Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Koupelna podle vašich představ

Koupelna podle vašich představ

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Korec
Šetření:13. 07. 2011 - 18. 07. 2011
Počet respondentů:28
Počet otázek (max/průměr):6 / 5.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Výzkum se týká vybavení koupelen, tj. van, umyvadel, kohoutků, dlažby, kachliček a doplňků. Týká se prodejen a koupelnových studií a návrhu, nikoli realizace (stavebních a řemeslnických prací).

Prosím o odpovědi jak v případě, že s výběrem koupelny máte zkušenost, tak i v případě, že to hodláte učinit anebo si i dovedete takovou situaci představit.

Odpovědi respondentů

1. Jak dlouho o renovaci nebo pořízení koupelny uvažujete, než se k realizaci rozhodnete. (prohlížíte si nabídky koupelen, představujete si konkrétní řešení, hledáte inspiraci).

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
půl roku828,57 %28,57 %  
měsíc414,29 %14,29 %  
2 měsíce414,29 %14,29 %  
3 měsíce414,29 %14,29 %  
1 rok414,29 %14,29 %  
5 let27,14 %7,14 %  
2 roky13,57 %3,57 %  
více než 5 let13,57 %3,57 %  

Graf

2. Jakou měrou souhlasíte s prvním či druhým výrokem ? (0) = stejnou měrou, nevím

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Při výběru vybavení koupelny je směrodatná ZNAČKA. vs. Při výběru vybavení koupelny z hlediska kvality je směrodatná CENA.2-1-0-1-20.7140.918
Preferuji NEJLEVNĚJŠÍ vybavení koupelny i za cenu fádního designu vs. Preferuji DESIGN i za dvojnásobnou cenu proti průměru2-1-0-1-20.3570.944
Preferuji NEJLEVNĚJŠÍ vybavení koupelny i za cenu omezené životnosti vs. Preferuji vyšší ŽIVOTNOST vybavení koupelny i při dvojnásobné ceně 2-1-0-1-210.357
INICIATIVU vedoucí ke změně koupelny přináší MUŽ vs. INICIATIVU vedoucí ke změně koupelny přináší ŽENA2-1-0-1-20.750.616
Výběr ZNAČKY vybavení ovlivní MUŽ vs. Výběr ZNAČKY vybavení ovlivní ŽENA2-1-0-1-20.2140.811
Výběr DESIGNU ovlivní MUŽ vs. Výběr DESIGNU ovlivní ŽENA.2-1-0-1-21.0360.534
Preferuji nákup VYBAVENÍ u 1 PRODEJCE vs. Preferuji nákup VYBAVENÍ U VÍCE PRODEJCŮ 2-1-0-1-20.0711.566
Návrh koupelny a výběr vybavení provedu SAMOSTATNĚ vs. Návrh koupelny a výběr vybavení přenechám ODBORNÍKOVI 2-1-0-1-2-0.5711.173

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. Více odpovědí: Které prodejny byste zvažoval/a pro nákup vybavení koupelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Siko koupelny2382,14 %82,14 %  
Rako2175 %75 %  
Ravak1864,29 %64,29 %  
Ikea1760,71 %60,71 %  
(jiné) místní koupelnové studio nebo prodejna1553,57 %53,57 %  
Jika1242,86 %42,86 %  
OBI1139,29 %39,29 %  
Hornbach1035,71 %35,71 %  
Baumax1035,71 %35,71 %  
Bauhaus932,14 %32,14 %  
Koupelny Ptáček517,86 %17,86 %  
Laufen Bathrooms517,86 %17,86 %  
Richter + Frenzel310,71 %10,71 %  
MB Keramika310,71 %10,71 %  
Online koupelny310,71 %10,71 %  
Koupelny JaS27,14 %7,14 %  
Los Kachlos27,14 %7,14 %  

Graf

4. Kterou prodejnu byste preferoval/a pro nákup vybavení koupelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
(jiné) místní koupelnové studio nebo prodejna828,57 %28,57 %  
Siko koupelny725 %25 %  
Ikea621,43 %21,43 %  
Baumax27,14 %7,14 %  
Jika27,14 %7,14 %  
Ravak27,14 %7,14 %  
Rako13,57 %3,57 %  

Graf

5. Co postrádáte při výběru (vybavení) koupelen?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

designového poradce a více možností výběru pěkných skříněk a zrcadel ve střední cenové kategorii

doplnky (ve smyslu designovych nadob, kelimku, krabicek... kam si ulozim napr. kartacek, hreben, vatove polstarky, make-up atd.)

kvalitu za rozumnou cenu

lepsi vyber designu/tupu vodovodnich baterii

levné a zároveň kvalitní věci - buď jsou kvalitní nebo levné

Nejaky softwarovy program, ktery umoznuje vizualizaci vybranych komponent, dlazby atd.

Širší sortiment značek a druhů.

Velký výběr zboží na jednom prodejním místě - většinou bývá omezen (výběr obkladů - není na prodejně, musí se objednávat a dodání je zdlouhavé; sanitární technika - u rozměrů je omezen výběr, nejsou rozměry sprchových koutů, které se mi líbí, nemají velikost prkýnka na mou toaletu apod...). Dále neochota e neinformovanost personálu, který by měl s výběrem poradit.

více designových studií

6. Jste muž/ žena?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
muž vs. ženaalternativní0.6430.587

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Korec, P.Koupelna podle vašich představ (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://koupelna-podle-vasich-predst.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.