praxi aplikovat poté sám

www.google.cz :D

Základem je kouč, který vede lidi k jejich cíly :-)

způsob řízení zaměstnanců, tak aby docházelo k jejich dalšímu rozvoji - nejsou bráni jako masa, ale jako osobnost; na rozvoj dohlíží "kouč"

6. Odkud přímo jste se o koučování poprvé dozvěděl(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ze školyotázka č. 7, z odborné literatury/časopisuotázka č. 7, z internetuotázka č. 7, z firmy, kde současně pracujiotázka č. 7, od přátelotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ze školy1938,78 %38,78 %  
od přátel1224,49 %24,49 %  
z internetu918,37 %18,37 %  
z odborné literatury/časopisu612,24 %12,24 %  
z firmy, kde současně pracuji36,12 %6,12 %  

Graf

7. Napište 2 země původu metody koučování.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

amerika

amerika

Amerika, Anglie

Anglie, Irsko

Asi USA, GB

Čína

netušim a nevim.. řecko? myslim, že už ti řečtí řečníci byli svým způsobem koučové? :)

netuším, asi USA

Nevím

nevím

nevim

nevím - asi Amerika, Německo (?)

nevím, ale asi USA nebo země Skandinávie...

Nevím, možná Německo a USA.

nevím, myslím Japonsko, Anglie???

nevím... USA, Německo

nevzpomenu si

takové kraviny můžou vymyslet jedině v USA

Tibet, Tanzánia

to nevim

USA Německo

USA

USA

USA

USA

USA, Anglie

Usa, anglie

USA, Británie

USA, Denmark

USA, GB ???

USA, GER

USA, Japonsko

USA, Japonsko

USA, Japonsko

USA, Japonsko?

USA, Německo

USA, Německo

USA, Německo

USA, UK

USA, UK

USA, UK

USA, VB

USA, VB

USA, VB

USA, Velká Británie

USA, Velká Británie

USA; UK

VB, Švýcarsko

Velká Británie, USA

8. V jakém roce si myslíte, že vznikla první škola koučování v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [2005otázka č. 9, 2007otázka č. 9, 2009otázka č. 9, 2011otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20051734,69 %34,69 %  
20071632,65 %32,65 %  
20091224,49 %24,49 %  
201148,16 %8,16 %  

Graf

9. Jaké přínosy pro firmu podle Vás koučování přináší? Seřaďte od nejpřínosnější hlediska po nejméně přínosné.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
motivace zaměstnanců2.491.719
mezilidské vztahy na pracovišti3.3672.11
týmová práce3.3881.666
rozvoj zaměstnanců3.2242.174
dosahování cílů2.5311.514

Graf

10. Seřadte, na koho/na jakou organizační jednotku je v organizacích koučování zaměřeno? 1= nejvíce zaměřeno, 4 = nejméně zaměřeno.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
top management2.7761.684
střední management2.3060.58
nižší management2.2240.623
řádoví pracovníci2.6941.886

Graf

11. Jak dlouho si myslíte, že koučování (sezení koučovaného s koučem) probíhá? Slovně uveďte minimální a maximální délku v měsících/rocích.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

zalezi na firme a pojeti .. mesic

1

1 rok

1 rok

1-6(12)měsíců

12 - 18 měsíců

2 měsíce až 2 roky

2*120minut

2roky

3 - 6 měsíců

3 mesice

3 měsíce - 12 měsíců

3-12 MĚSÍCŮ

3-9 měsíců

30 -90min, minimalně 6 měsíců až několikaletá spolupráce

30 min? ni idea

6 měsíců - 2 roky

6-12 měsíců

dle potřeby

Dle potřeby, nejméně měsíc, maximální doba není omezena.

dokud daný člověk nedosáhne svého cíle (může trvat měsíc i pár let)

dva měsíce až jeden rok

dva roky

měsíc

měsíc , rok

min - 1 měsíc, max - 6 měsíců

min 1 měsíc max 1 rok

min 1 měsíc, max 1 rok

min. 3 měsíců, max. 1 rok

min. půl roku, max. - dokud je třeba :)

min.3měsíce, max. 1rok

Minimálně dvakrát měsíčně, dále dle potřeby klienta.

minimálně jeden měsíc, maximálně jeden rok

Minimálně měsíc, maximálně rok

minimálně půl roku, maximálně - 2 roky

minimálně půl roku, maximálně 3 roky

minimálně tří hodinové, maximálně několika denní

minimálně tři měsíce maximálně dva roky

minimálně tři měsíce, maximálně šest měsíců

minimálně týden, maximálně 6 měsíců

Minimální- tři měsíce. Maximální- rok.

Myslím, že tato metoda v ČR týden stačí až až. 1-2dny by mohly být akceptovatelné, ale řádově hodiny by mohly být realizovatelné.

nemám tušení

nerozumím otázce

půl roku až dva roky

půl roku-rok

snad moc dlouho ne

v průměru kolem jedné a půl hodiny

zaučování, 3 měsíce

12. Myslíte si, že by koučování měla využívat každá "větší" (více jak 1 000 zaměstnanců!) společnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3775,51 %75,51 %  
ne1224,49 %24,49 %  

Graf

13. Prosím vysvětlete:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, ale pouze u některých klíčových zaměstnanců.

Co mám vysvetlit?

čím vetší společnost, tím menší efektivita práce

Člověk by měl možnost se rozvíjet, aby byl pořád flexibilní, to by mu koučing měl umožnit.

Dojde k větší motivaci zaměstnanců a dosahování jejich spokojenosti, což se odrazí na jejich práci a tím i fungování, popř. ziskovosti společnosti.

dosáhnout lepších výsledků rychleji a kvalitněji, rozvíjet se a zdokonalovat, lépe plánovat svůj čas, žít bez stresu, větší sebevědomí, řešit konflikty na pracovišti...

jde o velmi přínosnou metodu

Je nutný systém rozvoje zaměstnanců pro celkový rozvoj společnosti

Je potřeba týmové práce a dosahování dobrých výsledků, proto je potřeba zaměstnance vést.

je to zbytečnost, málokterý kouč je dostatečně vybaven a má u zaměstnance autoritu k tomu aby to zaměstnanci k něčemu bylo, navíc některý koučink působí spíše komicky a pro zaměstnance otravně

K tomu, aby někdo mohl efektivně vést další lidi je potřeba mí jasnou představu nejen o tom, jakých cílu je konkrétně by mělo být dosaženo, ale hlavně jak těchto cílů efektivně dosahovat formou správného vedení, motivování.

Koucovani ma prinosy pro jednotlivce bez ohed u na velikost spolecnosti,samozrejme je lepsi mit vedouci pracovniky co mozna nejvice schopne,ale koucovani bych nevazala na velikost organozace

Koučování je jedním z rozvojových (popř. vzdělávacích) kurzů pro zaměstnance, který jim pomáhá se vypořádat s aktuálními problémy a hledat cestu pro správnou motivaci zaměstnanců.

lepší organizace práce = lepší výsledky

Mezilidské vztahy na pracovišti jsou extrémně důležité, spokojený a psychycky vyrovnaný pracovník je výkonný, obzvláště když jeho šéf umí s podřízenými jednat tak, že mu neskáčí z okna.

motivace lidí, převedení cílů jednotlivců do cílů firmy

motivace, podpora, povzbuzení pracovníků

myslím že ano, jetli podle vychledání na @

Myslím, že je důležité předávat zkušenosti, "koučovaný" se může posunout dál a nemusí přicházet na již objevené.

myslím, že je to dobré pro motivaci zaměstnanců

myslím, že je to přínosná věc pro zefektivnění práce

myslím, že nemá žádné přínosy/výhody

Myslím, že prostřednictvím koučování se více rozvýjí osobnost manažera a jeho schopnost přijímat nové podněty

Myslím, že u nás se metoda ještě dostatečně nevyužívá.

Některé minulé zkušenosti už nemusí v budoucnosti fungovat a mohou být spíš přítěží. Koučink by měl být dobrovolný - pokud některá strana nevidí jeho přínos, pak je kontraproduktivní. Ne každému bude tato forma spolupráce vyhovovat.

Nemyslím, že by to pro firmu mělo přínos. Toto by měl zvládat intuitivně vedoucí pracovník

nezajímala jsem se o to, proto jsem nad tím nepřemýšlela

Pokud najdete opravdu dobrého kauče a vedení zhodnotí správně situaci jako vhodnou pro podporu od kauče, pak ano. Pokud je to jen móda a máme na ní peníze, tak ne.

pokud se chce společnost udržet na trhu a rozvíjet se, musí rozvíjet své zaměstnance

Pokud se na zaměstnance nedohlíží a nesměřují se k danému cíli, nemůže být společnost plně perspektivní.

Pro dosahování podnikových cílů je nutné efektivně řídit lidské zdroje

pro lepší rozvoj, pružnost a organizaci ve společnosti...

pro rozvoj firmy

protože je společnost tak velká..

Protože je to vymývání mozků

přehled nad zaměstnanci

Sama jsem ho absolvovala a myslim, ze nemel velke vysledky. Mozna spatna koucka??? Prinosnejsi mi pripada pro lidi, kteri chceji dosahnout vlastniho cile (pro sebe) ne pro firmu.

Snadnější doashování cílu, lepší spolupráce v týmu, lepší vztahy, viz. 9

transparentnost a uvědomění si cílů pro top management vede k vyšší efektivitě vynakládaných zdrojů firmy, firma se nepotácí od jednoho k druhému, má jasný směr a to je efektivnější

vedení a dohled na zamestnanci, prehled o spravnosti a plnenych ukolech

všechno jsou to nesmysly, aby si uživili další lidé

z důvodů uvedených v otázce 9

Záleží na oblasti podnikání

zaměstanci se cítí důležitější

zaměstnanci mají pocit, že s něčím přispěli společnosti, že spolu s nadřízenými plní cíle společnosti, mají pro práci větší motivaci, větší důvěru k vedení

zbytocne vyhodene peniaze na nejakeho pseudopsychosa

zlepšení společnosti

Zvyšuje motivaci a tím i produktivitu

zvyšuje pracovitost zaměstnanců a kvalitu odvedené práce

14. Kolik % vynaložených prostředků by organizace měla do koučování investovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [méně než 2%otázka č. 15, 3-5%otázka č. 15, 6-10%otázka č. 15, více než 10%otázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6-10%1836,73 %36,73 %  
3-5%1530,61 %30,61 %  
méně než 2%1326,53 %26,53 %  
více než 10%36,12 %6,12 %  

Graf

15. Jaká je podle Vás adekvátní cena za sezení s koučem? Sezení = cca 1,5 hod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0-2 000 Kčotázka č. 16, 2 000 - 4 000 Kčotázka č. 16, 4 000 - 6 000 Kčotázka č. 16, 6 000 - 8 000 Kčotázka č. 16, 8 000 - 10 000 Kčotázka č. 16, 10 000 Kč a víceotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-2 000 Kč2551,02 %51,02 %  
2 000 - 4 000 Kč1122,45 %22,45 %  
4 000 - 6 000 Kč918,37 %18,37 %  
6 000 - 8 000 Kč48,16 %8,16 %  

Graf

16. Pracoval(a) jste někdy ve společnosti, kde byli zaměstnanci koučováni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 17, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4183,67 %83,67 %  
ano816,33 %16,33 %  

Graf

17. Využil(a) byste koučování? Měl(a) byste o koučování zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3775,51 %75,51 %  
ne1224,49 %24,49 %  

Graf

18. Chápete koučování jako benefit, nebo jako nutnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [určitě jako benefit → konec dotazníku, určitě jako povinnost → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě jako benefit3979,59 %79,59 %  
určitě jako povinnost1020,41 %20,41 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

10. Seřadte, na koho/na jakou organizační jednotku je v organizacích koučování zaměřeno? 1= nejvíce zaměřeno, 4 = nejméně zaměřeno.

  • odpověď nižší management=3:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management=1 na otázku 10. Seřadte, na koho/na jakou organizační jednotku je v organizacích koučování zaměřeno? 1= nejvíce zaměřeno, 4 = nejméně zaměřeno.
  • odpověď řádoví pracovníci=4:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management=1 na otázku 10. Seřadte, na koho/na jakou organizační jednotku je v organizacích koučování zaměřeno? 1= nejvíce zaměřeno, 4 = nejméně zaměřeno.
  • odpověď střední management=2:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi top management=1 na otázku 10. Seřadte, na koho/na jakou organizační jednotku je v organizacích koučování zaměřeno? 1= nejvíce zaměřeno, 4 = nejméně zaměřeno.
  • odpověď top management=4:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi střední management=3 na otázku 10. Seřadte, na koho/na jakou organizační jednotku je v organizacích koučování zaměřeno? 1= nejvíce zaměřeno, 4 = nejméně zaměřeno.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem:

2. Jakou univerzitu studujete/jste studoval(a)?

3. Studuji:

4. Už jste někdy slyšel(a) pojem "koučování"?

6. Odkud přímo jste se o koučování poprvé dozvěděl(a)?

8. V jakém roce si myslíte, že vznikla první škola koučování v ČR?

9. Jaké přínosy pro firmu podle Vás koučování přináší? Seřaďte od nejpřínosnější hlediska po nejméně přínosné.

10. Seřadte, na koho/na jakou organizační jednotku je v organizacích koučování zaměřeno? 1= nejvíce zaměřeno, 4 = nejméně zaměřeno.

12. Myslíte si, že by koučování měla využívat každá "větší" (více jak 1 000 zaměstnanců!) společnost?

14. Kolik % vynaložených prostředků by organizace měla do koučování investovat?

15. Jaká je podle Vás adekvátní cena za sezení s koučem? Sezení = cca 1,5 hod.

16. Pracoval(a) jste někdy ve společnosti, kde byli zaměstnanci koučováni?

17. Využil(a) byste koučování? Měl(a) byste o koučování zájem?

18. Chápete koučování jako benefit, nebo jako nutnost?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem:

2. Jakou univerzitu studujete/jste studoval(a)?

3. Studuji:

4. Už jste někdy slyšel(a) pojem "koučování"?

6. Odkud přímo jste se o koučování poprvé dozvěděl(a)?

8. V jakém roce si myslíte, že vznikla první škola koučování v ČR?

9. Jaké přínosy pro firmu podle Vás koučování přináší? Seřaďte od nejpřínosnější hlediska po nejméně přínosné.

10. Seřadte, na koho/na jakou organizační jednotku je v organizacích koučování zaměřeno? 1= nejvíce zaměřeno, 4 = nejméně zaměřeno.

12. Myslíte si, že by koučování měla využívat každá "větší" (více jak 1 000 zaměstnanců!) společnost?

14. Kolik % vynaložených prostředků by organizace měla do koučování investovat?

15. Jaká je podle Vás adekvátní cena za sezení s koučem? Sezení = cca 1,5 hod.

16. Pracoval(a) jste někdy ve společnosti, kde byli zaměstnanci koučováni?

17. Využil(a) byste koučování? Měl(a) byste o koučování zájem?

18. Chápete koučování jako benefit, nebo jako nutnost?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Koudelová, E.Koučování (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://koucovani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.